Şimdi Ara

Dota 2 Soru - Cevap / Tavsiye Ve Öneriler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
2
Favori
10.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda bir çok ufak problem için konu açılıp cevap verilmemesi veya araya kaynamasından ötürü tüm ufak sorularınız veya merak ettiğiniz şeyleri tek başlık altında sormanızın daha faydali olacağını düşünüyorum, konu altındaki her soruya elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım, benden ayrı olarak oyun hakkında bilgili kişilerinde yardım edeceğini düşünüyorum.

    ayrıcahttp://steamcommunity.com/profiles/76561198086243718
    bu hesabı eklerseniz, açık olduğu sürece yardım edebilir, birlikte oyuna girebiliriz, yeni başlayan arkadaşlarıma öğretmek için açmıştım bu hesabı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackVnM -- 9 Şubat 2014; 17:31:15 >




  • Canı az olan veya görünmezlik,kaçma yeteneği olmayan herolarda çok ölüyorum.
    Sanırım bunun en büyük nedeni teamfightin ortasına atlamam.

    Bi de meepo oynarken çok heyecan yapıyorum nedense Bu kopyaları seçmenin kolay yolu var mı meepo da?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cinéma

    Canı az olan veya görünmezlik,kaçma yeteneği olmayan herolarda çok ölüyorum.
    Sanırım bunun en büyük nedeni teamfightin ortasına atlamam.

    Bi de meepo oynarken çok heyecan yapıyorum nedense Bu kopyaları seçmenin kolay yolu var mı meepo da?


    bence oyuna alışana kadar meepo oynama, gerçekten zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cinéma

    Canı az olan veya görünmezlik,kaçma yeteneği olmayan herolarda çok ölüyorum.
    Sanırım bunun en büyük nedeni teamfightin ortasına atlamam.

    Bi de meepo oynarken çok heyecan yapıyorum nedense Bu kopyaları seçmenin kolay yolu var mı meepo da?


    bence oyuna alışana kadar meepo oynama, gerçekten zor

    Yazın başından beri oynuyorum.
  • Cinéma kullanıcısına yanıt
    canı az olan heronun ölmesi gayet doğal bir durum :)
    fakat skillerin veya karşı tarafın herolarına bağlı olarak can durumu göreceli bir kavram, lion gibi bir hero ile oynarken 100 hp ile melee bir herodan kaçmak kadar kolay birşey yok, ama senden hızlı koşan bir hero varken, slow veya slowun yoksa, kovalayan timber gibi mesafe kapatabilen bir hero isede gölgelere girip ters taraflara kaçmaya çalışacaksın, juke olayını oynadıkça geliştirirsin..
    meepo oynamak zaten heyecanın ta kendisi, benimde tavsiyem meepo sevdandan vazgeçmendir, düzgün bir takıma karşı kasması zor, feedleme ihtimali yüksek bir hero. ama illa oynayacağım diyorsan en temiz yolu hepsi şeçili iken tab tuşu ile değiştirip skilleri atman, pek oynamadığım bir hero olduğu için kesin doğru bir bilgi olmayabilir...
  • Cinéma kullanıcısına yanıt
    Kurtulmak için yanında tp taşıyacaksın her zaman bu kadar basit tabi kesin kurtulurum diye birşey yok ancak her zaman avantajlı. Türkler de bu alışkanlık nedense hiç yok alt tarafı 135 altın....
  • Hadi bir de ben soru soruyum. Earth spirit niye bu kadar imba



    dh tüp mü bozuk yine ya neyse linki veriyim.

    http://www.youtube.com/watch?v=Pp2wPETEQTE&feature=c4-overview&list=UU-bXlo2JKw9pjM0V0wmGrGA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asdasd4441 -- 14 Ocak 2014; 22:26:29 >




  • asdasd4441 kullanıcısına yanıt
    yanlış hatırlamıyorsam earth sprit şerzenişleri üzerine valveden earth spirit dengeli bir hero diye açıklama gelmişti. reddittede dalga geçen fotoğraflar vardı fakat bulamadım şimdi ki düşününce o hero 1 yılı aşkın süredir w3de bulunuyor ve en güncel en dengeli hali ile dota2ye geldi, o kadar imba olsa w3de bir ayar çekerlerdi diye düşünüyorum.
    ben earthi en çok pudgeye karşı iken seviyorum, hooktan adamı çekip alması güzel birşey :)
  • Düzgün ve dengeli bir takımda rol dağılımı nasıl olmalıdır?
    3-lane hangi durumlarda gerçekleştirilmelidir? 3-lane'in amacı nedir?
    Support'un jungle'dan nc çekmesi şart mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskiekşiyazarı -- 15 Ocak 2014; 1:16:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskiekşiyazarı

    Düzgün ve dengeli bir takımda rol dağılımı nasıl olmalıdır?
    3-lane hangi durumlarda gerçekleştirilmelidir? 3-lane'in amacı nedir?
    Support'un jungle'dan nc çekmesi şart mıdır?

    1 mid - 1 solo offlane - 1 carry - 2 support
    trilane, carry olabildiğinde rahat kastırılsın diye yapılırdı, yanında bulunan 2 support sayesinde hiç zorlanmazdı, ama offlane buffları sebebiyle artık trilaneler eskisi kadar görülmüyor. onun yerine daha çok offensive trilane'ler var, karşı takımın carry'sinin farmını tamamen durdurmak için yapılıyor, normal trilane'den farkı safe lane yerine hard lane gitmek. ama riskli bir hareket, ya karşı takımın carrysini iptal edersin, ya da kendi carry'in iptal olur.
    yani evet, illa ihtiyacı olacak. creepler pushladığında kesinlikle yapacaksın zaten geri çekmek için, aynı zamanda kendini de kastırmış olacaksın, ayrıca karşı takımın xp'sini denylamış olacaksın. ama carry'in zorluk çekiyorsa onu yalnız bırakmamaya çalış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: eskiekşiyazarı

    Düzgün ve dengeli bir takımda rol dağılımı nasıl olmalıdır?
    3-lane hangi durumlarda gerçekleştirilmelidir? 3-lane'in amacı nedir?
    Support'un jungle'dan nc çekmesi şart mıdır?

    1 mid - 1 solo offlane - 1 carry - 2 support
    trilane, carry olabildiğinde rahat kastırılsın diye yapılırdı, yanında bulunan 2 support sayesinde hiç zorlanmazdı, ama offlane buffları sebebiyle artık trilaneler eskisi kadar görülmüyor. onun yerine daha çok offensive trilane'ler var, karşı takımın carry'sinin farmını tamamen durdurmak için yapılıyor, normal trilane'den farkı safe lane yerine hard lane gitmek. ama riskli bir hareket, ya karşı takımın carrysini iptal edersin, ya da kendi carry'in iptal olur.
    yani evet, illa ihtiyacı olacak. creepler pushladığında kesinlikle yapacaksın zaten geri çekmek için, aynı zamanda kendini de kastırmış olacaksın, ayrıca karşı takımın xp'sini denylamış olacaksın. ama carry'in zorluk çekiyorsa onu yalnız bırakmamaya çalış.

    Offlane buff larıyla neyi kastettiğini anlamadım. Ayrıca solo offlane herolarına örnek verebilir misin? Mesela Elder titan, brewmaster olabilir mi? Tuş atamalarında/ayarlarda, genel ya da hero'ya özel kolaylık sağladığını düşündüğün değişiklikler varsa paylaşabilir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskiekşiyazarı -- 15 Ocak 2014; 1:37:34 >




  • eskiekşiyazarı E kullanıcısına yanıt
    oyunun seviyesine bağlı olarak 2-1-2 veya 1-1-3 şeklinde gidilebiliyor.
    fakat öncelikle rol dağılımı oyuncuların mevkileri ve karşı takıma bağlı bir durum.
    jungle, trilane ve soloyu uygun herolarla yapmaz isen yarardan çok zararı dokunur. solo gidemeyecek bir heroyu veya karşışında 2 stunner veya 1 stunner 1 slow varken solo oynamak hem oldukça zordur, hemde last hit konusunda büyük sıkıntı yaşarsın, bunun için lvl avantajı ile üstünlük kurabilecek heroları soloya göndermek gerekiyor.
    trilane düzgün bir 2-1-2 karşışında sağlam oyuncular yoksa oynamayı pek sevmediğim bir diziliş. solo oyuncun zorluk çekerken, trilanede jungle çekmeye giden birisi olduğu vakit gerçekleşen bir combatta büyük sıkıntılar yaşanabiliyor.
    NC çekmesi creeplerin 1 wave atladığı için, ortada veya ileride bir konum yerine kuleye yakın bir yerde karşılandığı için carryı koruma amaçlı olarak faydalı olabileceği gibi erken yapıldığında carrynin kule vuruşları ile last hit kaçırmasına sebep olabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskiekşiyazarı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: eskiekşiyazarı

    Düzgün ve dengeli bir takımda rol dağılımı nasıl olmalıdır?
    3-lane hangi durumlarda gerçekleştirilmelidir? 3-lane'in amacı nedir?
    Support'un jungle'dan nc çekmesi şart mıdır?

    1 mid - 1 solo offlane - 1 carry - 2 support
    trilane, carry olabildiğinde rahat kastırılsın diye yapılırdı, yanında bulunan 2 support sayesinde hiç zorlanmazdı, ama offlane buffları sebebiyle artık trilaneler eskisi kadar görülmüyor. onun yerine daha çok offensive trilane'ler var, karşı takımın carry'sinin farmını tamamen durdurmak için yapılıyor, normal trilane'den farkı safe lane yerine hard lane gitmek. ama riskli bir hareket, ya karşı takımın carrysini iptal edersin, ya da kendi carry'in iptal olur.
    yani evet, illa ihtiyacı olacak. creepler pushladığında kesinlikle yapacaksın zaten geri çekmek için, aynı zamanda kendini de kastırmış olacaksın, ayrıca karşı takımın xp'sini denylamış olacaksın. ama carry'in zorluk çekiyorsa onu yalnız bırakmamaya çalış.

    Offlane buff larıyla neyi kastettiğini anlamadım. Ayrıca solo offlane herolarına örnek verebilir misin? Mesela Elder titan, brewmaster olabilir mi?

    offlane'de creepler artık kuleye daha yakın birleşiyor, eskiden bayağı ileride birleşirlerdi, tabi offlane herosunu tehlike içinde bırakırdı. ayrıca artık nc'ler etraftaki her heroya xp verdiği için offlane herosunun pull esnasında xp'yi leechlemesi mümkün oluyor.
    offlane heroları iteme bağlı olmayan, genelde kaçış skilleri olan herolardır. hiç last hit almasa bile eğer yeterince xp alabilmişse offlane'deki işini yapmıştır. eğer ikisini de alamıyorsa ganke (bounty hunter ve mirana gibi ganker herolar) veya jungle'a (lone druid gibi jungle yapabilecek herolar) gidebilir
    elder titan iyi bir offlane'dir, eğer hızlı level atlayabilirse ikinci skilli karşıyı çok zorlayabilir. ama brewmaster çok kötü bir offlaner. iteme ihtiyacı var ve offlane'de hiç bir işe yaramaz, sıfır. çok harass yer.
    Windrunner, Bounty Hunter, Lone Druid, Nature's Prophet, Timbersaw, Bristleback, Dark Seer, Mirana vb. herolar offlane'de çok iş yapar. Elder Titan'da çok iyi bir offlaner ama bence asıl rolü mid olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nintendo. -- 15 Ocak 2014; 1:42:05 >




  • eskiekşiyazarı E kullanıcısına yanıt
    offlane heroları erken alınırsa counterlanacağı için biraz geç alnıp, düzgün picklenmesi gerekir.
    solo oynamak için : weaver, dark seer, clinkz, slark, timber , undying gibi herolar şeçebilirsin.
    solo herolarının genel özelliği lvl atladıklarında itemleri olmasa daha kuvvetli olup, kaçma skilleri olmasıdır. saydıklarım içinde undying'in tek farkı str çalma skilli ile çok yüksek hplere ulaşıp mana problemini aşmasını sağlayacak herolar ile özellikle trilane gibi taktikler için çok iyi bir counterpick..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    elder titan iyi bir offlane'dir, eğer hızlı level atlayabilirse ikinci skilli karşıyı çok zorlayabilir.Elder Titan'da çok iyi bir offlaner ama bence asıl rolü mid olmalı.

    ama şöyle bir sorun var, elder titan yanlış ellere verilirse sonucu felaket oluyor, Q tutturmayan, E skillini sadece ilk başta verdiği 200 hasar için atıp hareket ettirmeyen, ultiyi şaçma yerlere atan birisine elder titan verirsek offlane'i geç oyunu kaybedersin...
  • Teşekkürler arkadaşlar. Hangi hero ne zaman, hangi herolara karşı pick lenir? Bu soruma cevap olacak bir site var mıdır?
    Yani Riki nasıl counterlanır tarzında bir soru değil bu. Mesela ancient oynamayı çok severim ancak yanımdaki carry ve karşı takımda önemli sonuçta. Pickler konusunda biraz daha fikir sahibi olmam için tavsiye edeceğiniz bir site var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskiekşiyazarı -- 15 Ocak 2014; 1:57:04 >
  • eskiekşiyazarı E kullanıcısına yanıt
    http://www.dotafire.com/ : bu adresten herolar için buildlere ve ingilizcen iyi ise ne gibi durumlarda pickleyip ne gibi + - leri olduğunu görebilirsin.

    http://truepicker.com/en/ : buradan takıma göre pick bakabilirsin, tek hero için bakmak için sadece 1 tane şeçtiğinde o heroya karşıda tavsiye bir 5li sunuyor.

    http://www.mobacounter.com/dota/heroes : buradada herolarin hangi herolara karşı zayıf, hangilerine karşı kuvvetli olduğunu görebilirsin, ayrıca counterlandıkları itemler ve oyun içerisinde counterlamanın yollarıda yazıyor.

    fakat counter mantığı her zaman herolara bağlı olmuyor, drow ile normalde ursa gibi melee carryleri maymun edebilirken, sadece tek blink dagger ile ne olduğunu anlamadan ursa drowu ezip geçebilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    elder titan iyi bir offlane'dir, eğer hızlı level atlayabilirse ikinci skilli karşıyı çok zorlayabilir.Elder Titan'da çok iyi bir offlaner ama bence asıl rolü mid olmalı.

    ama şöyle bir sorun var, elder titan yanlış ellere verilirse sonucu felaket oluyor, Q tutturmayan, E skillini sadece ilk başta verdiği 200 hasar için atıp hareket ettirmeyen, ultiyi şaçma yerlere atan birisine elder titan verirsek offlane'i geç oyunu kaybedersin...

    eğer trilane yapacak kadar oyun bilgileri varsa az çok birşey yaparlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nintendo. -- 15 Ocak 2014; 2:05:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    http://www.dotafire.com/ : bu adresten herolar için buildlere ve ingilizcen iyi ise ne gibi durumlarda pickleyip ne gibi + - leri olduğunu görebilirsin.

    http://truepicker.com/en/ : buradan takıma göre pick bakabilirsin, tek hero için bakmak için sadece 1 tane şeçtiğinde o heroya karşıda tavsiye bir 5li sunuyor.

    http://www.mobacounter.com/dota/heroes : buradada herolarin hangi herolara karşı zayıf, hangilerine karşı kuvvetli olduğunu görebilirsin, ayrıca counterlandıkları itemler ve oyun içerisinde counterlamanın yollarıda yazıyor.

    fakat counter mantığı her zaman herolara bağlı olmuyor, drow ile normalde ursa gibi melee carryleri maymun edebilirken, sadece tek blink dagger ile ne olduğunu anlamadan ursa drowu ezip geçebilir...

    Tabi orası öyle. Değişkeni çok fazla olan bir oyun dota. Aktif özelliği bulunan itemlar bir hayli fazla olunca varyasyonlar çoğalıyor. Benim merak ettiğim ne zaman undy, ne zaman ancient ya da brewmaster picklemem daha mantıklı olur gibi sorulardı. Sanırım dediğin siteler işimi görecektir. Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskiekşiyazarı

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    http://www.dotafire.com/ : bu adresten herolar için buildlere ve ingilizcen iyi ise ne gibi durumlarda pickleyip ne gibi + - leri olduğunu görebilirsin.

    http://truepicker.com/en/ : buradan takıma göre pick bakabilirsin, tek hero için bakmak için sadece 1 tane şeçtiğinde o heroya karşıda tavsiye bir 5li sunuyor.

    http://www.mobacounter.com/dota/heroes : buradada herolarin hangi herolara karşı zayıf, hangilerine karşı kuvvetli olduğunu görebilirsin, ayrıca counterlandıkları itemler ve oyun içerisinde counterlamanın yollarıda yazıyor.

    fakat counter mantığı her zaman herolara bağlı olmuyor, drow ile normalde ursa gibi melee carryleri maymun edebilirken, sadece tek blink dagger ile ne olduğunu anlamadan ursa drowu ezip geçebilir...

    Tabi orası öyle. Değişkeni çok fazla olan bir oyun dota. Aktif özelliği bulunan itemlar bir hayli fazla olunca varyasyonlar çoğalıyor. Benim merak ettiğim ne zaman undy, ne zaman ancient ya da brewmaster picklemem daha mantıklı olur gibi sorulardı. Sanırım dediğin siteler işimi görecektir. Teşekkürler.

    http://www.dotaedge.com/ ben bunu tavsiye ediyorum. kullanması kolay, karşıdaki heroları teker teker seçiyorsun, sana hangi heroları alıp hangilerini almaman gerektiğini gösteriyor.
    şöyle bir şey de yapabilirsin, undying'i seç, "avoid picking" yazan yerdeki herolar karşıda varsa alabilirsin.
    Ama bence counter-pickle uğraşma, hangi heroyla eğleniyorsan, hangisini istiyorsan onunla oyna, kendini kazanmak için çok zorlama.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.