Şimdi Ara

Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
610
Cevap
45
Favori
25.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Halı köşelerine takılıyor gibi görünüyor, onun dışında bir sorun yok gibi, temizlik sırasında takip ettiniz mi?

    Bir de kırmızı işaretlediniz giremediği bir alan var, orası nasıl bir alan?
    Halı köşeleri 2 kenar birleştiği için normalden daha kalın, ondan muhtemelen.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Desktop | Corsair 5000D Airflow Case | MSI MPG A850GF 850W PSU | MSI MPG B550 Gaming Edge WIFI MoBo | AMD R9 5900X CPU | Crucial Ballistix 32GB. 3200 Mhz. (E-Die) DDR4 RAM | MSI SUPRIM X RTX 3090 24GB. VGA | Samsung 970 EVO Plus 1TB. NVMe SSD | Logitech X-540 5.1 Speaker | Logitech G930 7.1 Headset | Logitech MX Master 3 Mouse | Thrustmaster T.16000M FCS Joystick |
  • Arkadaşlar selamlar,

    Dreame L40 ultra kullanicisiyim.

    Fakat robot süpürme veya silme işlemi yaparken koltuğun metal siyah ayağına hızlı bir şekilde çarpıyor.

    Acaba bunu nasıl engelleyebilirim.

    Ya da algılama hassasiyetini nasıl artirabilirim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt
    Siyah ayaklara yapacak bir şey yok maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabriaga81 -- 4 Ağustos 2025; 9:22:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar şöyle bir sorum olacak.

    Süpürmeden sonra genelde fırçaya takılan saçları çıkartıp kendim atıyorum.

    Robotu ters çevirip fircadan killarari tek tek cikartiyordum.

    Peki silme yani mopping kullandıktan sonra makineyi ters çevirip yine aynı işlemi yapabilir miyim? Silme işleminden sonra robot içinde su kalıyor mu?

    Siz nasıl temizliyorsunuz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt
    Macro, Migros ve Carrefour’da kasalarda görmüşsünüzdür, şişeler birbirine çarpmasın diye ince beyaz fileler vardır, onlardan isteyip 10 cm kadar kesip ayaklara bir takın bakalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Desktop | Corsair 5000D Airflow Case | MSI MPG A850GF 850W PSU | MSI MPG B550 Gaming Edge WIFI MoBo | AMD R9 5900X CPU | Crucial Ballistix 32GB. 3200 Mhz. (E-Die) DDR4 RAM | MSI SUPRIM X RTX 3090 24GB. VGA | Samsung 970 EVO Plus 1TB. NVMe SSD | Logitech X-540 5.1 Speaker | Logitech G930 7.1 Headset | Logitech MX Master 3 Mouse | Thrustmaster T.16000M FCS Joystick |
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt
    Yapabilirsiniz. Sorun olmaz. Cihazın içinde her zaman su var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Haritada balkonları neden gizlemeliyiz?
    Balkon kapısı cam olan evlerde robot süpürgeler balkonu süpürülecek bir oda olarak algılar ve genelde kapı ya da balkon eşiğini geçemediği için oda sıralamasında balkonları en sona atar ve her temizliğin sonunda balkon kapısına kadar gelip size odanın önünde engel olduğunu sesli ve uygulama bildirimi olarak bildirip yuvasına geri döner. Balkon kapısının önünde perde varsa balkonu görmez ama perdenin kapının önünde olmadığı bir temizlik sırasında o balkonu oda olarak görüp temizlik sıralamasına ekler. Bir de bazen evin içindeki aynalar da robotun aynanın arkasında başka bir oda daha olduğunu düşünmesine yol açar. Haritada oda bölümlemeye girip balkonu ya da bu aynanın arkasında oda zannettiği bölümleri gizlemediğiniz sürece süpürge her temizliğin sonunda balkon kapısı ya da aynaya kadar gidip geri dönecektir. Bu da temizlik süresinin uzamasına, robotun balkon için paspasını iki kez gereksiz yere yıkamasına, su ve deterjan tüketiminin artmasına yol açacaktır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yds

    Rica ederim. Benim daha önce fark etmem doğrudan yeni yazılımla başlamam kaynaklı diye düşünüyorum. İnsan ilk kullanım zamanları daha hassas daha ilgili oluyor. Eski yazılımda kullansaydım ilk olarak, muhtemel fark edemezdim. İlginiz, durumu reddit üzerinden duyurmanız nedeniyle teşekkür ederim.


    Servise yazma kısmına gelince yazılması gerektiğinde size katılmakla birlikte, sonuç alabileceğimizden şüpheliyim. Firmanın diğer Çin menşeili firmalar gibi tek odağının yeni ürün hazırlıkları ve yeni amiral gemisi olduğunu düşünüyorum. Yakın gelecekte bir güncelleme alır mıyız emin değilim. Bahsettiğiniz leke tanıma ve akıllı yan fırça uzatımı sorunlarının yanında yapay zeka kaçınma modunun geliştirilmesi gerektiğini de söylemek gerek. Bazen kaçınacağım diye hatırı sayılır bir temizlik boşluğu bırakabiliyor.


    Yeni bir mesaj yazmamak adına süpürme performansı ile ilgili sorunuma dönük ben de bir güncelleme yapayım. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşme sonrası reset işlemi de sonuçsuz kaldı maalesef. Görebildiğim kadarıyla çekim gücünde de problem ihtimalini de masada tutmakla birlikte (çok daha güçsüz gibi geliyor, bu öznel olabilir tamamen) bariz bir şekilde ana fırçanın aşağı yukarı hareketini sağlayan aksam çalışmıyor. Şunu açık ve net söyleyeyim şu anki haliyle süpürme performansı sıfıra yakın. En küçük bir kırıntıyı bile hiçbir şekilde çekemiyor.


    Resetleme ile sonuç alamadığımız için tek seçenek servise göndermek. Servis sürecini de buradan paylaşırım. Umarım kötü bir tecrübe olmaz.


    Ek: Çekim gücü kaybı algısı fırçanın alçalamamasından, dolayısıyla çekim alanı ile zemin arasında fazla boşluk kalmasından ileri geliyor büyük ihtimalle.

    Dreame X40 cihazımın servis süreci tamamlandı. Cihazın anakart değişimine karar verildiği ve anakartın değişimi sonrası yapılan kontrollerde cihazın sorunsuz çalıştığı belirtilerek cihaz tarafıma kargolandı. Hızlı sonuçlanması ile sorunsuz geçtiğini düşündüğüm servis süreci maalesef cihazı teslim almamla yerini can sıkıntısına bıraktı. Öncelikle meydana gelen bu sorun nedeniyle cihazı servise göndermeme neden olan sorunun giderilip giderilmediğini kontrol etmedim. Denizi geçip derede boğulmak bu olsa gerek. Görsellerden de göreceğiniz üzere cihazı açıp anakartı değiştirdikten sonra montajını düzgün yapmayıp toz kutusunun üstüne gelecek, toz kutusunu sıkıştıracak şekilde kapatmışlar (Toz kutusu sıkışmış vaziyette). Bu şekilde yerine düzgün oturtulmadan yapılan montajdan kaynaklı görsellerde göreceğiniz çıkıntı nedeniyle üst kapağın da tam kapanmamasına neden olmuşlar. Hani yoğunlardır anlıyorum ancak bu kadar bariz bir şeyi bu şekilde bırakıp, kontrol etmeyip göndermelerinin kabul edilebilir bir yanı yok. Sorunun kargodan kaynaklı olması mümkün değil, zira ne kutuda ne cihazda darbe olmadığı gibi cihazın üst tarafı kutunun iç tarafındaydı çıkardığımda.


    Cihazı hiçbir şekilde önceki sorun çözülmüş mü diye denemeyeceğim. Cihazı kutusuna geri koydum. Yarın müşteri hizmetleri ile konuştuktan sonra doğrudan doğruya tekrar servise göndereceğim. Umarım toz kutusu hasar almamıştır.


    Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü


    Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 5 Ağustos 2025; 19:5:12 >
    _____________________________




  • yds Y kullanıcısına yanıt
    Garantili üründe böylelerse garanti bittikten sonra Allah'a emanet bu cihazlar. Cihazdır bozulur ama bu şekilde mi ürün monte edilir? Kim bunu böyle montajlamış ve bu şekilde testten geçirmiş. Resmen insanlara iş yükü ve zaman kaybı yaşatıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • sabriaga81 S kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle dediğiniz gibi. Üstelik bu gibi hususlar arızanın tespiti ve giderilmesi bakımından da şüphe oluşturuyor insanın kafasında. Bu yüzden talep formunda önceki sorunun giderilip giderilmediğinin tekrar kontrol edilmesini istedim. Cihazı kapattıktan sonra toz kutusunu takmaları gerekirken resmen toz kutusu takılıyken cihazı onun üstüne kapatmaya çalışmışlar gibi. Başka bir olasılık aklıma gelmiyor. Halbuki kutu dışarda olup kapatılsa sorunsuz oturacak. Bu kadar basit noktalarda böyle hatalar, montajı yapan kişinin yetkinliğini de sorgulatıyor.


    Belirttiğiniz zaman kaybı ve çıkarılan ekstra iş de cabası. Kargonun gitmesi gelmesi servis süresi hayli hızlı olmasına karşın toplam on gün sürdü. Bugün tekrar sırtlanıp teslim ettim kargo firmasına ki muhtemel bir hafta on gün de bunun için gidecek. Müşteri hizmetlerini aradım, bu gibi hatalardan pek hoşnut olmadıkları açık ki benden servis kaydı oluşunca tekrar arayıp kendilerinde servis numarası üzerinden kayıt açmamı istediler takip için. Müşteri temsilcisi sizin yapabileceğiniz bir şey mi diye sordu, hayır dedim. Neden söküp riski ben üstleneyim. Toz kutusu veya bir parça hasar almış olabilir ya da sökerken zarar görebilir. Siz açtınız deyip muhatap olmazlar sonra hiçbir şekilde. Bu nedenle kutuyu açıp bu sorunu görünce istasyonu vs. kutudan çıkarmadan, cihazı hiç çalıştırmadan gerisin geri kutuya yerleştirdim ve bugün servise geri gönderdim.


    Servis kayıtlarında söylenen test ve kontrol süreçleri, bunların yapıldığı gibi ifadeler pek inanılası gelmiyor artık. Yani parçanın oturmadığı apaçık belli olmasına rağmen, kontrol etmeden bu şekilde bariz kusurlu montajla göndermenin akla mantığa sığar yanı yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yds -- 6 Ağustos 2025; 15:48:11 >
    _____________________________




  • L20 ultra için
    yedek aksesuar set olarak satılmıyor sanırım sitesinde.
    set olarak aksesuar alabileceğim bir tavsiyeniz var mı acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar selam dreame L40 ultra kullanicisiyim.

    Fakat bu robot süpürge süpürme işlemini yaparken siyah metal koltuk ayaklarına hızlı bir şekilde çarpıyor. Tak diye ses geliyor.

    Benzer durum yaşayan oldu mu acaba ? Uygulama içindeki akıllı engelden kaçınma özelliği aktif. Sadece koltuk ayaklarında bu şekilde yapıyor.

    Ayrıca özelliklerden mobilya ayakları için yoğun temizlik özelliği de kapatılmış vaziyette kullanıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • lokurtu93 L kullanıcısına yanıt
    Siyah ayaklar tüm robotlar için sorun. Dilerseniz şişelerin sarıldığı naylon filelerden kestirip Mobilya ayaklarını onla kaplayabilirsiniz. Mobilya ayakları için yoğun temizlik uzayan mop ve yan fırça için kullanılan bir özellik. Kapalı tutunca yemek masası ayaklarının etrafındaki kırıntıları çok iyi süpürmüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Çok kısa yaşadığım bir durumdan bahsetmek istiyorum. Robot süpürgeyi sadece iki oda için süpürme ardından da silme fonksiyonunu kullandım. İlk odayı süpürürup sildikten sonra ikinci odaya hemen geçmedi ve diğer odalarda biraz dolandı. Açıkçası anlam veremedim. Sonra istasyona geri döndü ve ikinci odayı yapmaya başladı. Benzer durum yasayaniniz oldu mu ? Dreame Robot Süpürge Kullanıcıları Klübü

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • Mediamarkt’tan X50 Ultra aldım. Bugün teslim edildi ama kutunun dışındaki kolisi yoktu. Kargo etiketlerini falan iç kutuya yapıştırmışlar. İzlediğim bütün videolarda dışında ayrı bir kutusu daha mevcut. Mediamarkt’tan alıp da bu şekilde ürünü ulaşan oldu mu acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Living On Earth Is Expensive, But It Does Include A Free Trip Around The Sun"
  • vincentvega kullanıcısına yanıt
    Evet ben de aldım. Sadece kendi kutusu vardı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar selam, Dreame L20 Ultra kullanıcısıyım. Kutudan çıkan deterjan bitmek üzere. Yenilemek için illaki orjinalini mi bulmamız lazım yoksa başka bir şey kullanabilir miyiz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • recko kullanıcısına yanıt
    Selam hocam. Dreame sitesinde 1 lt olani var 1100₺ civarinda onu alip siringa ile suan kullandiginiz kucuk kutuya dolduruyorlar bende o sekilde yapacagim en uygun maliyetli orjinali bu sekilde oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthbsbg

    Selam hocam. Dreame sitesinde 1 lt olani var 1100₺ civarinda onu alip siringa ile suan kullandiginiz kucuk kutuya dolduruyorlar bende o sekilde yapacagim en uygun maliyetli orjinali bu sekilde oluyor.

    Temizlik Solüsyonu 1000 ml *1


    Tüm modellerde geçerli (L10s Ultra, L20 Ultra, L30 Ultra hariç)


    Böyle yazıyor ama L20 ultra da kullanabiliyor muyuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • remy_ kullanıcısına yanıt
    Hocam digerlerinde haznesi oldugu icin siviui hazneye dokuyorsunuz l20 ultrada hazne degil sise seklinde taktiginiz icin uygun degil. Solusyonlar ayni ikisininde sisesindeki icindekiler kismina bakin. Sizin yapmaniz gereken solusyonu hazneye degil biten kutuyu atmayip doldurmak olacak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.