Şimdi Ara

DELTA Servis (69. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    LG G3 telefonum 1.5 yaşında ve Delta garantili. Durup duruken ekranda titreme, kararma ve kapanma sorunu baş gösterdi. Basit bir çözümü var deniyor ama telefonu açsam garantisi geçersiz olacak. Delta'ya göndersem kimbilir ne şekilde geri gelecek. Telefonda 18 aydır bir çizik dahi yok, sadece aşırı ısınma ve günde 2 defa %100 şarj durumu sorunları vardı.

    Telefonu alırken yine bu forumda Delta'nın süper bir teknik servis olduğu, efsane olduğu, uçtuğu-kaçtığı, müşterisini asla mağdur etmediği yorumlarını okuyarak paralel ithalat telefon almıştım.

    Burayı okuduktan sonra Delta garantili telefon aldığıma pişman oldum. Ne yapsam bilemiyorum, yazılanlar şaka gibi. Bu tip firmaları Sanayi ve Ticaret Bakanlığı takibine aldırıp işletme ruhsatlarını iptal ettirmek gerek. Belge ve kanıtları ile başvurmak isteyen varsa birlikte dilekçe ile başvuralım derim.

    Bizlerin başı yandı, bizden sonrakilerin başı yanmasın.

    Uğraşmak isteyen?

    Ürünü göndereli 13 gün oldu ama ben de sizinle beraber uğraşabilirim. Şu anda olumlu/olumsuz bir izlenim yok bende. Ancak amacım buradaki arkadaşlara destek olmak.

    Ancak, hakkımın yendiğini hissedersem bırakın tüketici mahkemesini, sulh ceza hakimliğine gidip ceza davası açarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgwxx/7 -- 18 Ekim 2016; 3:48:35 >




  • vipsec V kullanıcısına yanıt
    Hocam numarayı aradım ama Erol bey işten ayrılmış. İsterseniz adamın numarasını silin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: breniac

    Taha İletişim firmanın ismi bildiğim kadarıyla satıcının yapması gerekiyor ama anlamadım delta yapacak diyor bakalım sonuç ne olacak.

    Hocam ne yaptınız, gelişme var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok kardeşim arayan soran itiraz sürelerinin dolmasını bekliyorum.Arastırmaları yapıp icraya gidecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: breniac

    Yok kardeşim arayan soran itiraz sürelerinin dolmasını bekliyorum.Arastırmaları yapıp icraya gidecegim.


    Peki servisis aradığınızda ne diyorlar size cihazla alakalı olarak?
  • Cihazla bir işim kalmadı artık cihaz hala onarımda gozüküyor thh kararı ücret iadesi yapılacak satıcıyla görüştüm delta iade yapacak diyor deltayı arıyorum onlarda thh kararini mail olarak göndermemi istedi 4 gün önce gönderdim dönüş yapacagız dediler ( Delta klasiği ) itiraz süresinin dolmasını bekliyorum bakalım ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: breniac

    Cihazla bir işim kalmadı artık cihaz hala onarımda gozüküyor thh kararı ücret iadesi yapılacak satıcıyla görüştüm delta iade yapacak diyor deltayı arıyorum onlarda thh kararini mail olarak göndermemi istedi 4 gün önce gönderdim dönüş yapacagız dediler ( Delta klasiği ) itiraz süresinin dolmasını bekliyorum bakalım ne olacak

    Aynı durumdayım icraya vermek için bekliyordum süre doldu aslında vakit bulup başlatamadım işlemler.
  • Merhaba işlemler için yapilmasi gerekenler neler acaba avukata gerek varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İcra yoluyla ücret iadesi alanlar işlemlerin nasıl olduğunu mahkeme olaylarından hiç anlamayan biri anlayacak şekilde kısaca (veya uzunca olsa daha makbule geçer) yazabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: breniac

    Cihazla bir işim kalmadı artık cihaz hala onarımda gozüküyor thh kararı ücret iadesi yapılacak satıcıyla görüştüm delta iade yapacak diyor deltayı arıyorum onlarda thh kararini mail olarak göndermemi istedi 4 gün önce gönderdim dönüş yapacagız dediler ( Delta klasiği ) itiraz süresinin dolmasını bekliyorum bakalım ne olacak

    Hocam size zahmet ben ve benim gibiler için ne yapmamız gerektiğini yazabilir misiniz? 20 işgünü dolduktan sonra ne yapmalıyız?
  • 20 İş günü geçtikten sonra Kaymakamlıklarda bulunan Tüketici hakem heyetine Fatura,garanti belgesi,servis fişi ( 2şer adet fotokobileri ) Dilekçe ve fotopisi ( Satıcı şikayet edilecek ) teslimedilecek bukadar tahmini sonuç 3ay sürüyor.İcra islemleri hakkında pek bilgim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MGES38

    quote:

    Orijinalden alıntı: sakkin

    Bir şey danışmak istiyorum. Hakem heyeti konusunda tecrübelisiniz. Kvk'daki Htc cihazımı tamir edilmemesi nedeniyle yaklaşık 50 gún sonra hakem heyetine verdim para iadesi istedim. 1 hafta sonra ise tamir edildiği mesajı geldi. Telefonu almadım henüz. Eğer alırsam hakkımı kaybedermiyim? Nasıl bir yol izlenmeliyim?

    Şimdi ilk önce şunu sorayım, hakem heyetine muhatap olarak kimi şikayet ettiniz? KVK yı şikayet ettiyseniz alacağınız cevap YANLIŞ MUHATAP olacak :) Yani boşuna beklemiş olacaksınız. Çünkü kanunda diyor ki her türlü işlemden satıcı muhataptır diyor. Benzer bir olayı anlatayım kısaca, KVK dan almış olduğum Huawei marka telefonda piksel kaybı vardı v servis ücretli yaparız dedi ben de yaptırmayıp hakem heyetine KVK yı şikayet ettim, aradan 5ay geçti karar geldi "muhatap olarak servisi değil satıcıyı yazmalısınız" dendi ve bu süreçte telefonun garantisi dolmuştu :) Yani mutlaka satıcıyı şikayet etmelisiniz. Eğer servisi yazdıysanız bulunduğunuz yerdeki hakem heyetne gidin dilekçenizi geri çekin düzenleyip baştan başvurun.

    Eğer normal şekilde başvurduysanız, telefonu almış olmanız hiçbir şeyi değiştirmez yine karar doğrultusunda iade talebiniz kabul edilir.

    Benim LG G4 telefonum 60 günün sonunda hakem heyetine başvurdum, başvurumdan 1 gün sonra telefon elime geçti ama farketmez sonuçta yasal süre diyor ki tamir süresi 20 işgünün geçemez diyor, 21gün sonra telefonu almış bile olsam yasal olarak iade talep hakkım var.

    NOT: Bu arada dilekçenize sizin telefonu gönderdiğiniz tarihi ispat eden bir kargo gönderisi olmalıdır. Veya Servisin sitesinde online takip sayfasının falan ekran görüntüsünü da ek olarak eklemelisiniz ki başvurduğunuz gün itbariyle 20 işgününü aştığı ispatlansın. Bu arada işgünü olarak artık cumartesiler de sayılıyor bilginiz olsun ;)

    Çok şey söyledim galiba ama herşey apaçık olsun ve doğru yapın diye.
    Selametle...

    Ben daha once 2 defa lg servisi hakem heyetine verdim ikisinde de para iadesini aldim sorun olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear


    quote:

    Orijinalden alıntı: MGES38

    quote:

    Orijinalden alıntı: sakkin

    Bir şey danışmak istiyorum. Hakem heyeti konusunda tecrübelisiniz. Kvk'daki Htc cihazımı tamir edilmemesi nedeniyle yaklaşık 50 gún sonra hakem heyetine verdim para iadesi istedim. 1 hafta sonra ise tamir edildiği mesajı geldi. Telefonu almadım henüz. Eğer alırsam hakkımı kaybedermiyim? Nasıl bir yol izlenmeliyim?

    Şimdi ilk önce şunu sorayım, hakem heyetine muhatap olarak kimi şikayet ettiniz? KVK yı şikayet ettiyseniz alacağınız cevap YANLIŞ MUHATAP olacak :) Yani boşuna beklemiş olacaksınız. Çünkü kanunda diyor ki her türlü işlemden satıcı muhataptır diyor. Benzer bir olayı anlatayım kısaca, KVK dan almış olduğum Huawei marka telefonda piksel kaybı vardı v servis ücretli yaparız dedi ben de yaptırmayıp hakem heyetine KVK yı şikayet ettim, aradan 5ay geçti karar geldi "muhatap olarak servisi değil satıcıyı yazmalısınız" dendi ve bu süreçte telefonun garantisi dolmuştu :) Yani mutlaka satıcıyı şikayet etmelisiniz. Eğer servisi yazdıysanız bulunduğunuz yerdeki hakem heyetne gidin dilekçenizi geri çekin düzenleyip baştan başvurun.

    Eğer normal şekilde başvurduysanız, telefonu almış olmanız hiçbir şeyi değiştirmez yine karar doğrultusunda iade talebiniz kabul edilir.

    Benim LG G4 telefonum 60 günün sonunda hakem heyetine başvurdum, başvurumdan 1 gün sonra telefon elime geçti ama farketmez sonuçta yasal süre diyor ki tamir süresi 20 işgünün geçemez diyor, 21gün sonra telefonu almış bile olsam yasal olarak iade talep hakkım var.

    NOT: Bu arada dilekçenize sizin telefonu gönderdiğiniz tarihi ispat eden bir kargo gönderisi olmalıdır. Veya Servisin sitesinde online takip sayfasının falan ekran görüntüsünü da ek olarak eklemelisiniz ki başvurduğunuz gün itbariyle 20 işgününü aştığı ispatlansın. Bu arada işgünü olarak artık cumartesiler de sayılıyor bilginiz olsun ;)

    Çok şey söyledim galiba ama herşey apaçık olsun ve doğru yapın diye.
    Selametle...

    Ben daha once 2 defa lg servisi hakem heyetine verdim ikisinde de para iadesini aldim sorun olmadi.

    Hocam paramızı servisten mi alıyoruz yoksa satıcıdan mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear


    quote:

    Orijinalden alıntı: MGES38

    quote:

    Orijinalden alıntı: sakkin

    Bir şey danışmak istiyorum. Hakem heyeti konusunda tecrübelisiniz. Kvk'daki Htc cihazımı tamir edilmemesi nedeniyle yaklaşık 50 gún sonra hakem heyetine verdim para iadesi istedim. 1 hafta sonra ise tamir edildiği mesajı geldi. Telefonu almadım henüz. Eğer alırsam hakkımı kaybedermiyim? Nasıl bir yol izlenmeliyim?

    Şimdi ilk önce şunu sorayım, hakem heyetine muhatap olarak kimi şikayet ettiniz? KVK yı şikayet ettiyseniz alacağınız cevap YANLIŞ MUHATAP olacak :) Yani boşuna beklemiş olacaksınız. Çünkü kanunda diyor ki her türlü işlemden satıcı muhataptır diyor. Benzer bir olayı anlatayım kısaca, KVK dan almış olduğum Huawei marka telefonda piksel kaybı vardı v servis ücretli yaparız dedi ben de yaptırmayıp hakem heyetine KVK yı şikayet ettim, aradan 5ay geçti karar geldi "muhatap olarak servisi değil satıcıyı yazmalısınız" dendi ve bu süreçte telefonun garantisi dolmuştu :) Yani mutlaka satıcıyı şikayet etmelisiniz. Eğer servisi yazdıysanız bulunduğunuz yerdeki hakem heyetne gidin dilekçenizi geri çekin düzenleyip baştan başvurun.

    Eğer normal şekilde başvurduysanız, telefonu almış olmanız hiçbir şeyi değiştirmez yine karar doğrultusunda iade talebiniz kabul edilir.

    Benim LG G4 telefonum 60 günün sonunda hakem heyetine başvurdum, başvurumdan 1 gün sonra telefon elime geçti ama farketmez sonuçta yasal süre diyor ki tamir süresi 20 işgünün geçemez diyor, 21gün sonra telefonu almış bile olsam yasal olarak iade talep hakkım var.

    NOT: Bu arada dilekçenize sizin telefonu gönderdiğiniz tarihi ispat eden bir kargo gönderisi olmalıdır. Veya Servisin sitesinde online takip sayfasının falan ekran görüntüsünü da ek olarak eklemelisiniz ki başvurduğunuz gün itbariyle 20 işgününü aştığı ispatlansın. Bu arada işgünü olarak artık cumartesiler de sayılıyor bilginiz olsun ;)

    Çok şey söyledim galiba ama herşey apaçık olsun ve doğru yapın diye.
    Selametle...

    Ben daha once 2 defa lg servisi hakem heyetine verdim ikisinde de para iadesini aldim sorun olmadi.

    Hocam paramızı servisten mi alıyoruz yoksa satıcıdan mı?

    Ben karari servise teslim ettim iadeyi onlar yapti ama lgden onay alip yapiyorlar galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 26/09/2016 tarihinde THH den iade kararı cıkmıstı daha önce yazmıştım. Bugün Bizdeuygun u aradım firma bana evet karar yazısı bize 10/10/2016 tarihinde gelmiş dedi. İadeyi ne zaman yapacaklarını sorduğumda bana itiraz hakkımız var bunun net süresini iletemeyeceklerini söylediler. Bende bu hafta bekledikten sonra icra kanalı ile başvuru yapacağımı ilettim.İade yapacakları zaman bana ulaşacaklarını hesap numarası isteyeceklerini söylediler.Kısaca sürünmeye devam ama yılmak yok.
  • GévréK kullanıcısına yanıt
    15 gün değil mi itiraz süreleri. Bu durumda yarın doluyor olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • connectpeople kullanıcısına yanıt
    Aynı cümleyi bende kendilerine kurdum süre dolduktan sonrada 5-6 gün sürüyor iade süremiz dediler. O yüzden hafta sonuna kadar bekleyip sonra icraya vermeyi düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GévréK

    Aynı cümleyi bende kendilerine kurdum süre dolduktan sonrada 5-6 gün sürüyor iade süremiz dediler. O yüzden hafta sonuna kadar bekleyip sonra icraya vermeyi düşünüyorum.

    THH iade kararı çıkması uzun sürdü mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear


    quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear


    quote:

    Orijinalden alıntı: MGES38

    quote:

    Orijinalden alıntı: sakkin

    Bir şey danışmak istiyorum. Hakem heyeti konusunda tecrübelisiniz. Kvk'daki Htc cihazımı tamir edilmemesi nedeniyle yaklaşık 50 gún sonra hakem heyetine verdim para iadesi istedim. 1 hafta sonra ise tamir edildiği mesajı geldi. Telefonu almadım henüz. Eğer alırsam hakkımı kaybedermiyim? Nasıl bir yol izlenmeliyim?

    Şimdi ilk önce şunu sorayım, hakem heyetine muhatap olarak kimi şikayet ettiniz? KVK yı şikayet ettiyseniz alacağınız cevap YANLIŞ MUHATAP olacak :) Yani boşuna beklemiş olacaksınız. Çünkü kanunda diyor ki her türlü işlemden satıcı muhataptır diyor. Benzer bir olayı anlatayım kısaca, KVK dan almış olduğum Huawei marka telefonda piksel kaybı vardı v servis ücretli yaparız dedi ben de yaptırmayıp hakem heyetine KVK yı şikayet ettim, aradan 5ay geçti karar geldi "muhatap olarak servisi değil satıcıyı yazmalısınız" dendi ve bu süreçte telefonun garantisi dolmuştu :) Yani mutlaka satıcıyı şikayet etmelisiniz. Eğer servisi yazdıysanız bulunduğunuz yerdeki hakem heyetne gidin dilekçenizi geri çekin düzenleyip baştan başvurun.

    Eğer normal şekilde başvurduysanız, telefonu almış olmanız hiçbir şeyi değiştirmez yine karar doğrultusunda iade talebiniz kabul edilir.

    Benim LG G4 telefonum 60 günün sonunda hakem heyetine başvurdum, başvurumdan 1 gün sonra telefon elime geçti ama farketmez sonuçta yasal süre diyor ki tamir süresi 20 işgünün geçemez diyor, 21gün sonra telefonu almış bile olsam yasal olarak iade talep hakkım var.

    NOT: Bu arada dilekçenize sizin telefonu gönderdiğiniz tarihi ispat eden bir kargo gönderisi olmalıdır. Veya Servisin sitesinde online takip sayfasının falan ekran görüntüsünü da ek olarak eklemelisiniz ki başvurduğunuz gün itbariyle 20 işgününü aştığı ispatlansın. Bu arada işgünü olarak artık cumartesiler de sayılıyor bilginiz olsun ;)

    Çok şey söyledim galiba ama herşey apaçık olsun ve doğru yapın diye.
    Selametle...

    Ben daha once 2 defa lg servisi hakem heyetine verdim ikisinde de para iadesini aldim sorun olmadi.

    Hocam paramızı servisten mi alıyoruz yoksa satıcıdan mı?

    Ben karari servise teslim ettim iadeyi onlar yapti ama lgden onay alip yapiyorlar galiba.

    Kararı servise teslim ettim derken? Siz THH ne başvururken davalı olarak Servisi mi yazdınız? Ben hep satıcıyı yazdım ve karar da satıcıya gitti, parayı da satıcı gönderdi. Sevis bu konularda mahkemelik olmadan iade kabul ederse ücret iadesi yapıyor diye biliyorum sadece. Ki onu da çoğu zaman kabul etmiyorlar çünkü tamir ettik diyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GévréK

    26/09/2016 tarihinde THH den iade kararı cıkmıstı daha önce yazmıştım. Bugün Bizdeuygun u aradım firma bana evet karar yazısı bize 10/10/2016 tarihinde gelmiş dedi. İadeyi ne zaman yapacaklarını sorduğumda bana itiraz hakkımız var bunun net süresini iletemeyeceklerini söylediler. Bende bu hafta bekledikten sonra icra kanalı ile başvuru yapacağımı ilettim.İade yapacakları zaman bana ulaşacaklarını hesap numarası isteyeceklerini söylediler.Kısaca sürünmeye devam ama yılmak yok.

    Hocam ben de LG G2 telefonu bizdeuygun.com dan almıştım ve bundan 80 gün önce hakem heyeti kararı çıktı ve firma bu hafta yatacak para haftaya yatacak diye 70 gün bekletti beni. Hata yaptım inandım onlara ama rezil ettiler. Baktım olacak gibi değil icra mahkemesine başvurdum, ondan sonra 15 gün içerisinde yatırmaları zorunlu, o yüzden 10 gün geçmeden param yattı hesabıma. Tabi onlar mahkemeye göndermeleri gerektiği için parayı o yüzdne yatırdılar. Yanii karar çıkalı 20 gün olmuşsa gidin icra mahkemesine dilekçe ile başvurun. Yarım saatlik işi var ;) 40TL gibi bir ücret tutuyor toplam. Ki normalde onun da firma tarafından karşılanması gerekyor.




  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.