< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Digiturk Modül [ANA KONU] (168. sayfa)




-
-
Zor bir şey olmamalı aylık 4k yıldızlı paketi iptal edilir yıllık olarak tekrar açılır aradaki kısıt ücretler faturaya dengeli şekilde yansır. Tabi bunu anlayan birine anlatmak mesele.
Modül hizmetimiz yok diyen müşteri temsilcisi duydu bu kulaklar.
-
Alıntı
metni:Maalesef ben o dönemin öldüğünü düşünüyorum Kesinlikle öldü hocam. Hiçbir şüpheniz olmasın. Ama işin daha vahim bir kısmı var...
Alıntı
metni:İnsanlar merak etmiyor, öğrenmiyor, sormuyor Benim gibi meraklı insanlar halen var, bizler halen varız. Ama vahim sorun şu, bizim merakımızı sözde işin "usta"sı olanlar yok etmeye ant içmiş. Mesela örnekler vereyim.
Eve internet için kuruluma gelen adamlara "Hocam sırf PPPoE bilgilerini girmek ve WAN MAC adresini kayıt etmek için sizi gönderiyorlar, yazık değil mi yani ben bunu kendim yaparım, sizi günlerce bekliyoruz iki dakikalık iş için" diyince "Sen ne anlarsın o işlerden" diyen oluyor.
Merkezden problem oluyor, müşteri hattım 100 Mbps'den 50 Mbps'e sabitleniyor. Bu fiber ayrıca, VDSL değil. İlla ekip gönderiyorlar. Adama diyorum ki "Hocam boşuna geldiniz, bu evde binlerce liralık son seviye ekipmanlar var, işletim sistemleri, ağ sistemleri hepsi doğru kurulmuş" diyorum. "Sistemden hata, buraya gelip yapabileceğiniz hiçbir şey yok" diyorum. "Senin modem bu ne ya böyle, biz sizlere ZTE veriyoruz bak sen gençsin anlamazsın böyle şeylerden. Onu takalım düzelir" diyor. Takıyor, düzelmiyor. Geldiği gibi gidiyor. Sonra merkezden sorun çözülüyor, aynı dediğim gibi...
Digiturk'ten herif geliyor. Benim Sony TV ve Denon AVR var. Digiturk kutusu, playstation falan her şey AVR'a bağlı. Bağlantı zaten HDMI üzerinden. HDMI ARC ile de yüksek kalite ses alabiliyorum, hoparlörlerimin hakkını veriyorum. Kutuda problem çıkıyor (muhtemelen HDMI portu yerinden çıkıyor, lehimi bozuldu galiba). Adam diyor ki "Bu ne bak sen bu cihazı sök buradan (AVR), biz bunu desteklemiyoruz, senin direkt TV'ye bağlaman lazım, sorun bundadır, bunu kim sattı sana nerden buldun" bende artık dayanamayıp "E hocam AVR bu yani sizin dönem daha iyi bilir diyorum" oralı değil. Köyden inme demek istemedim ama... neyse.
Kısaca merak edenler halen var, üzülmeyin. Ama üstümüzde çok ezici bir çoğunluk olmuş. "Kafanı böyle şeylerle yorma yeğen, çağır servisi halletsinler" diyen bir kesim var. Merak etme, sorgulama, soru sorma, araştırma falan bunlar eskide kalmış bazılarına göre.
Biz merak ediyoruz ama ustalar teşvik etmiyor.
Şimdi aynı şeyi modül konusunda yaşıyorum. Modül diye bir şey yokmuş arkadaşlar. Modül stokta yok demiyorum, yanlış anlamayın. Modül diye bir teknoloji yokmuş. Böyle bir şey icat edilmemiş. CI modülü diye bir şey yokmuş. Yok yok. Dağılın bence arkadaşlar biz bu konuyu kapatalım. Çünkü bazı müşteri hizmetleri elemanlarına ve servislere göre böyle bir şey yokmuş. Adamlar bu sayfayı hiçe sayıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alphonsus -- 19 Ağustos 2025; 22:15:31 >
-
Modül hizmetimiz yok gene iyi hocam. Ben modülün gerçekliğini inkar eden duydum. Modül diye bir şey icat edilmemiş. Öyle bir şey yokmuş.
En azından sizinki varlığını kabul etmiş, bizde yok demiş (tabii burası da ne kadar doğru tartışılır)
-
Yorum yok ne diyeyim rezalet.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X