Şimdi Ara

Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: oguz707 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 7 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
609
Cevap
45
Favori
25.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Einstein kullanıcısına yanıt
    Hocam inanın sorununuz ne anlamadım?

    Moplari yıkarken sorun yok ama su siperini elle temizleyin komutunu çalıştırınca su gelmiyor mu?

    Bendeki hata öyleydi ve açıkladığım gibi şırınga ile çözdüm olayı.

    Ayrıca çok kısa belirtmek isterim bir önceki yazdığım sorunla ilgili.

    Paspas yaptıktan sonra pad lerden bir tanesi ıslak kalıyordu. Paspaslama yaptıktan sonra kurutmayi otomatik başlat seçeneğini kaldırdım. Robot istasyona döndükten sonra ben kendim kurutmayi başlatıyorum. Bu şekilde yapınca iki pad de gayet kutu oldu.

    İstasyona döndükten sonra kurutmayi kapatıp kendim açıyorum kurutma özelliğini kısaca.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Macros kullanıcısına yanıt

    Ben karcher kullanıyorum. Hem solüsyon haznesinr koyuyorum hem de temiz suya 2 kapak atıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Dreame 18 ülkede pazar lideri olmuş. Amerika ve Kanada da ikisi bir arada süpürge kategorisinde l40 ile pazar lideri olmuşlar. Globalde %178 amerikada %362 satış geliri artışı sağlamışlar. Son teknoloji ürünleri uygun fiyata sattıkları sürece yakında türkiye pazarında da liderlik gelir.
    https://www.donanimhaber.com/dreame-technology-18-ulkede-robot-supurge-pazarinin-lideri-oldu--194545
    Boşuna insanlara tavsiye etmiyoruz. Son sürat dünya liderliğine koşuyor. Abd'de ürün bazında pazar lideri oldularsa gerisi de gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabriaga81 -- 6 Eylül 2025; 14:28:44 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sabriaga81 S kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkürler hocam. Merak ediyordum...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yds

    Servis tecrübemle ilgili güncellemeleri daha önce paylaşmıştım, faydalı olur düşüncesiyle yeni durumu paylaşmak istedim. Cihazın ana fırçasının aşağı yönlü hareketini gerçekleştirmediğini gözlemlemiş, bundan dolayı cihazın en küçük kırıntıları bile çekemeyecek şekilde süpürme performansı kaybı yaşadığı için cihazı servise göndermiş, servis formunda ana fırça hareket sorununu özellikle vurgulamıştım. Neticede servis sorunun anakarttan kaynaklandığını tespit ederek anakart değişimi ile cihazı göndermişti ki alıntılanan (cevaplanan) mesajımda ifade ettiğim gibi montaj hatası nedeniyle cihazı kurmadan, denemeden tekrar servise göndermiştim. Cihaz montaj kusuru giderilerek ve yapılan testleri geçtiği bilgisiyle bana gönderildi. Cihazı kurup denediğimde maalesef süpürme fonksiyonuna ilişkin sorunun hiçbir olumlu değişiklik olmadan devam ettiğini gördüm. Anakart değişiminin hiçbir etkisi olmamış ve servis raporlarına bakılırsa bizzat kendi kayıtlarına da geçirdikleri cihazın ana fırçasına ilişkin gözlemime dönük hiçbir aksiyon alınmamış. Cihaz ne zeminde ne halıda hiçbir şekilde çekmiyor. Gerek halı gerek seramik gerekse laminant parkede çay vb. şeylerle denedim hiçbir şekilde çekmiyordu. Cleangenius, cleangenius ekstra temizlik alanı, özelleştirilmiş maksimum+ ile aynı yeri toplamda dört beş döngüyle süpürttüğümde dahi tozların %5 veya %10'nu (ki bu benim iyimserliğim, %1-2 bile denebilir) ancak çekiyordu. Anladığım kadarıyla servisin laboratuvarda yaptığı test cihazı bilgisayara bağlamaktan ve salt bilgisayar datasına itibar etmekten ibaret. Cihazı gerçek koşullarda test etseler ve/veya müşterinin gözlemini dikkate alsalar sorunun çözülüp çözülmediğini rahatlıkla tespit edebileceklerdi ve süreç bu şekilde uzamayacak, biz de bu kadar mağdur olmayacaktık. Cihazın anakartı değişti, sorun aynı kaldı ve ben müşteri hizmetleri ile görüştükten sonra cihazı tekrar, üçüncü defa, yüklenip kargo firmasına bıraktım. Umarım bu defa arıza giderilir ya da değişim kararı alınır da daha fazla eziyete dönüşmez.



    Alıntıları Göster

    Robot süpürgemin uzun süren servis süreci nihayet tamamlandı. Bir önceki mesajımda öngördüğüm gibi maalesef robot süpürge firmalarının servislere dönük bilgilendirme ve eğitimlerinde eksiklik olduğunu son servis süreci ortaya koymuş oldu. Daha önce ifade ettiğim üzere anakart değişimi ile yetinilmesi ve ana fırçaya dönük sorunun çözülmemesi nedeniyle 3. kez servise gönderdikten sonra durumu gösterir videoları müşteri hizmetleri vasıtasıyla servise ilettim. Cihazın servise kabulü sonrası süreçte ilk servis güncellemesi üretici firmadan bilgi istendiği yönündeydi ki bunu servisin bu sorunla muhtemel ilk defa karşılaştığı şeklinde yorumladım. Oysa ana fırçanın yere yaklaşmaması sorunu redditten de görüleceği üzere yurt dışında karşılaşılan bir sorun. Durum böyle olunca üretici firmanın varsa servis kılavuzlarını güncellemediğini ve bu gibi sorunlara dönük genel bir bildirim yapmadığını söylemek yanlış olmasa gerek. Bir süre beklenen üretici firmadan gelen bilgi üzerine yapılan ikinci servis güncellemesinde cihazın onarıma alındığı ve parça beklendiği ifade edilmekteydi. Ancak netice gösterdi ki beklenen parça robot süpürgenin yenisiymiş. Evet servis incelemesi ve üreticiden gelen bilgi doğrultusunda robot süpürgem yenisiyle değiştirildi. Şunu belirtmek gerekir, robot süpürgenin yenisiyle değişimi topyekün bir değişim değil, sadece robotun kendisi yenisiyle değiştiriliyor. İstasyonda sorun olmadığı için aynı istasyonla birlikte yeni robotu gönderdiler. Süreç çok daha hızlı bir şekilde neticelenebilirdi, ilk andan itibaren özellikle belirttiğim ana fırça sorununa dikkat edilseydi. Neyse ki neticesi güzel oldu ve sorun çözüldü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 6 Eylül 2025; 21:36:44 >
    _____________________________




  • yds Y kullanıcısına yanıt
    Anlamsız uzayan bir süreç yaşadınız. Benzer bir durumu ben de Dyson'da yaşamıştım. Video gibi detaylı bilgilendirme yapmadım ama aynı sorunun iki kez tamir edilemediğini biraz yüksek sesle dile getirince kutusunda daha fazla aksesuarlı bir cihaz gönderip garantisini baştan başlatmışlardı. Size yeni bir cihaz gönderdiler. Garanti süresinin sıfırlanmasını istediniz mi? Böyle bir hakkınız var. Size sıfır bir cihaz gönderildi sonuç olarak. Onda da başka bir sorun çıkabilir ilerde. Bu arada netice güzel sonuçlanmış. Markanın müşteri memnuniyeti abartıldığı kadar kötü değilmiş. Bunu da görmüş olduk.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriaga81

    Anlamsız uzayan bir süreç yaşadınız. Benzer bir durumu ben de Dyson'da yaşamıştım. Video gibi detaylı bilgilendirme yapmadım ama aynı sorunun iki kez tamir edilemediğini biraz yüksek sesle dile getirince kutusunda daha fazla aksesuarlı bir cihaz gönderip garantisini baştan başlatmışlardı. Size yeni bir cihaz gönderdiler. Garanti süresinin sıfırlanmasını istediniz mi? Böyle bir hakkınız var. Size sıfır bir cihaz gönderildi sonuç olarak. Onda da başka bir sorun çıkabilir ilerde. Bu arada netice güzel sonuçlanmış. Markanın müşteri memnuniyeti abartıldığı kadar kötü değilmiş. Bunu da görmüş olduk.

    Evet gerçekten de gereksiz biçimde uzadı süreç. İlk anda kullanıcı gözlemine itibar edilse çok daha hızlı sonuçlanabilirdi. Kullanıcı gözlemini önemsemek gerek. Robotun ana fırçasının aşağı yönlü hareket mekanizmasındaki sorun ya düzeltilemiyordu ya da parçanın değişimi astarı yüzünden pahalıya gelecek şekildeydi bilemiyorum. Bir diğer ihtimal ellerinde parça yoksa siparişi, gelmesi gitmesi derken azami süre kaçırılacaktı zira son servis sürecinde 10 12 işgünü geçmişti değişim kararı alındığında. Ancak her ne sebeple olursa olsun firmanın değişim kararı alarak müşteriyi mağdur etmemesi güzel. Ana konuda roborock servisin pek de temeli olmayan bahanelerle tamiri bile reddettiğini görüyoruz. Süreçte firmanın müşteri desteğinden memnun kaldım diyebilirim. Servis sürecine doğrudan müdahil olamıyorlar ancak ilgililer. Videoları bize gönderin biz iletelim ve servisi sıkıştıralım dediler.


    Garanti başlatımı istemedim henüz ama aklımda. Öncelikle Vatan Bilgisayardan kaza ve çalınmanın yanı sıra 1 yıl uzatılmış garanti paketi almıştım. Cihazın seri nosu değiştiği için onlarla bir görüşeceğim. Sonrasında dreameden garanti sıfırlamasını talep edeceğim. Süreçteki ilgi ve desteğiniz için özellikle teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 6 Eylül 2025; 20:6:1 >
    _____________________________




  • yds Y kullanıcısına yanıt
    Biz sadece paylaşımlarınızın okuyucusu olduk. Süreci kapsamlı bir şekilde anlatmanız burada benzer sorunu yaşayacak arkadaşlar için de yol gösterici olacaktır. Asıl biz teşekkür ederiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ev temizliği için küçük ipuçları
    Arkadaşlar kullandıkça cihazlarımızda farkettiğimiz yaşadığımız tecrübelerden yola çıkarak robot süpürgenizin temizlik performansını artıracak bazı ipuçlarını paylaşmak isterim.
    Yapay zekaya güvenin
    Bildiğiniz üzere süpürgelerimizin temizlik parametrelerini istediğimiz gibi oda bazında özelleştirebildiğimiz gibi işi tamamen Cleangenius modu ile yapay zekaya da bırakabiliyoruz. Ben dahil pek çoğumuz başta oda oda özelleştirme yapmayı seçsek de aslında yerde kalan kırıntılara tıkıntılı değilsek yapay zeka bu işi gayet iyi çözüyor. Şöyle ki siz temizliği oda oda özelleştirdiğinizde cihaz verdiğiniz komutlara birebir uyuyor. Cleangenius modunda ise haritalandırma yaparken odaları tanıdığı için trafiği yüksek ve ıslak zeminli odalarda temizlik algoritmasını ve paspastaki nem yoğunluğunu kendisi ayarlıyor. Cleangeniusun bir diğer avantajı da zemindeki kirliliği ölçüp emiş gücünü kirliliği yoğun alanlarda artırması ve kirli bulduğu bir odayı ikinci kez tekrar süpürüp paspaslaması. Bu durumda özelleştirdiğiniz temizlik modunda siz bazı odaları 2x-3x kez temizlik yaptırırken cleangenius ise bunu sadece gerekli gördüğünde yaparak temizlik süresini ciddi anlamda kısaltabiliyor. Tabii bu her evin senaryosu farklı olduğu için geçerli olmayabilir. Planlı temizlikte birden fazla süpürülüp paspaslamasını istediğiniz odalar varsa cleangenius ile tüm ev temizliğinin ardından istediğiniz odayı kısayol atayarak tekrar temizletebilirsiniz. Yine yoğun ve derin temizlik modları sadece cleangenius fonksiyonu açıkken çalışıyor. Sadece cleangenius modunda paspas kirlendikçe temizlik yapar.
    Leke tanıma fonksiyonundan kaçının
    Maalesef bu fonksiyon bazı senaryolarda düzgün çalışmıyor ve farklı renklerdeki fayans ya da halı desenlerini leke olarak tanımlayıp ana fırça ve yan fırçasını kaldırarak buraları süpürmüyor. Evinizde böyle bir durum yoksa fonksiyonu açık bırakabilirsiniz.
    Halı güçlü mod, yoğun halı temizliği ve yan fırça halı üzerinde döner fonksiyonları
    Bu üç fonksiyonunda açık olması halılarınızın gerçekten temizlenmesi için açık kalması gereken fonksiyonlardır. Halı güçlü mod pil tüketimini, halı yoğun mod pil tüketimini ve temizlik süresini biraz artırır.
    Zemin yönünde temizlik
    Süpürge evi haritalandırırken maalesef parkelerin dizilim yönünü doğru algılayamaz. Haritada zemin türünü ve yönünün doğru ayarlanması cleangenius modunun doğru çalışmasını da etkiler. Ayrıca zemin yönünde yapılan temizlik parkelerinizin çizilmesini engelleyeceği gibi yerde su lekeleri oluşmasını da engelleyecektir.
    Haritaya Perde eklenmesi
    Bazı modellerde bu özellik maalesef mevcut değil. Bu özellik süpürgenizde varsa mutlaka perdeleri ekleyin. Böylece robot süpürge perdeyi bir engel gibi algılamaz ve perdelerin altını da mutlaka süpürür.
    Yapay zeka ile çalışan side reach ve mop extend modları
    İyi bir temizlik için bu fonksiyonların tümünü açık tutmanızı öneririm. Yoğunluğu dilediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Akıllı ya da yüksek sıklık benim önerimdir. Eski yazılımlarda akıllı sıklık mükemmel çalışırdı maalesef temizlik süresini kısaltmak adına paspas pedini ve yan fırçanın uzama fonksiyonunu dört temizlikte bire düşürdüler. Köşe bucak temizliği bu durumdan fazla etkilenmese de yemek masası ve sandalye ayaklarında zaman zaman kırıntılar birikebiliyor. Özellikle masa ayakları zemine dik değil de belli bir açıyla iniyorsa ciddi anlamda kırıntı kalabiliyor. Yüksek sıklık açıldığında da temizlik süresi %20 uzuyor. Eskiden akıllı modda temizlik süreleri hep aynı kalır şimdiki akıllı moda göre günlük temizlikte sadece 7-8 dakika farkederdi. Yüksek sıklık hep açık olduğunda ortalama 75 dakikada süpürülüp paspaslanan bir evin temizlik süresi 90 dakikaya çıkıyor.
    Robot süpürge çalışırken yerdeki ıvır zıvırları mutlaka kaldırın. Dreamenin en başarılı olduğu alanlardan biri yerdeki nesneleri tanıması ve onlara ilişmemesi. Tabi bu durum cihazın takılmasını engellerken temizlenen alanı düşürecek aynı zamanda temizlik süresini yükseltecektir. İmkanınız varsa sandalyeleri dahi masaya kaldırın. Perdeleri açık tutun. Ev ne kadar aydınlık olursa cihaz da o kadar çabuk ve iyi temizlik yapacaktır. Akşamları süpürgeyi çalıştırıyorsanız temizlediği odaların aydınlatmasını açın. Takılmayacağını bildiğiniz duvara sıfır elektrik kablolarını dahi zeminden kaldırın ve duvara sabitleyin.
    Çarpmadan kaçınma modu
    İlk zamanlar hepimiz robot süpürgemizin engellerden kaçınmasını ve çizilmemesi için sağa sola çarpmamasını isteriz. Bu durum hem temizlik süresini uzatır hem de cihazın temizlediği alanı düşürür. Bu modu kapatsanız dahi süpürgeniz kablolara ilişmez mobilya ayaklarınız siyah değilse çarpmaz. Beyaz renk için yorumda bulunmayayım ama mat siyahı bugüne kadar çizmeyi başaramadım. Cihazın plastiği kolay kolay çizilecek bir yapıda değil beyazda boya izi kalabilir ama o da azıcık bir pasta cila ile çıkacaktır.
    Ona küçük sürprizler hazırlayın.
    Evde zaman zaman ufak mobilyaların, gazeteliğin, pufların sabit nesnelerin yerini değiştirin. Süpürge oraya da girsin örümcek ağlarını alsın.
    Engelleri yoksayın
    Düzenli olarak haritada engel olarak görüp resmini çektiği nesneleri kontrol edin. Duvara sabitlediğiniz kabloları engel olarak görebilir. Onları yoksayın. Gitsin temizlesin. Bir bölgedeki engeli yok saymanız dahi yeterli. Oralardaki engeli tekrar tekrar size fotoğraflamaz.
    Paspas Çıkarma
    Uzun tüylü halılarınız varsa paspaslarını çıkarı aktif yapın ki halılarınız zarar görmesin. Tabii temizlik süresi bir miktar uzayacaktır.
    Temizleme moduna devam et
    Bu modu açık tutarsanız pili zayıfladığında şarj olduktan sonra temizliğe kaldığı yerden devam eder.
    Balkonları gizleyin.
    Temizlik süresini kısaltır. Balkon gizlenmezse Süpürge her temizlikte balkon kapısının açık olup olmadığını kontrol eder.
    Süpürdükten sonra paspasla
    Uygulama bunu sadece çok kirli evler için önerse de temizlik sırasında ev boş olacaksa önce süpür sonra paspas yaptırmaya gayret edin. Bu sayede zemine ve süpürgenin filtresine nemli tozların yapışmasını engellemiş olursunuz. Temizlik süresini iki katına çıkarır.
    Her gün paspas şart değil.
    Evde küçük çocuk, evcil hayvan yoksa ev her gün ciddi anlamda kirlenmiyorsa iki günde bir paspas yapılması da gayet yeterli olacaktır. Tabii süpürgeyi haftada en az 6 gün yapma şartıyla. Sarf malzemelerinizin ömrü uzar, su tüketimi azalır. Parkelerinizin ömrü kısalmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • yds Y kullanıcısına yanıt
    Hocam çok kısa şeyi sorayim. Fırçanın yer ile temas etmediğini nasıl anladınız? Nasıl bir test yaptınız veya gozlemlediniz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba,


    Robot süpürgeler ana konusunu ve özellikle @Hepsirobot yani Ali Beyin paylaşımlarını uzun zamandır takip etmekteydim. Bir gün evde yokken yaptırdığımız temizlik sonrası eşimin mutfakta kırıntıların aynen kaldığını, cihazın kırıntıları süpürmediğini fark etmesi üzerine başladı mevzu. Hasılı farklı varyasyonlarda (clean genius, sadece süpür modunda turbo, max, max+) yaptığım denemelerde cihazın en basit olanlar dahil bir kısmını deneme amacıyla döktüğüm kırıntıları (susam, çay vb.) çekmediğini, amiyane tabiriyle bunların üzerinden dümdüz geçtiğini gördüm. Aklıma Ali Bey'in birkaç defa emiş gücünün esasen süpürmede doğrudan çok da bir anlam ifade etmediğini, emiş gücünden ziyade ana fırça mekanizmasının kırıntı ve tozları topladığını ki fanın fırçanın topladığı tozları hazneye taşımakta işe yaradığını ifade ettiği paylaşımları aklıma geldi. Bunun üzerine robot süpürme yaparken yere uzanarak ve telefon kamerasıyla cihazın alt kısmını gözlemlediğimde ne fırçanın ne de ana fırçayı kapatan kapaktaki faraş ucuna benzeyen şeffaf plastik bıçağın yere temas etmediğini, zemine yaklaşmadığını gördüm. Üstelik zeminle olan bu boşluk emiş gücünün işe yaramama sorununu daha da kötüleştirmekteydi. Durum normal elektrik süpürgesinin başlığını halıya ya da zemine temas ettirmeden üç-beş santim yukarıdan ortamı süpürmeye çalışmaktan farksız, hatta ondan daha kötüydü. Bunun üzerine yabancı forumlarda az da olsa benzer şikayetleri görünce de sebebin bu olduğuna neredeyse emin oldum. Nihayet benim için belirleyici hususlardan bir diğeri evdeki kalın bir halı ile oda kapılarındaki çok ince alüminyum eşikler oldu. Sizin de malumunuzdur halı kenarlarını süpürürken zeminden halı içine doğru salınım yaptığı bir süpürme hamlesi var cihazın. İşte bu hamleyi yaparken halı ve normal zemin arasındaki farktan dolayı yer yer ana fırçanın yerle eşit olmayan teması nedeniyle bir ses olur. İşte bu halı kenarı ve kapı eşikleri gibi eşit olmayan zeminlerde cihazın söz konusu sesi hiçbir şekilde yapmadığını gözlemlemem fırçanın yere yaklaşma mekanizmasında sorun olduğu kanaatimi tam anlamıyla perçinledi. Umarım açıklayabilmişimdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 7 Eylül 2025; 1:40:8 >
    _____________________________




  • L10s ultra gen 2 kullanıcısıyım robot koltuk altlarına girmiyor kılıftan dolayı bir çözümü varmı?

    _____________________________
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt

    Evet dediğiniz gibi bir sorun var. Ancak pompa sesi gelmiyor istasyon üstündeki butonlara basınca. Bip sesi geliyor ama hiçbir pompa sesi gelmiyor, bir işlem yapıyor gibi de gözükmüyor. Aynı şekilde kurutma butonu da ses çıkarıyor ama kurutma modu başlamıyor. Uygulama üzerinden yapınca kurutmada hiçbir sorun yok.


    Ayrıca base self repair yapınca da tepsiye su veriyor ama tahliye pompası çalışmıyor. Her yer su olana kadar su vermeye devam ediyor, fişi prizden çekmem gerekiyor durması için.


    Daha önce de yazdım ama hiçbir yanıt alamadığım için tekrar soruyorum. Orijinal olmayan aksesuar kullanımı sebebiyle cihazlar garanti dışı kalıyor mu? Üründe değişiklik yapılmış aksesuarla Dreame'ye göndersem bana garanti dışı kaldı ürününüz derler mi?

    _____________________________
    Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
  • Einstein kullanıcısına yanıt
    Orjinal olmayan sarf malzemeleri garantiyi bozmaz. Sadece solüsyon cihazın iç tesisatını bozarsa cihaz garanti dışı kalır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Einstein kullanıcısına yanıt
    Hocam hangi modeli kullanıyordunuz? Ürün yeni mi alindi?

    Bir de ayrıca bu karşılaştığıniz sorunları yeni mi karşılaştıniz? Yani robotu şu kadar zamandır kullanıyordum bu başıma yeni mi geldi diyorsunuz yoksa robotu yeni aldım ve bu özelliğinin çalışmadığıni mi fark ettiniz ?

    Pompa su tahliyesinin çalışmaması ile birkaç gönderi gördüm ben de yabancı sitelerde. Çözüm bulursam atarım fakat hikayenizi biraz daha detaylandirir misiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt

    L10S Ultra kullanıyorum. (Heat modeli değil) Sorunla yeni karşılaştım. Cihazı tam bir yıldır kullanıyorum, ilk 6-8 ayında bolca kullanmıştım tepsiye su doldurma özelliğini. 2-3 ay kadar boşladım, tatil vb derken pek temizleyemedim cihazı. Sonrasında çalışmadığını fark ettim. Su tahliyesi mop pedini yıkarken çalışıyor. Base self repair'de çalışmıyor. Bir de robot istasyonda değilken, üstündeki butonla alttaki mop tepsisine su doldur boşalt yapmak istediğimde ne su dolduruyor ne de su boşaltıyor. Sadece bip sesi çıkarıyor. Aynı şekilde mop pedi kurutma tuşu da ses çıkarıyor ama cihaz yerinde olmasına rağmen kurutma başlatmıyor. Uygulama üzerinden kurutma fonksiyonunda ise sorun yok. Yani genel sorunun tahliye pompasında veya kurutma sisteminde olduğunu düşünmüyorum.

    _____________________________
    Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
  • Bugün 7 senelik emektar Ecovacs 920 arızalandığı için X50 Ultra aldım. Tabi uzun zamandır ürünleri takip etmediğim için yeni özellikler gayet etkileyici geldi ancak kafama takılan 2 nokta var:

    - Kurulumu yaptıktan sonra harita çıkardı ve haritayı optimize ettikten sonra deneme amaçlı yatak odasını temizlettim ama biraz sıkıntılı yaptı işlemi. Yüksek bazayı en son temizledi ki uygulamada da öyle yapacağını yazıyor zaten ama o kısmı süpürmesi çok uzun sürdü ve harita bozuldu o noktada. Fotoğrafta kırmızı ile belirttiğim kısmın son ama bu şekilde bozdu haritayı. Bir süre sonra şarj ünitesine döndü, toz kabını boşalttı, ben bitti diye düşünürken tekrar odaya gitmeye başladı. Öyle yapınca manuel olarak sonlandırdım. Niye böyle yaptığını anlayamadım açıkçası ve ilk denemede can sıktı.

    - Temizliği ben manuel olarak bitirdikten sonra şarj ünitesine giremedi, yaklaşık 10 cm yanında 3-4 kere denedikten sonra giriş yapabildi ve tam yerine otururken sanki o kısımda bir patinaj çekiyor. Yakından bakınca da bu durum belli oluyor zaten.


    Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü



    Bahsettiğim konularla ilgili fikir verebilecek olan varsa çok memnun olurum açıkçası.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapBiTT -- 9 Eylül 2025; 18:29:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Einstein kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğiniz sistemlerde hata olsa idi zaten uygulama üzerinden çalışmazlardi.

    Ben de size rehber olması açısından başıma geleni anlatayım.

    Robot paspas yaptıktan sonra istasyona dönündukten sonra mop padlerini otomatik kurutmaya alıyordu. Fakat sonra fark ettim ki bir tane pad hep ıslak kalıyor.

    Sonra redditte araştırınca şöyle denildi. İstasyona dönünce otomatik kurutmayi kapat ve uygulama üzerinden manuel olarak başlatmami önerdiler.

    O şekilde yaptım ve oldu. Eğer sizde bu şekilde çözüm alabiliyorsaniz gayet iyi. Yani kullanım açısından sıkıntı yoksa.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Haritalandirma yaptıktan sonra en az 3 defa süpürme işlemi yapılması önerilmişti grupta daha önceki gönderilerde.


    Robot bazen saçma davranabiliyor açıkçası. Benzer durum bende de var. Ama kullanıma engel değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt

    O zaman bi hafta kullanıp gözlemlemek lazım durumu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.