Şimdi Ara

Dragon's Dogma II (Çıktı) [PC ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
409
Cevap
21
Favori
17.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Steam Sayfası



    store.steampowered.com
    Dragon's Dogma 2 on Steam
    https://store.steampowered.com/agecheck/app/2054970/


    PlayStationyoutube
    Set forth on your grand adventure, Arisen! Dragon’s Dogma is a single player, narrative driven action-RPG that challenges the players to choose their own experience – from the appearance of their Arisen, their vocation, their party, how to approach different situations and more. On your journey, you’ll be joined by pawns, mysterious otherworldly beings, in an adventure so unique you will feel as if accompanied by other players while on your own adventure. All of these elements are elevated further by the latest in graphics, artificial intelligence (AI) and physics technology to create a truly immersive fantasy world in Dragon’s Dogma 2. #ps5 #ps5games #playstationshowcase #DragonsDogma2 #dd214 May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.
    https://www.youtube.com/watch?v=m288A_GlqoQ&feature=youtu.be


    Capcom USAyoutube
    Pre-order Dragon's Dogma 2 now! Coming to PlayStation 5, Xbox Series X|S and Steam on 22 March 2024. https://www.dragonsdogma.com/2/ https://twitter.com/DragonsDogma Catch up on the first trailer: https://youtu.be/FOCCI53JYBA?si=aPWOyqGHBGfgMZUO Discord: https://discord.gg/Capcom Facebook: https://www.facebook.com/CapcomUSA Twitter: https://twitter.com/CapcomUSA_ Twitch: https://www.twitch.tv/CapcomUSA Instagram: https://www.instagram.com/CapcomUSA/ ©CAPCOM CO., LTD. ALL RIGHTS RESERVED. #DragonsDogma2, #DD2, #dragonsdogma ,
    https://www.youtube.com/watch?si=vRyfdJZlfG0dTvPn&v=8dt1S_QUBYw&feature=youtu.be



    Haber, Dragon's Dogma yaratıcı yönetmeni Hideaki Itsuno'nun ev sahipliği yaptığı “10 Years of Dragon's Dogma ” dijital etkinliği sırasında geldi.


    Itsuno, Dragon's Dogma'nın kökenlerine bakmayı bitirirken , Dragon's Dogma II'nin sürpriz sunumuyla hayranlara seriyi neler beklediğine dair ilk bakışı verdi . Itsuno ve Dragon's Dogma gazileri Daigo Ikeno ve Kenichi Suzuki de dahil olmak üzere Dragon 's Dogma II geliştirme ekibi, devam filmi için çok çalışıyor ve gelecekte daha fazla ayrıntı paylaşmaktan heyecan duyuyorlar.


    Dragon's Dogma 2 Capcom'un RE ENGINE motorunu kullanılarak geliştirilmekte.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 22 Mart 2024; 4:53:30 >







  • Oyunda şehirlerdeki öküz arabasıyla fast travel yapılabilecekmiş. Bu fast travel'ı ister direkt geçiyoruz ister arabanın arkasına atlayıp geze geze gidiyoruz. Araba baskına uğrayabilirmiş bu durumda bizim pawn'lara / o bölgedeki köylülere yardım edebilmek, bir halta yarmış olmak onların gözünde bize itibar kazandırıyormuş.


    Misal bir elf ile konuşacağınız görev var, görevde allan köylüsü elf elfçe konuştuğu için onu anlamıyorsunuz fakat pawn'ınız elfçe biliyorsa size yardımcı oluyormuş.


    Pawn'larınız sizi diğer pawn'ınızdan kıskanıp grup içinde bir takım entrikalar yapabilirmiş.


    Oyunda ilk oyundaki gibi yalnızca bir tane save dosyası var ve tüm NPC'ler ölüblü olduğundan, işinize yarayacak önemli bir görev NPC'si veya bakkal NPC öldüğünde geri dönüşü olmuyormuş. Bu durum oyunun hikayesini, yaşamını ciddi etkiliyormuş.


    Geceleri hala aynı şekilde karanlık olacak ve güvensiz hissettirecek. Kamp kurmak tam var mı bilemedim ama kamplarda dinlenmek elemanlarla iki sohbet muhabbet etmek gecenin stresini alıyormuş.  



    Dil bilen piyonlarımızın etkilerini, yeni fast travel olayını çok beğendim. Geliştiricilerin açıklamadığı şeyler varmış hala. Mesela Dragonsplague bunlardan biri, oyuncunun kendisinin keşfetmesini istedikleri şeyler var. Umarım artı olarak açık dünyasında daha farklı boss'lar görürüz. İlk oyununda da bu çeşitlik çok azdı bu oyunun trailer'larda da hep aynı 3 çeşit bossu gösterip durdular. Endişelerimden biri bu. Umarım ambargo vs muhabbetlerinden diğer boss'ları gösteren yoktur.

    Oyunu geçtiğimiz gün bitirip kaçan ve farklı yapabileceğim şeyler için NG+ oynamaya başladım. Bu oyunu, Itsuno DMC 5'i yaparken gönlümdeki diğer oyun Dragon's Dogma 2 dediğinden beri bekliyorum. İlk oyun tanıtıldığında çok beğenmiştim ve mümkün olan ilk fırsatta ön sipariş verip büyük bir keyifle oynamıştım, bende yeri ayrı olan oyunlardan bir tanesi olmuştu ve hala da öyle. Büyük beklentilerim olan bir oyundu ve beklediğimi aldım; daha fazla ve daha iyi bir Dragon's Dogma. Bu seriyi benim için özel kılan en önemli şey oynanışıydı, bunu koruyup oyunun ölçeğini de daha fazla genişletmişler. İlk oyunun haritası büyük değildi, Dark Arisen ile yeni şeyler gelmişti ama yine de büyük sayılmazdı. Bunda haritayı ciddi oranda büyütmüşler ve tam anlamıyla açık dünya diyebileceğimiz bir hale gelmiş. Görevlerin kalitesi ve işleyişlerinde de büyük gelişim olduğunu düşünüyorum, bunlarda yaşanan gelişme oyunun dünyasını daha dinamik bir hale getirmiş. NPC'ler ile yaşadığınız şeyler bu gelişmelerle daha organik hissettiriyor ve bu sayede ilerleyen bir dünya hissini size çok iyi aktarıyor. Oyunun kendine has mekaniği, Pawn'lar kısmında da gelişmeler var. Artık çok daha fazla oynanışa dahil oluyor ve oynanışa katkıları doğrudan oluyor. Son dönemde birçok oyunda eleştiri alan yan karakterlerin oyuna fazlaca dahil olması ve oynayan kişiye fırsat tanımaması gibi bir durum da olmuyor, beni takip et kafanı çok yorma dediğinizde pawn yardımı kesiyor, hadi buyur derseniz de dile benden ne dilersen moduna giriyor. Pawn'lara verilen komutlar iyi bir şekilde çalışıyor ve kontrolü tamamen size bırakıyor. Genel anlamda oyunun ilkinin birçok yönünü geliştirdiği ve çok daha iyi bir hale getirdiği fikrindeyim.




    Oynanış benim için bu serideki en önemli şey dediğim gibi özellikle son dönemlerde böyle farklı bir oyunun kıymeti daha fazla ortaya çıkıyor diye düşünüyorum. Souls-like tarzı oldukça sevdiğim ve zevk aldığım bir kombat tarzı ama piyasada neredeyse her firmanın From Software'i kopyalayıp aynı tarzda kombat mekanikleri sunması oyunlardaki kombat çeşitliliğini azalttı bence. Bu oyun kökenine sadık kalıp oynanışı çok daha akıcı bir hale getirmiş ve ilkine kıyasla çok daha az hantal hissettiriyor. Kombat anlamında oyun ciddi anlamda bir özgürlük ve çeşitlilik sunuyor. Vocation'ların hepsini denedim, hepsini de beğendim ve benzer olanlar bile genel olarak farklı hissettiriyor bence. En çok Warrior ve okçu sınıflarını kullandım, Warrior genel olarak oyunda düşmanlarla dövüşleri en yoğun hissettiren Vocation'dı. İki okçu sınıfı da mesafeli kombatta yeteri kadar farklılık sundukları için ikisini de uzun süre kullandım. Normal okçuluk çok daha dinamik ve daha fazla hareket ettirmeyi gerektiriyor, Magick ise daha çok büyücü benzeri ama büyücüye kıyasla çok daha hızlı ve çevik bir oynanış sunuyor. Daha az kullandığım Vocation'lardan Mystic Spearhand ve Thief'i NG+'ya saklamayı tercih ettim. Trickster'i de bir süre kullandım ama daha fazla şey denemek için benzer şekilde NG+'ya bıraktım. Oyunun gördüğüm kadarıyla en çok eleştiri alan kısmı düşman tiplerinde yenilik ve fazla çeşitlilik olmaması, dünyanın büyümesiyle de düşmanlarla karşılaşmanın daha sık ve monoton bir hal alması. Düşmanlar konusunda çok bir yenilik getirmedikleri konusuna katılıyorum. Sık sık olan düşman karşılaşmaları ilk oyunda da vardı ama bunda dünya daha büyük olduğu ve aynı yollardan daha fazla geçildiği için daha çok sırıtmış. Bunu bence kendileri de fark etmiş çünkü oyun ilkine kıyasla daha kolay hissettiriyor. Dünyayı büyüttükleri için daha çok düşman karşılaşmasına gireceğimizin ön görüldüğünü ve bu yüzden de daha kolay bir hale getirdiklerini düşünüyorum. Buna ek olarak oyunun daha kolay hissettirmesinde kombatın daha akıcı bir hale gelmesinin de etkisi var. Oyunun gerçek sonuna giden kısımda oyun biraz zorluk arttırıyor ama o noktaya kadar karakteri iyi geliştirdiyseniz yine yeterli gelmeyecektir. Zorluk kısmına bahsi geçen Dark Arisen benzeri ek pakette ayar çekeceklerini düşünüyorum. Daha kolay olmasına rağmen oyun kombatından pek bir şey kaybetmiyor ama. Hala taze, hala düşmanlarla girilen dövüşlerde birçok büyük ana tanık oluyorsunuz.




    Bu oyunda üstüne koydukları şeyler konusunda en çok beğendiğim kısım kesinlikle görevlerin işleyişi ve dünyaya etkilerini hissettirmeleri oldu. Oyun günümüzde birçok oyunun yaptığına kıyasla oyuncunun elinden tutmayıp çoğu şeyi onun kontrolüne bırakmayı tercih ediyor. Bu benim sevdiğim bir tarz, çizgisel yapıda olan ve ne yapılacağını hemen söyleyen oyunların bana fikir yürütmem ve gerçekten oynamam için fırsat vermediğini düşünüyorum. Bir oyun ne kadar sandbox yapıya sahip olursa oyuncuya sunduğu özgürlük de o kadar artıyor ve bu özgürlük beraberinde oyuncunun fikir yürütmesine, kendi kararları doğrultusunda oyunu oynamasına olanak sağlıyor. Tabii bunu her yapımcı iyi yapamıyor, iyi yapılmadığında da oyunun amaçsız olduğu izlenimini verebiliyor ama Dragon's Dogma 2 kesinlikle sandbox olayını çok doğru yapıyor bence. Bu oyun sizin çok meraklı olmanızı ve dikkatli bir biçimde oynamanızı bekliyor ve bu şekilde oynarsanız da karşılığını yaşadığını hissettiren bir dünya ile veriyor. Bu kadar yaşadığını ve ilerlediğini hissettiğim bir açık dünyayı en son Red Dead Redemption 2'de görmüştüm. Oynayanlar hatırlarlar Arthur Valentine civarında gezinirken bir marangoz ve oğullarının ev yaptığına tanık oluyor, yanlarına uğradığında marangoz oğullarından dert yanıp evi yapmakta zorlandığından bahsediyor. Arthur her 2-3 günde bir marangoza uğradığında hem ev daha fazla yapılmış oluyor hem de marangoz ve oğullarının hikayesi ilerliyor. Dragon's Dogma 2 bu tip birçok görevle dolu ve RDR2'ye kıyasla bu oyunda birçok görev birbirine iç içe diyebileceğimiz derecede bağlı. Örneğin Vermund'da gecekondu mahallesine indiğinizde kayıp bir çocuğu bulmanız isteniyor, burada oyun size direk çocuğu bulabileceğiniz bir bölgeye göndermektense o mahalledeki diğer çocuklarla konuşmanızı istiyor. Diğer çocuklarla konuşuyorsunuz ve kaybolan çocuğun nerede olabileceğine dair bir fikriniz oluşuyor, sonrasında çocuğun bulunabileceği yere gidiyorsunuz ve çocuğun aslında büyük ve saklı kalmış bir kütüphane bulduğunu görüyorsunuz. Daha sonrasında ana hikayede ilerlediğinizde Vermund'un baş yargıcını kurtarmanız gerekiyor ve yargıç hapisten çıkmak için bir neden istiyor. Bulduğunuz bu kütüphanede çalışma fikrini onunla paylaşıyorsunuz ve hapisten kaçmayı kabul edip oraya gidiyor. Yargıç kütüphaneye geldiğinde size sonraki görevlerinizde de yardımcı oluyor ve size yönlendirmeler yapıyor. Oyun buna benzer birçok görev dizilimine sahip ve sandbox bir yapıda olduğu için de bu dizilimleri çoğu zaman siz ortaya çıkarıyorsunuz, bu dizilimlerin bir öncesi ve sonrası olduğu için katedilen ilerleyişi çok daha iyi hissediyorsunuz ve çok daha organik şekilde ilerleyen ilişkiler oluşuyor. Oyunun ana hikayesi bu görev dizilimleriyle beraber yapıldığında daha geniş ve oturaklı bir hal alıyor. Ana hikayesi ve yan görevler arasında bazen doğrudan bağlantılar oluyor ve bazı şeyler siz o görevleri yapınca çok daha anlamlı bir hale geliyor. Oyun sizden gezmenizi, kurcalamanızı, ortaya çıkarmanızı ve sonrasında da dünyayı ilerletmenizi bekliyor. Bu yüzden oynayan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle ana hikaye odaklı gitmemeleri yönünde. Gezin, araştırın ve keşfedin bu şekilde oynadığınızda oyunu daha fazla takdir edecek ve daha fazla keyif alacaksınız. Ekip gerçekten oyuncunun deneyebileceği her senaryoya bir çözüm üretmiş ve ona göre tasarlamış görevlerini. Bu benim bir oyun yapımcısında en çok saygı duyduğum yaklaşım tarzı, bir oyuncunun neler yapabileceğini etraflıca düşünmek ve bu senaryolar için ona bir geri dönüş sağlamak.




    Dünyayı genişletmek ve tam anlamıyla bir açık dünya sunma konusunda da bence güzel bir iş çıkarmışlar. Açık dünyasında gezip mağaralar, zindanlar, yan görevler ve çeşitli tarzda farklı noktalar bulurken aldığım keşif hissini çok beğendim. Oyunun dünyası "immersive" diyebileceğimiz bir şekilde tasarlanmış, dağların arasından geçtiğiniz, patikalardan ormanlara indiğiniz, uçurum kenarında olduğunuz hissini güzel veriyor. Bu konuda da yine Red Dead Redemption 2 ve Death Strading'e benzettiğimi söyleyebilirim oyunu. Gezmenize ve keşfetmenize olanak sunan bir yapısı var, her şeyi bırakıp dünyasında kaybolurcasına gezebilir ve birçok yeri keşfedebilirsiniz. Eklenen kamp noktaları gerçekten güzel bir dokunuş bence, keşfin bölünmemesini sağlıyor ve rahatça kendinizi ve ekibinizi tazeleyebiliyorsunuz. Oyundaki ana noktalara birden çok yoldan erişim olması da güzel, aynı yerlere farklı yollardan gidip farklı şeylere tanık olma hissi hoş deneyimdi. Battahl'a dağların arasından gitmek ile Harve tarafındaki uçurumdan gitmek farklı tecrübelerdi. Hikayedeki ilerleyiş dünya keşfinde herhangi bir kısıtlama da getirmiyor. Daha doğru düzgün ana hikayede ilerlemeden oyunun haritasında birçok noktayı gezerek ortaya çıkarmıştım, kaybolurcasına gezmek derken kast ettiğim olay da bu, bir açık dünyada yapmayı en çok sevdiğim şey özellikle Bethesda oyunlarında çok yaparım. Düşmanlarla sık karşılaşma olayı beni pek rahatsız etmedi gezerken, güçlendikçe öldürmek çok kolay oluyor ve isterseniz de dövüşmeden koşup ilerleyebiliyorsunuz, bu noktada Stamina'nın hızlı tükenmesi bir dezavantaj ama pek önemsemedim bu durumu açıkçası. Hızlı seyahat mevzusu oyunun en çok gündem olan konusu herhalde, benim için herhangi bir olumsuz durum yaratmadı bu mevzu. Vermund kısmında Oxcart'lar, Battahl'da da Rope Station'lar sayesinde çoğu yere rahat gidilebiliyor. Oxcart seferi esnasında en fazla 1-2 kere saldırı oluyor, onu da Ogre'ler yapmadığı müddetçe sorun olmuyor. Gitmek istediğiniz ana noktalara erişim kısmı rahat bence. Özel olarak hızlı seyahat noktası istediğinizde de portcrystal'ler devreye giriyor, oyunun bu konuda pek cimri davrandığını düşünmüyorum. Bitirdiğimde elimde 5 tane vardı ve oyunun başında rahatlıkla 2-3 tane bulabiliyorsunuz. 2-3 tanesini kritik noktalara koyduğunuzda istediğiniz her yere gitmeniz en fazla 5 dakika sürüyor. Dünyasında seyahat etmeninin zor olduğunu düşünmüyorum, diğer oyunlar fazla kolaylaştırdı bence.




    Ana hikayesi genel olarak fena değildi, bu seride hikaye öncelik verdiğim şeyler sıralamasında üst sıralarda bulunmuyor ama keyif aldım. Oyunun ana hikayesi çok uzun değil ve ana hikaye odaklı giderseniz birçok şeyi kaçırıp, birçok detayı öğrenmeden oyunu bitiriyorsunuz. Oyunun sunduğu yan görevleri yaptıkça hikaye daha oturaklı bir hale geliyor, arka planda gelişen olaylara daha çok vakıf oluyorsunuz. Bence bu oyun kesinlikle ana hikaye odaklı oynanmamalı, mümkün olduğunca çok yan görev yapıp ana hikayede gelişen olaylara tanık olmalı ve daha hazırlıklı olmalısınız. Ana hikaye oyunun işleyişinde pek kısıtlayıcı da davranmıyor, istediğiniz zaman bırakıp başka şeylere rahatça odaklanabiliyorsunuz bu yüzden ana hikaye odaklanmadan oynamak rahat. Tek kayıt sistemi ilk oyundan gelen bir şey, günümüzde bu tarz oyunlar klasik hızlı, oto ve manuel kayıt odaklı çözümler sunuyor. Bunda da esasında durum pek farklı değil ama tek kayıt olması bug yaşanması gibi durumlar sebebiyle gerilim yaratabiliyor. Bu gerilimi yaşamamak için özellikle gittiğiniz yerlerdeki hanlarda dinlenmenizi tavsiye ediyorum, han kayıtları sizin manuel kayıtlarınız oyunda bir şeyler ters gittiğinde döneceğiniz yegane şeyler bu yüzden güncel bir şekilde doğru yerlerde alarak oyunda gelişebilecek olumsuz şeylerin önüne geçebilirsiniz.




    Toparlamak gerekirse, oyunu çok beğendiğimi söyleyebilirim. Uzun süredir beklediğim bir oyundu ve istediğimi aldım. Daha çok Dragon's Dogma oynamak istiyordum, hem daha fazlasını buldum hem de kendini birçok konuda daha ileri taşımış bir halde buldum. Oynanış ilkinde olduğu gibi hala çok sağlam, kombat çok keyifli ve günümüzde sunduğu farklılık ile bir pırlanta gibi parlamasını sağlıyor. Bazı tasarım kararları sonucunda kombatın biraz kolaylaştırıldığını düşünüyorum ama büyük ihtimalle gelecek ek paket ile bunu çözeceklerdir. Dünyayı genişletme ve genişletirken de yaşayan bir dünya hissini verme konusunda çok iyi bir iş çıkarmışlar bence. Sunulan çeşitli yan görevlerle dünyanın ilerlediğini çok net bir biçimde görüyorsunuz ve bu ilerleme dünyasını dinamik bir hale getiriyor, günümüzdeki çoğu açık dünya statik ve çoğu zaman da tek şart ile çalışma üzerine kurulu, bu denli dinamik bir şekilde yapmalarını gerçekten beğendim. Açık dünyanın keşif kısmının da güzel olduğunu düşünüyorum, bana kaybolurcasına gezme fırsatı sunması sayesinde büyük keyif aldım. Ana hikaye odaklı gitmeyip yan görevleri de yaptığım için hikaye daha oturaklı ilerledi bende ve genel olarak fena bulmadım. Oyunu öncelikle ilkini sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü kısaca ilk oyun ama çok daha fazlası. Sonrasında ise farklı tarzda bir kombat, dinamik ve ilerlediğini hissettiren bir açık dünya arayanlara tavsiye ederim.

    ne diyon?


    görev tıkandı, bozuldu diyorum? anlayış sorunların mı var senin? elden ring de bi npc ile konuşmadın diye o görev iptal olmuyor, saçmalayan sensin hem de niye kendini çok bilgili göstermek için filan mı?


    ulrika ile mağara temizleme görevinden sonra lennart ile konuşmadan geçersen ulrika ile görev devam etmiyor ve görev dizesi kapanıyor. bunun neresinden sen kendine pay çıkarıp da bana laf etme üstünlüğünü gördün kendinde bi açıkla bakim?

    Oyun çok sağlam, oynanış olarak açık dünya dizaynı olarak çok iyi. Türk milletinin bayıldığı ''vuruş hissi'' falanda çok güzel. Fakat ezberci yeni nesil orta yaş - çocuk sınıfındaki insanlar aptalca oyunun mikro ödemesine takmış durumda.


    Cahillik diz boyu, bunların büyük kısmı ilk oyunundan haberi olmayan tipler. Oyunu şimdilik 5 saat oynadım ve para ile satılan ''diriltme taşından'' 1 tane buldum. Cidden para tuzağı kurmamışlarsa biliyorum ki bunlardan bol bol bulacağım. 7 saat oynamış arkadaşımın iki tane fast travle kritali var vs.


    Yukarıda arkadaş yeni karakter oluşturmayı anlatmış. Vay be, bunu ben araştırmadan yaptım mesela. Ağlayıp zırlamadan yaptım. Nasıl yaptım? Diğer oyundan biliyoruz. Mantık benzerdi. Sadece para ile satmıyorlardı tabii.


    Çağımızın insanları neden bu kadar ezberci? Capcom'un çoğu oyununda mikro ödeme yok mu? Yere göğe sığdıramadıkları RE4'lerde silahların bilmem ne ticket'ları aynı mantıkta satılıyor zaten. Şu kıytırık muhabbet konuşulmaktan oyunun PC tarafındaki opt. sorununa çok düşülmüyor. Ha günün sonunda oyunun Steam sayfasındaki olumsuz yorumları opt. ' nu batırdıkları için hak etmişler o ayrı.



    steamcommunity.com
    Steam :: Dragon's Dogma 2 :: To Dragon's Dogma 2 players on Steam
    https://steamcommunity.com/games/2054970/announcements/detail/4106792732433556919


    Optimizasyonu daha iyi hale getirmek için çalışacaklarmış ama pek bir şey beklememek gerek.

    Mystic spearhand'ın OP'luğuna dayanamayıp tekrar bow'a geçtim, zorlayınca böyle oyunlar daha güzel yoksa çok basit oluyor her şey.  

    Oyun beni fena aldı. İlerledikçe detaylara, mekanlara, ışıklandırmalara daha da hayran kalıyorum. Sıkıntıları mevcut, bir yolcuğu yeni yaparken çok keyifli oluyor ama dönerken aynı etkiyi yaratacak mı bilmiyorum şu an. İlk oyundan kalma aynı yaratıkların aynı yerde spawn olma saçmalığı hala var çünkü.


    Şu ana kadar 30+ ışınlanma taşım, 14 tane dirilme taşım, 2 tane da fast travel noktası oluşturma kristalim oldu. Mikrolanmaya mecbur değilsiniz  . Bir de adam akıllı bir opt. ile çıksaydı tam olacaktı, çıkışında kötü hatalar yaşandı.











    Ekran görüntüsü inekleri için bu oyunu oynamak işkence, her şeyi çekmekten kendinizi alamıyorsunuz  



    Edit, bonus  ;

    Yahu herkesin doğrusu kendine hocam, önemli olan doğruları birleştirip ortak noktayı bulmaktır. Neyse boş verin... ve evet ''phantom oxcart'' görevi  Bende aynı şekilde tamamladım. Gogılladığımda üstünüzdekileri çıkartıp pawn kılığında gitin diyordu öyle yaptım fakat bende yine de takip etmemi istedi, bende öyle olsun istiyordum zaten tamamlamış oldum.

    Şimdide bir görevde daha tıkandım, Battahl'daki satıcı kitap bulmamı istiyor para için ruhunu şeytanlara satacak. Sınır şehrindeki büyücüye gittim yok, bizim hurdacı İbrahim'e gittim orada da yok. Belli ki kitabı önceden bulup satmamışım yoksa orada olurdu. Birde zaten kitabı adama verirsem ölecek belli ki başka bir yolu vardır umarım.


    Ayrıca dikkat edin tüm NPC'ler ölebiliyor, ana görevi etkileyen NPC'ler bile. Bu kerata şehirdeki ejderha saldırısında nalları dikti, fark etmeseydim döne döne bunu arayacaktım. Canlandırma taşları sadece kendinize yaramıyor aklınızda olsun, ölüleri daha sonra şehir mezarlığına kaldırıyorlar aradığınız bir NPC ortalıkta yoksa başkent mezarlığına da bakın  



  • Konu hayırlı olsun. İlk oyun RPG olarak çok geç açılan ama eğlenceli ve güzel bir oyundu. Bu oyunun çok daha modern ve oyuncuyu yormayacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar duyuruyu T-Shirt üzerinden duyurdular. Oyuna DLC çıkacağı zamanda sanırım alt takımı indirip duyuruyu yaparlar herhalde  

  • İlk oyunu geçen aylarda oynadım. Oyunun mekanikleri dönemi gereği PS3/X360 neslinde kalmış. Capcom'un ikinci oyunu günümüze uygun şekilde yapacağına güveniyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PlayStationyoutube
    Set forth on your grand adventure, Arisen! Dragon’s Dogma is a single player, narrative driven action-RPG that challenges the players to choose their own experience – from the appearance of their Arisen, their vocation, their party, how to approach different situations and more. On your journey, you’ll be joined by pawns, mysterious otherworldly beings, in an adventure so unique you will feel as if accompanied by other players while on your own adventure. All of these elements are elevated further by the latest in graphics, artificial intelligence (AI) and physics technology to create a truly immersive fantasy world in Dragon’s Dogma 2. #ps5 #ps5games #playstationshowcase #DragonsDogma2 #dd214 May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.
    https://www.youtube.com/watch?v=m288A_GlqoQ&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 25 Mayıs 2023; 0:25:37 >
  • Daha 1.oyunu oynamadim , Türkçe yaması mevcut mu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absnthe -- 24 Mayıs 2023; 23:54:57 >
  • Absnthe kullanıcısına yanıt

    translate yaması var ama aşırı kötü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maestro725 -- 25 Mayıs 2023; 0:39:2 >
  • Vay be gerçekten geliyor Dragons Dogma 2. İlk oyun çok severim, combat/ı oyun mekanikleri çok güzeldi. Fakat açık dünya tarafı vasatın bir tık üstüydü, o açık dünyalarını birde yaşatır ve can katarlarsa harika olur bu oyun. Rezil Bethesda'dan TES6 bekleyişini uzun süre sallamayabilirim bu oyun sayesinde.

  • Grafik olarak etkileyici bir tarafı yok ama oynanış keyifli olacaktır. Fast travel olayını ilk oyundaki gibi yapmazlarsa güzel olur.

  • Grafikler RE Engine kullanılıyor olsa da ilk oyundan hemen hemen farksız göründü. İlk trailer üzerinden erken yorum yapıyorum ama halihazırda ilk oyunun grafikleri çok iyiydi belki de o yüzden böyle hissettim. 80 saatte suyunu çıkarmıştım kendi çapımda. Bu oyunu da keyifle oynayacağımdan şüphem yok. Geç bile kalındı zaten. Gerçi ilk oyun sonradan kıymete bindi pc'ye falan gelince kitlesi arttı.

  • Steam Sayfası açıldı



    store.steampowered.com
    Dragon's Dogma 2 on Steam
    https://store.steampowered.com/app/2054970/Dragons_Dogma_2
  • GameSpotyoutube
    After showing off the most recent trailer, Dragon's Dogma II director Hideaki Itsuno discussed the action/roleplaying elements in the long awaited follow up to 2012's Dragon's Dogma. Built on Capcom's RE engine, the game boasts a world 4x bigger than the original Dragon's Dogma and offers a variety of combat styles including swords and magic. AI controlled Pawns play a key role in making the single player experience feel like co-op. Dragon's Dogman II will be released for PS5, Xbox X/S, Steam at a later date. #dragonsdogma2 #capcom #gaming
    https://www.youtube.com/watch?v=SaBZt61JXTI&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grafikler hakikaten de ilk oyunun aynısı gibi duruyor. Onun dışında 4x daha büyük harita heyecanlandırsa da ilk oyundan farklı bir şey göremedim. Yine de oynatıyor onlarca saat.

  • İlk oyun zaten muazzam büyüklükte iken ikinci oyun onun 4 katı büyüklükte olacakmış.  



    Okami Gamestwitter
    “Dragon's Dogma 2 is roughly four times the size of the original. #CapcomShowcase #DragonsDogma2”
    https://twitter.com/Okami13_/status/1668389743988740096
  • Dragon's Dogma 2 - 9 Minute Gameplay Deep Dive | Tokyo Game Show 2023



    Capcom USAyoutube
    Game Director Hideaki Itsuno shares around 9 minutes of new gameplay and details from Dragon's Dogma 2 at Tokyo Game Show 2023. Learn about the game's vocations, world, and more from the highly anticipated fantasy action-RPG, now in development for PlayStation 5, Xbox Series X|S, and Steam. Learn more: https://www.dragonsdogma.com/2/ About Dragon's Dogma 2 Dragon’s Dogma is a single player, narrative driven action-RPG that challenges the players to choose their own experience – from the appearance of their Arisen, their vocation, their party, how to approach different situations and more. On your journey, you’ll be joined by pawns, mysterious otherworldly beings, in an adventure so unique you will feel as if accompanied by other players while on your own adventure. All of these elements are elevated further by the latest in graphics, artificial intelligence (AI) and physics technology to create a truly immersive fantasy world in Dragon’s Dogma 2. #DragonsDogma2 #DD2 #dragonsdogma Discord: https://discord.gg/Capcom Facebook: https://www.facebook.com/CapcomUSA Twitter: https://twitter.com/CapcomUSA_ Twitch: https://www.twitch.tv/CapcomUSA Instagram: https://www.instagram.com/CapcomUSA/ ©CAPCOM CO., LTD. ALL RIGHTS RESERVED.
    https://www.youtube.com/watch?si=04RO48RnP-E_AhRd&v=wgrnghg6OkM&feature=youtu.be
  • R-10 kullanıcısına yanıt

    Ne yalan söyleyeyim ilk oyundan pekte farklı durmuyor yine ama ilk oyun baya kendi içinde zorlu ama güzeldi. Bu da öyle olacaktır.

  • -3 kişiye kadar yapay zekanın kontrol ettiği takım arkadaşlarımız var.

    -Oyuna 4 sınıftan biri ile başlayacak ve sonradan bunu değiştirebilecek veya geliştirebileceksiniz/başka sınıflarla birleştirebileceksiniz.

    -Oyunda 2 ana krallık olacak. Bunlardan biri insanların krallığı olan Vermund ve diğeri ise Canavarların krallığı olan Battahl olacak.

    -Troller veya Griffinler gibi büyük canavarları avlayacağız. Vücutlarının çeşitli yerlerine tırmanıp zayıf noktalarına vuracağız.

    -Tam bir gece/gündüz döngüsü var. Geceleri keşif yapmak ise ekstra tehlikeli. Ayrıca geceleri zifiri bir karanlık olacak ve çok daha güçlü canavarlar geceleri çıkacak.

    -Kamp yapmak için Kamp kitleriniz olmak zorunda.

    -İleri düzey sınıflar dört ana sınıfın özelliklerini birleştirir.

    -İlk oyunda olan büyülü okçu geri dönüyor. İyileştiren bir büyücü ile okçuyu birleştiren bir sınıf.



    Okami Games on Xtwitter
    Dragon's Dogma 2 - Gameplay Deep Dive • Have up to three AI controlled pawns • Choose from 4 starting Vocations (can be changed or combined later) • Two main kingdoms; Vermund (human kingdom) and Battahl (beast kingdom) • Hunt large monsters like Trolls and Griffins • You…
    https://twitter.com/Okami13_/status/1704878284125745298




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.