Şimdi Ara

Donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması [Windows 10 v2004, DirectX 12 Ultimate] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
10
Favori
28.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1650S, 3200G ile darboğaz yaptığı için layığıyla deneyemedim.
    CS:GO'da üçerden altı test yaptım, ortalama fps 2% yüksek, 1% değeri neredeyse aynı 0.1% değeri ise birebir.
    Sanıyorum darboğaz olmayan koşullarda bir fark olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cpt. Miller

    Oyununa göre tutarsızlık var, ileride gelişirse faydalı olur.
    Arka plana atılmadığı takdirde gelişebilir gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatic

    Windowsa 2004 güncellemesi gelmedi bana hala sadece Nvidia driver güncellesem bir faydası olmaz değil mi?
    v2004 de lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unconc3rn3d kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim onu da yaptım demen üzerine fakan grafik ayarlarında yine değişkenlik yok lanet olsun bu kadar zor mu yani
    Donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması [Windows 10 v2004, DirectX 12 Ultimate]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    tişikirlir sipirmin


    lanet delay sorununu çözmüşler. adama peek yapıp geberıyordum vıdeoda bakınca mal mal adama bakmıs gıbıydım :D
    Rica ederim. Hangi oyun için ve sürücü notlarında belirtilen bi’ durum muydu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Decent

    1650S, 3200G ile darboğaz yaptığı için layığıyla deneyemedim.
    CS:GO'da üçerden altı test yaptım, ortalama fps 2% yüksek, 1% değeri neredeyse aynı 0.1% değeri ise birebir.
    Sanıyorum darboğaz olmayan koşullarda bir fark olacaktır.
    Açıkçası paylaşmış olduğum ilk test sonuçlarına bakılırsa; ilk etapta 1650 S seviyesindeki kartlarda daha etkin olduğu görülüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Csgo.. Hayır güncelleme sonrası kendim keşfettim.
    Mermileri hep koşu yoluna atmak zorunda kalarak oynuyordum. Buda haliyle zor oluyordu
    Güncelleme sonrası görmemle one tap atabiliyorum artık:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GTX970- de yeni sürücü 451.48de sıkıntı var. Örnek assassin creed odyysey-de 1dk-da bir sürekli gpu yüzde 0-a düşüyor ve 10 saniye felan oyun komple donuyor. Ama 446.14-de 0 sıkıntı. Sorunsuz oynanılıyor.
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Yaptığım testlerde ekran kartının yarısı yatıyordu basitçe hesaplarsak 5% gibi bir fark olurdu sanırım darboğazsız şartlarda. Ki bahsettiğim fps ortalaması da +260fps. Sadece driver güncellemesiyle yapıldığını düşünürsek baya iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    Csgo.. Hayır güncelleme sonrası kendim keşfettim.
    Mermileri hep koşu yoluna atmak zorunda kalarak oynuyordum. Buda haliyle zor oluyordu
    Güncelleme sonrası görmemle one tap atabiliyorum artık:)
  • Öncelikle merhaba herkese hemen elimden geldiğince hızlı bir hitman 2 miami sahnesi için benchmark testi yaptım. Sanırım hitman 2 için bir fark olmamış gibi msi afterburner ile test etme şansım olmadı şöyle ssleri bırakıyorum.

    Donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması [Windows 10 v2004, DirectX 12 Ultimate]Donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması [Windows 10 v2004, DirectX 12 Ultimate]

    yukarıda ki görseller Donanım hızlandırmalı gpu zamanlaması açık olan görseller alt kısımdakiler ise kapalı olan görsellerdir.

    Donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması [Windows 10 v2004, DirectX 12 Ultimate]Donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması [Windows 10 v2004, DirectX 12 Ultimate]

    Donanıma gelecek olursak i7 4790k 16gb 1866mhz ram gtx 1070 asus rog strix serisi çözünürlük 2k. (nvidia sürücü sürümü 451) darboğaz gibi bir durum söz konusu değil daha önce msi after burner ile baktığımda gpu 99 larda geziyordu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0quz28 -- 27 Haziran 2020; 15:10:38 >




  • Windows 10 2004 ile deniyorum oyunlarda GPU ile ilgili hatalar alıyorum devamlı, bazı oyunlarda fps artışı olduğu halde bir süre sonra oyun hata verip kapanıyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı?
  • imzamdaki sistemde 1 aydır böyle

    Donanım hızlandırmalı GPU zamanlaması [Windows 10 v2004, DirectX 12 Ultimate]
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt
    "Windows 10 Güncelleme Yardımcısı" diye yardımcı bir program var. Google' dan aratıp indirin. Güncellemeyi kuracaktır.
  • Güncellesem mi güncellemesm mi genelde Rdr2 oynuyorum baya grafik ayarı da yaptım memnunum da acaba düzenim bozulur mu? Ulan ya acayip iki arada bi derede kaldım
  • 36:39


    NVIDIA’nın yeni sürücüsü DX12 Ultimate ve yeni Windows 10 GPU Scheduling özelliğini destekliyor.


  • Konuyu görünce biraz deneme yapayım dedim. 2004 güncellemesi ve yeni sürücüler sonrasında, Battlefield 1 ve Battlefield V'deki DX12 sorunları büyük oranda düzelmiş. Eskiden, DX12 modunda, bir haritaya ilk girdiğimde ciddi stuttering ve yükleme sorunları oluyordu. Haritadaki objeleri tekleyerek belleğe yazıyor ve düzelmesi zaman alıyordu. GTX 980 Ti'dan RTX 2080 Super'e geçmek de bir iyileşme yaratmamıştı. Son güncelleme ve sürücülerle neredeyse DX11 modu kadar kusursuz oldu. Narvik gibi yoğun haritalarda bile, birkaç ufak stuttering ve yükleme sonrasında düzeliyor.

    i7 5820K@4.6 GHz ve 3200 MHz CL16 Quad Channel ile denedim. i9 9900K, i7 10700K, i9 10900K gibi işlemcilerde, o ufak yükleme kısmı da tamamen ortadan kalkabilir.


    DX12 modunun düzelmesi faydalı oldu. Zira BF V'te DX12 modundayken Future Frame Rendering'i kapayınca FPS düşüşü olmuyor. Yani FPS düşmeden input lag'i azaltabiliyoruz.
    Eskiden DX11 modunu seçtiğimden, Future Frame Rendering'i açarak oynuyordum.

    Ray Tracing ve Asynchronous Shader de tabii DX12 modunun diğer faydaları.

    Not: Windows ayarlarından Donanım Hızlandırmalı GPU Zamanlaması'nı kapayıp açmam, bahsettiğim teklemelerle ilgili bir fark yaratmıyor. İki durumda da DX12'deki teklemeler düzeliyor. (Ayarı kapayıp açarken PC'yi yeniden başlattım. GPU-Z üzerinden teyit ettim.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 28 Haziran 2020; 8:2:7 >




  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt
    Humboldt H kullanıcısına yanıt
    Henüz bu açıdan deneyimleme fırsatı yakalayamadım. Zira 2 gündür Origin tabanlı oyunlara giriş yapamıyorum. Muhtemelen serverlar sıkıntı oldu yine.

    DX 12'yi BF1-BFV için o kadar aklımdan silmişim ki, siz söyleyince ve fark olduğunu da iletince deneme isteğim geldi tabii ki. Anlattığınız kadar fark olduysa ve bu durum son sürücüler (özellikle bu sürücü) + v2004 ile gerçekleştiyse gayet güzel gelişmeler denebilir.

    Ben de sürücü çıktığından beri buradaki birçok arkadaşımız gibi denemeler yapmaktayım. v442.19 dahil, birçok sürücü arasında git gellerim oldu. Oyunların yanında benchmark taraflarını da irdeler durumdayım. Özellikle Unigine Superposition Benchmark v1.1 ile bench alırken eski sürücülere göre 300-500 puan arasında artışlar söz konusu (1080P Extreme modunda) ve haliyle FPS düşüşleri de çok daha az. Küçük bir not olarak da belirtmeliyim ki; bu testi alırken FreeSync/G-SYNC ayarlarını kapatmanızı tavsiye ediyorum.




  • AMD'de Graphics Hardware Scheduling için yeni sürücü yayınlamış; https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-20-5-1-ghs-beta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    AMD'de Graphics Hardware Scheduling için yeni sürücü yayınlamış; https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-20-5-1-ghs-beta
    İlk mesajı güncelledim.

    RX 5600 - RX 5700 Serisi için desteğin geldiği görülüyor. AMD kullanıcılarının yorumlarını ve testlerini de bekliyoruz bakalım.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.