Şimdi Ara

Dolandırılma vakası!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
37
Cevap
0
Favori
1.535
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5832 Mesaj
    merhaba arkadaşlar

    bir tanıdığıma 2 sene önce yetkili bayinin 2.el bölümünden bir araç aldık. Aracın 96 nokta kontrolü yapılmıştı, boyasız olduğu belirtilmişti. Bizde şasi ve plakadan sorgu yapmıştık , herhangi bir sorun çıkmayınca satın aldık.

    Aracı yaklaşık 1 ay önce sattık. Satış esnasında bende vardım , aracın boyasız olduğunu belirttik , alıcı geldi, inceledi, size güveniyorum dedi expertize sokmadan satın aldı gitti.

    Geçen gün aramış ve arabayı satarken expertize sokulduğunu burada 3 parçada boya çıktığını , kendisinin yapmadığını , beni kandırdın diyip aracı iade al ya da zararımı karşıla demiş.

    1- Biz aracı boyasız aldık , hatta expertiz raporu vardı ama araç satılınca arkadaşta belgeleri yırtmış atmış
    2-1ay içerisinde aracın başına ne geldi bilemiyoruz.
    3- Mahkeme açılırsa arkadaşın başına bişey gelir mi ?

    Bu piyasa harbiden saçmaladı. Biz mi zamanında dolandırıldık yoksa aracı yeni alan bizi mi dolandırmaya çalışıyor anlamadım.



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    hiç bir şey yapamaz hocam rahat ol. İyiniyetinize güvenip ekspere sokmamış keşke eksper raporu alsaymış.
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    7533 Mesaj
    Bir şey ispat edemez, sizin de şu aşamada geriye dönük olarak ispat edemeyeceğiniz gibi...

    Alırken expertiz yaptırması gerekirdi...
    _____________________________
    Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
    Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
    Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

  • Yarbay
    5832 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Bir şey ispat edemez, sizin de şu aşamada geriye dönük olarak ispat edemeyeceğiniz gibi...

    Alırken expertiz yaptırması gerekirdi...

    aynen geriye dönük biz ispat edemiyoruz. Aldığımız yere gitsek arabayı bile tanıyacaklarını sanmıyorum. Bize ozaman raporunu vermişlerdi, şasi ve plaka sorgusunda da hasar yoktu.
    araç 2 sene bizde kaldı hiçbir kazaya da karışmadı. Bizde aynı şekilde boyasız diye ilan verdik ve alıcı gelip baktırmadan aldı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8021 Mesaj
    Al satci ile fazla konuşmayın bence. Sineğin yağını sıkarlar, araçtaki trafik setini bile alıp paraya çevirmeye çalışırlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!
  • Yarbay
    5832 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Al satci ile fazla konuşmayın bence. Sineğin yağını sıkarlar, araçtaki trafik setini bile alıp paraya çevirmeye çalışırlar.

    eleman alttan alta tehditte ediyormuş işte bilgilerin bende var falan diye..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4273 Mesaj
    baktırmadan aldığına göre kafasında varmış bazı planlar bence?
    _____________________________
    GS..
    megane sedane 1,2 tce edc..
    panasonic plazma..
  • Yarbay
    6083 Mesaj
    Expertiz raporlarında genelde şu yazar:

    Bugünlük geçerlidir(tarih o günlüktür).Raporu aldıktan sonra araçta her türlü mekanik arıza,kaportadaki değişiklik vs... Olabilir.Çok fazla raporlara itimat rdilmez ki zaten aracın motor performans testleri bile çok randımanlı ölçülmez ve değişkenlik göstrtrbilir.özetle expertiz raporlarına noter evrakı mıamelesi yapılmaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5234 Mesaj
    1 ay sonra geçmiş olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5832 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    baktırmadan aldığına göre kafasında varmış bazı planlar bence?


    insanların bu kadar şark kurnazı olabileceğini düşünmüyorum ama burası türkiye herşey beklenir.

    Ben kendimi onun yerine koyuyorum arabada şasi ve plakadan hasar çıkmıyorsa , aracın çizgilerinde sorun yoksa , kapılarda kaputta bagaj kapağında anahtar izi yoksa, boyası portakal görünümü rengindeyse , boyada bir değişiklik hissedilmiyorsa araç 2012 modelse expertize götürmeden alırım.

    Eleman 2-3 gündür başına bela olmuş. Bugün benim numaramı verecekti , beni arasın dedim bakalım ne olacak.
    _____________________________
  • Yarbay
    4273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    baktırmadan aldığına göre kafasında varmış bazı planlar bence?


    insanların bu kadar şark kurnazı olabileceğini düşünmüyorum ama burası türkiye herşey beklenir.

    Ben kendimi onun yerine koyuyorum arabada şasi ve plakadan hasar çıkmıyorsa , aracın çizgilerinde sorun yoksa , kapılarda kaputta bagaj kapağında anahtar izi yoksa, boyası portakal görünümü rengindeyse , boyada bir değişiklik hissedilmiyorsa araç 2012 modelse expertize götürmeden alırım.

    Eleman 2-3 gündür başına bela olmuş. Bugün benim numaramı verecekti , beni arasın dedim bakalım ne olacak.

    valla 75 milyon nufuslu bir ülkede yaşıyoruz
    ve ülkenin adı Türkiye ne yazıkki

    bende kıpkırmızı aracı alırken expere sokmadım. güvendim öğretmen arkadaşa ayrıca araçta temiz olduğunu gösteriyordu..
    sizinkide aynı vaka

    bu işte bit yeniği var..
    |
    |
    _____________________________
    GS..
    megane sedane 1,2 tce edc..
    panasonic plazma..




  • Yüzbaşı
    647 Mesaj
    hocam bir ay sonra aldığı aracı niye satsın?

    kaza yapmış elden çıkarmaya çalışıyor olabilir bu birinci ihtimal

    ben araç alsam min. 3yıl satmamak üzerine alırım

    diğer ihtimallerse ya dolandırıcı bunlar tehditle para koparcak ya da pahalı aldığını düşündü geri vermeye veya fiyat farkını çıkarmaya çalışıyo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    4851 Mesaj
    Tanımadığınız kimseye kolay kolay güvenmeyin, tanıdığımız insanlar bile yeri geliyor ne haltlar yiyor. O sebeple meseleyi şöyle düşünmek lazım, dediğiniz gibi size satan yada sizden alan kişi dolandırmaya çalışıyor.

    Siz geçmişe dönük bir şey yapamayacağınız gibi onlarda yapamaz. Arkadaşınız arayıp insan gibi son kez konuşsun, durumu güzelce izah etsin, sattıktan sonra o adamın yapmadığı ne malum bunu kanıtlayabilir mi ? Tabi ki hayır... Sizin yaptığınızı kanıtlayabilir mi ? hayır...

    Burada satın alan kişi başta baktıracak ve kararını öyle verecekti. Yapmamış şimdi size suç buluyor. Bence yapacak bir şey yok..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    398 Mesaj
    Hocam ben arabayı 6 ay önce aldım. Direk ekspere soktum. Ekstra 3 parça boya çıktı. Fiyat kırdım. Burada alıcı kesinlikle şüpheli. Madem güvenmiyorsun ekspere sok. Hele de üzerinden bir ay geçmiş. Bıraksın bu işleri. Herkesin işi gücü var...
    |
    |
    _____________________________
    coming soon....
  • Binbaşı
    1338 Mesaj
    Araç kaç model kardeşim. Düşük modelse en azından ustaya baktırır adam yüksek modelse expere götürür. Adam çakal bence al sat yapıyor. Demedik mi size expere sokun diye deyin. Tamamen kendi suçu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    MYZ1453
    " Sonra, yemin olsun ki, o gün (size verilen) her nimetten sorulacaksınız(102-8)"


    FORD FOCUS 3 STYLE 2012 TCDI
  • Yarbay
    4221 Mesaj
    Tamam git beni dava et bende seni edicem tehdit ediyosun diye desin bidaha aramaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Merhaba,

    'alıcı geldi, inceledi, size güveniyorum dedi expertize sokmadan satın aldı gitti.'

    Bence hiç muhattap bile olmayın. Hatta adamın söylediklerini hatırlattıktan sonra , karşı tarafı suçlayın . Sonuçta kazayı karşı taraf yapmış olabilir ve size geri vermeye çalışıyor olabilir.

    Mesala ben her ne satarsam satıyım , karşı tarafa ürünü incelemesi gerektiğini , içine sinmemiş ise almaması gerektiğini ve en önemlisi sattıktan sonra herhangi bir sorun çıkarsa geri almayacağımı üstüne basa basa söylüyorum .

    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertozyilmaz -- 9 Şubat 2017; 13:8:0 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5832 Mesaj
    biraz önce eleman aradı , önce işten hiç anlamıyormuş gibi yaptım , anlattı da anlattı araba boyalı çıkmışta zarar etmişte evine ekmek götürüyomuşta saçmasapan konuştu.

    Abi dedim sana bişey sorucam tabi sor dedi

    1- Sen ekspere götürelim dedin de biz mi götürmedik dedim ?
    2- Araba 1 aydır sende başına bişey gelmediğini nerden bileyim dedim ?

    Mahkeme falan gevelerken bas git lan diyip küfürü bastım bidaha da ararsan savcılığa veririm getirtme beni memleketine dedim kapattım

    bakalım sonuç ne olacak.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    Belgeleri yırtsada kaydı vardır belki expretiz firmasında



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5832 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: elk-elektronik8606

    Belgeleri yırtsada kaydı vardır belki expretiz firmasında

    expertiz firması da kardeşim o gün boyasızdı son 2 senede ben ne bileyim der işin içinden çıkar.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
son dakika
haberler
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.