Şimdi Ara

Doblo Euro Ncap e girdi 2017 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
0
Favori
3.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çıkabildi mi
  • o değil de , testlerde kullanılan araçları sahibinden çıtır hasar ilanlarında görür müyüz
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    EuroNCAP da Fiat fazla yıldız alamıyor erat olarak takılıyor
  • Sanırsın araba 100 kilo

    İyi ama fena değil doblo için ben daha berbat bekliyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    çıkabildi mi

    Pikniğe bile gitti hocam :D
  • girmez olaymış cxhzchgzxcxz
  • Fiat doblo egea ile aynı kalite ve güvenlik seviyesine sahipmiş demek ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 14 Nisan 2017; 21:41:46 >
  • Fıat şu aralar gerçekten çok yanlış yapıyor.Sırf koltuk kalitesi,kemer veya koltuk başlığı gibi üç beş kuruşluk parçalardan çalarak 5 yıldızı hakeden kasalara 3-4 yıldız aldırıyor.Doblo da egea da testte kasa olarak ne kadar sağlam ne kadar sağlam olduğunu ortaya koyuyor.Fıat'ın bu euro n-cap testlerine ağırlığını koyması gerekiyor.
  • YA-KU-ZA kullanıcısına yanıt
    M ile başlıyordu sanırım hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Urbanrevolt -- 14 Nisan 2017; 22:46:29 >
  • Sanki uçak üreteceğiz derken bu ortaya çıkmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doblo'ları pek sevmezdim ama harbiden de sağlam araba yapmışlar, tebrikler doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Bakın hala çarpışma testi iyi yazıyorsunuz. Kabinin sağlam olması da sizi korumuyor. Koltuk kafalığı uygun üretilmemişse boyun travması yaşar ya geberir ya da sakat kalırsınız. Emniyet kemerleri uygun şekilde yapılmamışsa yine boyun travması yaşar ya geberir ya da sakat kalırsınız. Ve evet 64/km/s hızla olan bir kazada olur bu olay. Aşağıdaki resimleri anlayamıyorsanız buyurun alın doblo. Ben asla şu tabloya sahip bir aracı muadilinin alınması mümkünken almam. Bu binen kişinin gebermesi derdim değil demekten başka bir şey değildir.

    Doblo Euro Ncap e girdi 2017

    Doblo Euro Ncap e girdi 2017

    Doblo Euro Ncap e girdi 2017


    Şöyle düşünün bir kaza oldu araç dağılmadı ama evladınız boyun travması yaşadı ve belden aşağısı felç. "İyi ki doblo aldım" mı dersin yoksa keşke "x marka alsaydım da bu olmasaydı" mı?

    Yok taktiri ilahi diyorsanız kartal alıp tüp takmanızı tavsiye ederim. Zira yürütme giderleri daha düşük.


    Ben araç alırken corolla mevcut testlerde oldukça iyiydi. Civic ile corolla arasında corollayı tercih ettim. Ancak ben aldıktan sonra toyotanın IIHS de bir iki yamuğunu gördüm. Bu nedenle de bir daha ki aracım büyük ihtimalle toyota olmayacaktır. Beni eşek yerine koyan marka yerine daha az eşek yerine koyan markayı tercih etmekte fayda var.

    http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/vehicles-with-good-driver-side-protection-may-leave-passengers-at-risk

    Emniyet kemeri ile Kafalık çok kötü




  • Şu aracı 5 yıldızlı B ve C sınıfı araçlarla kafa kafaya çarpıştırsalarda görsek hangisi aile için daha güvenli..

    Şöyle ibiza ,leon golf jetta megane clio elentra i20 civic gibi araçlarla çarpışsa.Sonuçta 5 yıldızlı passatla yıldızsız linea çarpışmasında gerçekleri görmüştük.

    Doblo iyi iş çıkarmış
  • Yahu neresi iyi bu sonucun? Araç euro ncap e göre;

    1-)Küçük Sınıf Mpv

    2-)Teste giren araçta yan ve perde hava yastıkları standart!!!



    Türkiyede satılan hangi doblo da hangi paketten itibaren bu donanımlar standart söylermisiniz bana?



    Satılan araçların çoğu baz donanım yani 2 havayastığından ibaret. Bu durumda yanal çarpışma puanı iyice düşecek ve belkide %60 gibi bir yetişkin koruma puanı alacak.

    Doblo parasına göre ARAÇTI. Eskiden ucuz yolla 2-3 yıldızlık arabaya ulaşım kolaydı. Şimdi ise hem pahalı hem de pahasının karşılığı 2 yıldız. Kimse 3 yıldız demesin baz donanım 2 yıldız. Ben Doblo kötü de demiyorum vergi sistemi adalet ve gelir dağılımının yanında ülkemizde üretilip insanımızın kazıklanmasına itiraz ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    Yahu neresi iyi bu sonucun? Araç euro ncap e göre;

    1-)Küçük Sınıf Mpv

    2-)Teste giren araçta yan ve perde hava yastıkları standart!!!



    Türkiyede satılan hangi doblo da hangi paketten itibaren bu donanımlar standart söylermisiniz bana?



    Satılan araçların çoğu baz donanım yani 2 havayastığından ibaret. Bu durumda yanal çarpışma puanı iyice düşecek ve belkide %60 gibi bir yetişkin koruma puanı alacak.

    Doblo parasına göre ARAÇTI. Eskiden ucuz yolla 2-3 yıldızlık arabaya ulaşım kolaydı. Şimdi ise hem pahalı hem de pahasının karşılığı 2 yıldız. Kimse 3 yıldız demesin baz donanım 2 yıldız. Ben Doblo kötü de demiyorum vergi sistemi adalet ve gelir dağılımının yanında ülkemizde üretilip insanımızın kazıklanmasına itiraz ediyorum

    Hocam satılan araçların emin ol hepsi premio plus. (Yan hava yastıkları premio dan itibaren standart) Bugüne kadar 1 (bir) adet easy ile 2-3 tane safeline gördüm. Satılan araçların en aşağı %80~90 oranında premio plus donanım yada trekking. Team Doblo'ya da üyeyim. Oradaki araçlarında yine çoğunluğu premio yada trekking.



    Fiattan ticari kullanım amaçlı van dışında binek amaçlı olarak boş araç alan olmaz. Donanımlar arasında 2-3 bin tl oynuyor genelde. Jant ve tavan çıtası taktırayım dersen maliyetleri donanımı yükseltmekten daha pahalı. Hava yastıkları da bedava geliyor



    Birde şöyle bir durum var, avrupada satılan doblolar opsiyonsuz alındığında bizim ülkedekilerden daha boş. Bizde standart olanlar avrupada opsiyonel.




    Doblo kullanıcısı olarak merak ettiğim 16 senedir hala bu araba neden 3 yıldızlı? 2004'ten beri 3 yıldız



    Kabin yine sağlam kalmış ama devrilmesi komedi 2004 testini açın izleyin o bile devrilmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Test de olsa takla atıyodu yarım kaldi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    Yahu neresi iyi bu sonucun? Araç euro ncap e göre;

    1-)Küçük Sınıf Mpv

    2-)Teste giren araçta yan ve perde hava yastıkları standart!!!



    Türkiyede satılan hangi doblo da hangi paketten itibaren bu donanımlar standart söylermisiniz bana?



    Satılan araçların çoğu baz donanım yani 2 havayastığından ibaret. Bu durumda yanal çarpışma puanı iyice düşecek ve belkide %60 gibi bir yetişkin koruma puanı alacak.

    Doblo parasına göre ARAÇTI. Eskiden ucuz yolla 2-3 yıldızlık arabaya ulaşım kolaydı. Şimdi ise hem pahalı hem de pahasının karşılığı 2 yıldız. Kimse 3 yıldız demesin baz donanım 2 yıldız. Ben Doblo kötü de demiyorum vergi sistemi adalet ve gelir dağılımının yanında ülkemizde üretilip insanımızın kazıklanmasına itiraz ediyorum

    Hocam satılan araçların emin ol hepsi premio plus. (Yan hava yastıkları premio dan itibaren standart) Bugüne kadar 1 (bir) adet easy ile 2-3 tane safeline gördüm. Satılan araçların en aşağı %80~90 oranında premio plus donanım yada trekking. Team Doblo'ya da üyeyim. Oradaki araçlarında yine çoğunluğu premio yada trekking.



    Fiattan ticari kullanım amaçlı van dışında binek amaçlı olarak boş araç alan olmaz. Donanımlar arasında 2-3 bin tl oynuyor genelde. Jant ve tavan çıtası taktırayım dersen maliyetleri donanımı yükseltmekten daha pahalı. Hava yastıkları da bedava geliyor



    Birde şöyle bir durum var, avrupada satılan doblolar opsiyonsuz alındığında bizim ülkedekilerden daha boş. Bizde standart olanlar avrupada opsiyonel.




    Doblo kullanıcısı olarak merak ettiğim 16 senedir hala bu araba neden 3 yıldızlı? 2004'ten beri 3 yıldız



    Kabin yine sağlam kalmış ama devrilmesi komedi 2004 testini açın izleyin o bile devrilmedi





    Hocam karşı çıktığım insanımıza bunun reva görülmesi yoksa Doblo 2 kez kullandım (2002 1.9JTD ve 2010 1.3 safeline) memnun kalmadığım parça olmadı Gayet ucuz ve bize hitap ediyor. Ama daha fazlası rahatlıkla olabilecekken yapmamalarına itiraz ediyorum. Kaza açısından da birebir şahit olduğum çok olay oldu ve ağırlık/yükseklik nedeniyle genel manasıyla karşı tarafın hışını çıkardığını olaydan minimum zararla çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim. Köşe kısımları oldukça sağlam ama panelin ve radyotürün bağlantıları komple plastik o da bir eksi. Türkiye de üretilen aracın daha kaliteli olmasını istiyorum sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • neresini beğenmediniz bu forumdakiler rolls royce falan biniyor herhalde. hayava kalkması dışında gayet iyi
  • Bu italyanlar (fiat )Bu güvenlik işini beceremiyolar...Gp nasıl 5 yıldız almış zamanında hayret?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141


    quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    Yahu neresi iyi bu sonucun? Araç euro ncap e göre;

    1-)Küçük Sınıf Mpv

    2-)Teste giren araçta yan ve perde hava yastıkları standart!!!



    Türkiyede satılan hangi doblo da hangi paketten itibaren bu donanımlar standart söylermisiniz bana?



    Satılan araçların çoğu baz donanım yani 2 havayastığından ibaret. Bu durumda yanal çarpışma puanı iyice düşecek ve belkide %60 gibi bir yetişkin koruma puanı alacak.

    Doblo parasına göre ARAÇTI. Eskiden ucuz yolla 2-3 yıldızlık arabaya ulaşım kolaydı. Şimdi ise hem pahalı hem de pahasının karşılığı 2 yıldız. Kimse 3 yıldız demesin baz donanım 2 yıldız. Ben Doblo kötü de demiyorum vergi sistemi adalet ve gelir dağılımının yanında ülkemizde üretilip insanımızın kazıklanmasına itiraz ediyorum

    Hocam satılan araçların emin ol hepsi premio plus. (Yan hava yastıkları premio dan itibaren standart) Bugüne kadar 1 (bir) adet easy ile 2-3 tane safeline gördüm. Satılan araçların en aşağı %80~90 oranında premio plus donanım yada trekking. Team Doblo'ya da üyeyim. Oradaki araçlarında yine çoğunluğu premio yada trekking.



    Fiattan ticari kullanım amaçlı van dışında binek amaçlı olarak boş araç alan olmaz. Donanımlar arasında 2-3 bin tl oynuyor genelde. Jant ve tavan çıtası taktırayım dersen maliyetleri donanımı yükseltmekten daha pahalı. Hava yastıkları da bedava geliyor



    Birde şöyle bir durum var, avrupada satılan doblolar opsiyonsuz alındığında bizim ülkedekilerden daha boş. Bizde standart olanlar avrupada opsiyonel.




    Doblo kullanıcısı olarak merak ettiğim 16 senedir hala bu araba neden 3 yıldızlı? 2004'ten beri 3 yıldız



    Kabin yine sağlam kalmış ama devrilmesi komedi 2004 testini açın izleyin o bile devrilmedi





    Hocam karşı çıktığım insanımıza bunun reva görülmesi yoksa Doblo 2 kez kullandım (2002 1.9JTD ve 2010 1.3 safeline) memnun kalmadığım parça olmadı Gayet ucuz ve bize hitap ediyor. Ama daha fazlası rahatlıkla olabilecekken yapmamalarına itiraz ediyorum. Kaza açısından da birebir şahit olduğum çok olay oldu ve ağırlık/yükseklik nedeniyle genel manasıyla karşı tarafın hışını çıkardığını olaydan minimum zararla çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim. Köşe kısımları oldukça sağlam ama panelin ve radyotürün bağlantıları komple plastik o da bir eksi. Türkiye de üretilen aracın daha kaliteli olmasını istiyorum sadece

    O konuda katılıyorum hocam. Benim Doblo'daki koltuklar zaten komple farklı. Eski kasada avrupaya gönderilen modellerin koltukları nasıl anlatayım fiattan sök forda tak, ford ne kaliteli koltuk yapmış dersin. O kadar kaliteli ve rahat koltukları var.



    Ama madalyonun diğer yüzüne gelip TR piyasasına verilen araçlara bakınca koltuklar başta olmak üzere kalitesi çok daha düşük. Ben farkı sonradan farkettiğimden doblomu yaptırıp yaptırıp kullanıyorum. (Resmen discoverydeki klasikçilere bağladım, motor ustası oldum )



    Yeni doblolara 2 senedir bakıyorum, 2. Bir dizel araç alalım diye, bir türlü içime sinmedi ve sinmiyor. Bayilerde bakıyorum sırf koltuk değil, boyası vs heryeri dökülüyor. Bu kalitenin yükselmesi lazım.



    Her şekle koşula duruma uyabilmesi en büyük avantajı. Geçen sene kamp işine sardık, yanımızda çadırlar vs ne lazımsa bagaja koyup rahat rahat geziyoruz. Yükleme eşiğinin alçaklığı olsun tavanın yüksekliği olsun büyük rahatlık.



    Bizim doblo hareket halindeyken 1 kere kazaya karıştı. Onda da otoban katılımında dönüşün yasak olduğu yerden dönen tırımsı kamyona çarptık. Burnu yüksek olduğundan kasanın altına girmedi ve A sütünuna çarpıp durdu. Kapı, çamurluk ve kaput hasar aldı. Bize hiçbirşey olmadı. (Ben bile bu kadar sağlam olmasına şaşırdım arabanın)



    2 hafta sonra tatilde gazetede gördüm, benzer kazayı Focus'la biri yapmıştı. Direk araba kasanın altına sıkışmış. Allah korumuş yine arabadan itfaiye çıkarmış, birşeyi yoktu adamın.



    Şu arabaları kaliteyi yükseltip daha güvenli hale getirseler, ağır vasıtalarla olan kazalarda sedana göre çok daha güvenli olacak.




    Burdan Doblo süper güvenliklidir, tır çarpsa tır yamulur demiyorum. Mesela benim kullandığım kasanın tavanı daha zayıf. Takla durumu çok riskli. Sadece aracın karakteristiğini bilerek ona göre kullanmak lazım. Yaşadığımız kazada Focus gibi bir sedan olsa muhtemelen ani bir hareketle kurtarırdık. O hareketi doblo ile yapsaydık takla atardık. Tamamen arabanın karakteristiğine göre minimum hasarla çıkacak şekilde kamyona vurduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.