Şimdi Ara

Dip gaz giden Angara'lılar... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
2.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    hoca sende soldan uyuz uyuz gitme ,madem ekonomi yapıcan çekil sağ şeride sallana sallana git sana kimse karışmaz ,ama sol şerit senin sahsi şeridin değil,hem millete yol verme sonrada buradan serzenişte bulun... millete sövme,inan sen ne kadar sövüyorsan aynen sanada o kadar sövüyorlar solu kapattığın için bilesin...şahsen ben sövüyorum,sağ şerit bomboş adama 2 km öteden selktör yapıyorum hala inadına geçmiyor,ne küfür ediyorum bir bilsen...madem derdin ekonomi o zaman yerin sağ şerit...

    hele otobanda 100 soldan ile gidiyorsan


    Sayın arkadaşım konuyu tam okumadın anlaşılan.Ben sol şeritten gidiyorum diye bir ibare belirtmişmiyim ? 1.2 motor arabayla sol şeritten gitmek işkence,istesen de uzun süre gidilmez.B segmenti araba olup,100 km üzeri hıza çıkınca kafa ütüleyen motor sesinin yanında bu sese eşlik eden rüzgar sesiyle kulağınıza çok güzel senfoni eşlik ediyor.Senfoniyi geçtim,ortalama yakıt tüketimi göstergesi dudak uçaklatıyor ve istemsizce sağ ayağınızı geriye çekiyorsunuz...Ankara'da İstanbul yolunu bilen bilir,4 şeritli bir otobandır.Sağdan ikinci şeritte seyir ediyorum,en sağda ağır vasıtalar yol alıyor.İlçelerdeki ara yollara gelirsek,2 şeritli yolda sağda park eden araçlar yoksa gene sağdan gidiyorum.Konunun başında da belirtmişim,sürekli aynadan arkamı kontrol ediyorum. Dipgaz gelen birini gördüğümde selektör veya korna yemeden yol veriyorum.Daha önceden ışıklarda duramayıp arkadan geçiren 2013 model Volkswagen polo sahibi şahsiyetle tecrübem olduğundan diken üstündeyim.Neymiş,vw sahibi beyefendi dalmış,gitmiş.Yolun az ilerisinde kocaman trafik lambası kırmızı yanıyor.Senin ne haddine son sürat gelmek ? Sonra duramayıp arkadan şiddetli şekilde çarptı. Allah'tan kaza anında önümde yaya yoktu,maddi hasar dışında sıkıntı olmadı.

    Polo nun amblemi kırılıp,ön ızgara ve tampon ağır hasar aldı.Arkadan çarpan %100 suçlu olduğundan adam hiç üstelemedi.Adama tutanak tutup,sigortadan yaptıralım diyoruz.Hiç sıcak bakmadı,anlaşılan trafik sigortası yoktu veya tramer kayıt olayından çekindi.Sanayide tanıdığına yollayıp,tamponu fibercide tamir ettirdik.Olay kapandı,gitti.

     Dip gaz giden Angara'lılar...

    @Atilla_06

    Hocam çok güzel özetlemişsiniz.Bazıları size çıkışmış ama söylemlerinizde haklılık payı var.Genelleme yaparsak misal Sincan - Çankaya ilçelerini ele alalım,Çankaya'nın refah ve eğitim oranı Sincan nüfusuna oranla daha yüksektir.Ev fiyatları,kiraları Sincan'da düşük olduğundan gariban adam napsın ? Mecburen bu ilçeye yerleşecek...+ İstisnalar kaideyi bozmaz,elbette eğitim ve gelir düzeyi olarak yüksekte olanlar vardır.Ben Eryaman'da ikamet ediyorum,ister istemez otomobile muhtacız.Eryaman çoğu yere uzak ve ilçede banka,avm,park,pazar vb. yerlerin aralarında yürüme mesafesi en az 20-25 dk mesafe var.Annemin kilo sorunu ve şeker rahatsızlığı var.İşimiz olduğunda merkeze (Kızılay) veya Hacettepe,Gazi vb. hastahanelere arabayla gidiyoruz.Otobüs merkeze 1 saatten fazla çekiyor ve koyun sürüsü gibi yığılıyorlar.Buraya metro geldi fakat istasyon evimize uzak,ayrıca sefer rahatlığı dışında otobüsle aynı sürede merkeze gidiyor.Ben yalnız başıma iken otobüsü kullanıyorum,arabayla Kızılay'a git-gel 20 lira tüketimi oluyor +park yeri sıkıntısı da çabası.Otobüs ise eziyette olsa 4 liraya ulaşımınızı iyi,kötü sağlıyorsunuz.Eskiden Dikmen'de otururken araç ihtiyacımız yoktu.Kızılay'a 25 dk yürüme mesafesi,10 dk otobüsle ulaşıyorduk.

    Dediğiniz gibi toplumun bilinçlenmesi lazım,Çankaya'da veya Dikmen'de oturan kişilerin 10 dk otobüsle gideceği mesafeye arabayla gitmeleri saçmalık.4-5 kişi tek arabaya doluşup,işe gidenlere ise lafım yok.Toplu taşımayla aynı ücrete geliyor ve hatta daha ekonomik oluyor.Her arabada tek kişi olunca,mesai saatlerinde trafik felç oluyor.Bilinçlenme konusunda maalesef haklısınız,tabi bunda toplu ulaşımı belirleyen belediyeninde payı büyük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 8 Mayıs 2014; 4:18:15 >




  • ankarada 6 tip şöför var.

    1. 70-90 km hızla orta şeritte takılan hata yapmayacak kadar az şerit değiştiren tayfa. trafiğin yarısı bunlardan.

    2. sol şeritte önündekinin hızına uyarak giden hızlı tayfa güzel güzel arabalarına biniyorlar.

    3. arabam var herkes bana yol versin tayfası. ne içtiyseler anlayamayacağımız şöförümsüler.

    4. ben şirket aracıyım mecbur yol vereceksin yoksa çarparım ya da benim arabam eski yol ver yoksa çarparım arabamın boyası yenilenir tayfası

    5. istanbul izmit gibi şehirlerden gelip ben istanbulluyum en güzel aracı ben kullanırım edası ile trafiği tehlikeye atan tayfa.

    6. bilimum özel toplu taşıma araçları ve kamyonların gereksiz ani manevraları ile altındaki koca arabayı taksi sanan tayfa.

    Her ilin kendine has trafik alışkanlıkları varadır, ankaranın trafiğine alışan fazla zorlanmaz, ne kadar hızlı gidersen o kadar stresli oluyor. müziğini aç 80 ile git trafik zaten akıyor, sıkıntı yok. Ne zaman ki iki araba geçeyim hareketleri yapanlar görünüyor o zaman yol veriyorum geçiyorum, strese mahal yok trafikte.

    Bir de ankarada trafik pek olmazdı eskiden, 4 senedir trafik var, o yüzden insanlar akan yavaş trafikte bile sıkılabiliyorlar, yavaş yavaş alışıyor herkes. Trafiğin zaten büyük bölümü saydığım ilk iki maddedeki zararsız insanlar. Diğerlerini de rabbim terbiye etsin, her yerde olacaktır bunlar, yalnız ankaraya has bir durum değil.




  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Hocam senin bence arabana carpilma fobin var...
    trafiktesin ve her an herkesin başina kucuk buyuk kazalar gelebilir,bu kadar kasilmana gerek yok,cok sikinti cekiyorsan araba kullanmazsin olur biter....
    dediklerin herkesin her zaman yasadigi seyler banada eskiden 2 kere arkadan çarptılar ama bunun icin travma yaşamadim,olur boyle şeyler cana gelmesinde...sen trafiğin akışına uyarsan sorun yaşamazsın ...

    bence senin şöförlügünle ilgili sorunun var,istanbul yolu sagdan 2.şeritte araba yakmasin diye kamyonlardan bile yavaş gidersen kamyonun biri sağdan sana bir takar arabani firlatir yolun ortasina atar,korktugundan fazlasi basina gelir,her trafigin bir akiş hizi vardir,sen yok benim arabam ruzgar sesi yapiyor,yok benim arabam cok yakiyor ben böyle gidiyorum siz bana uyacaksaniz dersen coookkk sikinti yasarsin insanlarada yaşatırsın,bayan suruculer gibi trafigi katledenlerden olma...

    ayrıca hala sıkıntını anlamış değilim bana verdiğin cevapta yazının yarısından çoğu arkadaşına vuran polonun nasıl tamir ettirildiğiyle ilgili,sıkıntın nedir arkadaşım? soldan gidiyorum dibime giriyorlar korkuyorum,sağdan gidiyorum kamyon otobüs sıkıştırıyor korkuyorum gibi açıkca yaz da bizde sana tavsiye verelim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenxoca -- 8 Mayıs 2014; 8:15:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu açan arkadaş belli ki bilinçli bir sürücü ama maalesef Ankara geneli trafikte saygısız ve umursamaz.
    Çok hızlı giden, yolda pist rekoru kırmaya çalışan arkadaşlar var ama bu arkadaşları daha tehlikeli hale getirenler şerit mantığından bihaber, aşırı yavaş araç kullanan kişiler.

    Bir süre ben de sinirimi bozdum bu ağırkanlı kişilere ama şu gerçekliği benimsediğim andan itibaren rahatladım:
    Ankara'da trafik sağdan akar.
  • Bu kadar konuşulmuş da Ankara trafiğinin en büyük sorunu dolmuşlar ve otobüslerden bahsedilmemiş çok garip. Kazaların %80'i onlardan kaynaklı. Sizi sıkıştırır siz kaza yaparsınız, diğeriyle yarışır yine siz kaza yaparsınız, sonuç olarak onlara hiç bir şey olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HapLoo -- 8 Mayıs 2014; 9:16:00 >
  • Şişt Angaramı rahat bırakın..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HapLoo

    Bu kadar konuşulmuş da Ankara trafiğinin en büyük sorunu dolmuşlar ve otobüslerden bahsedilmemiş çok garip. Kazaların %80'i onlardan kaynaklı. Sizi sıkıştırır siz kaza yaparsınız, diğeriyle yarışır yine siz kaza yaparsınız, sonuç olarak onlara hiç bir şey olmaz

    Kesinlikle katılıyorum. Bütün trafik kendilerine ait bizler de arada gidip geliyoruz gibi kullanıyorlar. Şu metro yaygınlaşsa da bu tiplerden kurtulsa trafik, insanlarda en azından adam gibi toplu taşıma kullanmış olur. Otobüslerde dolmuşlarda pert olmadan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Anonymous

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    Bu malesef sadece Ankara'da değil her yerde böyle. Bende Ankara'da ikamet ediyorum, trafiğinden de nefret ediyorum. En iyisi toplu taşım araçlarını kullanmak. Yukarıda yazılmış olan ilk mesaja sonuna kadar hak veriyorum, eksik bile yazmış...

    Aracımı gün içerisinde farklı bir programım olmadığı müddetçe çalıştırmıyorum. İşe giderkende aracımı kullanmıyorum. Sabah ve akşam trafiğine girerek hem günün başında hemde günün sonunda ne kendimi nede aracımı strese sokmayı sevmiyorum. Gittiğim yer iki vasıta ile gidilen yer olsa dahi toplu taşıma en iyisi Veriyorsun paranı, geçip oturuyorsun. İster kitabını gazeteni oku ister müzik dinle çevreyi seyret.


    Ankara'da trafiğin bu kadar kalabalık olması, öncelikle herkesin özel aracıyla trafiğe çıkmasından kaynaklanıyor. Peki insanlar toplu taşım dururken neden özel aracına biner? İşte asıl sorun bu noktada başlıyor. Ankaranın en büyük ilk üç ilçesini ele alalım.

    Ankara nüfusu 5 milyon 45 bin kişiye ulaşmış bir şehir. Nüfusa göre otomobil sayısı İstanbul'dan fazla!

    Çankaya nüfusu 915 bin ( Kamu kurum ve kuruluşlarının %85 in bulunduğu ilçedir. Cumhurbaşkanlığı, TBMM, Başbakanlık, Genel Kurmay Başkanlığı ve tüm kamu kurum başkanlıkları ve bakanlıklar bu ilçededir. Gün içindeki nüfus 2 milyondan daha fazladır. Gün bu ilçede başlar ve biter. Ankara'nın dört bir yanından sabah trafiği merkeze doğru akar, bu merkezlerin başında Çankaya gelmektedir. Sosyo kültürel yapının en yüksek olduğu ilçedir. Ekseriyetle daha bilinçli insanların ikamet ettiği bölgedir. Ankara'nın her yerine ulaşım bu ilçeden mümkündür. Buna rağmen toplu ulaşımı bir çoğu kullanmaz, gelir seviyesi yüksektir ve yakıt ücreti sorun değildir.

    Kızılay Meydanı
     Dip gaz giden Angara'lılar...


    Keçiören nüfusu 850 bin ( Keçiören Ankaralıların konut yerleşimi için tercih ettiği en büyük ikinci ilçedir. Sosyo kültürel yapı anlamında Çankaya'dan farklılık gösterir. Çankaya'da daha bilinçli ve eğitimi insanlar ikamet ederken, Keçiören'deki yapı biraz farklıdır. Halı çırparlar, ayakkabılarını kapı önlerine koymayı, çekirdek çitleyerek akşam yürüyüşü yapmayı severler. Türkiye'de park, bahçe ve şelalenin en çok olduğu ilçedir.) Hızla artan nüfusuna rağmen 2007de bitirilmesi gereken metro halen bitirilememiş ve otobüs dolmuş seferleri ilçe nüfusuna hizmet veremeyecek durumdadır. Sabah ve akşam saatleri otobüslerde bir sineğin bile giremeyeceği kadar dolu olduğunu görebilirsiniz. İnsanlar balık gibi birbirine yapışarak istiflenir otobüs ve dolmuşlarda.
    Keçiören'in trafik hayatının %70'i bu görmüş olduğunuz yoldan geçer. Sabah trafiğinde bu yol kilitlenmiş durumda olur genelde. O yüzden bir çok Keçiörenli İrfan Baştuğ Caddesini tercih eder, fakat oradaki trafikte buradan farksızdır.
     Dip gaz giden Angara'lılar...



    Yenimahalle nüfusu 600 bin (Ostim Organize Sanayi, İvedik Organize Sanayi, Eskişehir yolu gibi bölgeler ilçenin ekonomi can damarıdır. Ticaret akışının oldukça yüksek olduğu bir bölgedir. Çok değişken bir sosyo kültürel yapısı vardır. Cehaletin dibine girmiş insanlara rastlandığı gibi gelir seviyesi yüksek ve eğitimli insalarlada oldukça fazla karşılaşılabilecek bir ilçedir. Bazı bölgelerinde gecekondulaşma yeni yeni sona ermektedir. İlçenin ticari hacmi yüksektir.) İlçe ulaşımı yetersizdir. İvedik-Batıkent ve Yenimahalle metroları hizmet vermektedir. Fakat büyük bir yüz ölçümüne sahip ilçenin bir çok yerine halen otobüs ve dolmuş hizmeti tam anlamıyla gitmemektedir. Son aylarda yapılmış olan saçma sapan Teleferik sistemi ile gündeme gelmiştir. Büyükşehir Belediyesinin Yenimahalle Şentepe bölgesine yapmış olduğu teleferik hizmetinden bir kaç fotoğraf bunlarda.

    Teleferik direkleri...
     Dip gaz giden Angara'lılar...

     Dip gaz giden Angara'lılar...


    Yenimahalle'de EGO'yu arayıp ulaşım hizmeti ile ilgili hizmet beklediğiniz anda size Teleferik yapıyoruz onu kullanın cevabı alıyorsunuz.


    Şimdi gelelim sözün özüne, Ankara toplu taşımda binbir güçlük çekilen bir kenttir. Ulaşım ücreti Özel Halk Otobüsleri ve dolmuşlarda 2 TL, Belediye Otobüslerinde ise 1.7 TL dir. Ve Türkiye'nin bir çok şehrine göre daha pahalıdır.

    Ankara'da ulaşım Saat 00:00 da sona erer. Yani toplum taşımanın mesaisibiter ve kontak kapanır. Şehir insanların yaşadığı yerlerdir ve insan yaşadığı müddetçe kent ulaşım hizmetlerinin marketlerin açık olması kadar doğal birşey yoktur. Ama böyle bir durum malesef Ankarada yoktur. Saat 9-10 civarı marketlerin hemen hemen hepsi kapanır. Saat 00:00 da ise ulaşım biter.

    Söyleyin bakalım bana böyle bir şehirde siz olsanız toplu taşımayı ne kadar kullanabilirsiniz ?

    Hocam çok güzel bir yazı olmuş. Ben de Ankara'da oturuyorum. Artık bu şehir öyle bir duruma geldi ki. Size neler neler yazabilirim burada ama artık gerek görmüyorum. Sesimi çıkarmayıp en yakın fırsatta kurtulmayı planlıyorum yalnızca. Sonuçta Ankara'lılar memnun olsa gerek durumlarından seçimler belli ve ortada. Camından teleferik izleyen bir Yenimahalleli olarak saygılar. Şu an sular kesilse sabaha kadar içecek su bulamayacağınız şehirden iyi geceler.

    Ankara'da gözlemdediğim kadarıyla, kendini geliştirememiş tek kesim aslen Ankaralı olanlar. Kızılcahamamlı, Çamlıdereli, Sincanlı.. Aslen, deden babadan Ankaralı olan kişiler malesef Ankara'ya dışarıdan gelen kişilere göre çok daha kaba. LA- ANGARA gibi kelimeleri kullanan ekseriyetle daha kaba olduklarını gözlemledim. Varoş kültürünü Ankara'da yaşatan tek kesim aslen Ankaralı olan kişiler.

    Tabi'ki hepsi için bunu söylemek yanlış olur ama. Büyük bir çoğunluğu malesef bu durumda. Şahin, Doğan ve Tofaş serisine binenler Aslen Ankaralı olanlardır, yani Ankara'nın yerleşik köylüleridir.

    Ankara'nın nüfusunun büyük bir çoğunluğunu Çankırı-Kırşehir- Nevşehir-Yozgat gibi şehirlerden aldığı göç oluşturur. Ve inanın bana memleketinde tarım işiyle uğraşan ve 20 yıl önce Ankara'ya gelmiş Kırşehirli, bahsettiğim "Angaralı" profilinden çok daha modern ve çağdaştır. Çocuklarıda aynı yenilikçi anlayışla büyür ve gelişir.

    Yukarıda bir arkadaş MAMAK ve Sincan'dan bahsetmiş. İşte bahsettiğim "ANGARA" kültürü orada buram buram kokmaktadır. Ankaranın çağdaş, modern bir şehir olması için önce belediyecilik anlayışında bazı yenilikler yapılması şarttır. Bu yeniliklerin oluşması içinde zihniyetin değişmesi elzemdir.

    İşte bu değişmesi gereken insanların hayat tarzı malesef araç kullanımlarına da yansımakta. Abartılmış bir modifiye çalışması ile trafikte yürüyen pavyon tarzında Tofaş marka araçlara sıklıkla rastlayabilirsiniz. Son zamanlarda bu avam tayfa, pejo 106 gibi araçlarıda modifiye ederek, trafiğin altını üstüne getirmekte ve bir çok sürücünün ve kendi hayatını tehlikeye atmaktadır.

    Şimdiye kadar yazdıklarımı okursanız, Ankarada'ki trafik sıkıntısının nelerden kaynaklandığını, hangi sosyo kültürel zihniyetin hangi bakış açısıyla yaşamını sürdürmeye çalıştığını anlayacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökhan And Jetta -- 8 Mayıs 2014; 11:24:43 >




  • İstersen 10TL olsun her türlü 5 bin devir.
  • Üç büyük şehrin trafiğinede girdim ank ,ist,izmr .suanda ankarada yasıyorum içlerinde en kötü yer şüpesiz ankara sıkıntıda trafik cahili coğu olayın sebebi bu.istnbul o kdr abartılır ama orda millet biliyo yolda neyin ne olacagını neler doğuracagını iyi sürücüde bilerek yanlıs sürenlerde telafi filan edebiliyor daha önceden görmüş gecirmiş gibi :) ankardakiler ilk defa görmüşler .olaydan trafikten yoldan bihaberler ne yapacaklarını bilmiyolar. Bunlar yüzünden ankarada trafik sağdan akıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chevymel1 C kullanıcısına yanıt
    Hocam metro dediniz, bende şöyle bir olayı anlatayım.

    Çayyolu'nda çalışıyorum ve trafiğe takılmadan yeni açılan metroyu kullanayım dedim. 10 dk. metronun gelmesini bekledim.
    Metro geldi bindim, diğer iki metro hattı olan Batıkent-Kızılay ve Dikimevi-Aşti metrolarına göre çok yavaş ilerliyor gibi geldi(hızlanmaları ve kapı hareketleri çok yavaş). 35-40 dk arasında Kızılay'a ulaştım. Toplamda geçen süre 45 dk. Normalde iş yerimden dolmuşla 25dk civarında Sıhhiye'ye gidiyorum. Sıhhiye-Kızılay arası yürüyerek 5dk. Metro bu hızla hareket ederse bence pek tercih edilmez gibi geliyor.

    Ayrıca metro pek kalabalık olmuyor yada bana pek denk gelmedi, bindiğim zamanlarda. Bunun sebebi ise, Çayyolu'nda genel olarak ekonomik seviyesi yüksek insanlar var. Lüks araçlarını bırakıp, metro tercih edenlerin pek fazla olacağını düşünmüyorum.

    Diğer yandan geçenlerde Batıkent metrosuna bindim. Sincan metrosundan dolayı, 27 dk süren yolculuk 45 dk' lara çıkmış durumda(her durakta ektra 1 dk beklemelerle). Böyle gecikmelerle insanlar raylı sistem yerine yine karayolunu tercih ederse, trafik pek rahatlamayacak ve yine o dolmuşları kullancağız gibi.




  • La bize her yer Angara der noktayi koyarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç fazla toplu ulaşım kültürü de yok imkanı da.
    doğal olarak trafiğe yansıyor millet bir an önce gideceği yere yetişmek için kendi çapında yol açmaya çalışıyor.
    konya yolundan hep sağdan sağdan giderim daha hızlı akar
  • -Alper- kullanıcısına yanıt
    aynen hocam ..normalde hızlı gitmesi gerekiyorken..tam tersi otobüsle aynı ortalama sürede gidiyor..kendi arabamla 20-30 dak gittiğim yere metro ile 40-50 dak gidiyorum..sıkıntısı duraklarda çok bekliyor ve tahminimce sistem tam oturmadığı için yavaş gidiyor..
  • Bende ankara trafiğinden nefret ediyorum,geçen hastahaneden dönüyordum istanbul yolundan eryamana geliyordum metro var alışveriş merkezi yerine gelmeden bir tane hacı murat çocuk 18 yaşında felan,yanında da kız var arabasında egzoz felan.Artislik yapa yapa gidiyor aralara girmeler,yanından geçiyordum benimle yarış yapmaya kalkıyor,ben onu 2.viteste görünmez yapardım fakat arabanın içinde annemler felan vardı.Yahu altında erçe doğan şahinler ışıkta dururken artis artis gaz veriyorlar,her göbekte yanlamaya (ÇALIŞIYORLAR) bu beni ayar ediyor.Lan altında supra subaru bmw olsa hadi eyvallah senin neyine trafikte artistik hareketler ? Ankaranın tofaşçılardan bir an önce kurtulması lazım.Ayrıca kırmızı ışıktan sonra sarı yandığında anında kornaya abanma özürlülüğü var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    hoca sende soldan uyuz uyuz gitme ,madem ekonomi yapıcan çekil sağ şeride sallana sallana git sana kimse karışmaz ,ama sol şerit senin sahsi şeridin değil,hem millete yol verme sonrada buradan serzenişte bulun... millete sövme,inan sen ne kadar sövüyorsan aynen sanada o kadar sövüyorlar solu kapattığın için bilesin...şahsen ben sövüyorum,sağ şerit bomboş adama 2 km öteden selktör yapıyorum hala inadına geçmiyor,ne küfür ediyorum bir bilsen...madem derdin ekonomi o zaman yerin sağ şerit...

    hele otobanda 100 soldan ile gidiyorsan


    adam sol şeritte gidemiyorum diye dert yanmamış gittigim anda tampona yapışıyorlar diye yazmış dibinden gelinmesinden rahatsız




  • ahmtıl kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, bencede seçim için hızlandırılmış bir açılış sistemin tam oturmamasına neden oldu. Umarım kısa sürede hızlanma olur aksi halde pek kullanılacağını düşünmüyorum.
  • arkadaslar bence konuyue açan arkadas haklı hala sol şeritte ne işin var diyen zihniyetler var konuya malesef, bir okuyun adam ne diyor tampona yapısıyorlar göt göte gidiyoruz diyor aniden frene bassam kaza olacak diyor, bunları okumuyorsunuz hala sol şeritte ne işin var falan yazıyorsunuz ne yapsın adam önündeki arabanın üzerinden havalanarak mı uçarak mı geçsin, yada sola geçmesi gerektiği bir durumda ne yapsın küstüm ben oynamıyorum diyim sağa mı çeksin geçmiyecekmi bu insanlar sola.
    evet ayrıca bende nefret ederim arkama kadar gelip selektör yapandan bi acelesi oluyo bu tiplerin geneldede gençler böyle, ben ne makas atarım ne trafikte artistik işler yaparım..
    arkadas bilinçli bence mantıklı konusmuss
  • haklısınız ama bunu yapan tayfa genellikle şirket arabası kullananlar,egosunu tatmin etmek isteyenler ha yol vermez bende taciz ederim o ayrı
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.