Şimdi Ara

____ ::: DH SAAB TAKIMI ::: _____ (44. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.465
Cevap
59
Favori
321.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorularımı yazarken bu denli ilgiyle cevap verileceğini düşünmüyordum başta alişakir olmak üzere yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim sağolun.Peki aracı alırken hakan salınmışa götürsek baktırabiliyoruz değilmi temizmi değilmi diye?
  • Hakan salınmışı öğrendiğim iyi oldu özellikle böyle numunelik diye tabir edilebiilecek araçlarda sağlam bir ustanızın olması çok çok önemli çünkü çoğu yer anlamadığı için otomatikman 50 liraya hallolabilecek bir şeye bile hemen komple parçayı değiştirelim diyorlar oda hem maddi hem manevi can sıkıyor aslında yanlış anlaşılmasın madem paran bu kadar kıymetli git hyundai al diyebilirsiniz belki ama mesele şu ben para harcarım arabaya düzgün bakarım ama harcadığım para karşılığında sorun düzelmeyince çok sinirim bozuluyor şu an kullandığım araç olan lineanın turbosu bozuldu revizyon gördü 900 lira para verdim ama 30 bin km dir tık yok ama önceki aracım s80de fevkalade para harcamama rağmen sorun çözülmemiş akabinde aracı zararla satmama neden olmuştu yani bu kadar temkinli olmamın sebebi bu takdir edersinizki burası TÜRKİYE yanlış bir hareketi birşeyleri göze alarak yaptığınızda etrafınızda en kibar tepki veren ben demiştim zaten almamalıydın ne işin var bu arabayla ne enteresan adamsın gibi şeyler duyunca daralıyor insan...Aynı hatayı tekrarlamak istemiyorum yeniden teşekkür ederim herkese




  • Son bir soru daha sormak istiyorum ltp ts vector gibi uzatmalar var hangisini alsam daha mantıklı olur birde bunların açılımı nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    Son bir soru daha sormak istiyorum ltp ts vector gibi uzatmalar var hangisini alsam daha mantıklı olur birde bunların açılımı nedir?

    Alırsan TS al bence... LPT=Düşük basınçlı turbo, 1 barın altındaki turbolar için kullanılıyor. TS'ler 210 HP'lik yüksek basınçlı turbo modelleri.... LPT'de iş görür ama TS varken hafif kalır...Donanım da mumkünse Aero, en azından Vector olsun....
  • teşekkür ederim cello peki bu araçların piyasası nedir sitelerde fiyatlar çok dengesiz kimi 2005ine 35 derken kimi 2003üne 38 diyor 2005ten aşağı düşünmüyorum ama ts az galiba birde bu tid ler çokmu cansız yani hantalmı kalıyor?
  • vectorlar 210 ps peki tsler kaç ps kullanılan 2.0t motorda düşük basınçlı turbomu var yoksa yüksekmi yaşım 29 haliyle biraz performans merakım var 2.0 vector alsak yeterli olurmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    teşekkür ederim cello peki bu araçların piyasası nedir sitelerde fiyatlar çok dengesiz kimi 2005ine 35 derken kimi 2003üne 38 diyor 2005ten aşağı düşünmüyorum ama ts az galiba birde bu tid ler çokmu cansız yani hantalmı kalıyor?

    her arabayı gidip görmek lazım, özellikle vites kutusu ve turbonun durumuna...bazıları keyfine ilan veriyor, bazıları acil ihtiyaçtan... sanırım o yüzden fiyatlar dengesiz...Dizelini hiç kullanmadım ama kullanan yüksek torkundan dolayı beğenmiş.
    210 Hp likler yüksek turbolu, VEctor veya Aero paketleri var.

    Bir de şu var; eğer daha güçsüz bir saab alacaksan hiç alma, yerine opel, passat vs piyasadaki alternatiflerine bak derim. Sonra elden çıkarması da kolay olur. Yüksek performanslıları zaten fark yaratanlar




  • Kesinlikle... Eğer kriteriniz yüksek güç, hız ve performans ise saab yada volvo düşünün. Diğer türlü çok bir esprileri olmaz Türkiye'nin piyasa şartlarında... Şahsen benim araç 250değil 150hp olsa idi asla almazdım... Bir saab alacak olsam, 200+ güçte olmazsa almam muhtemelen binmek için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semavi -- 21 Mayıs 2012; 10:01:19 >
  • Aynı fikirdeyim hızlı arabaarı seviyorum zaten günlük aracım var bu saab zevk aracı olacak işte akşam gezmeleri tatiller özel yerlere giderken vs..yani en az 2.0t 210 ps olanını bakacağım o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    Aynı fikirdeyim hızlı arabaarı seviyorum zaten günlük aracım var bu saab zevk aracı olacak işte akşam gezmeleri tatiller özel yerlere giderken vs..yani en az 2.0t 210 ps olanını bakacağım o zaman

    t harfinin büyük veya küçük olması çok şey değiştiriyor
    2.0t yazanlar 175hp ki onu alacağınıza vectra c liftback kasa 2.0turbo alabilirsiniz, o da 175hp ve aynı motor.motor üst kapağı, kaput içi yerleşimi komple birebir aynı.

    2.0T olanlar 210hp ve 230-252hp diye hirsch perf. 2paket var. 230lukda ciddi anlamda 0-100 iyileşmesi ve yakıt tüketiminde azalma var. hirsch verileri öyle diyor...
    Aero yanılmıyorsam spor şasi ve süspansiyon, jant, lastik şeklinde ve en üst donanımı barındırıyor sanırım...




  • ilgiliz için teşekkür ederim çoğu 2.0tnin yanında 210 beygir yazıyor ilanlarda aslında anlayan biriyle almak lazım acele etmiyorum zaten hem ikinci eli çok zayıf hemde yavaş bir araba can sıkabilir bazı şeyleri göze alıyorsa insan bir karşılığı olmalı
  • Özellikle 2.0t ler turbo diyerek direkt öyle yazıyor. anlamayan çıkar vs.

    2.0T ler 210hp. Bagaj kapağında da 2.0T yazar.
    Bu araca satın alabileceğiniz 2paket var. 230 veya 252hp olarak. belli bir ücret karşılığında aracınız 230 veya 252hp oluyor. remapping ve turbo basıncında limitler içinde değişiklik yapılıyor.
  • aracın 210 ps lik gücü ilk başlarda yeterli olacaktır performans artık iyice alışıp benim için sıradanlaştıktan sonra böyle bir işlem yapılabilir kanımca tadındanda yenmez:)
  • Su forumun bu kadar canlanacagini hayal etmiyordum açıkcası:) maşallah diyelim...
    @4_7 aramıza hosgeldin:) arkadaslarımız epeyce bilgi vermişler araç ve servisler hakkında ben de bir iki şey eklemek isterim...
    9-3 benzinli olacaksa kesinlikle 210'lük olmalı... Dizel olacaksa da imkan varsa 180'lik TTiD modeli alınmalı. Bizde 150 lik dizel var, Torku çekisi çok keyifli ama bence 1600kglik arac icin belirli hizlardan sonra çekiste yetersiz kalıyor(140 tan sonra çekişin azaldığını hissediyorsunuz rahatlıkla)zaten benzinli 210luklarin Torku da neredeyse aynı... Biri 320nm digeri 300nm. Eğer ki dediğin gibi az kullanacaksan dizeli hiç düşünme bile.
    Bir diğer nokta da spor amortisor ve yaylar... Biz aldıktan sonra serviste öğrendik araç vektör paket olmasına rağmen opsiyonel spor yay ve amortisorle ithal edilmiş. Neden bu kadar sert amortisorler mı patlak diye düşünüyorduk. O derece sert ve açıkcası rahatsız edebiliyor sehir ici bozuk yollarda ve zamanla enteresan sesler de duyabiliyorsun:) Ancak otoyolda da resmen yapışıyor araç, virajlarda o güveni size çok iyi hissettiriyor. Kısaca sert suspansiyon ve yaylar ile birlikte bunlardan kaynaklanan gacir gucur sesler canınızı sıkmazsa aerodan yana olabilir tercihin.
    Fiyat olarak limit nedir bilemiyorum ama 41.000 liraya Ankara'da güzel bir 210 lük var 2007 model makyajı. 06 LUG plakası ilanlarda gormussunuzdur. Tek gecerim:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar,

    forumu düzenli olarak takip ediyorum ve son yazılan bilgiler gerçekten çok faydalı teşekkürler. Anladığım kadarıyla turbo ve otomatik olan her arabadaolduğu gibi bu arabada da şanzıman, motor ve turbo nun durumu en kritik soru olarak karşımıza çıkıyor. Ben de epeydir Ankara'da saab arıyorum. Aşağıdaki linkdeki arabayı 34.000 Tl ye kadar bıraktılar. Arabanın sağ tarafı çizikten ötürü boyalı dediler. Siz ne dersiniz?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-saab-2005-saab-vector-2-0-t-otomatik-f1-full-full-210-hp-85234805/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverhastası

    Merhaba arkadaşlar,

    forumu düzenli olarak takip ediyorum ve son yazılan bilgiler gerçekten çok faydalı teşekkürler. Anladığım kadarıyla turbo ve otomatik olan her arabadaolduğu gibi bu arabada da şanzıman, motor ve turbo nun durumu en kritik soru olarak karşımıza çıkıyor. Ben de epeydir Ankara'da saab arıyorum. Aşağıdaki linkdeki arabayı 34.000 Tl ye kadar bıraktılar. Arabanın sağ tarafı çizikten ötürü boyalı dediler. Siz ne dersiniz?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-saab-2005-saab-vector-2-0-t-otomatik-f1-full-full-210-hp-85234805/detay



    Servise götür ( Opan ) Geçmişini öğren, Boyaya da takma bence. Değişen olsa bile önemli değil direklere zarar gelmedikçe. Benim Saab'da hasar vardı alttan ama tık demiyordu Rot balansda ve yüksek hızlar. Pazarlık için elinde şans olur. Araç hakkında yorum istersen de gerçekten harika. Yapılması gereken herşey yapılmış kasada sadece iş yazılıma kalmış




  • Teşekkürler cevabınız için. Bende dediğinizi gibi opan'a götürmeyi düşünüyorum. Hayırlısı artık.
  • Onur cukka arkadaşım ilgin ve alakan için teşekkür ederim formu hep canlı tutarım ben daha çok aklıma takılan şey var çok ince eleyip sık dokuyorum hayatımda iki kere ani karar verip araç aldım uzun vadede hep pişman oldum biri malum s80 diğeride 76 model bir klasikti(tadı hala damağımdadır amerikan ayrı birşey) neyse yani yol yapma derken şu an uğraştığım iş gereği az yakan bişey lazım 1.3 multi linea var ama bir yere giderkende o kadar çalışıyoruz kazanıyoruz birşey olsun altımızda kapısını kilitleyince dönüp bakayım içime sinsin diye.Ancak 41 bin lira saaba vermek için henüz psikolojim hazır değil sanırım aslında kesinlikle hakkı buna itirazım yok eş değeri araçların fiyatları belli ama dediğim gibi biraz ağırdan alıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4_7 -- 22 Mayıs 2012; 23:07:05 >




  • Birde roverhastası arkadaşım sadece duyduğum birşeyi paylaşmak istiyoru isveç malı turbolu araçlara uyum sağlayan tek marka prins miş brc takılı diyor ilanda kontrol ettirirken sıkıntı olurmu diye onuda sor bir istersen saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4_7 -- 23 Mayıs 2012; 1:54:52 >
  • birde bende imzamda saab resminin olmasını istiyorum nasıl yapıyoruz onu?
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.