Şimdi Ara

Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] (5. sayfa)

9 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 19 Misafir (7 Mobil) - 19 Masaüstü9 Mobil1 Android
5 sn
371.200
Cevap
2.880
Favori
24.729.192
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
609 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    arkadaşlar cahilliğimi hoş görün....(world of go nun demosunu steamle indirdim...)indirmez olaydım..hanım ve oğlumda bağımlılık yaptı.
    herneyse şimdi bu oyunun full sürümünü steam den satın almak istiyorum..sistem nasıl işliyor acaba.?..oyunu kredi kartı ile aldıktan sonra steam denmi indiriyoruz..bu uzun sürmezmi acaba...?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ganeja

    arkadaşlar cahilliğimi hoş görün....(world of go nun demosunu steamle indirdim...)indirmez olaydım..hanım ve oğlumda bağımlılık yaptı.
    herneyse şimdi bu oyunun full sürümünü steam den satın almak istiyorum..sistem nasıl işliyor acaba.?..oyunu kredi kartı ile aldıktan sonra steam denmi indiriyoruz..bu uzun sürmezmi acaba...?



    Arkadaşım merhaba, hangi şehirde oturuyorsun bilmiyorum ama İstanbulda Bakırköy Electroworld'de oyun 14 - 15 TL'ye kutulu satılıyordu. Beylükdüzü Mediamarktta da vardı yanılmıyorsam. Steam'den ben hiç alışveriş yapmadım ama mantık dediğin gibi çalışıyor, kredi kartıyla ödüyor, daha sonra internetten bilgisayarına indiriyorsun. Eğer internetten almak istemiyorsanız, bahsettiğim yerlerden veya satan başka bir yerden kutulu temin edebilirsiniz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    arkadaşlar cahilliğimi hoş görün....(world of go nun demosunu steamle indirdim...)indirmez olaydım..hanım ve oğlumda bağımlılık yaptı.
    herneyse şimdi bu oyunun full sürümünü steam den satın almak istiyorum..sistem nasıl işliyor acaba.?..oyunu kredi kartı ile aldıktan sonra steam denmi indiriyoruz..bu uzun sürmezmi acaba...?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ganeja

    arkadaşlar cahilliğimi hoş görün....(world of go nun demosunu steamle indirdim...)indirmez olaydım..hanım ve oğlumda bağımlılık yaptı.
    herneyse şimdi bu oyunun full sürümünü steam den satın almak istiyorum..sistem nasıl işliyor acaba.?..oyunu kredi kartı ile aldıktan sonra steam denmi indiriyoruz..bu uzun sürmezmi acaba...?



    Kredi kartı veya paypal kullanarak oyunu satın adıktan sonra steam hesabınızda tutuluyor ve istediğiniz zaman indirip oynayabiliyorsunuz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Palabıyık

    quote:

    Orjinalden alıntı: ganeja

    arkadaşlar cahilliğimi hoş görün....(world of go nun demosunu steamle indirdim...)indirmez olaydım..hanım ve oğlumda bağımlılık yaptı.
    herneyse şimdi bu oyunun full sürümünü steam den satın almak istiyorum..sistem nasıl işliyor acaba.?..oyunu kredi kartı ile aldıktan sonra steam denmi indiriyoruz..bu uzun sürmezmi acaba...?



    Kredi kartı veya paypal kullanarak oyunu satın adıktan sonra steam hesabınızda tutuluyor ve istediğiniz zaman indirip oynayabiliyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    eveeet... salı gününün oyunu açıklandı...

    Prince of Persia %50 indirimli... 25$
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GCGorusu

    eveeet... salı gününün oyunu açıklandı...

    Prince of Persia %50 indirimli... 25$

    Alıntıları Göster
    Güncellendi, duyuranlara teşekkürler yine cezalı anıma denk geldi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kef_kfb_

    quote:

    Orjinalden alıntı: zurrani

    ubisoft oyunlarında sürekli bir oyunda indirime gideceklermiş, duyurulur...


    hafta içi her gün steam kataloğunda bulunan değişik bir ubisoft oyununda %50 indirim olacakmış desek daha iyi anlaşılır.
    haftasonu indirimi için de hangi oyun ya da % kaç indirim olacağı şu anda belli değil ama ubisoft oyunu olacakmış gibi gözüküyor.

    cod serisinde bir sağlam indirim yapmıyolar..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    quote:

    Orjinalden alıntı: zurrani

    ubisoft oyunlarında sürekli bir oyunda indirime gideceklermiş, duyurulur...


    hafta içi her gün steam kataloğunda bulunan değişik bir ubisoft oyununda %50 indirim olacakmış desek daha iyi anlaşılır.
    haftasonu indirimi için de hangi oyun ya da % kaç indirim olacağı şu anda belli değil ama ubisoft oyunu olacakmış gibi gözüküyor.

    cod serisinde bir sağlam indirim yapmıyolar..

    Demi satsalar şöyle 5 dolara COD5
    _____________________________
    2021 Q3 Advanced 35 TFSI
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ & NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A & SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI & Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    quote:

    Orjinalden alıntı: zurrani

    ubisoft oyunlarında sürekli bir oyunda indirime gideceklermiş, duyurulur...


    hafta içi her gün steam kataloğunda bulunan değişik bir ubisoft oyununda %50 indirim olacakmış desek daha iyi anlaşılır.
    haftasonu indirimi için de hangi oyun ya da % kaç indirim olacağı şu anda belli değil ama ubisoft oyunu olacakmış gibi gözüküyor.

    cod serisinde bir sağlam indirim yapmıyolar..

    Demi satsalar şöyle 5 dolara COD5

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ecay


    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    quote:

    Orjinalden alıntı: zurrani

    ubisoft oyunlarında sürekli bir oyunda indirime gideceklermiş, duyurulur...


    hafta içi her gün steam kataloğunda bulunan değişik bir ubisoft oyununda %50 indirim olacakmış desek daha iyi anlaşılır.
    haftasonu indirimi için de hangi oyun ya da % kaç indirim olacağı şu anda belli değil ama ubisoft oyunu olacakmış gibi gözüküyor.

    cod serisinde bir sağlam indirim yapmıyolar..

    Demi satsalar şöyle 5 dolara COD5

    10 da olur ya
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cause_of_death

    quote:

    Orjinalden alıntı: ecay


    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    quote:

    Orjinalden alıntı: zurrani

    ubisoft oyunlarında sürekli bir oyunda indirime gideceklermiş, duyurulur...


    hafta içi her gün steam kataloğunda bulunan değişik bir ubisoft oyununda %50 indirim olacakmış desek daha iyi anlaşılır.
    haftasonu indirimi için de hangi oyun ya da % kaç indirim olacağı şu anda belli değil ama ubisoft oyunu olacakmış gibi gözüküyor.

    cod serisinde bir sağlam indirim yapmıyolar..

    Demi satsalar şöyle 5 dolara COD5

    10 da olur ya

    Alıntıları Göster
    ben daha gerçekçi düşünüyorum, cod 4 ya da cod: warchest (cod, cod2, united offensive) en azından %50 (%75 süper olur) indirimli.
    en son cod 4 te 2008 mayısta indirim olmuş yalan atmıyorsa forumlar, o da yüzde elliymiş. zamanı geldi, zaten birçok kişi de istiyor bunlarda indirimi.
    bakalım bugün yarın diye bekliyoruz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kef_kfb_

    ben daha gerçekçi düşünüyorum, cod 4 ya da cod: warchest (cod, cod2, united offensive) en azından %50 (%75 süper olur) indirimli.
    en son cod 4 te 2008 mayısta indirim olmuş yalan atmıyorsa forumlar, o da yüzde elliymiş. zamanı geldi, zaten birçok kişi de istiyor bunlarda indirimi.
    bakalım bugün yarın diye bekliyoruz.

    Alıntıları Göster
    cause_of_death , bu ubisoft rüzgarı bitene kadar performans bekliyorum senden...
    brother in arms hell's highway 15 dolar olmuş, %50 indirimli yani.
    ilk yazı ve başlığı mümkün mertebe güncel tut



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zurrani -- 25 Mart 2009; 18:39:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zurrani

    cause_of_death , bu ubisoft rüzgarı bitene kadar performans bekliyorum senden...
    brother in arms hell's highway 15 dolar olmuş, %50 indirimli yani.
    ilk yazı ve başlığı mümkün mertebe güncel tut

    Alıntıları Göster
    cevaplar için teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zurrani

    cause_of_death , bu ubisoft rüzgarı bitene kadar performans bekliyorum senden...
    brother in arms hell's highway 15 dolar olmuş, %50 indirimli yani.
    ilk yazı ve başlığı mümkün mertebe güncel tut

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: zurrani

    cause_of_death , bu ubisoft rüzgarı bitene kadar performans bekliyorum senden...
    brother in arms hell's highway 15 dolar olmuş, %50 indirimli yani.
    ilk yazı ve başlığı mümkün mertebe güncel tut


    Tamamdır, güncelleme için teşekkürler :).
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cause_of_death

    quote:

    Orjinalden alıntı: zurrani

    cause_of_death , bu ubisoft rüzgarı bitene kadar performans bekliyorum senden...
    brother in arms hell's highway 15 dolar olmuş, %50 indirimli yani.
    ilk yazı ve başlığı mümkün mertebe güncel tut


    Tamamdır, güncelleme için teşekkürler :).

    Alıntıları Göster
    Birçok Indie ürünlerinde %33 oranında indirim var.

    Audiosurf 10$ yerine 6.70$ - Ben de yok ancak çok tutan bir oyun gerçekten, sanırsam demosuna ulaşmanız mümkün.
    Eets 10$ yerine 6.70$
    World of Goo 20$ yerine 13.40$ - Daha önce haftasonuna özel 5$'dan satışa sunulmuştu.
    Gish 10$ yerine 6.70$
    Defense Grid : The Awakening 20$ yerine 13.40$
    Defcon 10$ yerine 6.70$
    Trials 2 Second Edition 10$ yerine 6.70$

    Ve birkaç oyun daha var,www.steampowered.com adresinden ulaşabilirsiniz :).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cause_of_death -- 26 Mart 2009; 3:00:23 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cause_of_death

    Birçok Indie ürünlerinde %33 oranında indirim var.

    Audiosurf 10$ yerine 6.70$ - Ben de yok ancak çok tutan bir oyun gerçekten, sanırsam demosuna ulaşmanız mümkün.
    Eets 10$ yerine 6.70$
    World of Goo 20$ yerine 13.40$ - Daha önce haftasonuna özel 5$'dan satışa sunulmuştu.
    Gish 10$ yerine 6.70$
    Defense Grid : The Awakening 20$ yerine 13.40$
    Defcon 10$ yerine 6.70$
    Trials 2 Second Edition 10$ yerine 6.70$

    Ve birkaç oyun daha var,www.steampowered.com adresinden ulaşabilirsiniz :).

    Alıntıları Göster
    Güncel.
    Yeni günün ürünü Far Cry 2 - 30$ yerine 15$ dan satışa sunulmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cause_of_death -- 26 Mart 2009; 20:39:38 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kef_kfb_

    ben daha gerçekçi düşünüyorum, cod 4 ya da cod: warchest (cod, cod2, united offensive) en azından %50 (%75 süper olur) indirimli.
    en son cod 4 te 2008 mayısta indirim olmuş yalan atmıyorsa forumlar, o da yüzde elliymiş. zamanı geldi, zaten birçok kişi de istiyor bunlarda indirimi.
    bakalım bugün yarın diye bekliyoruz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    ben daha gerçekçi düşünüyorum, cod 4 ya da cod: warchest (cod, cod2, united offensive) en azından %50 (%75 süper olur) indirimli.
    en son cod 4 te 2008 mayısta indirim olmuş yalan atmıyorsa forumlar, o da yüzde elliymiş. zamanı geldi, zaten birçok kişi de istiyor bunlarda indirimi.
    bakalım bugün yarın diye bekliyoruz.



    Evet doğrudur.En son 23-26 Mayıs 2008 arası haftasonu indiriminde Call of Duty 4 39.99$ oldu.Yanılmıyorsam O zamandan beri Call of Duty serisinden hiçbirine indirim yapılmadı.Zaten bende o zaman almıştım Cod 4 ü.

    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Defensif Mühendis

    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    ben daha gerçekçi düşünüyorum, cod 4 ya da cod: warchest (cod, cod2, united offensive) en azından %50 (%75 süper olur) indirimli.
    en son cod 4 te 2008 mayısta indirim olmuş yalan atmıyorsa forumlar, o da yüzde elliymiş. zamanı geldi, zaten birçok kişi de istiyor bunlarda indirimi.
    bakalım bugün yarın diye bekliyoruz.



    Evet doğrudur.En son 23-26 Mayıs 2008 arası haftasonu indiriminde Call of Duty 4 39.99$ oldu.Yanılmıyorsam O zamandan beri Call of Duty serisinden hiçbirine indirim yapılmadı.Zaten bende o zaman almıştım Cod 4 ü.

    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Defensif Mühendis


    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    ben daha gerçekçi düşünüyorum, cod 4 ya da cod: warchest (cod, cod2, united offensive) en azından %50 (%75 süper olur) indirimli.
    en son cod 4 te 2008 mayısta indirim olmuş yalan atmıyorsa forumlar, o da yüzde elliymiş. zamanı geldi, zaten birçok kişi de istiyor bunlarda indirimi.
    bakalım bugün yarın diye bekliyoruz.



    Evet doğrudur.En son 23-26 Mayıs 2008 arası haftasonu indiriminde Call of Duty 4 39.99$ oldu.Yanılmıyorsam O zamandan beri Call of Duty serisinden hiçbirine indirim yapılmadı.Zaten bende o zaman almıştım Cod 4 ü.

    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]



    Evet haftasonu için Cod4 indirimi gerçekten mantıklı görünüyor, bakalım yarın belli olacak :).
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cause_of_death

    quote:

    Orjinalden alıntı: Defensif Mühendis


    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_

    ben daha gerçekçi düşünüyorum, cod 4 ya da cod: warchest (cod, cod2, united offensive) en azından %50 (%75 süper olur) indirimli.
    en son cod 4 te 2008 mayısta indirim olmuş yalan atmıyorsa forumlar, o da yüzde elliymiş. zamanı geldi, zaten birçok kişi de istiyor bunlarda indirimi.
    bakalım bugün yarın diye bekliyoruz.



    Evet doğrudur.En son 23-26 Mayıs 2008 arası haftasonu indiriminde Call of Duty 4 39.99$ oldu.Yanılmıyorsam O zamandan beri Call of Duty serisinden hiçbirine indirim yapılmadı.Zaten bende o zaman almıştım Cod 4 ü.

    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]



    Evet haftasonu için Cod4 indirimi gerçekten mantıklı görünüyor, bakalım yarın belli olacak :).

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cause_of_death
    Evet haftasonu için Cod4 indirimi gerçekten mantıklı görünüyor, bakalım yarın belli olacak :).


    haftasonu büyük olasılık ubisoft ve %50 den fazla olacak. store sayfasındaki reklamdan anladığım bu benim.
    bu arada modern warfare 2 teaser çıkmış, bakmadıysanız bir göz atın.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kef_kfb_

    quote:

    Orjinalden alıntı: cause_of_death
    Evet haftasonu için Cod4 indirimi gerçekten mantıklı görünüyor, bakalım yarın belli olacak :).


    haftasonu büyük olasılık ubisoft ve %50 den fazla olacak. store sayfasındaki reklamdan anladığım bu benim.
    bu arada modern warfare 2 teaser çıkmış, bakmadıysanız bir göz atın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_


    quote:

    Orjinalden alıntı: cause_of_death
    Evet haftasonu için Cod4 indirimi gerçekten mantıklı görünüyor, bakalım yarın belli olacak :).


    haftasonu büyük olasılık ubisoft ve %50 den fazla olacak. store sayfasındaki reklamdan anladığım bu benim.
    bu arada modern warfare 2 teaser çıkmış, bakmadıysanız bir göz atın.


    Zaten içinde bulunduğumuz hafta Ubisoft %50 indirim kampanya haftası, Pazartesi - Salı - Çarşamba - Perşembe ve Haftasonu olmak üzere ayrı oyunlarda bu indirim yapılacağı belirtilmiş. Ona da bir bakalım saol :).
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cause_of_death

    quote:

    Orjinalden alıntı: kef_kfb_


    quote:

    Orjinalden alıntı: cause_of_death
    Evet haftasonu için Cod4 indirimi gerçekten mantıklı görünüyor, bakalım yarın belli olacak :).


    haftasonu büyük olasılık ubisoft ve %50 den fazla olacak. store sayfasındaki reklamdan anladığım bu benim.
    bu arada modern warfare 2 teaser çıkmış, bakmadıysanız bir göz atın.


    Zaten içinde bulunduğumuz hafta Ubisoft %50 indirim kampanya haftası, Pazartesi - Salı - Çarşamba - Perşembe ve Haftasonu olmak üzere ayrı oyunlarda bu indirim yapılacağı belirtilmiş. Ona da bir bakalım saol :).

    Alıntıları Göster
    Empire Total War'ın indirime girme ihtimali hiç yok mu?
    _____________________________
    2021 Q3 Advanced 35 TFSI
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ &amp; NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A &amp; SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI &amp; Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA &amp; Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zurrani

    quote:

    Orjinalden alıntı: DeSCeNT

    HL Opposing Force 4.99 $ olduğu yazıyor fakat alsam xp de çalıştırıp oynayabilecekmiyim. Daha önce kopya bulup yüklediğimde oyun açılmamıştı.



    abi ben aldım steamden opposing force'u
    oyunun ortalarında bi yerde takıldı nedense, bitiremedim, yani donuyo bi mapte senaryoda.
    sende de olur mu bilemem, ama oynamadıysan biyerden bul oyna, yada al,
    aynısı olacak diye bişi yok, pc'mden de olabilir.

    Alıntıları Göster
    hafta sonu indirimi ubisoft classic pack 9,99$

    İçindeki Oyunlar :

    -Farcry

    -Beyond Good and Evil

    -IL-2 Sturmovik 1946

    Pazartesi bitiyor almak isteyenler haftasonunu değerlendirsin 20$ karlı alışveriş .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dankır -- 27 Mart 2009; 19:31:37 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dankır

    hafta sonu indirimi ubisoft classic pack 9,99$

    İçindeki Oyunlar :

    -Farcry

    -Beyond Good and Evil

    -IL-2 Sturmovik 1946

    Pazartesi bitiyor almak isteyenler haftasonunu değerlendirsin 20$ karlı alışveriş .



    Alıntıları Göster
    NE yani hafta sonu kampanyası bu mu şimdi?
    _____________________________
    2021 Q3 Advanced 35 TFSI
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ &amp; NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A &amp; SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI &amp; Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA &amp; Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    NE yani hafta sonu kampanyası bu mu şimdi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ecay

    NE yani hafta sonu kampanyası bu mu şimdi?


    Aynen ben de hiç beğenmedim.
    _____________________________




  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.