Şimdi Ara

DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
7
Favori
8.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende bitirdim biraz fazla uzun olmuş.Doom sever olarak severek oynadım.Bethesda iyi toparladı bu sene indiana jones oblivion doom derken iyi oyun oynattı gamepass den

  • The Frost kullanıcısına yanıt

    oynayabildin mi peki?

  • rerea kullanıcısına yanıt

    Oynayabildim tabi ki.

  • Oyunu biraz önce bitirdim. 17'sinde başladım 27'sinde bitti. Güzel kafa dağıttı. Eternal'a göre baya beğendim. Sadece müzik konusunda Mick Gordon'un eksikliğini hissettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Glasscannon G kullanıcısına yanıt
    Taa ve fsr malesef bütün ekranı bulanık yapıyor, ben 1080p upscale olmadan oynadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nvidia Path Tracing güncellemesi geldi nihayet, yarım bırakmıştım güncelleyip devam.



    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe
    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçenvıdıa
    FBC: Firebreak & DOOM: The Dark Ages GeForce Game Ready Driver Released
    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/fbc-firebreak-doom-the-dark-ages-geforce-game-ready-driver/
  • Yeni Driver ı yukleyince yeni grafik ayarları otomatik aktif olacak mı? Oyuna da guncelleme gelmesi gerekmiyor mu? Ben sabah yeni driver ı yukledim ama oyunda bir degisiklik goremiyorum.

  • DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eros68 kullanıcısına yanıt

    Evet güncelleme geldi oyuna



    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe
    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçestore.steampowered.com
    DOOM: The Dark Ages - June 2025 PC Update | Path Tracing (select NVIDIA GPUs) + Benchmark Mode - Steam Haberleri
    https://store.steampowered.com/news/app/3017860/view/509583751892697097?l=turkish

    Benchmark Mode Ekledndi


    Benchmark mode creates a consistent, nearly deterministic path through a section of select DOOM: The Dark Ages levels to that players can see how their systems perform under a variety of video settings. Using this mode players can see how far they can push their system performance. 


    To access Benchmark Mode, go to the Extras section of the Main Menu and select Benchmark Mode. From here, you can select and run any of the following Benchmark Levels: 





  • DOOM: The Dark Ages | Official Trailer (4K) | June 2025 PC Update



    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #TürkçeBethesda Softworksyoutube
    Enjoy the PC Update trailer for DOOM: The Dark Ages. This June 2025 PC Update is exclusive to the PC versions of the game. It adds Path Tracing support with Ray Reconstruction for select NVIDIA GPUs. Also included in this update is a brand-new Benchmark Mode that lets PC gamers measure their system’s performance on a variety of settings. DOOM: The Dark Ages is now available on Xbox Series X|S, PC and PlayStation 5. https://t.co/DCP5jMAfk4 For more information on all things DOOM: The Dark Ages and id Software, follow these channels and join the Slayers Club. Bluesky: https://bsky.app/profile/doom.com Twitter: https://x.com/DOOM/ Instagram: https://www.instagram.com/doom/ Threads: https://www.threads.net/@doom Facebook: https://www.facebook.com/DOOM Website: https://doom.bethesda.net/ Slayers Club: https://slayersclub.bethesda.net/ ESRB RATING: Mature for Blood and Gore and Intense Violence.
    https://www.youtube.com/watch?si=zkPc4hMvH9jUWdd9&v=Uf8DQa6VdyU&feature=youtu.be
  • Oyun motoru doğru düzgün olunca hangi teknolojiyi eklerseniz ekleyin oyunların kusursuza yakın çalıştığı nadir oyunlardan Doom The Dark Ages, Bethesda ID Tech 8 ile adeta teknoloji gösterisi yapıyor. Nereden nereye, İlk Rage oyununda Carmack'ın öve öve bitiremediği IdTech 5 ile ne sorunlar yaşanmıştı ama sonrasında 2016 da çıkan Doom ile birlikte IDTech çağ atladı. Son gelen Patch Tracing güncellemesi çok çok iyi, oyun zaten üst kalite ama grafiksel olarak yeterli donanımı olupta en iyisini isteyenler için Patch Tracing her şeyi sunuyor. Üstelik Path Tracing RT ye göre çok fazla performans gerektirsede son derece akıcı çalışıyor çünkü Multi Frame Generation diye bir teknoloji hayatımıza girince birkaç yıl önce hayal olan 4K da +120 fps oyun deneyimi artık hayal değil.DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe  MFG halen gecikme ve oyunlara entegre açısından gelişme aşamasında olsada düzgün bir oyun motoruyla Dark Ages gibi oyunlarda çok iyi çalıştığını görmek mümkün. Patch Tracing gelecek diye oyunu bekletmiştim ve dünden beri oynuyorum tek kelimeyle safkan fps. Daha ilk bölümden bu oyun oynanır hemde sonuna kadar oynanır dedirtiyor.DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe 





  • Gamepass ten oyunuyorum hala oyuna guncelleme gelmedi...

  • Gelmiş yine demir adam, bir tane olumsuz beğenmediği oyun görmedim. Her oyunu sanki kendi yapmış gibi övüyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 25 saatin sonunda %100 yaparak bitirmiş bulunmaktayım. Oyun ile ilgili kısaca fikirlerimden bahsedeceğim.


    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe


    DOOM: The Dark Ages, serinin köklerine bağlı kalırken, alışıldık cehennem kaosunu gotik bir karanlığa, kalkanlı kılıçlı bir arenaya taşıyor. Karanlık bir tema seçimi oldukça hoşuma gitti.


    Bir Efsanenin Başlangıcı: DOOM Slayer’ın Mitolojik Kökleri


    The Dark Ages, modern DOOM üçlemesinin başlangıç noktası olma misyonunu üstleniyor. DOOM Slayer’ın Argent D’Nur’daki günlerine, cehennem ordularının yükselişine ve Night Sentinels ile olan ittifakına odaklanan hikâye, hem seriye yeni adım atacak oyuncular için erişilebilir bir giriş kapısı sunuyor hem de serinin köklü hayranlarına yıllardır merak ettikleri bir dönemi gösteriyor.

    Baş düşmanımız Prens Ahzrak, yalnızca karanlık güçlerle değil, karizması ve hedefleriyle de dikkate değer bir tehdit. Argent’in Kalbi adlı gizemli nesnenin peşindeki bu cehennem lordu, Slayer’ı yalnızca fiziksel değil, sembolik bir direnişin temsiline dönüştürüyor.

    Ancak itiraf etmek gerekirse, hikâye zaman zaman potansiyelini tam olarak değerlendiremiyor. Bazı bölümler aceleye getirilmiş hissi yaratırken, epik ara sahneler sayesinde bu eksiklik bir nebze telafi ediliyor. King Novik, Valen, Commander Thira gibi yan karakterlerin varlığı ise anlatımı derinleştiriyor.


    Oynanış: Bu Kez Sadece Koşmuyoruz, Ezerek İlerliyoruz


    Yeni DOOM deneyimi, "hızlı FPS" = "Eternal" denklemini biraz geride bırakıp daha ağır ama daha taktiksel bir oynanış sunuyor. Slayer artık bir kurşun yağdıran ninja değil; zırhlı, ezici bir savaş makinesi gibi hissettiriyor. Her adımıyla cehennemi titreten bir "tank".

    22 bölümden oluşan oyun, geniş haritaları ve sandbox benzeri yapısıyla keşif duygusunu ön plana çıkarıyor. En büyük fark ise yakın dövüşün neredeyse merkezde olması. Shield Saw adlı testereli kalkan, savunma aracı olmaktan çok, gerçek bir saldırı silahına dönüşüyor. Parry mekanikleri, Hell Surge adı verilen zamanlamaya dayalı karşı saldırılar ve düşmanları sersemletip parçalara ayıran ağır silahlar oyuna “Dark Souls’umsu” bir ritim katıyor.


    12 farklı ateşli silahın her biri benzersiz özelliklere sahip ve Eternal’daki mod geçişi yerine artık tamamen farklı sınıflar arasında geçiş yapıyoruz. Bazı silahlar özel kombinasyonlarla, düşmanları patlatıyor, zincirleme hasar veriyor veya çevresel etkileşim yaratıyor. Bu sistem, daha stratejik bir çatışma deneyimi sunuyor.


    Ancak bu yeni yapı, bazı hayranların sevdiği klasik DOOM öğelerini özletiyor. Quick Swap gibi hasar çeşitliliğini zirveye taşıyan sistemin kaldırılması, Glory Kill’lerin sınırlandırılması ve dash mekaniklerinin törpülenmesi, eski oyuncular için bir miktar hayal kırıklığı olabilir.

    Ana görevler ise bu oyunun diğer kötü kısımlarından olmuş.Özenilmeyen hep tekrar düşen ana görevler mevcut.

     

    Sanat Yönetimi ve Müzikler


    Görsel tasarımlar oldukça iddialı. Dark Fantasy temasını, Berserk, Lovecraft ve Conan gibi karanlık epik eserlerden ilham alarak sunan tasarımcılar, DOOM evrenine yeni ama yerinde bir estetik kazandırmış. Şehirler, zindanlar, kaleler ve cehennem boyutları... Her ortam, atmosferik olarak tokat gibi çarpıyor.


    Müzikler için aynı şeyi söyleyemeyeceim.Oyunun en kötü yanı kesinlikle müzikleri olmuş.Oyunu oynarken sizi moda sokacak 1-2 parça dışında sınıfta kalmış. Mick Gordon’nın olmaması kendini çok belli ediyor.

     

    Sonuç: Bu DOOM, Bir Çağın Başlangıcı


    DOOM: The Dark Ages, serinin en hızlı oyunu değil belki ama en büyük ve en vizyoner oyunu olduğu kesin. Yeni teması, epik atmosferi, özgün combat mekanikleri ve karakter odaklı yaklaşımıyla sadece bir FPS değil, bir “Slayer Efsanesi” sunuyor. Ve evet bu oyunda Doom Slayer daha karizmatik olmuş.


    Severek oynadım,beğendiğim bir yapım oldu. Türkçe dil desteği ile gelmesi de çok güzel oldu. Türü sevenlere tavsiye ederim.. Doom Slayer is back...


    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe
    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe
    DOOM: The Dark Ages (Çıktı) [PC ANA KONU] #Türkçe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 22 Temmuz 2025; 20:43:32 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.