< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
_____________________________
|
Eğer bir hata yapmıyorsanız işlemde, su seviyesiyle ilgili bir sorun yoksa normal değil. Normal şartlarda su siperini doldurur ve sizi aynı kitapçıkta olduğu gibi cihaz sesli olarak adım adım yönlendirir. 10 saniye kadar beklemenizi, fırçalamanızı ve suyu gidere doğru itmenizi cihaz size sesli uyarı ile bildirir. Bu söylediklerim X40 için geçerli ama elinizdeki kitapçıktaki yönerge aynı. L40 kullanıcıları doğrudan aynı cihazdaki tecrübelerini paylaşabilir ancak kanımca cihazlar arasında bir fark yok bu noktada. Müşteri hizmetlerini arayabilir, duruma göre cihazı resetleyerek tekrar deneyebilirsiniz.Aşağıda linkini verdiğim sayfada benzer problemi yaşayan L40 kullanıcıları var. Eğer pompa sesi gelip de su gelmiyorsa muhtemel linkteki sorunu yaşıyorsunuz. Geçmiş olsun. ![]() From the Dreame_Tech community on Reddit https://www.reddit.com/r/Dreame_Tech/comments/1h8qfpa/clean_the_washboard_base_manually_no_water< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 12 Ağustos 2025; 13:13:27 > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Reddit'tekiler pompa sesi geldikten sonra üstten su haznesini çıkarıp onun deliğinden basmışlar. |
_____________________________
Desktop | Corsair 5000D Airflow Case | MSI MPG A850GF 850W PSU | MSI MPG B550 Gaming Edge WIFI MoBo | AMD R9 5900X CPU | Crucial Ballistix 32GB. 3200 Mhz. (E-Die) DDR4 RAM | MSI SUPRIM X RTX 3090 24GB. VGA | Samsung 970 EVO Plus 1TB. NVMe SSD | Logitech X-540 5.1 Speaker | Logitech G930 7.1 Headset | Logitech MX Master 3 Mouse | Thrustmaster T.16000M FCS Joystick |
|
Bahsettiğiniz servis montaj mağduru benim. Cihaz halen serviste. Şırıngayı tankı çıkarıp tank kısmındaki alandan pompa sesiyle birlikte sıkıyorlar anladığım kadarıyla. Zaten maksada uygun olan da o. Arada tanktan çekişe engel olan sorunu gidermek. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 12 Ağustos 2025; 14:19:30 > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Desktop | Corsair 5000D Airflow Case | MSI MPG A850GF 850W PSU | MSI MPG B550 Gaming Edge WIFI MoBo | AMD R9 5900X CPU | Crucial Ballistix 32GB. 3200 Mhz. (E-Die) DDR4 RAM | MSI SUPRIM X RTX 3090 24GB. VGA | Samsung 970 EVO Plus 1TB. NVMe SSD | Logitech X-540 5.1 Speaker | Logitech G930 7.1 Headset | Logitech MX Master 3 Mouse | Thrustmaster T.16000M FCS Joystick |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Servisle ilgili sorun yaşayan -ki bu bir montaj sorunuydu- kişi benim. Bununla sınırlı olarak bir cevap yazma gereği duydum. Servis sorunları Dreame teknik servisi ile sınırlı değil. Robot Süpürgeler Hakkında konusuna ve şikayetvara bakarsanız Roborock'un servis karnesi de pek iç açıcı değil. Dolayısıyla sorun tek bir firmayla ilgili değil. Kendi örneğim üzerinden şu hususu söylemem gerekir ki Dreame müşteri hizmetleri süreç boyunca ilgiliydi. Servis hızıyla ve servisin aşama aşama bilgilendirmesiyle ilgili de olumsuz olarak söyleyebileceğim bir şey yok. Her adım size bildiriliyor ve cihazınız servis kaydına girdiği andan itibaren süreç hızlı işliyor diyebiliriz. Benim cihazımla ilgili temel sorun denizi aşıp, derede boğulmaları idi. Yani cihazın montajında yapılan hayli amatörce bir hataydı. Forumda cihazı kullananlar içinde servis ihtiyacı duyan herhalde tek kişi ben oldum. Cihaz genel olarak başarılı ve güvenilir diyebiliriz. Roborock ile ilgili de son dönem artan şikayetler ve servis gereksinimleri var özellikle yeni cihazlarda. Bu yüzden en güvenilir cihazları tercih etmeniz ya da f/p değerlendirmesi yapmanız yerinde olacaktır diye düşünüyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 14 Ağustos 2025; 23:24:0 > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Size %100 katılıyorum. Hatta ben 3-4 yıl götürse bile parasını çıkarmış kabul edilebileceğini düşünüyorum son tecrübem sonrası. Robot süpürgenin ne denli kolaylık sağladığını hepimiz fark ediyoruz ancak gerçek kıymeti olmadığında anlaşılıyor bence. Maalesef genel olarak ülkemiz çok tozlu ki benim oturduğum yer daha da tozlu. Cihaz yirmi yirmi iki gündür iki defa servise gittiği için kullanımda değil ve bu süreçte cihazın ne denli konfor sağladığını çok daha iyi tecrübe etmiş olduk. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 15 Ağustos 2025; 12:38:23 > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Hocam ben de L10s Ultra'da benzerini yaşıyorum da acaba sizde yıkama özelliğini başlattığınızda pompa sesi geliyor mu? Bende ne tahliye, ne de dolum pompasının sesi gelmiyor. Yine sizdeki gibi mop yıkamada sorun yok. Ayrıca Base Self Repair fonksiyonunu çalıştırdığımda alttaki hazneye taşana kadar su doluyor, her seferinde etraf batmasın diye fişini çekiyorum. Servise gönderenlere de sorum olacak, yan sanayi aksesuar kullanıldığı için garanti dışı bırakılan var mı hiç? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
|