Şimdi Ara

dizel-benzinli dayanıklılık testi!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bir sorum var...
    motor hacmi, güç, ağırlık, model aynı fakat biri dizel diğeri iki tane araç var... bu araçlar istanbul gişelerden ankaraya otoban üzerinden yarışacaklar
    kurallar:
    1- ikinci viteste son devirde
    soru: ankaraya ilk önce hangisi varır yada ankaraya en yakın hangisi bozulur????



  • cevabı varmı bunun.

    ankaraya sağlam kalan varır bu durumda.demekki dizel
  • teorik olarak bir açıklaması var tabiyki
  • dizel bozulur

    benzinli yanar hararetten

    :))
  • o zaman vites 3 olsun
  • son devirde hiçbir araba öyle saatlerce gidemez sanırsam...

    mesela 7000 devirde 1dk geçerse cuss olmazmı

    not: nfs 2 de 1 viteste öyle oluyor
  • son devir olmasın 7000 devirlik araçlar 4000devirde gitsin sonuç sizce ne olur?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • haydeeeeeee

    yılan hikayesine döndü.soru ne idi ne oldu.

    o zaman ikiside gidemez yakıtları biter çünkü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    haydeeeeeee

    yılan hikayesine döndü.soru ne idi ne oldu.

    o zaman ikiside gidemez yakıtları biter çünkü


    tamam komutanım kızma... soru aynı fakat devir biraz düşürelim son gaz olmasın...
  • BENCE DİZEL. AYNI DEVİRLERDE DİZEL TORKTAN KAZANACAK VE YOKUŞLARDA DA BAYILMAYACAK.TABİİK BUNU ARAÇLARA ZARAR VERMEYECEK KISA MESAFE İÇİN KONUŞALIM.
  • Devirler aynı olacaksa (mesela ikisi de 3000 devirde) hangi vites olursa olsun dizel önde bitirecektir. 3750 devirde 190 yapan benzinli kompakt araç var mı? Ancak herhangi bir viteste redline girmeyecek şekilde maksimum devirde yarışırlarsa bu sefer benzinli alacaktır çünkü benzinlinin deviri dizelden 1,5 kat daha fazla çıkabiliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Devirler aynı olacaksa (mesela ikisi de 3000 devirde) hangi vites olursa olsun dizel önde bitirecektir. 3750 devirde 190 yapan benzinli kompakt araç var mı? Ancak herhangi bir viteste redline girmeyecek şekilde maksimum devirde yarışırlarsa bu sefer benzinli alacaktır çünkü benzinlinin deviri dizelden 1,5 kat daha fazla çıkabiliyor.

    +1
  • zaten kısa bir süre sonra benzinli aracın buji kabloları yanacaktır dizelin öyle bir sorunu yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Drazy

    son devirde hiçbir araba öyle saatlerce gidemez sanırsam...

    mesela 7000 devirde 1dk geçerse cuss olmazmı

    not: nfs 2 de 1 viteste öyle oluyor


    nfs 'deki gibi olur Coooossss
  • kesinlikle dizel
    Tork desen enzinliden her zaman fazla
    Düşük devirde yüksek çekiş gücü
    benzinli bitiremez o yolu
  • Benzinli (1885) ve Dizel (1936) motorlu ilk aracı üreten Mercedes-Benz bugün benzinli ve dizel dayanıklılık dünya rekorunu ilk günden beri elinde bulunduruyor.. son yapılan dizel (E320 CDI) testinde tam gaz ile (sadece gerekli benzin yağ değişim zamanlarında çok kısa bir süre) durmadan 30 gün civarında 100.000 mil yani 160 bin km max. gaz ile ve ortalama 225km/h ile.. bu işkencenin yarısına şuana kadar dayanabilecek başka bir firma tarafından motor üretilmedi. Aynı motor şuan fabrika tarafından yapılan dünya turu testinde 1.5 milyon km ye ulaştığı ve herhangi bir ciddi sorunla karşılaşılmadığı geçen günlerde DCTV (DaimlerChrysler TV Mercedes'in resmi TV kuruluşu) de ayrıntılı bir şekilde anlatıldı. şuan test hala devam ediyor. dünyanın en soğuk ve ensıcak bölgelerinde motorla ilgili hiçbir sorunla karşılaşılmadığı açıklanıyor ve bu otomobille birlikte 20 adet dizel ve 20 adette benzinli aynı testlerden geçiyor. o nedenle yıldızlı motorlara sanırım kolay kolay bişey olmaz.. (aşınma ve sürtünmeyi önleyen nasa da uzay mekiklerinin tabanında kullanılan benzeri bir seramik kaplı iç yüzey)

    ** FIA tarafından onaylanan RESMİ TEST ** >> http://www.daimlerchrysler.com/dccom/0,,0-5-7145-1-488422-1-0-0-0-0-0-9-0-0-0-0-0-0-0-0,00.html






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Şubat 2006 1:43:42 >




  • dizel son devri hiçbirzaman bulamayacağından bir şey olmaz ama benzinli gaz kesecek devamlı ve motoru yakacaktır bir süre sonra
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yildiz

    Benzinli (1885) ve Dizel (1936) motorlu ilk aracı üreten Mercedes-Benz bugün benzinli ve dizel dayanıklılık dünya rekorunu ilk günden beri elinde bulunduruyor.. son yapılan dizel (E320 CDI) testinde tam gaz ile (sadece gerekli benzin yağ değişim zamanlarında çok kısa bir süre) durmadan 30 gün civarında 100.000 mil yani 160 bin km max. gaz ile ve ortalama 225km/h ile.. bu işkencenin yarısına şuana kadar dayanabilecek başka bir firma tarafından motor üretilmedi. Aynı motor şuan fabrika tarafından yapılan dünya turu testinde 1.5 milyon km ye ulaştığı ve herhangi bir ciddi sorunla karşılaşılmadığı geçen günlerde DCTV (DaimlerChrysler TV Mercedes'in resmi TV kuruluşu) de ayrıntılı bir şekilde anlatıldı. şuan test hala devam ediyor. dünyanın en soğuk ve ensıcak bölgelerinde motorla ilgili hiçbir sorunla karşılaşılmadığı açıklanıyor ve bu otomobille birlikte 20 adet dizel ve 20 adette benzinli aynı testlerden geçiyor. o nedenle yıldızlı motorlara sanırım kolay kolay bişey olmaz.. (aşınma ve sürtünmeyi önleyen nasa da uzay mekiklerinin tabanında kullanılan benzeri bir seramik kaplı iç yüzey)

    ** FIA tarafından onaylanan RESMİ TEST ** >> http://www.daimlerchrysler.com/dccom/0,,0-5-7145-1-488422-1-0-0-0-0-0-9-0-0-0-0-0-0-0-0,00.html





    evet bu doğru birde bişey okuduydum gazetede.
    elemeanın teki bu kosava savaşında 70 küsür model bi mercedes ile ilaç falan taşıyomuş. araba toplam 3milyon km yol katetmiş falan gazetede okuduydum.




  • arabalardan biri merco ise o kazanır. Benzin dizel fark etmez.
  • yağ eklenmesi unutulmaz ve hararet de düzgün giderilirse yakıtı önce biten kaybedecektir bu da sanırım benzinli olacaktır.
    motorları küçümsemeyin,zaten ömürleri boyunca tıkır tıkır işliyorlar problem sadece yağsız ve susuz kalmasın.
    Birde bu soruyu sorarken falan böle bir denklem kurunca bazı olayları mercedes gibi gidermeniz gerekir.
    Biz civic vti ile srekli 200 ün üstünde gittik ankaraya ki 5.vites 7000 küsür devirlere denk gelir, 2 kere yakıt aldık ama yağ koymayı akıl edemedik .
    ankarada dur bir de yağa bakalım dediğimizde bir başparmağın tırnağının yarısı kadar yağ kalmıştı.Motoru yakıyormuşuz farkında değiliz.

    Bu arada dizelleride turbo dizel derseniz bu sefer benzinli alır derim.Sanırım dizelde o devirlerde turbo nar gibi olacak ve belli bir süre sonra soğutma yetersiz kalacak , piston tepeleri ve süpaplar kavrulacak, sanırım yangın çıkacaktır.

    Buradan çıkan sonuç;eziyetten başka bişey değildir.
    Saygılar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.