< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Servis tecrübemle ilgili güncellemeleri daha önce paylaşmıştım, faydalı olur düşüncesiyle yeni durumu paylaşmak istedim. Cihazın ana fırçasının aşağı yönlü hareketini gerçekleştirmediğini gözlemlemiş, bundan dolayı cihazın en küçük kırıntıları bile çekemeyecek şekilde süpürme performansı kaybı yaşadığı için cihazı servise göndermiş, servis formunda ana fırça hareket sorununu özellikle vurgulamıştım. Neticede servis sorunun anakarttan kaynaklandığını tespit ederek anakart değişimi ile cihazı göndermişti ki alıntılanan (cevaplanan) mesajımda ifade ettiğim gibi montaj hatası nedeniyle cihazı kurmadan, denemeden tekrar servise göndermiştim. Cihaz montaj kusuru giderilerek ve yapılan testleri geçtiği bilgisiyle bana gönderildi. Cihazı kurup denediğimde maalesef süpürme fonksiyonuna ilişkin sorunun hiçbir olumlu değişiklik olmadan devam ettiğini gördüm. Anakart değişiminin hiçbir etkisi olmamış ve servis raporlarına bakılırsa bizzat kendi kayıtlarına da geçirdikleri cihazın ana fırçasına ilişkin gözlemime dönük hiçbir aksiyon alınmamış. Cihaz ne zeminde ne halıda hiçbir şekilde çekmiyor. Gerek halı gerek seramik gerekse laminant parkede çay vb. şeylerle denedim hiçbir şekilde çekmiyordu. Cleangenius, cleangenius ekstra temizlik alanı, özelleştirilmiş maksimum+ ile aynı yeri toplamda dört beş döngüyle süpürttüğümde dahi tozların %5 veya %10'nu (ki bu benim iyimserliğim, %1-2 bile denebilir) ancak çekiyordu. Anladığım kadarıyla servisin laboratuvarda yaptığı test cihazı bilgisayara bağlamaktan ve salt bilgisayar datasına itibar etmekten ibaret. Cihazı gerçek koşullarda test etseler ve/veya müşterinin gözlemini dikkate alsalar sorunun çözülüp çözülmediğini rahatlıkla tespit edebileceklerdi ve süreç bu şekilde uzamayacak, biz de bu kadar mağdur olmayacaktık. Cihazın anakartı değişti, sorun aynı kaldı ve ben müşteri hizmetleri ile görüştükten sonra cihazı tekrar, üçüncü defa, yüklenip kargo firmasına bıraktım. Umarım bu defa arıza giderilir ya da değişim kararı alınır da daha fazla eziyete dönüşmez. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 18 Ağustos 2025; 20:25:25 > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Cihazdan genel anlamıyla gayet memnun(d)um. Bu gibi sorunlar, arızalar olabilecek şeyler. Servis sorununa ilişkin mesajları yazarken de olumsuz bir izlenim olur mu diye düşünmedim değil. Hatta birkaç mesaj yukarıda aslında müşteri hizmetlerinin gayet ilgili olduğunu ve servisin, ki çok sayıda markaya servis hizmeti veriyorlar, sistemli ve hızlı çalıştığını özellikle vurguladım. Servis sürecini de tekil bir örnek üzerinden yeni alacaklara ve genele dönük olumsuz örnek olmasın diye robot süpürgeler ana konusu yerine buradan paylaştım. Ancak servis noktasında bir sorun olduğu da açık ve bu mevcut kullanıcının da olası müşterinin de algısını etkiliyor. Benim gözlemime göre markaların servis hizmeti sağlayan firmalar üzerinde doğrudan bir etkileri ve güçleri yok gibi. Sorun daha çok farklı elektronik aygıtlar üzerinde uzmanlaşmış servislerin bu cihazlara da tablet, telefon gibi bakmaları. Oysa bu cihazların bu gibi sorunlarda mutlaka gerçek dünyada, gerçek koşullarda test edilmeleri gerek. Cihaza yaptıkları laboratuvar testlerinden cihazın sorunsuz geçtiğini söylüyorlar ki bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Gel gelelim gerçek dünya böyle çalışmıyor. Robot süpürge firmaları servis eğitimlerinde bu gibi hususlara değinmeyip salt bilgisayar verilerini mi esas aldırıyor bilmiyorum ama servisleri en azından bu yönde ikaz etmeleri, gerçek kullanım testleri yapmaları yönünde eğitmeleri ve/veya zorlamaları gerek. Aksi halde bahsettiğiniz gibi cihaza ve markaya dönük tereddütler oluşuyor. Yaklaşık bir aydır bununla uğraşıyorum ve durum can sıkıcı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 18 Ağustos 2025; 20:26:55 > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
steam : osmandemi PlayStation: osmandemi2 PC :
Gainward geforce rtx 4070 ti phoenix gs.MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI . AMD Ryzen 7 7800X3D .COOLER MASTER MASTERLIQUID ML240L V2 Crucial P5 Plus 1 TB nvme ssd .Kingston Fury Renegade DDR5 RGB 32GB 6000MT/s DDR5 .COOLER MASTER MASTERBOX MB520 KASA .Sharkoon silentstorm cool zero 850 Ekran : Asus TUF GAMİNG VGAQZ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Selamlar.. 2 yıldır Dreame L20 Ultra kullanıyorum, inatçı lekeler konusu hariç genel olarak memnunum.Evim dubleks, 2.bir robota ihtiyacım var, yine Dreame düşündüğüm için X 50 Ultra yorumları okuma niyetiyle foruma girdim, ama ya çok fazla kullanan yok ya da yorum yazılmıyor.Yabancı inceleme karşılaştırma videolarını inceleyecek de vaktim yok.X 40 mı X 50 mi almalıyım kararsız kaldım.Tavsiyesi olan olur mu? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aysare -- 22 Ağustos 2025; 15:57:43 > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Desktop | Corsair 5000D Airflow Case | MSI MPG A850GF 850W PSU | MSI MPG B550 Gaming Edge WIFI MoBo | AMD R9 5900X CPU | Crucial Ballistix 32GB. 3200 Mhz. (E-Die) DDR4 RAM | MSI SUPRIM X RTX 3090 24GB. VGA | Samsung 970 EVO Plus 1TB. NVMe SSD | Logitech X-540 5.1 Speaker | Logitech G930 7.1 Headset | Logitech MX Master 3 Mouse | Thrustmaster T.16000M FCS Joystick |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Dreame L20 Ultra kullanıyorum bataryamda mı sorun var ben mi yanlış ayarları yapıyorum anlamadım ama bazen tek şarjda evi süpüremiyor 2.5 saat dayanıyor tekrar sarj olması gerekiyor yardımcı olabilecek var mı |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabriaga81 -- 27 Ağustos 2025; 11:47:28 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Hocam selamlar, Dreame marka cihaz için uygun fiyatlı solüsyon arıyorum. Yer - Marka bilgisi verebilirmisiniz ? |
_____________________________
Aygırı...
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Hocam benim sorunumda pompa sesi vb gelmiyor. Normalde mop pedleri yıkanırken normal çalışıyor. Hem su basabiliyor, hem de suyu tahliye ediyor. Ancak istasyon boşken su basmasını istediğimde bip sesi geliyor ama hiçbir pompa sesi gelmiyor. |
_____________________________
Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
|