Şimdi Ara

Druid hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En son catadan önce oynamıştım. Catada ne değişikler geldi pek fazla bilgim yok.
    Sorum şu: Şu anda druidin durumu nedir?
    Cata ile gelen troll druidin cat ve bear formları çok hoşuma gitti ve yakın zamanda oyuna başlayacağım ancak dk dan sıkıldığım için farklı bir class oynamak istiyorum. Aklımda druid var. Ancak dungeon raid ve pvpde druidin performansı hakkında hiç bilgim yok.
    Druid oynayan arkdaşlar memnun mu yoksa açtıklarına pişman mı oldular?
    aydınlatırsanız sevinirim

    Edit: Sorularım feral druid için geçerli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ice King -- 20 Mart 2011; 19:32:40 >



  • memnunuz
  • Eskisi gibi yavaşlatma-durdurma efektlerinden çıkamıyor form değiştirerek, onun dışında cata öncesiyle aynı diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka

    Eskisi gibi yavaşlatma-durdurma efektlerinden çıkamıyor form değiştirerek, onun dışında cata öncesiyle aynı diyebiliriz.
    Bleeding efektleri tam anlamıyla ortalığı kana buluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka

    Eskisi gibi yavaşlatma-durdurma efektlerinden çıkamıyor form değiştirerek, onun dışında cata öncesiyle aynı diyebiliriz.
    yavaşlatma dan çıkabiliyor. ancak stun ve fear dan çıkamıyor. pvp karakter olarak kullanıyorum. rip i nerflediler. toplam 16 k vuruyor. her class ın aşırı bir özelliği vardır. druidin herşeyini aldılar bişi kalmadı. rip vardı aldılar. stundan çıkma vardı aldılar. berserk iken fear yemiyorduk aldılar. tree form polymorph immune idi aldılar. mageler yere bağlama ustası yanlarına yanaşamıyoruz ki vuralım. warlocklar fear ustası . priestler kalkan ustası. paladinleri 2 kere kesmen lazım. hunterlar da keza mage gibi yanına yanaştırmıyor. kısacası melee classlar range gördümü kaçar hale getirildi. .paladinden herkes muzdarip zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_v_a87

    yavaşlatma dan çıkabiliyor. ancak stun ve fear dan çıkamıyor. pvp karakter olarak kullanıyorum. rip i nerflediler. toplam 16 k vuruyor. her class ın aşırı bir özelliği vardır. druidin herşeyini aldılar bişi kalmadı. rip vardı aldılar. stundan çıkma vardı aldılar. berserk iken fear yemiyorduk aldılar. tree form polymorph immune idi aldılar. mageler yere bağlama ustası yanlarına yanaşamıyoruz ki vuralım. warlocklar fear ustası . priestler kalkan ustası. paladinleri 2 kere kesmen lazım. hunterlar da keza mage gibi yanına yanaştırmıyor. kısacası melee classlar range gördümü kaçar hale getirildi. .paladinden herkes muzdarip zaten.

    Alıntıları Göster
    Bir Hunter olarak Paladin'den ben de şikayetçiyim. Karşıma şu ana kadar sadece bir tane Paladin çıktı öldüremediğim.

    Ama senin soruna gelirsek, usta ellerde her sınıf iş yapar. Kimi sınıflarda diğerlerine göre daha fazla efor sarfetmen gerekli. Bak Paladinler'den neden herkes şikayetçi, çünkü oynaması kolay ustalaşması da kolay. Bak neden PvP'de Hunter'ın yüzüne bakan yok, çünkü oynaması zor, ustalaşması daha da zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    Bir Hunter olarak Paladin'den ben de şikayetçiyim. Karşıma şu ana kadar sadece bir tane Paladin çıktı öldüremediğim.

    Ama senin soruna gelirsek, usta ellerde her sınıf iş yapar. Kimi sınıflarda diğerlerine göre daha fazla efor sarfetmen gerekli. Bak Paladinler'den neden herkes şikayetçi, çünkü oynaması kolay ustalaşması da kolay. Bak neden PvP'de Hunter'ın yüzüne bakan yok, çünkü oynaması zor, ustalaşması daha da zor.

    Alıntıları Göster
    1-2 eklenti yapayın cyclone un süresini kısalttılar (atmasam daha iyimi diye tereddüt ediyorsun , hatta 2. kez cyclone atmamamak daha iyi 3 sn anca duruyor adamda) , ayı formda kendini healleme ozelligini nerflediler.

    hunterın fearı , druidin uyutması ve entangle ları druidlere karsı extra cc imkanı veriyor. hunter a vurmak cok zor. yüzyüze asla bir kombata girmemek gerekiyor. diger tüm classlar yüzyüze bir kapışmada ferali kesiyor. cunku yuzyuze bakarken mangle spamlamak zorunda kalıyoruz. druidin hızlı kosmasının avantajını kullanarak arkadan vurmak gerekiyor.

    feralin iyi taraflarına gelirsek.. eee sey iyi tarafı ..biraz daha düsünürsem bulucam sanırım... eee hızlı kosuyor!! hah buldum iyi bi taraf. :)

    tabi bu hızlı kosmasını bazen hicmi hic sevmiyorsunuz. warlocka saldırıyorum bir deathcoil yiyiyorum yada fear 30 metre uzaga kacıyor karakter.

    bunlar haricinde iyi taraflarına gelirsek.(diger classlardan farklı taraflarına) meleelere karsı baglama-engtangle ozelligi var. druide vuran melee classlar baglanıyor. kanatma ozelligi ne kadar nerf yesede bizim en onemli skilimiz. adamı kanatıp kitelama taktigni kullanmak iyi oluyor. dedigim gibi hızlı kosmamız ozellikle 4 set bonusu ile etkili. heali olması druid icin bonus tabi ama heal atmak icin form degistirmek sıkıntı. slow effeklerden cıkması, warriorlara roguelara karsı bonusu. tabi Dk ların alan slow effecti ölümcül :'( kacmak cok zor.
    talentine verirseniz meleelere karsı ayı forma gecip CD leri kullanarak bir süre rahat rahat dayanıyorsunuz ama CD ler bitince 2 melee catcut hemencik keser. burada cogu insan ayı forma gecitigmizde defansif CD actıgımızdan ayıyı herzaman o sekilde az damage alıyor sanıyor. halbuki talentlerine vermeyip CD de acmazsak ayı form o kadar dayanıklı degil.
    druidin pvpsinde kesinlikle size vurulmasına izin vermemeniz gerekiyor. yoksa genelde karsı clas druidi kesiyor. genel taktik kanatıp baglayıp uzaklasıp kendine heal atmak. sonra yine saldırmak.

    arenada asla hic bir classı tanklamayın, size donduklerinde (meleeler icin deiyorum) kitelayın.adam target degiştirince yine saldırın. cyclone u healerı cc de tutmaktan ziyade diger takım arkadasınıza saldıran adamı safdısı etmek icin kullanmak cok etkili. arenada tek bir targeta focuslanıp oldurulmeye calısılır. mümkünse 3v3 de 2 dps class üzerinde de kanatma bırakın. wow un orjinal sitesinde nattzz (naattz da olabilir) diye bir druidin feral pvp guide ı var. onu bulun okuyun cok yararlı olacaktır. arenada 2k ratingdeyiz suan ama feral ile 2300lere cıkmak imkansız gibi birsey.(tabi benim kotu oyunculugumda etkilidir) setup mage,feral, dpriest seklinde. cogu fightı 1 dps e nuke , diger dps cc seklinde yapıyoruz. bu esnada karsı takımın healerı acıga cıkıyor ve priestimiz mana burn yapıyor. manası bitince healerı kesiyoruz. bu taktik cok etkili.

    yakında bir taktik üzerinde calısmaya baslayacagız. 2700-3k rating yapan takımların videolarında farkettim. taktik susekilde. 1 dps classa nukelenir. bu esnada bir süre healer cc de tutulur. ama ne kadar cc yapılsa da eninde sonun bir sekilde healer bu adama heal atar. işte burada healer cc de tutulurken dps classın canı yarıya getirildiginde bu adama cyclone atıyıp, diger bir anda diger dps e donulur (healera da donulebilir ama healerların damage reduction cok oldugundan dps e vurmak daha etkili) canı yarıya inmiş adam cyclone da tutuldugundan (burada resto druid daha etkili) healerın healleri immune gecer. diger dpsin canı inmeye baslar. healera panik yasatılır. diger adamında canını bu esnada biraz indirince obur tarafta canı az (belkide heal almıs ve canı dolmus) diger elemana saldırılır ama diger 2. dps cyclone dadır bu sefer. cok fazla gereksiz heal atmasına sebep olunuyorbu taktikle. yüksek ratingdekilerin bu taktigini izledim. mesela rogueun ekranından izliyorum fightı . adamın canını yarı indirince bir bakıyorum immune yazıyo ekranda , druid healerları bu adama cylone atmıs. rogue diger adama zıplıyor. karsı takımın healerını cok zora sokan bir taktik. feral druidle ne kadar baarılı olur bilmiyorum. ama en az 2200 yapmak zorundayız :'( alacak item kalmadı hala yerimizde sayıyoruz , conquest puanlar birikti..

    duelde rogue u yenmek cok basit ama arenada bela oluyorlar. rogue u cc lemek arkasında bir dispeller ile cok zor. iyi bir arena takımı kuracaksanız suan resto shamanlar , melee olarak rogue veya DK , rangelerde de warlock ve mage lerin ezici üstünlükleri mevzut.

    edit: bleed efecti icin bazı abartmalar yapılır. bleed effecti suan benim charımda (reforgelar mastery e cevrilmiştir) pvp setli bir adama 3k 3k tikliyor. bir warlock (3200resilincelıyım)
    bana dot atmıştı. dotlar 2k, 2k ve 1k seklinde tikliyordu. üstelik kanama effecti hasteden etkilenmez ama bu dotlar etkilniyor. yani warlock toplmada 5k 5k tiklerken , druidin kanaması 3k tikliyor. peki milleti ayaga kaldıran bu kanama effecti niye bu kadar abartıldı. 1. dispellenmiyor. 2- diger classların attıgı dotların toplam damageleri daha fazla olmasıan ragmen(spriest, warlock,moonkin dotları) en yüksek damageli dot kanama effecti olunca goze battı. yani adam ekranda 12-13k crit gorunce ohaaaa diyor. iyide be adam resilinceın sıfır , talentin pvp talanti degil(damage reduction yok) tabi tabi o kadar tikler. %10 kanama nerfinden sonra millet hah azaldı dedi. 0 resilincelı adama 12-13k critleyen kanama 11-12k ya düstü ama burda azaldı gibi gorunmesinin nedeni bu sürecte millet resi itemlerinide almıştı ve sandılar ki druidin kanaması yarıya filan indi sesleri kesildi. eskiden de simdide kanama effecti nerdeyse aynı vuruyor . tek fark simdi adamlar resiliencelı. (not kanama effectini kullnamadan once tiger fury ve trinket acıp rip i kullanın) tekrar soyluyorun. mavi pvp gearını tamamlamıs bir adama yani 3k üzerinde resilience olan bir adama pvp gearlı bir druidin kanatması 4kyı zor görür. goremez diyerek buyuk konusmak istemiyorum , cok deneme yapmadım :) genelde 3k civarı tikliyor. 3x8= 24k damage ama burada birseyi daha ekleyeyim, bu 24k spamlanan bir skill degil, yani 24k 24k vurmuyoruz. ripin süresini hatırlamıyorum ama 20sn civarı dersek 20 sn de 24k vuruyor. bu esnada birikmiş kombalarınızı ıvır zıvır skillerde harcıyoruz ne yazıkki :( üzerinde 5 kombo ile blledingin bitmesini bekliyorum adamın. enerji dolduruyorum ve bu esnada otoattack vuruyorum mecburen. feracious bite glypsiz kullanmanızı öneirirm, bazen adamın canı 20k ya iniyor, ve 3k 3k kanatmak yerine feracous bite ile crit atarsa 20k vurmak cok etkili oluyor (not: feracious bite 70 enerji harcadıgından , damage/enerji hesabında tavsiye edilmez)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi druen -- 21 Mart 2011; 9:39:53 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1vs1 için map tavsiyesi
    15 yıl önce açıldı
    Irelia hakkında
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_v_a87

    yavaşlatma dan çıkabiliyor. ancak stun ve fear dan çıkamıyor. pvp karakter olarak kullanıyorum. rip i nerflediler. toplam 16 k vuruyor. her class ın aşırı bir özelliği vardır. druidin herşeyini aldılar bişi kalmadı. rip vardı aldılar. stundan çıkma vardı aldılar. berserk iken fear yemiyorduk aldılar. tree form polymorph immune idi aldılar. mageler yere bağlama ustası yanlarına yanaşamıyoruz ki vuralım. warlocklar fear ustası . priestler kalkan ustası. paladinleri 2 kere kesmen lazım. hunterlar da keza mage gibi yanına yanaştırmıyor. kısacası melee classlar range gördümü kaçar hale getirildi. .paladinden herkes muzdarip zaten.


    Bence şu an PVPde healer olarak en OP class hala druidler.. baktın öleceksin kedi formda uza.. sonra cyclone - root - cyclone- root - root - root cd diye bir şey yok.. bas basabildigin kadar.. özellikle melee classları rootlayınca fighta seyirci olmaktan başka bir şey yapamıyorlar.. healerların manası en az 100k .. fight bitince işini biliyorsa 90k bile olmuyor..

    dps olarakta cok cok iyi durumdalar.. kedi formda önceden 2 tane dot skille affli lockun koydugu 4 dottan fazla damage veriliyordu.. stundan feardan cıkmak için bir zahmet druidlerde diğer classların yaptığı gibi trinkete basıversinler..

    dps olarakta bence OP warrior.. şu lanet 4.1 patchi gelsede rahat etsek.. (yanlış anlamayın benim 2.ci PVP karakterim warrior)
    bariz ortada çok büyük bir dengesizlik var.. colossul smashı cakıp üstüne sağlam resiliencelı karakterlere 20-25k vurulabilmesi saçmalıktan başka bir şey değil.. birde 25 k yediğim karakter shadow pri..

    dps olarka 2.ci OP mageler.. dün yine %25 resi reduce + %15 shadow form reduce olmasına rağmen 20K ice lance yedim.. söyleyecek söz bulamıyorum .. 3-4 snde 3 ice lance critle yattım.. bravo diyorum blizzarda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: d_v_a87

    yavaşlatma dan çıkabiliyor. ancak stun ve fear dan çıkamıyor. pvp karakter olarak kullanıyorum. rip i nerflediler. toplam 16 k vuruyor. her class ın aşırı bir özelliği vardır. druidin herşeyini aldılar bişi kalmadı. rip vardı aldılar. stundan çıkma vardı aldılar. berserk iken fear yemiyorduk aldılar. tree form polymorph immune idi aldılar. mageler yere bağlama ustası yanlarına yanaşamıyoruz ki vuralım. warlocklar fear ustası . priestler kalkan ustası. paladinleri 2 kere kesmen lazım. hunterlar da keza mage gibi yanına yanaştırmıyor. kısacası melee classlar range gördümü kaçar hale getirildi. .paladinden herkes muzdarip zaten.


    Bence şu an PVPde healer olarak en OP class hala druidler.. baktın öleceksin kedi formda uza.. sonra cyclone - root - cyclone- root - root - root cd diye bir şey yok.. bas basabildigin kadar.. özellikle melee classları rootlayınca fighta seyirci olmaktan başka bir şey yapamıyorlar.. healerların manası en az 100k .. fight bitince işini biliyorsa 90k bile olmuyor..

    dps olarakta cok cok iyi durumdalar.. kedi formda önceden 2 tane dot skille affli lockun koydugu 4 dottan fazla damage veriliyordu.. stundan feardan cıkmak için bir zahmet druidlerde diğer classların yaptığı gibi trinkete basıversinler..

    dps olarakta bence OP warrior.. şu lanet 4.1 patchi gelsede rahat etsek.. (yanlış anlamayın benim 2.ci PVP karakterim warrior)
    bariz ortada çok büyük bir dengesizlik var.. colossul smashı cakıp üstüne sağlam resiliencelı karakterlere 20-25k vurulabilmesi saçmalıktan başka bir şey değil.. birde 25 k yediğim karakter shadow pri..

    dps olarka 2.ci OP mageler.. dün yine %25 resi reduce + %15 shadow form reduce olmasına rağmen 20K ice lance yedim.. söyleyecek söz bulamıyorum .. 3-4 snde 3 ice lance critle yattım.. bravo diyorum blizzarda..

    Alıntıları Göster
    İce mage düzeltilmedi gitti pvp zevkimin içine ediyorlar druid ile pvp bıraktım milletin dotları ekranda damge fırtanası yaratırken bizim dotlar vursada vurmasada olur konumuna düştü.PvP warrior olarak ice mage kestiğim tek seçenek pvp ye tank olarak girmek harbi harbi pvp de tank olarak oynamayı düünüyorum. Druid konusuna gelirsek bence en iyi healer ama artık iyi bir dps bile değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    kedi formda önceden 2 tane dot skille affli lockun koydugu 4 dottan fazla damage veriliyordu.. stundan feardan cıkmak için bir zahmet druidlerde diğer classların yaptığı gibi trinkete basıversinler..


    dps olarka 2.ci OP mageler.. dün yine %25 resi reduce + %15 shadow form reduce olmasına rağmen 20K ice lance yedim.. söyleyecek söz bulamıyorum .. 3-4 snde 3 ice lance critle yattım.. bravo diyorum blizzarda..


    paladinler hunterlar dk lar (baska classlarda varmı bilmiyorum) stundan cıkabilme skilleri var.

    ayrıca damage reduction hesaplamalarını anlamıyorum. su sekilde anlatayım: %40 reslince damage azaltması, %50 feralin defansif skili, %20 barkskin, %30-40 civarı armorun damage reductionı(ayı formda ne kadar bakmadım armor reduction ı tahmini soyluyorum) yahu bunları toplayınca %150 oluyor. yani en azından %100 oluyor. hala nasıl damage yiyoruz peki? millet catur cutur vuruyor. bunun hesaplaması nasıl oluyor merak ediyorum.

    bu arada magelerin ilacı dispell, mageleri dispelleyin yolunmus tavuk gibi kalıyorlar.

    warlock-feral druid dot damaglerinde ise warlock acık ara birinci. feralin 1 dotu warlockun herhngi bir dotundan fazla vuruyor ama warlockun toplam dot damagei feralinkini katlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    kedi formda önceden 2 tane dot skille affli lockun koydugu 4 dottan fazla damage veriliyordu.. stundan feardan cıkmak için bir zahmet druidlerde diğer classların yaptığı gibi trinkete basıversinler..


    dps olarka 2.ci OP mageler.. dün yine %25 resi reduce + %15 shadow form reduce olmasına rağmen 20K ice lance yedim.. söyleyecek söz bulamıyorum .. 3-4 snde 3 ice lance critle yattım.. bravo diyorum blizzarda..


    paladinler hunterlar dk lar (baska classlarda varmı bilmiyorum) stundan cıkabilme skilleri var.

    ayrıca damage reduction hesaplamalarını anlamıyorum. su sekilde anlatayım: %40 reslince damage azaltması, %50 feralin defansif skili, %20 barkskin, %30-40 civarı armorun damage reductionı(ayı formda ne kadar bakmadım armor reduction ı tahmini soyluyorum) yahu bunları toplayınca %150 oluyor. yani en azından %100 oluyor. hala nasıl damage yiyoruz peki? millet catur cutur vuruyor. bunun hesaplaması nasıl oluyor merak ediyorum.

    bu arada magelerin ilacı dispell, mageleri dispelleyin yolunmus tavuk gibi kalıyorlar.

    warlock-feral druid dot damaglerinde ise warlock acık ara birinci. feralin 1 dotu warlockun herhngi bir dotundan fazla vuruyor ama warlockun toplam dot damagei feralinkini katlıyor.

    Alıntıları Göster
    Aldığın damage = {{[Saf Damage x (1 - Mitigation 1 yüzdesi)] x [1 - Mitigation 2 yüzdesi]} x (1 - Mitigation 3 yüzdesi)} x ... (1 - Mitigation n yüzdesi))...)]}}}

    olarak hesaplanıyor diye biliyorum eğer yanlış değilsem.

    Edit: Mitigationların öncelik sırası önemli olabilir. Onu araştırmak lazım tabi ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dübel -- 21 Mart 2011; 13:40:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dübel

    Aldığın damage = {{[Saf Damage x (1 - Mitigation 1 yüzdesi)] x [1 - Mitigation 2 yüzdesi]} x (1 - Mitigation 3 yüzdesi)} x ... (1 - Mitigation n yüzdesi))...)]}}}

    olarak hesaplanıyor diye biliyorum eğer yanlış değilsem.

    Edit: Mitigationların öncelik sırası önemli olabilir. Onu araştırmak lazım tabi ki.

    Alıntıları Göster
    hmm bu su anlama gelir, 1000 damage yiyeceksen %50 damage reduction actıgımızda 500 damage yiyoruz ve 2. damage reduction bu 500 ün %si olarak hesaplanıyor.

    senin formulune gore 2 cd actıgımızı düsünelim. 1i %50, 2. %20 düsürse

    1000 damage ilkinde %50 düsecek 500 olacak bu 500ün ikinci skill %20 si düsürcek ve 400 damage e düsecek.

    eger 2. %20ligi ilk acarsak:

    1000 damage 800e düsecek ve bunun %50 si ikinci skill ile 400e düsecek. demekkki sıralama önemli degil.

    burada yalnız su var: %20 lik cd yi tek basına actıgımızda 200 damage azaltırken , %50lik ile birlikte actıgımızda 100 damage azaltıyor. demekki cdleri tek tek acmak toplam yedigimiz damagei daha cok azaltır. ama birlikte actıgımızda o anlık yedigimiz damage azalır lakin tek tek actıgımızda gececek süre kadar fight sürerse zararda oluruz.

    :)

    edit: tüm casterlara karsı hellfiredan alınan spell resist trinketini alırsanız karsı takım bu sürede ağlar, yani size bu sürede cok iyi bir spell dayanıklılıgı veriyor. casterlar 200 spell penetration ile arena yaparlar. paladin yada shamanların auraları 196 resistance verir. druidinki yarısı akdar idi tam hatırlayamadım. yani bu auralar ile birlikte o trinketi kullanırsanız cok etkili olur. ama üzerinizde bu aura yoksa trinketin koruması casterda 200 spell penetration oldugundan yarıyarıya etkisiz olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi druen -- 21 Mart 2011; 17:07:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen


    quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    kedi formda önceden 2 tane dot skille affli lockun koydugu 4 dottan fazla damage veriliyordu.. stundan feardan cıkmak için bir zahmet druidlerde diğer classların yaptığı gibi trinkete basıversinler..


    dps olarka 2.ci OP mageler.. dün yine %25 resi reduce + %15 shadow form reduce olmasına rağmen 20K ice lance yedim.. söyleyecek söz bulamıyorum .. 3-4 snde 3 ice lance critle yattım.. bravo diyorum blizzarda..


    paladinler hunterlar dk lar (baska classlarda varmı bilmiyorum) stundan cıkabilme skilleri var.

    ayrıca damage reduction hesaplamalarını anlamıyorum. su sekilde anlatayım: %40 reslince damage azaltması, %50 feralin defansif skili, %20 barkskin, %30-40 civarı armorun damage reductionı(ayı formda ne kadar bakmadım armor reduction ı tahmini soyluyorum) yahu bunları toplayınca %150 oluyor. yani en azından %100 oluyor. hala nasıl damage yiyoruz peki? millet catur cutur vuruyor. bunun hesaplaması nasıl oluyor merak ediyorum.

    bu arada magelerin ilacı dispell, mageleri dispelleyin yolunmus tavuk gibi kalıyorlar.

    warlock-feral druid dot damaglerinde ise warlock acık ara birinci. feralin 1 dotu warlockun herhngi bir dotundan fazla vuruyor ama warlockun toplam dot damagei feralinkini katlıyor.


    armoru çok bir classa zaten fiziksel dps vuranlar adam gibi vuramıyor.. arada armoru bypass eden skiller nedeniyle hayvani damageler görüyoruz.. spellerde birde resistance faktörü var.. acemi bir PVPci spell vuruşları fazla olmasına rağmen penetration kasmamıssa 195 resistancelı bir adama kafadan %28 daha az vuruyor..

    druen hocam damage reduce %150 olamaz.. çünkü deger hesaplanırken çıkan değerler toplanmıyor.. feralin defensive özelligi kedi formda aktif değil.. fiziksel vuran bir class yaklasık %45 e kadar resilencetan + %10 ila %50 de armordan dolayı daha az damage vuruyor..

    ferallerin dotlarını göze batması 2 skilinde çabucak konulabilmesi.. warlocka unstable affliction bile cast ettirmiyorlar çoğu zaman..
    tam dotları diziyorsun ilkinin süresi doluyor.. haunt atmazsan dot adam gibi vurmuyor.. bir sürü sıkıntısı var.. ayrıca slow yapan meleelere karsı çok zayıf.. (rogue %70 slow atınca yapısıp kalıyor oldugu yere .. fearada 2 snde immune oluyor millet.. druid gibi extradan ccsi yok.. )

    sıkıntı bu.. biri dotter class ..attıgı dotlar dispellenebiliyor.. ve 2si cast gerektiren 4 tane dot koyması gerekiyor.. ama druid bir mangle bir rake vuruyor.. üstüne bir mangle daha vurup ripliyor.. sonra kanayan yara bosna oluyor arenada lock görünce ilk ona çöküyoruz.. en çabuk aldıgımız class o.. ayrıca az nukeleyince hiç vuramıyor..

    geçen bir frost mage'e tam nukelemey başlayınca üstüste 2 kez mass dispell + silence attım.. rahat rahat aldık.. ama her zaman bu kadar şanslı olmuyorsun o da sana silence spell steal sheep stun atıyor.. herifin slowunu siliyorsun peti donduruyor.. stun yiyince blink atıyor stun siliyor :S birde talenti var it gibi kaçıyor :)) çok sıkıntılı bir class... teke tekte meleenin alması neredeyse imkansız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen

    hmm bu su anlama gelir, 1000 damage yiyeceksen %50 damage reduction actıgımızda 500 damage yiyoruz ve 2. damage reduction bu 500 ün %si olarak hesaplanıyor.

    senin formulune gore 2 cd actıgımızı düsünelim. 1i %50, 2. %20 düsürse

    1000 damage ilkinde %50 düsecek 500 olacak bu 500ün ikinci skill %20 si düsürcek ve 400 damage e düsecek.

    eger 2. %20ligi ilk acarsak:

    1000 damage 800e düsecek ve bunun %50 si ikinci skill ile 400e düsecek. demekkki sıralama önemli degil.

    burada yalnız su var: %20 lik cd yi tek basına actıgımızda 200 damage azaltırken , %50lik ile birlikte actıgımızda 100 damage azaltıyor. demekki cdleri tek tek acmak toplam yedigimiz damagei daha cok azaltır. ama birlikte actıgımızda o anlık yedigimiz damage azalır lakin tek tek actıgımızda gececek süre kadar fight sürerse zararda oluruz.

    :)

    edit: tüm casterlara karsı hellfiredan alınan spell resist trinketini alırsanız karsı takım bu sürede ağlar, yani size bu sürede cok iyi bir spell dayanıklılıgı veriyor. casterlar 200 spell penetration ile arena yaparlar. paladin yada shamanların auraları 196 resistance verir. druidinki yarısı akdar idi tam hatırlayamadım. yani bu auralar ile birlikte o trinketi kullanırsanız cok etkili olur. ama üzerinizde bu aura yoksa trinketin koruması casterda 200 spell penetration oldugundan yarıyarıya etkisiz olur.


    Evet evet, sonradan ben de hesapladım hangisini önce açtığın (eğer bütün cdleri açacaksan) farketmiyor (Çarpımların değişme özelliği ) ancak ikinci söylediğinden emin değilim. Eğer dediğin gibiyse cdleri aynı anda açmak saçmalık

    @Tosunpasa Frost Meycler çok pis, ben DK ile zor kesiyorum teke tekte, o derece yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: druen


    quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    kedi formda önceden 2 tane dot skille affli lockun koydugu 4 dottan fazla damage veriliyordu.. stundan feardan cıkmak için bir zahmet druidlerde diğer classların yaptığı gibi trinkete basıversinler..


    dps olarka 2.ci OP mageler.. dün yine %25 resi reduce + %15 shadow form reduce olmasına rağmen 20K ice lance yedim.. söyleyecek söz bulamıyorum .. 3-4 snde 3 ice lance critle yattım.. bravo diyorum blizzarda..


    paladinler hunterlar dk lar (baska classlarda varmı bilmiyorum) stundan cıkabilme skilleri var.

    ayrıca damage reduction hesaplamalarını anlamıyorum. su sekilde anlatayım: %40 reslince damage azaltması, %50 feralin defansif skili, %20 barkskin, %30-40 civarı armorun damage reductionı(ayı formda ne kadar bakmadım armor reduction ı tahmini soyluyorum) yahu bunları toplayınca %150 oluyor. yani en azından %100 oluyor. hala nasıl damage yiyoruz peki? millet catur cutur vuruyor. bunun hesaplaması nasıl oluyor merak ediyorum.

    bu arada magelerin ilacı dispell, mageleri dispelleyin yolunmus tavuk gibi kalıyorlar.

    warlock-feral druid dot damaglerinde ise warlock acık ara birinci. feralin 1 dotu warlockun herhngi bir dotundan fazla vuruyor ama warlockun toplam dot damagei feralinkini katlıyor.


    armoru çok bir classa zaten fiziksel dps vuranlar adam gibi vuramıyor.. arada armoru bypass eden skiller nedeniyle hayvani damageler görüyoruz.. spellerde birde resistance faktörü var.. acemi bir PVPci spell vuruşları fazla olmasına rağmen penetration kasmamıssa 195 resistancelı bir adama kafadan %28 daha az vuruyor..

    druen hocam damage reduce %150 olamaz.. çünkü deger hesaplanırken çıkan değerler toplanmıyor.. feralin defensive özelligi kedi formda aktif değil.. fiziksel vuran bir class yaklasık %45 e kadar resilencetan + %10 ila %50 de armordan dolayı daha az damage vuruyor..

    ferallerin dotlarını göze batması 2 skilinde çabucak konulabilmesi.. warlocka unstable affliction bile cast ettirmiyorlar çoğu zaman..
    tam dotları diziyorsun ilkinin süresi doluyor.. haunt atmazsan dot adam gibi vurmuyor.. bir sürü sıkıntısı var.. ayrıca slow yapan meleelere karsı çok zayıf.. (rogue %70 slow atınca yapısıp kalıyor oldugu yere .. fearada 2 snde immune oluyor millet.. druid gibi extradan ccsi yok.. )

    sıkıntı bu.. biri dotter class ..attıgı dotlar dispellenebiliyor.. ve 2si cast gerektiren 4 tane dot koyması gerekiyor.. ama druid bir mangle bir rake vuruyor.. üstüne bir mangle daha vurup ripliyor.. sonra kanayan yara bosna oluyor arenada lock görünce ilk ona çöküyoruz.. en çabuk aldıgımız class o.. ayrıca az nukeleyince hiç vuramıyor..

    geçen bir frost mage'e tam nukelemey başlayınca üstüste 2 kez mass dispell + silence attım.. rahat rahat aldık.. ama her zaman bu kadar şanslı olmuyorsun o da sana silence spell steal sheep stun atıyor.. herifin slowunu siliyorsun peti donduruyor.. stun yiyince blink atıyor stun siliyor :S birde talenti var it gibi kaçıyor :)) çok sıkıntılı bir class... teke tekte meleenin alması neredeyse imkansız..

    Alıntıları Göster
    %150 olamayacagını bende biliyorum. %100 olursa immune demek oluyor zaten yani :%150 gibi birsey olamaz. hesabını sen bu satırları yazarken üstte yazdım. benim takım arkadasımda mage oldugundan magelerin imbalıgını biliyorum. :)

    silence atıyor diger tüm ccler kadar uzun sürüyor, sheep, hoplama zıplama ,bölünme finger of frost... mageler geniş alan buldumu melleri cok aglatıyor :'( iyi oynayan bir mage i feral olarak kesmem %5 ihtimal filan heralde.yani 20 macta 1 kez anca kesiyom :'(

    ayrıca mangle rip 1 mangle daha vuracak kadar adamın üzerinde kalıyorsam o adamın hatasıdır. asla druidin onunde arkanız dönük durmayın. diyelimki 5 comboyu ripledim. bundan sonra o kişi daha da bana damage yaptıracak kadar onumde durmamalı. hunterlardan, magelerdenmoonkinlerden, bir nebze warlocklardan iyi oynayanlara fightın basından sonuna kadar sadece 3 combo ile arenanın bittigni cok gordum. adama sadece 3 skill vurabildim.

    feralin onunde durursanız , evet feral damageini yapar herkes gibi. bol bol cc liceksiniz. alın işte kendi zayıf yonlerimi soluyom :'(

    kaldıki priestimiz o akdar resilince, disipline talent vırt zırt o akdar sey varken , 1 fearda iken warrior tarafından yada paladin tarafından 1 stunda öldügünü oldu. yani ferale ole imba demeyin her classın imba yanı var ama druidin suan cc yeme sıkıntısı var. yeni pacthde 2dk da bir rootlardan cıkabilme özelligi geliyor ferale.. hadi hayırlısı :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen

    %150 olamayacagını bende biliyorum. %100 olursa immune demek oluyor zaten yani :%150 gibi birsey olamaz. hesabını sen bu satırları yazarken üstte yazdım. benim takım arkadasımda mage oldugundan magelerin imbalıgını biliyorum. :)

    silence atıyor diger tüm ccler kadar uzun sürüyor, sheep, hoplama zıplama ,bölünme finger of frost... mageler geniş alan buldumu melleri cok aglatıyor :'( iyi oynayan bir mage i feral olarak kesmem %5 ihtimal filan heralde.yani 20 macta 1 kez anca kesiyom :'(

    ayrıca mangle rip 1 mangle daha vuracak kadar adamın üzerinde kalıyorsam o adamın hatasıdır. asla druidin onunde arkanız dönük durmayın. diyelimki 5 comboyu ripledim. bundan sonra o kişi daha da bana damage yaptıracak kadar onumde durmamalı. hunterlardan, magelerdenmoonkinlerden, bir nebze warlocklardan iyi oynayanlara fightın basından sonuna kadar sadece 3 combo ile arenanın bittigni cok gordum. adama sadece 3 skill vurabildim.

    feralin onunde durursanız , evet feral damageini yapar herkes gibi. bol bol cc liceksiniz. alın işte kendi zayıf yonlerimi soluyom :'(

    kaldıki priestimiz o akdar resilince, disipline talent vırt zırt o akdar sey varken , 1 fearda iken warrior tarafından yada paladin tarafından 1 stunda öldügünü oldu. yani ferale ole imba demeyin her classın imba yanı var ama druidin suan cc yeme sıkıntısı var. yeni pacthde 2dk da bir rootlardan cıkabilme özelligi geliyor ferale.. hadi hayırlısı :(

    Alıntıları Göster
    hocam kacacak skilin varsa kacarsın... ben shadow priest oynuyorum bu ara.. fear basıyorum trinketliyor.. sonra 2.ci fear zaten cok kısa sürüyor sonra cd md yok :D adam başlıyor tırmalamaya :) 2 dk içinde ben daha fazla vuramazsam kan kaybından ölüyorum... fear atınca kaçmaya çalışsam %50 slowdan uzaklasamıyorum .. anca 5-10 adım kacabiliyorsun.. sonra kafama chargela anında biniyor.. üstüne birde beleş ravage yiyorum :))) ferali cclemek çok zor feralden kaçmak çok zor belki mage kaçar ama diğer classların kaçması çok çok zor.. üstün özellik ne bilmiorum diyordun ya işte sana üstün özellik.. ayrıca barkskin cok etkili.. cdsi cok kısa ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    hocam kacacak skilin varsa kacarsın... ben shadow priest oynuyorum bu ara.. fear basıyorum trinketliyor.. sonra 2.ci fear zaten cok kısa sürüyor sonra cd md yok :D adam başlıyor tırmalamaya :) 2 dk içinde ben daha fazla vuramazsam kan kaybından ölüyorum... fear atınca kaçmaya çalışsam %50 slowdan uzaklasamıyorum .. anca 5-10 adım kacabiliyorsun.. sonra kafama chargela anında biniyor.. üstüne birde beleş ravage yiyorum :))) ferali cclemek çok zor feralden kaçmak çok zor belki mage kaçar ama diğer classların kaçması çok çok zor.. üstün özellik ne bilmiorum diyordun ya işte sana üstün özellik.. ayrıca barkskin cok etkili.. cdsi cok kısa ..

    Alıntıları Göster
    Ferali berbat ettiler, eski hali overpowereddı belki (oyunun tanrısı magei kesebiliyor diye) ama bu halide berbat oldu. Blizzardın bu politikası çok baydı önce buffla sonra yerin dibine vur sonra az buffla vs. Eskiden de yapılıyordu bu ama kadar abartılı değildi. Druidin zevki mobilitysiydi, bu şekilde olunca sıkıcı gelmeye başladı, bir süre oynadım sonrasında (sadece pvp yapmaya vaktim var), daha fazla druid oynamak istemediğimi farkettim ve oyunu bıraktım.(Ara verdim diyelim, umarım diablo 3e kadar vermis olurum bu arayı, sonrasında dönüpte bakmam bile) Başka sekilde nerf gelse bırakmazdım sanırım. Bi çok sınıfla pvp yaptım druid en zevklilerinden biriydi ve nerften sonra en alt sıraya düştü.

    Restoya gelince mana regeni çok iyi ama cdleri az, odun forma gecine o super regeni olan mana anında bitiyor. O açıdanda bi dengeszliği var. Tabi resto benim ilgi alanıma girmiyor cok fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    hocam kacacak skilin varsa kacarsın... ben shadow priest oynuyorum bu ara.. fear basıyorum trinketliyor.. sonra 2.ci fear zaten cok kısa sürüyor sonra cd md yok :D adam başlıyor tırmalamaya :) 2 dk içinde ben daha fazla vuramazsam kan kaybından ölüyorum... fear atınca kaçmaya çalışsam %50 slowdan uzaklasamıyorum .. anca 5-10 adım kacabiliyorsun.. sonra kafama chargela anında biniyor.. üstüne birde beleş ravage yiyorum :))) ferali cclemek çok zor feralden kaçmak çok zor belki mage kaçar ama diğer classların kaçması çok çok zor.. üstün özellik ne bilmiorum diyordun ya işte sana üstün özellik.. ayrıca barkskin cok etkili.. cdsi cok kısa ..


    feralin %50 slowu disease dir. cogu kişi bunu warriorun hamstringi gibi fiziksel birsey sanıyor. shdaow priestlerde 2 cesit fear var(biri horror gibi birsey), ayrıca %90 damage az yeme buyusu esnasında da yavaslatma efectleri etkili degil. ayrıca fade skili tüm slowlardan cıkartıyor. ayrıca holydemi disipline demi var bilmiyorum, priestin attıgı bir holy büyü kısa süreli stun yapıyor. priestin bubble ını saymıyorum. mage, spriest, shaman 3lüsünü 3v3 arena takımları arasında baya üst sıralarda gormüştüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    hocam kacacak skilin varsa kacarsın... ben shadow priest oynuyorum bu ara.. fear basıyorum trinketliyor.. sonra 2.ci fear zaten cok kısa sürüyor sonra cd md yok :D adam başlıyor tırmalamaya :) 2 dk içinde ben daha fazla vuramazsam kan kaybından ölüyorum... fear atınca kaçmaya çalışsam %50 slowdan uzaklasamıyorum .. anca 5-10 adım kacabiliyorsun.. sonra kafama chargela anında biniyor.. üstüne birde beleş ravage yiyorum :))) ferali cclemek çok zor feralden kaçmak çok zor belki mage kaçar ama diğer classların kaçması çok çok zor.. üstün özellik ne bilmiorum diyordun ya işte sana üstün özellik.. ayrıca barkskin cok etkili.. cdsi cok kısa ..


    feralin %50 slowu disease dir. cogu kişi bunu warriorun hamstringi gibi fiziksel birsey sanıyor. shdaow priestlerde 2 cesit fear var(biri horror gibi birsey), ayrıca %90 damage az yeme buyusu esnasında da yavaslatma efectleri etkili degil. ayrıca fade skili tüm slowlardan cıkartıyor. ayrıca holydemi disipline demi var bilmiyorum, priestin attıgı bir holy büyü kısa süreli stun yapıyor. priestin bubble ını saymıyorum. mage, spriest, shaman 3lüsünü 3v3 arena takımları arasında baya üst sıralarda gormüştüm.

    Alıntıları Göster
    TÜM WARRIORLARIN YEDİ CEDDİNİ SEVEYİM
    ne paladini ne ferali ne de başka bişey...........

    warrior kelimesini görünce bile sinir sistemim oynuyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen


    quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    hocam kacacak skilin varsa kacarsın... ben shadow priest oynuyorum bu ara.. fear basıyorum trinketliyor.. sonra 2.ci fear zaten cok kısa sürüyor sonra cd md yok :D adam başlıyor tırmalamaya :) 2 dk içinde ben daha fazla vuramazsam kan kaybından ölüyorum... fear atınca kaçmaya çalışsam %50 slowdan uzaklasamıyorum .. anca 5-10 adım kacabiliyorsun.. sonra kafama chargela anında biniyor.. üstüne birde beleş ravage yiyorum :))) ferali cclemek çok zor feralden kaçmak çok zor belki mage kaçar ama diğer classların kaçması çok çok zor.. üstün özellik ne bilmiorum diyordun ya işte sana üstün özellik.. ayrıca barkskin cok etkili.. cdsi cok kısa ..


    feralin %50 slowu disease dir. cogu kişi bunu warriorun hamstringi gibi fiziksel birsey sanıyor. shdaow priestlerde 2 cesit fear var(biri horror gibi birsey), ayrıca %90 damage az yeme buyusu esnasında da yavaslatma efectleri etkili degil. ayrıca fade skili tüm slowlardan cıkartıyor. ayrıca holydemi disipline demi var bilmiyorum, priestin attıgı bir holy büyü kısa süreli stun yapıyor. priestin bubble ını saymıyorum. mage, spriest, shaman 3lüsünü 3v3 arena takımları arasında baya üst sıralarda gormüştüm.

    Hocam disease'i sileyim derken zaten fear süresi bitiyor.. ilk vurustada tekrar koyuyornasıl olsa.. onun yerine vampiric touch atıp orbum varsa mind blast ile atıyorum.. mind searlıyorum o arada kestim kestim yoksa o beni alıyor :)

    shadowların balonu cok dayanmıyor.. 2.ci fear sadece disarm olarak warrior, rogue, hunter, dk gibi classlarda işe yarıyor.. normal feardan sonra fear etkisi neredeyse hiç sürmüyor.. eger talente verdiysen fade mov impairleri siliyor ama ona 2 değerli talent puanı vermen lazım.. shadow prilerde stun yapan bir büyü yok.. mind blast critleyince 4 sn yere sabitleyen bir büyü var ..a ama o da 2 talent puanı istiyor..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.