< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Ben karcher kullanıyorum. Hem solüsyon haznesinr koyuyorum hem de temiz suya 2 kapak atıyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabriaga81 -- 6 Eylül 2025; 14:28:44 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bilgilendirme için teşekkürler hocam. Merak ediyordum... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Robot süpürgemin uzun süren servis süreci nihayet tamamlandı. Bir önceki mesajımda öngördüğüm gibi maalesef robot süpürge firmalarının servislere dönük bilgilendirme ve eğitimlerinde eksiklik olduğunu son servis süreci ortaya koymuş oldu. Daha önce ifade ettiğim üzere anakart değişimi ile yetinilmesi ve ana fırçaya dönük sorunun çözülmemesi nedeniyle 3. kez servise gönderdikten sonra durumu gösterir videoları müşteri hizmetleri vasıtasıyla servise ilettim. Cihazın servise kabulü sonrası süreçte ilk servis güncellemesi üretici firmadan bilgi istendiği yönündeydi ki bunu servisin bu sorunla muhtemel ilk defa karşılaştığı şeklinde yorumladım. Oysa ana fırçanın yere yaklaşmaması sorunu redditten de görüleceği üzere yurt dışında karşılaşılan bir sorun. Durum böyle olunca üretici firmanın varsa servis kılavuzlarını güncellemediğini ve bu gibi sorunlara dönük genel bir bildirim yapmadığını söylemek yanlış olmasa gerek. Bir süre beklenen üretici firmadan gelen bilgi üzerine yapılan ikinci servis güncellemesinde cihazın onarıma alındığı ve parça beklendiği ifade edilmekteydi. Ancak netice gösterdi ki beklenen parça robot süpürgenin yenisiymiş. Evet servis incelemesi ve üreticiden gelen bilgi doğrultusunda robot süpürgem yenisiyle değiştirildi. Şunu belirtmek gerekir, robot süpürgenin yenisiyle değişimi topyekün bir değişim değil, sadece robotun kendisi yenisiyle değiştiriliyor. İstasyonda sorun olmadığı için aynı istasyonla birlikte yeni robotu gönderdiler. Süreç çok daha hızlı bir şekilde neticelenebilirdi, ilk andan itibaren özellikle belirttiğim ana fırça sorununa dikkat edilseydi. Neyse ki neticesi güzel oldu ve sorun çözüldü. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 6 Eylül 2025; 21:36:44 > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Evet gerçekten de gereksiz biçimde uzadı süreç. İlk anda kullanıcı gözlemine itibar edilse çok daha hızlı sonuçlanabilirdi. Kullanıcı gözlemini önemsemek gerek. Robotun ana fırçasının aşağı yönlü hareket mekanizmasındaki sorun ya düzeltilemiyordu ya da parçanın değişimi astarı yüzünden pahalıya gelecek şekildeydi bilemiyorum. Bir diğer ihtimal ellerinde parça yoksa siparişi, gelmesi gitmesi derken azami süre kaçırılacaktı zira son servis sürecinde 10 12 işgünü geçmişti değişim kararı alındığında. Ancak her ne sebeple olursa olsun firmanın değişim kararı alarak müşteriyi mağdur etmemesi güzel. Ana konuda roborock servisin pek de temeli olmayan bahanelerle tamiri bile reddettiğini görüyoruz. Süreçte firmanın müşteri desteğinden memnun kaldım diyebilirim. Servis sürecine doğrudan müdahil olamıyorlar ancak ilgililer. Videoları bize gönderin biz iletelim ve servisi sıkıştıralım dediler. Garanti başlatımı istemedim henüz ama aklımda. Öncelikle Vatan Bilgisayardan kaza ve çalınmanın yanı sıra 1 yıl uzatılmış garanti paketi almıştım. Cihazın seri nosu değiştiği için onlarla bir görüşeceğim. Sonrasında dreameden garanti sıfırlamasını talep edeceğim. Süreçteki ilgi ve desteğiniz için özellikle teşekkür ederim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 6 Eylül 2025; 20:6:1 > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Merhaba, Robot süpürgeler ana konusunu ve özellikle @Hepsirobot yani Ali Beyin paylaşımlarını uzun zamandır takip etmekteydim. Bir gün evde yokken yaptırdığımız temizlik sonrası eşimin mutfakta kırıntıların aynen kaldığını, cihazın kırıntıları süpürmediğini fark etmesi üzerine başladı mevzu. Hasılı farklı varyasyonlarda (clean genius, sadece süpür modunda turbo, max, max+) yaptığım denemelerde cihazın en basit olanlar dahil bir kısmını deneme amacıyla döktüğüm kırıntıları (susam, çay vb.) çekmediğini, amiyane tabiriyle bunların üzerinden dümdüz geçtiğini gördüm. Aklıma Ali Bey'in birkaç defa emiş gücünün esasen süpürmede doğrudan çok da bir anlam ifade etmediğini, emiş gücünden ziyade ana fırça mekanizmasının kırıntı ve tozları topladığını ki fanın fırçanın topladığı tozları hazneye taşımakta işe yaradığını ifade ettiği paylaşımları aklıma geldi. Bunun üzerine robot süpürme yaparken yere uzanarak ve telefon kamerasıyla cihazın alt kısmını gözlemlediğimde ne fırçanın ne de ana fırçayı kapatan kapaktaki faraş ucuna benzeyen şeffaf plastik bıçağın yere temas etmediğini, zemine yaklaşmadığını gördüm. Üstelik zeminle olan bu boşluk emiş gücünün işe yaramama sorununu daha da kötüleştirmekteydi. Durum normal elektrik süpürgesinin başlığını halıya ya da zemine temas ettirmeden üç-beş santim yukarıdan ortamı süpürmeye çalışmaktan farksız, hatta ondan daha kötüydü. Bunun üzerine yabancı forumlarda az da olsa benzer şikayetleri görünce de sebebin bu olduğuna neredeyse emin oldum. Nihayet benim için belirleyici hususlardan bir diğeri evdeki kalın bir halı ile oda kapılarındaki çok ince alüminyum eşikler oldu. Sizin de malumunuzdur halı kenarlarını süpürürken zeminden halı içine doğru salınım yaptığı bir süpürme hamlesi var cihazın. İşte bu hamleyi yaparken halı ve normal zemin arasındaki farktan dolayı yer yer ana fırçanın yerle eşit olmayan teması nedeniyle bir ses olur. İşte bu halı kenarı ve kapı eşikleri gibi eşit olmayan zeminlerde cihazın söz konusu sesi hiçbir şekilde yapmadığını gözlemlemem fırçanın yere yaklaşma mekanizmasında sorun olduğu kanaatimi tam anlamıyla perçinledi. Umarım açıklayabilmişimdir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 7 Eylül 2025; 1:40:8 > |
_____________________________
|
L10s ultra gen 2 kullanıcısıyım robot koltuk altlarına girmiyor kılıftan dolayı bir çözümü varmı? |
_____________________________
|
Evet dediğiniz gibi bir sorun var. Ancak pompa sesi gelmiyor istasyon üstündeki butonlara basınca. Bip sesi geliyor ama hiçbir pompa sesi gelmiyor, bir işlem yapıyor gibi de gözükmüyor. Aynı şekilde kurutma butonu da ses çıkarıyor ama kurutma modu başlamıyor. Uygulama üzerinden yapınca kurutmada hiçbir sorun yok. Ayrıca base self repair yapınca da tepsiye su veriyor ama tahliye pompası çalışmıyor. Her yer su olana kadar su vermeye devam ediyor, fişi prizden çekmem gerekiyor durması için. Daha önce de yazdım ama hiçbir yanıt alamadığım için tekrar soruyorum. Orijinal olmayan aksesuar kullanımı sebebiyle cihazlar garanti dışı kalıyor mu? Üründe değişiklik yapılmış aksesuarla Dreame'ye göndersem bana garanti dışı kaldı ürününüz derler mi? |
_____________________________
Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
L10S Ultra kullanıyorum. (Heat modeli değil) Sorunla yeni karşılaştım. Cihazı tam bir yıldır kullanıyorum, ilk 6-8 ayında bolca kullanmıştım tepsiye su doldurma özelliğini. 2-3 ay kadar boşladım, tatil vb derken pek temizleyemedim cihazı. Sonrasında çalışmadığını fark ettim. Su tahliyesi mop pedini yıkarken çalışıyor. Base self repair'de çalışmıyor. Bir de robot istasyonda değilken, üstündeki butonla alttaki mop tepsisine su doldur boşalt yapmak istediğimde ne su dolduruyor ne de su boşaltıyor. Sadece bip sesi çıkarıyor. Aynı şekilde mop pedi kurutma tuşu da ses çıkarıyor ama cihaz yerinde olmasına rağmen kurutma başlatmıyor. Uygulama üzerinden kurutma fonksiyonunda ise sorun yok. Yani genel sorunun tahliye pompasında veya kurutma sisteminde olduğunu düşünmüyorum. |
_____________________________
Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
|
Bugün 7 senelik emektar Ecovacs 920 arızalandığı için X50 Ultra aldım. Tabi uzun zamandır ürünleri takip etmediğim için yeni özellikler gayet etkileyici geldi ancak kafama takılan 2 nokta var: - Kurulumu yaptıktan sonra harita çıkardı ve haritayı optimize ettikten sonra deneme amaçlı yatak odasını temizlettim ama biraz sıkıntılı yaptı işlemi. Yüksek bazayı en son temizledi ki uygulamada da öyle yapacağını yazıyor zaten ama o kısmı süpürmesi çok uzun sürdü ve harita bozuldu o noktada. Fotoğrafta kırmızı ile belirttiğim kısmın son ama bu şekilde bozdu haritayı. Bir süre sonra şarj ünitesine döndü, toz kabını boşalttı, ben bitti diye düşünürken tekrar odaya gitmeye başladı. Öyle yapınca manuel olarak sonlandırdım. Niye böyle yaptığını anlayamadım açıkçası ve ilk denemede can sıktı. - Temizliği ben manuel olarak bitirdikten sonra şarj ünitesine giremedi, yaklaşık 10 cm yanında 3-4 kere denedikten sonra giriş yapabildi ve tam yerine otururken sanki o kısımda bir patinaj çekiyor. Yakından bakınca da bu durum belli oluyor zaten. ![]() Bahsettiğim konularla ilgili fikir verebilecek olan varsa çok memnun olurum açıkçası. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapBiTT -- 9 Eylül 2025; 18:29:54 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
O zaman bi hafta kullanıp gözlemlemek lazım durumu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|