Şimdi Ara

DELTA Servis (68. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xae Ryu

    Distribütör garantisi olmayan ürün almayın aldırmayın arkadaşlar 100 lira fazla olsun ama ilerde kafanız ağrımasın

    Sevgili Arkadaşlar Bir Haftadır Telefon Almayı Planlıyordum Hepsiburada Üzerinden Samsung c7 Modelini almaya karar kıldım ithalatçı garantilidir ibaresi vardı
    bende samsung tr arayıp ürünün arızası ve olası bir durumda kime göndereceğimi sormak istedim bu arada hepsiburadada müşteri yorumlarından bir tanesinde ürünün delta garantili oldugundan bahsedilmiş samsung tr müşteri temsilcisine ürünün deltaya ait oldugunu söyledim oda bana ürün bizim distribütörlerimizin garantisinde değil arıza onarım durumunda bir şey yapamayız dedi bu arada bu ürünün türkiyede satışı olup olmayacagını sordum tel bi süre bekledikten sonra ürünü samsung tr ye getimeyecek bu yonde bilgi aldım dedi. bu yüzden ürün hakkıdna size bir bilgi vermemde mümkün değil dendi.
    bu kısımdan sonra ben hepsiburada müşteri temsilcisine ulaşıp ürünün hangi firmanın teknik servisinde olup olmadıgını ve türkçe dil desteginin olup olmadıgını sordum telefondaki bayan bizim distribitör firmalarımız çok sık değişmekte bu yüzden size bilgi veremem ayrıca türkçe dil desteği olup olmadıgınıda mail yolu ile sorun cevaplarlar dendi
    bana gelen mail şöyle:
    Değerli Müşterimiz,
    Ürün 2 yıl ithalatçı firma garantilidir. Hepsiburada.com olarak tedarikçilerimizi yıllardır piyasada var olmuş ve olacak olan tedarikçilerden seçmekteyiz. Herhangi bir arıza durumunda çalıştığımız firmalar müşterilerimizi mağdur etmeyecek firmalardır.
    Ürün ithalatçı firmaları zamanla farklılık gösterdiği için ithalatçı firma bilgisi aktaramamaktayız.
    Ürün garanti belgesinde belirtilen firmalardan destek alabilirsiniz.
    Ayrıca üründe bir sorun ya da arıza olması durumunda ürünü direkt olarak tarafımıza da gönderebilirsiniz. Bu konuda firmamız yetkili noktadır.
    Üründe Türkçe dil desteği mevcuttur.
    Saygılarımızla.


    Hepsiburada.com
    Müşteri Hizmetleri

    Talep Detayları
    Talep No: RCT-283-98016
    Konu: Ürünün garantisi hangi firmaya ait, garanti süresi ne kadar?

    bu mailden anladıgım kadarı ile hepsiburada terarikçi firma ismini bildiği halde bu firmanın ismini gizli tutuyor yani bunun bir sebebi internet üzerinden gerekli araştırmayı yapmadan telefonu hepsiburada güvencesinde diye alacaksın daha sonra gelen kitapçıktan servis noktasını öğreneceksin biliyorsunuzki telefona sim kart takılınca o telefon ne geri alınıyor nede satılıyor direkt 2. el konumuna düşüyor sizede dendiği şekilde bu servisler ile uğraşmak kalıyor yani bu olumsuz senaryo bu forumların amacıda zaten ürün almadan önce gerekli bilgiyi toplamak yazılanları okudugumda iyiki alelacele bu ürünü almamışım dedim.
    en kötü senoryada ne olabilirdi ortalama servis süresi uzar iş hakem heyetinde noktalanırdı ama bu kadar baş ağrıtmaya değmez bence gerçi samsungun tr distribütöründeki servisi nasıl o konuda bilgim yok genelde servislerin prosedürleri 3 aşağı beş yukarı aynıdır. ama karşında muhattap bulamamak daha kötü olsa gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wikingtoro -- 29 Eylül 2016; 13:26:06 >




  • LG G4 konusunda Delta ile sorununu çözen hiç mi yok?
  • Merhaba,

    Benim delta durumu merak edenler için yazmak istiyorum okumayanlar geriye dönük olarak konuya bakabilirler.

    Tüketici hakem heyeti kararı dün itibari ile elime ulaştı 26/09/2016 tarihinde karar çıkmış ve olumlu olmuş.Bizdeuygun dan aldığım LG G2 telefon için delta yerine bizdeuygunu şikayet etmiştim ve hakem heyeti 1270 TL fatura tutarının iadesine karar verdi 15 gün içerisinde iade yapmaları gerekiyor yapmasalar da sorun değil artık her türlü alırım diye düşünüyorum.
    Firma savunmasında sadece ithalatcı olduğunu garanti firmasının delta olduğunu bu yüzden şikayetin reddini istediğini yazmış ancak benim için olumlu bir karar çıkmış.Yani bu durumu yaşayanlara önerim ürünü aldığınız firmayı şikayet edin satıcı sorumluluktan kacmak istesede karar o yönde olmuyor.
    Son olarak delta servis hakkında ki düşüncemde benim sağlam telefonumu yedek parça olarak veya yeni actıkları 2.el telefon satış sitesinde satarak değerlendirirler...




  • Yazılanları uzun uzun okumadım ama Delta Servis garantili Note 2 almıştım 3 yıldan fazla oldu belki, telefonda şarjla ilgili sorunlar çıkmıştı 10 gün içerisinde hallettiler. Başkaları gibi anakartı yanmış, bilmem nesi bozulmuş falan deyip ücret talep edebilirlerdi, şarj soketi bozulmuş, değiştik dediler oldu bitti.
  • hamur84 H kullanıcısına yanıt
    delta servis garantisi sorunlu.
  • Kesinlikle uzak durulması gereken şirket neden mi ?

    19 Ağustosta ekranda sararma nedeni ile Sony Xperia Z2 telefonumu bu çakallara verdim garanti dolma tarihi 14 eylül idi
    19 eylülde telefonum geldi ancak ekranın Knock on özelliği çalışmıyordu yani yan sanayi ekran kullanmışlar ve telefon çekmiyordu
    telefonu 20 sinde geri iade ettim garanti süresi serviste kaldığı sürece ekleniyor dendi ve 10 gün sonra telefonum tekrar onarılarak geldi
    bu sefer ekran değişmesine rağmen servis kağıdında ekranda soruna rastlanmamış yazıyor ve telefon ayarları yapılmıştır deniyordu
    ancak bu sefeerde telefonun dokunmatik ekranı kendi kendine tıklamaya ve oraya buraya girmeye başladı servis testine girdigimde belli bir alanda dokunmatik calısmıyor kendi kendine işlem yapıyordu aldıktan 1 gün sonra yine telefonu verdim servise ve bugun aranarak garanti süremin dolduğu ve ücretsiz onarım yapamiyacaklarını söylüyor delta servis olan olayları anlattığımda sadece sessiz kalabildi ve İstanbul Bilişimi arayarak serviste kalan sürenin garantiye ekleniyor mu öğrenmem lazım diyerek kapadı. Hakkımı savunmadım 2-3 ay Tüketici mahkemesinde uğraşmayayım diye sadece servise yolladım diye telefonu enayi mi sandılar acaba beni bakıyorum herkes şikayetçi bu firmadan bu ülkede bu servisleri teftiş eden kontrol eden bir tek müfettiş kurum yok mudur acaba biz yandık siz yanmayın UZAK DURUN!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bthnvc

    Delta servis adına da tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. 20 iş günü geçtikten sonra servis faturada yazan ücret tutarını ödemek zorundadır. Bunun için de bir tüketici hakem heyetine gidip bilgi alabilirsiniz. Ayrıca kararnameyi alınca ellerine ulaşma süresi 15 gün ve ondan sonraki 15 gün de itiraz süreleri var. Bu süre zarfında size herhangi bir dönüş olmazsa ve delta yada telefonu aldığınız yere ulaşamıyor yada muhatap kişi bulamıyorsanız icra mahkemesinde icra davası açabilirsiniz. İcraya vereceğim dediğiniz zaman bana dedikleri gibi elimize kararname ulaşmadı diyebilirler ben bunu avukatımla konuştuğumda öyle bir gerekliliğin olmadığını söyledi. Ayrıca ellerine ulaştığını hatta ve hatta kimin teslim aldığına kadar hakem heyetinden bilgi aldım. Şahsi tavsiyem sonuna kadar hakkınızı aramanız kimse aramadıkça bu kadar insan mağdur olmaya devam edecektir. İcra davası çok para tutar diye düşünmeyin. Mahkemeyi kaybeden taraf oluşacak masrafları ödemekle yükümlü oluyormuş. Ben bu konu hakkında yeterince bilgi öğrendim sayelerinde öğrenmek istediğiniz şeyler varsa yazabilirsiniz seve seve bilgilendiririm.

    Hocam 20 iş gününü aşarsa paramızı alabiliyor muyuz doğru mu anladım?




  • Arkadaşlar Merhaba Tüketici Hakem heyeti kararı iki gün önce elime ulaştı sonuç doğal olarak ücret iadesi şimdi satıcının itiraz süresinin dolmasını bekliyorum sonra ücret iadesini talep edeceğim ancak telefon hala serviste adamlar rehin aldı sanki gelişmeleri buraya yazacağım .Elinde iade karı olupta parasını alan oldumu acaba?
  • Ben Tüketici hakem Heyeti kararı sonrası paramı aldı. İlgili firmaya IBAN bilgilerinizi mail atın. Bir kaç gün içinde parayı hesabıma yatırmazsanız İCRAya vereceğim deyin, hemen yatırırlar. İcraya verme kolay bir işlem ve iki hafta içinde paranız tahsil edilir.
  • İthalatçı firma garantili LG G3 D855 cep telefonumu 09.06.2016 tarihinde 944203 form numarası ile yetkili DELTA SERVİSE bıraktım. Telefonumu servise bırakalı yaklaşık 60 gün oldu. Bu süreden sonra da yapılacağına inanmıyorum.

    1) Yetkili teknik servis, bıraktığım gün üzerinden 10 iş günü geçmesine ve defalarca aramama rağmen kullanımım için tarafıma aynı emsal ve niteliklerde başka bir ürün tahsis etmemiştir. 4077 Sayılı TKH Kanun 13/6. Madde (Değişik: RG-24/4/2011-27914)

    2) Ayrıca 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında kanunun 13/6. Madde (Değişik fıkra: RG24/4/2011-27914) garanti süresi içinde arızalanan ürünün tamirde kalma süresi azami 20 iş günü olmasına rağmen LG G3 telefonum yaklaşık 60 gündür DELTA SERVİS’te.

    3) DELTA SERVİS’i defalarca aramama rağmen sürekli ithalatçı firmadan yedek parça bekliyoruz diyorlar, ithalatçı firmanın telefon ve adres bilgilerini istememe rağmen bu bilgileri bana vermiyorlar.

    4) 60 gün içinde beni bir kez olsun aramadılar ve internet siteleri üzerinden yazdığım maillere ve destek taleplerine dahi cevap vermiyorlar.

    5) DELTA SERVİS’i defalarca aramama rağmen bana ithalatçı firma olan ÇİÇEKLER ELEKTRONİK TELEKOMÜNİKASYON SANAYİ VE DIŞ TİCARET'in telefonu ve yazışma adresini vermediler (Garanti belgesinin arkasındaki ithalatçı firma adresinde ilgili firma bulunamadı/firma tanınmıyor). Bu bilgileri bana vermeyerek ilgili firmaya ihtarname çekmemi engellediler.

    SONUÇ:
    TÜKETCİ HAKEM HEYETİNDE HAKKIMI ARADIM (Telefonun faturası, serviş fişi, dilekçe yeterli). TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ BENİ HAKLI BULARAK TELEFONU ALDIĞIM FİYAT OLAN 1270 TL NİN İADESİNE KARAR VERDİ. İLGİLİ FİRMAYA MAİL ATARAK PARANIN VERDİĞİM İBANA 3 GÜN İÇİNDE YATIRILMAMASI DURUMUNDA THH KARARINI İCRAYA VERECEĞİMİ YAZDIM. ERTESİ GÜN PARA HESABIMA YATIRILDI.

    SİZ SİZ OLUN ASLA BU İŞİN ARKASINI BIRAKMAYIN. 20 İŞ GÜNÜNDE TELEFONUNUZ SERVİSTEN ÇIKMAZ İSE ANINDA İLÇE KAYMAKAMLIKLARINDA BULUNAN TÜKETİCİ HAKEM HEYETLERİNE BAŞVURUN... HERKES HAKKINI ARARSA BU TARZ FİRMA VE SERVİSLER KENDİLERİNE Bİ ÇEKİDÜZEN VERİR.




  • Wikingtoro kullanıcısına yanıt
    Garanti belgesinde yazan ithalatçı firma adresine iadeli taahhütlü ihtarname çekin. Muhtemelen o adreste öyle bir firma yoktur. Bu durumda telefon faturasında yazan satıcı firmayı/dükkanı veya hepsiburada.comu Tüketici hakem heyetine şikayet edin. her türlü paranızı alırsınız. Yukarıda yazdım benim durumumda aynı sizinkine benziyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viramehmet -- 12 Ekim 2016; 15:58:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viramehmet

    Garanti belgesinde yazan ithalatçı firma adresine iadeli taahhütlü ihtarname çekin. Muhtemelen o adreste öyle bir firma yoktur. Bu durumda telefon faturasında yazan satıcı firmayı/dükkanı veya hepsiburada.comu Tüketici hakem heyetine şikayet edin. her türlü paranızı alırsınız. Yukarıda yazdım benim durumumda aynı sizinkine benziyordu.

    Sağolun Mehmet Bey, paranızı almanıza sevindim. Birşey soracaktım, ben Miui Turkiye den aldım telefonu üstünde Veysi Araz yazıyor ve şuan delta serviste paramı kimden talep etmeliyim?
  • [font="Tahoma"]<script>console.log('sha256 sonrasy: 0.000')</script><script>console.log('1.1: 0.000')</script>

    Yetkili servisi hiçbir şekilde şikayet edemezsiniz. Garanti belgesinde yazan ithalatçı firmayı, faturanın üzerindeki satıcı veya telefonu hangi siteden aldıysanız o firmayı şikayet edebilirsiniz. İthalatçı firmaya ulaşabiliyorsanız (garanti belgesinde yazan adrese) öncelikle o firmayı şikayet ediniz. Şikayet etmeden önce ilgili firmaya iadeli taahhütlü ihtarname çekmek size avantaj sağlar... İnternette ihtarname örnekleri var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viramehmet -- 12 Ekim 2016; 17:15:28 >
  • Bende sizin gibi bir delta servis mağduru olarak ürün alırken bir daha düşünmenizi istiyorum.

    Sony z2 cihazımı daha öcnesinde de deltaya yolladım cihazın bataryası değişti geldi. Geldikten bir müddet sonra
    batarya kapağı acılma yaptı (belliki yeniden yapıştırmak üzere olduğu gibi eski haliyle koymuşlar arka kapağı) sırf kapak icin tekrar yollamak istemedim zaten kılıfla kullanıyordum fakat bir süre sonrada cihaz hic acılmaz oldu.

    Tekrar garantiye yolladım ve şuan ücret talep ediyorlar. ilk yorumları okuduktan sonra bir cok kişiye önerdiğim delta servis'in böyle yapması gerçekten üzücü bir durum.

    GÜNCELLEME :

    Bugün itibariyle fatura tutarı 1350tl olan cihazım icin 1450 tl onarım ücreti cıkarmışlardır Kendilerini burdan tebrik ediyorum mükemmel bir caydırma politası.
    İlk işim tüketici heyetine gidip şikayet etmek olacak.

    Yanlız şöyle bir durum var Garanti belgesinde yazan İthalatcı firma FONOTEL , Servis Delta , Aldığım yer Kliksa(kapanmış Teknosa Bakıyor Artık)

    Şikayetimde nereyi muhattap almalıyım sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufukedis -- 14 Ekim 2016; 15:34:53 >




  • Bugün satıcı firmayı aradım thh karını söyledim Delta servisle görüştük ücret iadesini onlardan alacaksınız dedi bende deltayı aradım onlarda thh karını mail olarak göndermemi istedi suan kararı gönderdim bakalım sonuç ne olacak delta yine bir sorun çıkaracaktır sorun değil bende icraya veririm icra için avukat tutmama gerek varmı acaba yapmam gereken işlemler nelerdir ?
  • breniac B kullanıcısına yanıt
    Firma hangisiydi hocam? kısa bir süre içinde ben de thh kararını bekliyorum. Ödemeyi servis değil de firmanın yapması gerekmiyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taha İletişim firmanın ismi bildiğim kadarıyla satıcının yapması gerekiyor ama anlamadım delta yapacak diyor bakalım sonuç ne olacak.
  • Kronik çatlaklar için 2.kez verdiğim telefonumu bugün aldım.Üstüne basa basa ve özel olarak not aldırmama rağmen yazılım atılmış ve 6.0 olmuş telefon doğal olarak içindekiler silinmiş.Durduk yere yeni batarya takmışlar.(bence başka telefonla karıştırdılar.)Telefonun hoparlörü bozulmuş.Şimdi tekrar uğraşıcam.
  • LG G3 telefonum 1.5 yaşında ve Delta garantili. Durup duruken ekranda titreme, kararma ve kapanma sorunu baş gösterdi. Basit bir çözümü var deniyor ama telefonu açsam garantisi geçersiz olacak. Delta'ya göndersem kimbilir ne şekilde geri gelecek. Telefonda 18 aydır bir çizik dahi yok, sadece aşırı ısınma ve günde 2 defa %100 şarj durumu sorunları vardı.

    Telefonu alırken yine bu forumda Delta'nın süper bir teknik servis olduğu, efsane olduğu, uçtuğu-kaçtığı, müşterisini asla mağdur etmediği yorumlarını okuyarak paralel ithalat telefon almıştım.

    Burayı okuduktan sonra Delta garantili telefon aldığıma pişman oldum. Ne yapsam bilemiyorum, yazılanlar şaka gibi. Bu tip firmaları Sanayi ve Ticaret Bakanlığı takibine aldırıp işletme ruhsatlarını iptal ettirmek gerek. Belge ve kanıtları ile başvurmak isteyen varsa birlikte dilekçe ile başvuralım derim.

    Bizlerin başı yandı, bizden sonrakilerin başı yanmasın.

    Uğraşmak isteyen?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    LG G3 telefonum 1.5 yaşında ve Delta garantili. Durup duruken ekranda titreme, kararma ve kapanma sorunu baş gösterdi. Basit bir çözümü var deniyor ama telefonu açsam garantisi geçersiz olacak. Delta'ya göndersem kimbilir ne şekilde geri gelecek. Telefonda 18 aydır bir çizik dahi yok, sadece aşırı ısınma ve günde 2 defa %100 şarj durumu sorunları vardı.

    Telefonu alırken yine bu forumda Delta'nın süper bir teknik servis olduğu, efsane olduğu, uçtuğu-kaçtığı, müşterisini asla mağdur etmediği yorumlarını okuyarak paralel ithalat telefon almıştım.

    Burayı okuduktan sonra Delta garantili telefon aldığıma pişman oldum. Ne yapsam bilemiyorum, yazılanlar şaka gibi. Bu tip firmaları Sanayi ve Ticaret Bakanlığı takibine aldırıp işletme ruhsatlarını iptal ettirmek gerek. Belge ve kanıtları ile başvurmak isteyen varsa birlikte dilekçe ile başvuralım derim.

    Bizlerin başı yandı, bizden sonrakilerin başı yanmasın.

    Uğraşmak isteyen?

    Seve Seve Ben varım. Hatta Ayrıca Sayfa acıp grup kurup Online olarakta yetkili yerlere şikayetimizi bildirelim gerekirse Bimere de yazalım.




  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.