Şimdi Ara

Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
607
Cevap
45
Favori
25.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    Haritanın düzenlemede onar seçeneği mevcut. Tıkladığınızda Eski kaydedilen haritalar çıkıyor. Orayı biraz araştırın. Orada düzeltme yapılabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Einstein kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar,

    Yıkama özelliğini baslattigimda su boşaltmak için ses gelmiyor ama emiş için ses geliyor pompa çalışıyor p noktada.

    Self repair komutu bende yok ne yazık ki. O konuda bir şey diyemeyeceğim.

    Yani ağır bir durumla karşılaşmadıktan sonra servise göndermek istemiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yds

    Dreame X40 cihazımın servis süreci tamamlandı. Cihazın anakart değişimine karar verildiği ve anakartın değişimi sonrası yapılan kontrollerde cihazın sorunsuz çalıştığı belirtilerek cihaz tarafıma kargolandı. Hızlı sonuçlanması ile sorunsuz geçtiğini düşündüğüm servis süreci maalesef cihazı teslim almamla yerini can sıkıntısına bıraktı. Öncelikle meydana gelen bu sorun nedeniyle cihazı servise göndermeme neden olan sorunun giderilip giderilmediğini kontrol etmedim. Denizi geçip derede boğulmak bu olsa gerek. Görsellerden de göreceğiniz üzere cihazı açıp anakartı değiştirdikten sonra montajını düzgün yapmayıp toz kutusunun üstüne gelecek, toz kutusunu sıkıştıracak şekilde kapatmışlar (Toz kutusu sıkışmış vaziyette). Bu şekilde yerine düzgün oturtulmadan yapılan montajdan kaynaklı görsellerde göreceğiniz çıkıntı nedeniyle üst kapağın da tam kapanmamasına neden olmuşlar. Hani yoğunlardır anlıyorum ancak bu kadar bariz bir şeyi bu şekilde bırakıp, kontrol etmeyip göndermelerinin kabul edilebilir bir yanı yok. Sorunun kargodan kaynaklı olması mümkün değil, zira ne kutuda ne cihazda darbe olmadığı gibi cihazın üst tarafı kutunun iç tarafındaydı çıkardığımda.


    Cihazı hiçbir şekilde önceki sorun çözülmüş mü diye denemeyeceğim. Cihazı kutusuna geri koydum. Yarın müşteri hizmetleri ile konuştuktan sonra doğrudan doğruya tekrar servise göndereceğim. Umarım toz kutusu hasar almamıştır.


    Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü


    Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü

    Servis tecrübemle ilgili güncellemeleri daha önce paylaşmıştım, faydalı olur düşüncesiyle yeni durumu paylaşmak istedim. Cihazın ana fırçasının aşağı yönlü hareketini gerçekleştirmediğini gözlemlemiş, bundan dolayı cihazın en küçük kırıntıları bile çekemeyecek şekilde süpürme performansı kaybı yaşadığı için cihazı servise göndermiş, servis formunda ana fırça hareket sorununu özellikle vurgulamıştım. Neticede servis sorunun anakarttan kaynaklandığını tespit ederek anakart değişimi ile cihazı göndermişti ki alıntılanan (cevaplanan) mesajımda ifade ettiğim gibi montaj hatası nedeniyle cihazı kurmadan, denemeden tekrar servise göndermiştim. Cihaz montaj kusuru giderilerek ve yapılan testleri geçtiği bilgisiyle bana gönderildi. Cihazı kurup denediğimde maalesef süpürme fonksiyonuna ilişkin sorunun hiçbir olumlu değişiklik olmadan devam ettiğini gördüm. Anakart değişiminin hiçbir etkisi olmamış ve servis raporlarına bakılırsa bizzat kendi kayıtlarına da geçirdikleri cihazın ana fırçasına ilişkin gözlemime dönük hiçbir aksiyon alınmamış. Cihaz ne zeminde ne halıda hiçbir şekilde çekmiyor. Gerek halı gerek seramik gerekse laminant parkede çay vb. şeylerle denedim hiçbir şekilde çekmiyordu. Cleangenius, cleangenius ekstra temizlik alanı, özelleştirilmiş maksimum+ ile aynı yeri toplamda dört beş döngüyle süpürttüğümde dahi tozların %5 veya %10'nu (ki bu benim iyimserliğim, %1-2 bile denebilir) ancak çekiyordu. Anladığım kadarıyla servisin laboratuvarda yaptığı test cihazı bilgisayara bağlamaktan ve salt bilgisayar datasına itibar etmekten ibaret. Cihazı gerçek koşullarda test etseler ve/veya müşterinin gözlemini dikkate alsalar sorunun çözülüp çözülmediğini rahatlıkla tespit edebileceklerdi ve süreç bu şekilde uzamayacak, biz de bu kadar mağdur olmayacaktık. Cihazın anakartı değişti, sorun aynı kaldı ve ben müşteri hizmetleri ile görüştükten sonra cihazı tekrar, üçüncü defa, yüklenip kargo firmasına bıraktım. Umarım bu defa arıza giderilir ya da değişim kararı alınır da daha fazla eziyete dönüşmez.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 18 Ağustos 2025; 20:25:25 >
    _____________________________




  • yds Y kullanıcısına yanıt
    Cihaz ne kadar iyi olursa olsun böyle küçük arızalarda bile 3. kez servise gidiyorsa marka şapkayı önüne koyup düşünmeli. Bu tarz mağduriyetler firmanın süpürgelerinden ne kadar memnun olsak da markanın bizdeki kredisini tüketmekte mesajınızı okuyan insanların da markadan uzak durmasına yol açmakta. Bana kalırsa bir çok kullanıcı sadece fiyatından dolayı değil markanın servis konusundaki tutarsızlığından dolayı da x50 modelini almaktan korkuyor. Forumda biraz da bu yüzden x50 kullanıcısı çok az.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • sabriaga81 S kullanıcısına yanıt

    Cihazdan genel anlamıyla gayet memnun(d)um. Bu gibi sorunlar, arızalar olabilecek şeyler. Servis sorununa ilişkin mesajları yazarken de olumsuz bir izlenim olur mu diye düşünmedim değil. Hatta birkaç mesaj yukarıda aslında müşteri hizmetlerinin gayet ilgili olduğunu ve servisin, ki çok sayıda markaya servis hizmeti veriyorlar, sistemli ve hızlı çalıştığını özellikle vurguladım. Servis sürecini de tekil bir örnek üzerinden yeni alacaklara ve genele dönük olumsuz örnek olmasın diye robot süpürgeler ana konusu yerine buradan paylaştım. Ancak servis noktasında bir sorun olduğu da açık ve bu mevcut kullanıcının da olası müşterinin de algısını etkiliyor. Benim gözlemime göre markaların servis hizmeti sağlayan firmalar üzerinde doğrudan bir etkileri ve güçleri yok gibi. Sorun daha çok farklı elektronik aygıtlar üzerinde uzmanlaşmış servislerin bu cihazlara da tablet, telefon gibi bakmaları. Oysa bu cihazların bu gibi sorunlarda mutlaka gerçek dünyada, gerçek koşullarda test edilmeleri gerek. Cihaza yaptıkları laboratuvar testlerinden cihazın sorunsuz geçtiğini söylüyorlar ki bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Gel gelelim gerçek dünya böyle çalışmıyor. Robot süpürge firmaları servis eğitimlerinde bu gibi hususlara değinmeyip salt bilgisayar verilerini mi esas aldırıyor bilmiyorum ama servisleri en azından bu yönde ikaz etmeleri, gerçek kullanım testleri yapmaları yönünde eğitmeleri ve/veya zorlamaları gerek. Aksi halde bahsettiğiniz gibi cihaza ve markaya dönük tereddütler oluşuyor. Yaklaşık bir aydır bununla uğraşıyorum ve durum can sıkıcı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 18 Ağustos 2025; 20:26:55 >
    _____________________________




  • Arkadaşlar merhaba robot süpürgeyi yeni aldım. İlk başta hızlı haritalandırma yapmaya çalıştım yaptı bitirdi temizle dediğimde kendi etrafında döndü odanın küçük bir kısmını sürekli temizledi başka yere gitmedi ben de kapattım. 2-3 defa tekrardan başlatmaya çalıştım ama aynı şeyi yaptı. Temizlik olarak da cleangenius modunda başlatmıştım. Haritalandırmayı sildim ve kendisi haritalandırma yapması için temizliği tekrardan başlattım. Önce süpür sonra paspasla ayarını yaptım. Mutfak oturma odası misafir odası ve arı koridoru 124 dakikada temizledi ve temizlik bitti deyip silmeye geçti. Arka taraftaki iki çocuk odası ve yatak odasını yapmadı. Acaba şarjı %36 kalmıştı ondan dolayı mı silmeye geçti yoksa bir sorun mu var ? Eğer bir sorun varsa geri iade etmeyi düşünüyorum yardımcı olur musunuz ? Buraları sildikten sonra şarja gidip şarjını doldurup tekrardan arka odaları yapacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    steam : osmandemi PlayStation: osmandemi2 PC :
    Gainward geforce rtx 4070 ti phoenix gs.MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI .
    AMD Ryzen 7 7800X3D .COOLER MASTER MASTERLIQUID ML240L V2
    Crucial P5 Plus 1 TB nvme ssd .Kingston Fury Renegade DDR5 RGB 32GB 6000MT/s DDR5 .COOLER MASTER MASTERBOX MB520 KASA .Sharkoon silentstorm cool zero 850
    Ekran : Asus TUF GAMİNG VGAQZ
  • osmandemi2 kullanıcısına yanıt
    İlk haritalamada paspas pedleri olmadan sadece süpürme modunda haritalama yaptırmak daha sağlıklı oluyor. Haritalamadan sonra 3-4 süpürme sonrasında daha stabil hale geliyor harita verileri. Kısacası 3-4 defa paspassız süpürtüp daha sonra yapın düzenlemelerinizi ve ayarlarınızı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Selamlar.. 2 yıldır Dreame L20 Ultra kullanıyorum, inatçı lekeler konusu hariç genel olarak memnunum.Evim dubleks, 2.bir robota ihtiyacım var, yine Dreame düşündüğüm için X 50 Ultra yorumları okuma niyetiyle foruma girdim, ama ya çok fazla kullanan yok ya da yorum yazılmıyor.Yabancı inceleme karşılaştırma videolarını inceleyecek de vaktim yok.X 40 mı X 50 mi almalıyım kararsız kaldım.Tavsiyesi olan olur mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aysare -- 22 Ağustos 2025; 15:57:43 >
    _____________________________
  • aysare A kullanıcısına yanıt
    Dreame X50 Ultra ya da Mova P50 alabilirsiniz, benim tavsiyem kutu içeriğindeki 10k’lık sarf malzemesi ile X50 olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Desktop | Corsair 5000D Airflow Case | MSI MPG A850GF 850W PSU | MSI MPG B550 Gaming Edge WIFI MoBo | AMD R9 5900X CPU | Crucial Ballistix 32GB. 3200 Mhz. (E-Die) DDR4 RAM | MSI SUPRIM X RTX 3090 24GB. VGA | Samsung 970 EVO Plus 1TB. NVMe SSD | Logitech X-540 5.1 Speaker | Logitech G930 7.1 Headset | Logitech MX Master 3 Mouse | Thrustmaster T.16000M FCS Joystick |
  • [Sarf malzemelerinin zamanında değişimi ve cihaz bakımı
    Süpürgelerimizi bir çoğumuz haftada 6-7 gün bazen gün içinde dahi iki kez kullanıyoruz. Verimli bir temizlik için sarf malzemelerini belirtilen zamanlarda değiştirilmesi ve bakımının yapılması gerekir.
    Örneğin toz filtreleri zamanla tıkanır ve cihazın emiş performansını düşürür. Yıkadıkça içlerindeki kağıt kendini salar ve filtreleme özelliğini kaybeder. Kullanım talimatında yıkama öneriliyorsa ve filtreniz orjinalse önerilen bakım sürelerinde yıkayabilirsiniz. Filtreniz orjinal değilse yıkanmasını tavsiye etmem. Dreame ana fırça ve filtrenin iki haftada bir temizlenmesini önerir. Vaktiniz varsa filtreyi her hafta elektrikli süpürge ve filtreyi sert bir yere vurarak (evin dışında elbette) içindeki tozu temizleyin. El tipi turbo fan gibi cihazlarınız varsa tozun tamamı çıkıncaya kadar hava vurabilirsiniz. Yumuşak kıllı bir fırça da filtredeki tozu almak için etkilidir. Asla sert bir fırçayla filtreyi temizlemeyin. Yıkanan filtreyi tamamen kurumadan cihaza takmayın. Süpürge içindeki kir haznesi de ayda bir kez yıkanabilir. Ana ünitenin çekemediği içerde biriken kiri temizlemiş olursunuz.
    Ana fırçayı önerilen sürede ya da haftada bir saçlardan temizleyin.
    Yan fırçalar süpürgenin en önemli temizlik ekipmanlarından biridir ve zamanla formunu kaybeder ya da fırça kılları kopar. Fırçalar yere temas etmediğinde değişim süresini beklemeden değişmesi gerekir. Bazı modeller saç dolanmasını engelleyen yan fırça özelliğiyle tanıtılsa da maalesef pratikte bu böyle değildir ve fırçanın bağlantı yerine mutlaka saç dolanır. Ayda bir kere yan fırçayı söküp dolanan saçlardan temizleyin.
    Dreame çoğu modelinde paspas ve toz torbasını gerektikçe değiştirin der. Cihazlarında maalesef toz torbasının doluluğunu ölçen bir sensör yoktur. Her gün süpürge ve paspas yapılıyorsa değişim sıklığı evin büyüklüğü, evcil hayvan bulunması ve kirlilik durumuna göre değişiklik gösterir. 65 metrekare süpürüm yapılan ve her gün süpürülen bir evde toz torbasının ömrü maksimum 2-3 aydır. Saç dolanmasını engelleyen iki fırçalı modeller ve tricut fırça saçları direk toz torbasına gönderdiği için bu süre daha da kısalır. Toz torbasını gözlemleyerek ve elinizle arada sırada doluluğunu kontrol edin. Süpürgenin toz haznesinde sürekli toz kalıyorsa ya da süpürge yuvasında toz ve kırıntıları içinden kusuyorsa toz torbasını zaman kaybetmeden değiştirin. Tasarruf yapmak için toz torbasını tekrar tekrar kullanmayın. Toz torbalı bir süpürgenin en önemli özelliği zaten sizi tozla uğraştırmadan konforunuzu artırmaktır. Toz torbasını boşalttığınızda yüksek miktarda toza maruz kalarak toz torbalı bir süpürgeye sahip olmanın mantığından uzaklaşmış olursunuz. Yine torbadaki gözenekler dolduğu için ana ünite cihazın haznesindeki tozu çekmekte zorlanır. Emiş gücü azalır.
    Paspas pedlerinin ipleri kopmaya başladıysa ya da cırt cırt yerlerinden salma yapıyorsa değiştirin. Ömrünü tamamlayan paspas pedleri suyu iyi çekemez cihazdan pedlere aktarılan suyu olduğu gibi yere bırakır. Ayrıca temizlik sonrasında yerde su izleri görmeye başlarsınız. Arada bir pedleri eski formuna kavuşturmak ve daha iyi temizlemek için çamaşır makinesinde yıkayabilirsiniz. Yine paspas pedlerinin temiz kalması için deterjan kullanabilirsiniz. Orjinal Dreame ürünü olması şart değil Kärcher ve Bissell'in ıslak süpürge modelleri için olan deterjanlarını kullanabilirsiniz. Özellikle Kärcher bu konuda çok başarılı. Deterjan gözüne paspas için kullanılan zemin temizleme sıvılarını önermem. Cihazın temiz su aksamını garanti dışı kalacak şekilde bozabilirsiniz. Yerli robot deterjanlarını da yine önermem.
    Cihazın sensörlerini önerilen sürelerde temizleyin. Robot süpürgelerde halı sensörü, uçurum sensörü, lidar ve modeline göre kameralar bulunur. Uygulamada belirtilen sürelerde sensör temizliğinin yapılması cihazın daha verimli çalışmasını sağlar. Kamera, uçurum ve halı sensörünü hafif nemli bir bezle, şarj bağlantı noktalarını ve lidar sensörünü kuru bir bezle silmeniz gerekir. Lidar sensör başlığına el tipi turbo fanla hava basabilirsiniz. Asla lidarı ıslak bir bezle ya da güçlü bir kompresörle hava basarak temizlemeyin. Kamerayı nemli bir bezle sildikten sonra mutlaka kuru bir bezle nemini alın ya da kamera için gözlük camı silme bezi kullanın.
    Paspas temizleme ünitesini iki ayda bir zamanınız varsa ayda bir kez uygulamadaki paspas pedi ünite temizleme özelliği ile fırça ya da bezle mutlaka temizleyin. Paspas pedini döndüren çarka genelde saç dolanır. Ünitede çıkarılabilir bir plastik parça vardır ve bu parça açılınca çarka ulaşırsınız. Ünite düzenli temizlenmezse ana ünitedeki suyu çeken kanallar tıkanır.
    Haftada bir temiz su haznesine 1-2 yemek kaşığı beyaz sirke katarsanız cihazın iç tesisatının ve nozzlelarının kireçten tıkanmasını engellemiş olursunuz.
    Kirli ve temiz su haznelerinde bir süre sonra çamur ve tortu birikir. Bu durum cihazdaki kokuyu artırır. Kirli ve temiz su haznelerini 2-3 ayda bir süpürge ile verilen fırça ile temizleyin.
    Paspas sık yapılmıyorsa yine temiz ve kirli su haznelerinde bekleyen suda koku oluşabilir. Yurtdışında dreamenin koku önleyici gümüş iyon aksesuarı satılıyor temiz ve kirli su hazneleri için bu aksesuar kullanılabilir ya da amazonda çok uygun fiyata satılan Lysol anti bakteriyal hijyen sağlayıcı kullanabilirsiniz.https://amzn.eu/d/hEZpphC. Kirli su haznesine 5-10 ml koymanız yeterlidir. Size bir sene yeter. Özellikle kirli su haznesini boşaltırken gelen kötü kokudan kurtulmuş olursunuz.
    Süpürgenin ön tekerini ayda bir kez söküp dolanan saçlardan temizlemeyi atlamayın.
    Süpürgenizin bakımını zamanında ve düzenli yapmak hem temizlik verimliliğini artırır hem de cihazınızın uzun yıllar ilk günkü gibi çalışmasını sağlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • Dreame L20 Ultra kullanıyorum bataryamda mı sorun var ben mi yanlış ayarları yapıyorum anlamadım ama bazen tek şarjda evi süpüremiyor 2.5 saat dayanıyor tekrar sarj olması gerekiyor yardımcı olabilecek var mı

    _____________________________
  • https://app.hb.biz/xLYdEddyW2Ul
    40 bin fiyat sepette 4500 liralık saç kurutma makinesi hediye. Bu bütçede cihaz bakanlar kaçırmasın.
    Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabriaga81 -- 27 Ağustos 2025; 11:47:28 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Sartikan kullanıcısına yanıt
    Cihazı resetleyin haritayı baştan yaptırın. İlk 3 temizliği sadece süpürge ile yaptırın. İlk seferde aynı sorun devam ediyorsa müşteri hizmetleri ile irtibata geçin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Transfikk kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar,

    Dreame marka cihaz için uygun fiyatlı solüsyon arıyorum. Yer - Marka bilgisi verebilirmisiniz ?

    _____________________________
    Aygırı...
  • yds Y kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar selamlar,

    Dreame L40 ultra karşılaştığım sorunu yazmıştım.

    Siper temizleme kısmına su aktarmiyordu ve arkadaşların yardımı ile redditteki bir gönderiye göre şırınga ile su basılması öneriliyordu.

    Ben de aynı şekilde yaptım ve oldu. Fakat şu şekilde yaptım. Su pompalaniyor dedikten sonra şırınga ile su pompaladim ve hemen ardından su tankini geri taktım ve çalışmaya başladı. Çok teşekkür ediyorum yardımcı olan arkadaşlara.

    Benzer durumu L10 s te yaşayan arkadaş için de bir rehber olur umarım bu geri dönüşüm.

    Fakat bir problemim daha var. Pad kurutma sistemi.
    Ne yapsam ne etsem de iki mop peşinden hep birisi ıslak kalıyor.

    Robot süpürge temizledikten sonra kurulamaya geçiyor. 3 saat kurulama süresine ayarladım ama hep bir tanesi ıslak kalıyor.

    Bu kurulama sistemi nasıl çalışıyor bilmiyorum. Acaba şırınga ile yaptığım müdahale gibi kurulama sistemine müdahale edip iki mop pedinin de kuru kalmasini sağlayabilir miyim?

    Bir diğer kaygım ise robot süpürgeyi ters çevirince mop ped lerinin bir tanesinin altında Küçük bir su deliği var. Acaba buradan sürekli su akıp mop pedinin ıslak kalmasına mi sebep oluyor acaba.

    Benzer durum yaşayan oldu mu acaba grupta.

    İyi pazarlar dilerim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt
    Grupta benzer bir şikayet hiç almadık. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçseniz iyi olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar selamlar. Dreame l40 ultra saçaklı halıda saçak kısa ama var sorun yaşar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oguz707 O kullanıcısına yanıt
    Saçak kısa ise sorun olmaz. Yeni nesil süpürgeler ana fırçaya dolanan kablo ip vb olduğunda ana fırçasını geri sararak fırçayı kablodan, ipten kurtarıyor genelde. Kısa saçaklılarda saçağı çekerek halının kenarını katlayabilir bunu engellemek için halının saçaklı kenarlarını 2-3 yerden çift taraflı bant ile zemine sabitleyebilir ya da tricut fırça saçağı çektiği yerde kestiği için tricut fırça kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt

    Hocam benim sorunumda pompa sesi vb gelmiyor. Normalde mop pedleri yıkanırken normal çalışıyor. Hem su basabiliyor, hem de suyu tahliye ediyor. Ancak istasyon boşken su basmasını istediğimde bip sesi geliyor ama hiçbir pompa sesi gelmiyor.

    _____________________________
    Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.