DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
DOĞAN motoru max kaç beygir olur?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
41
Cevap
1
Favori
21.412
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> DOĞAN motoru max kaç beygir olur?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3860 Mesaj
      17 Ağustos 2006 17:48:57 Konu Sahibi
      84 model bi doğan var bende

      bunun motora enfazla nekadar modifiye yapılır

      hızı beygiri nekadar artar tahminen



      |
      |
      _____________________________

      ego primum tollo nominor quoniam leo
    • Yarbay
      3322 Mesaj
      17 Ağustos 2006 17:56:08
      yav modası geçti artık şu doğan şahin modifiyelerinin.
      tamam işin zevki farklı olabilir saygı da duyarım ama
      bu araçlara yapacağınız modifiye yerine model yükseltseniz daha iyi olur.

      bu arada soruna cavap olarak @fiatcı kardeş sana yardımcı olabilir.
      bi tane şahin den bahsediyorlardı subaru imprezza yiyen.
      paran çoksa böle bi makine yapabilirsin.
      selam ile...
      |
      |
      _____________________________

      İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
    • Yarbay
      3441 Mesaj
      17 Ağustos 2006 19:46:27
      quote:

      Orjinalden alıntı: zeus1907

      84 model bi doğan var bende

      bunun motora enfazla nekadar modifiye yapılır

      hızı beygiri nekadar artar tahminen



      VALLA CODENLİKERİN DEDİĞİ MAKİNADAN EN SON OLARAK ÇİFT TURBOYLA 540 KÜSÜR GİBİ Bİ HP ALDIM AMA MOTOR ÖMRÜ AÇISINDAN BUNU 480 DE SABİTLEDİM İSTERSEN VE MOTOR ÖMRÜ ÖNEMLİ DEĞİL DERSEN VE 20.000 YTL NAKİT VERİRSEN 550 E KADAR YOLU VAR....DAHADA Ü
      STLERİ ALINIR ANCAK BAYA Bİ MEBLA TUTAR....



      AMA NORMAL Bİ TURBO İSTERSEN CADDE TİPİYLE UĞRAŞAN ARKADAŞLAR 3.000 YTL YE MAL EDİYOLAR VE ORTALAMA 200 HP YE FALAN ÇIKIYO..



      BENİM TOPLADIĞIMA GELİNCE ALTI İLERİ DRAG TİPİ KISA ORANLI ŞANZIMAN KISA ORANLI AYNA MAHRUTİ NEDENİYLE SON HIZI EN FAZLA 250 YE YAKIN GÖRDÜK AMA BU ORANLAR İSTEĞE BAĞLI DEĞİŞİP BU HIZ 280 İ DE GÖRÜR 0-100 Ü İSE ŞU AN 4.6 CİVARINDA AMA BU MAKİNA TÜRKİYEDE TEK BİŞEY..... VE YAPABİLECEK SAYILI ADAM VAR...
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Ağustos 2006 20:24:11
      @fiatçı büyüksün baba.

      geçen bir topicde sana laf attı herifin birisi corollası varmış. abi sana diyecek laf bulamıyorum mükemmelsin.


      ayrıca doğan modifeyeleri çok mükemmel oluyor araba aksesuarı modifiyeyi kaldırıyor.
      |
      |
      _____________________________

      HAYATIMIN SERMAYESİ...
      HAYALLERİMİN SAHİBİ...
      şans meleğim... boşver gitsin
      ***erkam_arslan***
    • Yarbay
      3441 Mesaj
      17 Ağustos 2006 20:31:03
      quote:

      Orjinalden alıntı: küber_ez

      @fiatçı büyüksün baba.

      geçen bir topicde sana laf attı herifin birisi corollası varmış. abi sana diyecek laf bulamıyorum mükemmelsin.


      ayrıca doğan modifeyeleri çok mükemmel oluyor araba aksesuarı modifiyeyi kaldırıyor.




      VALLA ABİ BU ARALAR O KADAR ÇOK ADAMA LAF YETİŞTİRİYOMKİ İNAN KİME NE DEDİM BİLMİYORUM...


      BU ARADA GERÇEKTEN ÖYLE NASIL BİR TASARIMSA SEMER VUR YAKIŞIYO NAMUSSUZA ÖYLE GÜZEL Bİ MAKİNA.....
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1574 Mesaj
      17 Ağustos 2006 20:37:13
      fiatçı
      yol tutuşunu, süspansiyon olarak nasıl geliştiriyorsunuz...?ve frenleri
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3583 Mesaj
      17 Ağustos 2006 20:37:46
      fiatci arkdas benim en büyük merak konum bu arabadaki aerodinamik nasıl izin veriyor bu hıza ek olarak dengeleyici yol tutuş arttırıcı unsurlar nelerdir her şeyin para olmadıgı dersini millete vermek bu olsa gerek
      quote:

      Orjinalden alıntı: Fiatci



      Alıntıları Göster




      VALLA ABİ BU ARALAR O KADAR ÇOK ADAMA LAF YETİŞTİRİYOMKİ İNAN KİME NE DEDİM BİLMİYORUM...


      BU ARADA GERÇEKTEN ÖYLE NASIL BİR TASARIMSA SEMER VUR YAKIŞIYO NAMUSSUZA ÖYLE GÜZEL Bİ MAKİNA.....
      |
      |
    • Yarbay
      3860 Mesaj
      17 Ağustos 2006 20:50:42 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: _codelinker_

      yav modası geçti artık şu doğan şahin modifiyelerinin.
      tamam işin zevki farklı olabilir saygı da duyarım ama
      bu araçlara yapacağınız modifiye yerine model yükseltseniz daha iyi olur.

      bu arada soruna cavap olarak @fiatcı kardeş sana yardımcı olabilir.
      bi tane şahin den bahsediyorlardı subaru imprezza yiyen.
      paran çoksa böle bi makine yapabilirsin.
      selam ile...



      bide şöyle düşün

      yedek parça mevzusu var olayın, maddiyat mühim bazı insanlar için
      |
      |
      _____________________________

      ego primum tollo nominor quoniam leo
    • Yarbay
      3441 Mesaj
      17 Ağustos 2006 20:52:43
      Beyler madem merak ettiniz yapılan işlemleri tamamen anlatamam ama bi özet geçiyim...


      arabanın motoruna başlamadan ilk hedefim güvenlik sonra aerodinamik sonra güç ve bu gücü kontrol altına almak oldu bunlarıda nasıl yaptım özetlersem;


      Aracın arka frenlerinide diske çevirdim ve dört disktede hava soğutmalı yarış tipi disk ve balata kullandım... bunlar dört pistonlu olduğundan orjinal merkez yetmedi fren merkezini değiştim sonra frenin etkili olması için lastik ve jant ebatlarıyla oynadım ve yere sürtünen bölümü genişlettim yani tabanı büyülttüm..michelin pilot pğerformans lastikleri aldım sonrasında ön takımdaki askı kolları tablalar tabla fişeklerini bu aniden durmada kopma eğilme yapmayacak şekilde güçlendirdim argon kaynağı ve özel yapım parçalarla.. aracın altına giren havayı azaltmak için ön ve arkaya özel yapım tampon arkaya aracı yere bastırması için dtm spoiler ve aracın süspansiyonlarını tamamen değişerek sert asvalt tipi yarış süspansiyonuna döndüm ve şu an araç orjinelinden 75 mm yere daha yakın.... jantların arasına iz genişliğini artırmak için spacer taktım... kasanın gereken yerlerini takviyeleyip argon kaynağıyla komple kaynakları yeniden diktim ön ve arkaya kule gergisi taktım.... çamurluk içlerine ve aracuın muhtemel darbede zayıf olan bölümlerine yarış araçlarında kullandığım çelik boruları dışarıdan görünmeyecek şekilde kaynakladım...... ve daha sayamayacağım kadar uzun bi liste....

      geldik motora... motor malum çift turbo ve özel yapım gömlek,krank piston gibi ana malzemelerle revize edildi ve gördüğüm şeklide normal kullanıma uyması için gücü 480 de sabitledim bundan fazlası motoru çok çabuk aşındırıyo sadece yarış sırasında turbo basıncı değişimiyle 500 hp nin üstüne çıkıyoruz..... çift weber dört boğaz karbüratör kapak işlemi blueprinting performas tipi ateşleme sistemi ...vs...vs... bunları zaten istesemde yazaman bi ton parça değişti ana malzemeler hariç aklımda dahi kalmadı....


      sonra motor kulakları kasaya takviyelenmiş yerlerinden yeni kulaklarla değişti... debriyaj sistemi şanziman şaft diferansiyel akslar komple değişti ve lastiklere güç ulaştı........





      Diyorum ya buraya yazmaya kalksam baya bi zaman alır özetle böyle bişey.....
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Ağustos 2006 21:06:56
      Abi motorun ömrü bitince ne olacak?

      YA da şöle sorayım. Bu arabanın motor ömrü bitince o turboları fln tekrar alıp başka bi arabaya takabilcek misiniz?

      Kusura bakma. Motor hakkında çok bi bilgim yok cahilliiğime vur
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Ağustos 2006 21:10:20
      quote:

      Orjinalden alıntı: Fiatci

      Beyler madem merak ettiniz yapılan işlemleri tamamen anlatamam ama bi özet geçiyim...


      arabanın motoruna başlamadan ilk hedefim güvenlik sonra aerodinamik sonra güç ve bu gücü kontrol altına almak oldu bunlarıda nasıl yaptım özetlersem;


      Aracın arka frenlerinide diske çevirdim ve dört disktede hava soğutmalı yarış tipi disk ve balata kullandım... bunlar dört pistonlu olduğundan orjinal merkez yetmedi fren merkezini değiştim sonra frenin etkili olması için lastik ve jant ebatlarıyla oynadım ve yere sürtünen bölümü genişlettim yani tabanı büyülttüm..michelin pilot pğerformans lastikleri aldım sonrasında ön takımdaki askı kolları tablalar tabla fişeklerini bu aniden durmada kopma eğilme yapmayacak şekilde güçlendirdim argon kaynağı ve özel yapım parçalarla.. aracın altına giren havayı azaltmak için ön ve arkaya özel yapım tampon arkaya aracı yere bastırması için dtm spoiler ve aracın süspansiyonlarını tamamen değişerek sert asvalt tipi yarış süspansiyonuna döndüm ve şu an araç orjinelinden 75 mm yere daha yakın.... jantların arasına iz genişliğini artırmak için spacer taktım... kasanın gereken yerlerini takviyeleyip argon kaynağıyla komple kaynakları yeniden diktim ön ve arkaya kule gergisi taktım.... çamurluk içlerine ve aracuın muhtemel darbede zayıf olan bölümlerine yarış araçlarında kullandığım çelik boruları dışarıdan görünmeyecek şekilde kaynakladım...... ve daha sayamayacağım kadar uzun bi liste....

      geldik motora... motor malum çift turbo ve özel yapım gömlek,krank piston gibi ana malzemelerle revize edildi ve gördüğüm şeklide normal kullanıma uyması için gücü 480 de sabitledim bundan fazlası motoru çok çabuk aşındırıyo sadece yarış sırasında turbo basıncı değişimiyle 500 hp nin üstüne çıkıyoruz..... çift weber dört boğaz karbüratör kapak işlemi blueprinting performas tipi ateşleme sistemi ...vs...vs... bunları zaten istesemde yazaman bi ton parça değişti ana malzemeler hariç aklımda dahi kalmadı....


      sonra motor kulakları kasaya takviyelenmiş yerlerinden yeni kulaklarla değişti... debriyaj sistemi şanziman şaft diferansiyel akslar komple değişti ve lastiklere güç ulaştı........





      Diyorum ya buraya yazmaya kalksam baya bi zaman alır özetle böyle bişey.....


      @fiatci kardeş bu arka kampanaları disk yapma olayı aşağı yukarı ne kadara mal oluyor?bende şahin var.arkaları disk yapmak istiyorum..ümraniye'de bi arabada görmüştüm çok yakışmıştı..ne kadara mal ederiz maksimum?
      |
      |
      _____________________________

      eski nick : Jackie
      yeni nick: PROfessionaL
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Ağustos 2006 21:17:36
      Fiatcı senle o kadar tartıştık ama 1.6 Motordan 540 Hp alınabiliyorsa helal derim ben, helede bunu sen yaptıysan, ağzım açık izliyorum.

      Peki aynı turbo sistemini Grand Cherokee V8 e uygularsak kaç hp olur? 800-900 felan olurmu?
      |
      |
      _____________________________

      V8
    • Yarbay
      3441 Mesaj
      17 Ağustos 2006 21:19:28
      quote:

      Orjinalden alıntı: Loop

      Abi motorun ömrü bitince ne olacak?

      YA da şöle sorayım. Bu arabanın motor ömrü bitince o turboları fln tekrar alıp başka bi arabaya takabilcek misiniz?

      Kusura bakma. Motor hakkında çok bi bilgim yok cahilliiğime vur



      loop ilk olarak bu makinayı biz bahis yarışı amaçlı koşturuyoruz kendi parasını şu an çıkardı sayılır bundan sonrası kar...... motoruna 20.000 km ömür biçtim 20.000 sonra açıcam piston piston kolu krank gömlek gibi parçaları değişip devam edicem turbolar çok kaliteli en az 80.000 km leri var..... hem bu araç dağılsa dahi parçalarını diğer araçlarda kullanırım ben...



      jackıe

      bu makinaya murat 124 ün arka dingilini diskini kaliperini falan alıp direk takabiliyosun ama virajda frene basınca yada frene basarken manevra yaparken arka bi anda atabiliyo.... basınç regülatörü ve kullanım çok önemli ona göre değiş....

      maliyetide şu an 300 ytl civarı falan senin yaptıracağın sistem..
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3441 Mesaj
      17 Ağustos 2006 21:23:16
      quote:

      Orjinalden alıntı: TSMC

      Fiatcı senle o kadar tartıştık ama 1.6 Motordan 540 Hp alınabiliyorsa helal derim ben, helede bunu sen yaptıysan, ağzım açık izliyorum.

      Peki aynı turbo sistemini Grand Cherokee V8 e uygularsak kaç hp olur? 800-900 felan olurmu?





      YA TSMC ŞURAYA Bİ RESİM KOYABİLSEM ZATEN SENİN GİBİ ARKADAŞLAR DİNO ÇIKTILARINDAN SONRA KONUŞAMAZLAR...... SIRF SİZİN YÜZÜNÜZDEN BİLGİSAYAR ALACAM DÜKKANA.... YA HEMŞERİM ATMOSFERİK 1.6 DAN 230 LARA KADAR RAHAT ALINIYODA ÇİFT TURBOYLA NEDEN 500 KÜSÜRAT ALINMASIN?


      ARTI İSTANBUL DA MOTORSPORT M3 Ü SADECE TEK TURBOYLA 1000 HPYE ÇIKRIYO DA SEN Bİ BANA GICIĞINA ANCA ÇAMIUR ATIYON HA...
      SENİN HALTERPOVER OLUR ÇOK DOĞRU BENİMKİLER SAÇMALIK ÖYLEMİ?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3663 Mesaj
      17 Ağustos 2006 21:27:44
      Motoru söktür tak bi multijet 90 hp koy şekliniTüplüjet out Mültijet in
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Ağustos 2006 21:27:59
      quote:

      Orjinalden alıntı: Fiatci



      Alıntıları Göster




      loop ilk olarak bu makinayı biz bahis yarışı amaçlı koşturuyoruz kendi parasını şu an çıkardı sayılır bundan sonrası kar...... motoruna 20.000 km ömür biçtim 20.000 sonra açıcam piston piston kolu krank gömlek gibi parçaları değişip devam edicem turbolar çok kaliteli en az 80.000 km leri var..... hem bu araç dağılsa dahi parçalarını diğer araçlarda kullanırım ben...



      jackıe

      bu makinaya murat 124 ün arka dingilini diskini kaliperini falan alıp direk takabiliyosun ama virajda frene basınca yada frene basarken manevra yaparken arka bi anda atabiliyo.... basınç regülatörü ve kullanım çok önemli ona göre değiş....

      maliyetide şu an 300 ytl civarı falan senin yaptıracağın sistem..


      sandığım kadar pahalı değilmiş yaa.ben 1 milyarı bulur sanıyordum.300 liraysa çok iyi..peki nereye yaptırabilirim bu işi?daha önce yapmış bu işi bilen birisi olması lazım herhalde..yoksa arabamı kobay olarak kullanmalarını istemem..
      |
      |
      _____________________________

      eski nick : Jackie
      yeni nick: PROfessionaL
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Ağustos 2006 21:59:05
      @Fiatcı

      Ne alaka yahu dalga geçmek amaçlı söylemedim.

      Çift turbo o araça bağlanıyorsa ve 540 Hp ediyorsa sana "HELAL DİYORUM" sadece dedim, kötü ne var bunun yanında?

      Hem 1.6 Atmosferik nerede 230 Hp alınıyo? 2.0 S2000 240 HP alıyor ( Gücünü 9000 d/dk üretiyor!!!)

      Yani bilmiyorum, şahin gibi bir araç 280 Km yapacağına, 170 te bile çok sarsıyor, sanırım özel parçalar var?

      İçinde ne gibi değişiklikler var, kesin çelik kafes filan yapılmıştır içine onun?

      Peki ben soruyorum G. Cherokee kaç hp olur 800 olurmu?

      Superchargemi daha iyidir Turbomu ( Ciddi soruyorum şaka değil )...
      |
      |
      _____________________________

      V8
    • Binbaşı
      1866 Mesaj
      17 Ağustos 2006 22:40:42
      Bende bir Ford Taunus 2.0 vardı 4 sene önce motor daha 50.000 km 'de idi... Fiatçı yazdıklarını okudukça kafamı duvarlara vuruyorum neden sattım o arabayı diye..... Çok güzel bir proje arabası olurdu....

      Adana - Mersin arasında yarışlar oluyor dogan ve sahinlerin katıldığı anormal ve uçuk hızlar çıkıyor.....Ama arkadaşlar güvenliği 4 kişiyle sağlıyorlar araba yere otursun diye 4 kişi biniyor 3 kişi dua okuyor 1 taneside araba kullanıyor...

      V8 e Twin Turbo takmak gerekir onuda ayarlamak oldukça zordur. Ayrıca cherokee e takman bir şey ifade etmez.. Twin Turbo ile 1000-1200 bg.arası arabalar var kalkışta kafa kaldırıyorlar.....


      quote:

      Orjinalden alıntı: Fiatci



      Alıntıları Göster




      YA TSMC ŞURAYA Bİ RESİM KOYABİLSEM ZATEN SENİN GİBİ ARKADAŞLAR DİNO ÇIKTILARINDAN SONRA KONUŞAMAZLAR...... SIRF SİZİN YÜZÜNÜZDEN BİLGİSAYAR ALACAM DÜKKANA.... YA HEMŞERİM ATMOSFERİK 1.6 DAN 230 LARA KADAR RAHAT ALINIYODA ÇİFT TURBOYLA NEDEN 500 KÜSÜRAT ALINMASIN?


      ARTI İSTANBUL DA MOTORSPORT M3 Ü SADECE TEK TURBOYLA 1000 HPYE ÇIKRIYO DA SEN Bİ BANA GICIĞINA ANCA ÇAMIUR ATIYON HA...
      SENİN HALTERPOVER OLUR ÇOK DOĞRU BENİMKİLER SAÇMALIK ÖYLEMİ?

      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1591 Mesaj
      17 Ağustos 2006 23:26:26
      bayağı bir zaman önce televizyondaki bir programda eski kasa şahindi bir aracı meraklısı modifiye etmişki .çırtlak bir yeşil renkli ve 6 silindir motor vardı otomobilde. ve yolda gidişini gösteriyorlardı. gerçekten güzeldi . tamamen zevk meselesi.
      |
      |
      _____________________________

      100YIL
    • Yarbay
      2807 Mesaj
      17 Ağustos 2006 23:50:58
      quote:

      Orjinalden alıntı: Cela Soylu

      Bende bir Ford Taunus 2.0 vardı 4 sene önce motor daha 50.000 km 'de idi... Fiatçı yazdıklarını okudukça kafamı duvarlara vuruyorum neden sattım o arabayı diye..... Çok güzel bir proje arabası olurdu....

      Adana - Mersin arasında yarışlar oluyor dogan ve sahinlerin katıldığı anormal ve uçuk hızlar çıkıyor.....Ama arkadaşlar güvenliği 4 kişiyle sağlıyorlar araba yere otursun diye 4 kişi biniyor 3 kişi dua okuyor 1 taneside araba kullanıyor...

      V8 e Twin Turbo takmak gerekir onuda ayarlamak oldukça zordur. Ayrıca cherokee e takman bir şey ifade etmez.. Twin Turbo ile 1000-1200 bg.arası arabalar var kalkışta kafa kaldırıyorlar.....



      Alıntıları Göster






      gecenın bi vakti koptum walla allah da senı guldursun
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
SEO
SEO
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR2
0,425
1.2.122

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.