Şimdi Ara

DELTA Servis (65. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Degerli üyeler öncelikle herkese hayırlı bayramlar. Delta servis konusunu uzun zamandir takip ediyorum. Çünkü deltaservis garantili lg g3 telefonum sim kart hatasi problemiyle bozulmuş ve istemeyerekte olsa servise göndermek zorunda kalmistim. Telefonumu birbucuk yildir kullaniyordum 5 aylik bir garanti süresi vardi. Internette gencpa diye bir sirketten almistim. Telefonumda kilcal ciziklerden baska herhangi bir fiziksel problem yoktu. Delta servis hakkinda sikayetvar ve benzeri sitelerde cogunlukla olumsuz yorumlar okudugumdan dolayi telefonumu deltaservis ten ziyade özel servise göndermeyi düsündüm en basta. Ama malesefki iletisime gectigim bir cok servis lg g3 telefonunun sorunun kronik bir sorun oldugunu suan icin bir çözüm yolu olmadigini söylediler. Bu sebepten dolayi istemeyerekte olsa telefonumu deltaservise internet üzerinden formu doldurarak gönderdim. Kesinlikle bir çözüm bulacaklarina dahi hiç umudum yoktu. Bu yüzden telefon olmazsa kendimi forumda servis hakkinda olumsuz yorumlar yazmaya odaklanmistim. Tahmin ettigim gibi 15 gün aradan sonra telefonum arizasi giderildi denilerek geri gönderildi. Ve tamir kaydinda sim kart yuvasinin degistigi yaziyordu. Telefonu actim ilk basta calisti ama 15 dakika sonra simkarti yine okumamaya basladi. Malesefki sorun çözülmemisti. Inad ettim hemen geri gönderdim. Yeni tel arayislarina baslamistim kesinlikle orjinal garantili bir telefon alicaktim. Yine 15 gün gecti telefondan ses yoktu servisi aradim sordugumda telefonun sorununun çözüldügü en kisa zamanda gönderilecegi söylendi. Arife günü telefonum geldi, umutsuz birsekilde actim. Sim karti taktim telefon sorunsuz calisyordu. 2 gündür sorunsuz bir sekilde kullaniyorum. Tamir raporunda ana kartin degistigi yaziyor bu dogru cünkü daha öncesinde 16 gb 2 gb rami olan telefonum 32 gb 3gb ram li telefon olmus. Sonuc itibariyle problemim ücretsiz bir sekilde çözülmüs oldu. Bu durum örnek teskil eder mi bilmem ama ben bekledigimden daha iyi bir sonucla karsilastim. Bu mesajida servise duydugum minnetimi ifade etmek zorunda hissettigim icin yazdim. Telefonum tamiratinda emegi gecen servis calisanlarinin hepsine emeklerinden dolayi cok tesekkur ederim. Allah razi olsun
    Herkese hayirli bayramlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telefonu göndermiştim bugün kayıt açılmış hayırlısı bakalım gelişmeleri haberdar ederim.
    Tel G2 Problemler; Sarı leke, dokunmatik bozuk, işlemci ısınıyor.

    Düzenleme: 11 Temmuz'da onlara ulaşmıştı, hala onarım devam ediyor yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akbell -- 20 Temmuz 2016; 15:53:26 >
  • telefon bayram arifesinde eve gelmiş ve şimdi görüyorum ki ekranı kırık ve arka kapağı tam kapatılmadan gelmiş. böyle servis olmaz olsun. hakkımı nasıl arayabilirim?

    edit: kargo tutanak tutmuyor. servis tutanak olmazsa ücretli onarım yaparız diyor. siz siz olun delta servis garantili ürün almayın. servise ürünü havalı torba ile yolluyorsunuz, onlar düz kutu ile yolluyor ve telefon kırılıyor.

    en iyisi 3 5 kuruş fazla verip de distribütör garantili almak.

    SİZ SİZ OLUN KARGODAN NE GELİRSE GELSİN KARGOCUNUN YANINDA AÇIP KONTROL ETMEDEN İMZA ATMAYIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert6385 -- 11 Temmuz 2016; 13:08:16 >
  • Arkadaşlar Merhaba LG G3 Telefonumu 24.06.2016 Tarihinde bilgisayara bağlanınca sadece sarj oluyor,geç şarj oluyor şikayetiyle servise verdim dün mail attım anakart arızalıymış araya bayram tatilide girdi acaba bayram tatili kaçgün sayılıyor ve cumartesi günü iş günü sayılıyormu hesaplamama göre ayın 21 inde yasal süre doluyor.
  • Herkese merhabalar. LG G4 telefonumu 31 Aralık 2015 tarihinde satın aldım. 18 Haziran tarihinde maalesef telefonumda bütün LG lerde kronik sorun olan bootloop yani LG ekranında kalıp açılmama sorunu ile karşılaştım. Araştırdığıma göre LG nin firma olarak teknik bir hata olduğunu kabul ettiği bir sorun. 25 Haziran'da Delta Servis'in Eminönü bayilerine giderek telefonumu elden teslim ettim. Teslim ettiğimde bana kronik bi sorun olduuğunu söylediler. Umarım sonradan kullanıcı hatası diye saçma sapan bi bahane yaratıp benden para istemeye kalkmazlar. Araya bayram tatili girdi vs derken zaman baya geçti. Hala bir sonuç alamadım. Formumda onarım işlemleri devam ediyor diyor fakat aradığımda kimse herhangi bi bilgi veremiyo............. Bugün 10. iş günü telefonumun. Gelişmelerden haberdar edeceğim inşaAllah. Umarım sorun yaşamam..
  • Merhaba Cihazda darbe izi,çizik falan yoksa kullanıcı hatası demezler zaten aradığında söylerlerdi. Benim cihazda Anakart bekliyor Muhtemelen seninkide anakart değişimi olacak. İşgünü olarak 10 dan fazla olması gerekmiyormu benim hesaplamama göre Bayram tatili 4 gün ( Aslında 3.5 ) Cumartesi günlerinide iş günü olarak sayıyorum yanlışım varsa düzeltin .
  • Arkadaşlar tekrar merhaba cihazın azami tamir süresi ayın 21 inde doldu,bugün aradım servisi ücret iadesi istiyorum dedim önce biz 9 gün bayaram izni yaptık ve cumartesi günleride iş günü değil dediler bende resmi tatil 3,5 gün dedim ve cumartesi günleride iş günü sayıldığını söyledim,sonrada ücret iadesini biz yapmıyoruz satıcı yapıyor dediler bende satıcıyı aradım satıcı onların yapması gerekiyor dedi tekrar servisi aradım ordaki yetkilide iş günü dolmamış felan dedi sonrada ücret iadesi yapmıyoruz değişim olabilir dedi bende yasal işlemleri başlatacağım deyip görüşmeyi sonlandırdık.Müsait olduğum ilk zamanda Tüketici hakem heyetine başvurumu yapacağım randevu felan almak gerekiyormu,gerekli belgeler neler daha önce başvuran varmı Tüketici hakem heyetine.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: breniac

    Arkadaşlar tekrar merhaba cihazın azami tamir süresi ayın 21 inde doldu,bugün aradım servisi ücret iadesi istiyorum dedim önce biz 9 gün bayaram izni yaptık ve cumartesi günleride iş günü değil dediler bende resmi tatil 3,5 gün dedim ve cumartesi günleride iş günü sayıldığını söyledim,sonrada ücret iadesini biz yapmıyoruz satıcı yapıyor dediler bende satıcıyı aradım satıcı onların yapması gerekiyor dedi tekrar servisi aradım ordaki yetkilide iş günü dolmamış felan dedi sonrada ücret iadesi yapmıyoruz değişim olabilir dedi bende yasal işlemleri başlatacağım deyip görüşmeyi sonlandırdık.Müsait olduğum ilk zamanda Tüketici hakem heyetine başvurumu yapacağım randevu felan almak gerekiyormu,gerekli belgeler neler daha önce başvuran varmı Tüketici hakem heyetine.?

    Üretici firma niye iade yapsın? Üreticiyi ilgilendiren bi şey yok. Garantiyi veren delta. Servisten red cevabını yazılı olarak alıp faturayla birlikte fotokopi çekip hakem heyetine verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok üretici firma değil kardeşim satıcı firmadan bahsediyorlar. Tüketici hakem heyetine gideceğim zaten 20 iş günü geçti gerekçesiyle.
  • Daha önce durum bilgilendirmelerini yapmıştım. Tüketici hakem heyetine fatura üzerinden şikayet yaptığınız için ithalatçı firmayı şikayet ediyorsunuz Delta servis anladığım kadarı ile onarım için anlaşmalı firma değişimle ilgili durumlarda ithalatçı firma sorumlu.Ben tüketiciye başvurdum üzerinden baya zamanda geçti ama bir ses seda yok şu an için beklemedeyim.
  • Kardeşim fatura üzerinden yapacaksak satıcıyı şikayet etmemiz gerekmiyormu satıcıyla görüştüm servisin yapması gerekiyor diyor. Tüketici hakem heyeti karar süresi neden bukadar uzun ki.
  • Arkadaşlar An itibariyle tüketici hakem heyetine şikayetimi yaptım merak ettiğim konu şim ben servisten telefon gelse dahi teslim almayacağım servisin 90 gün içerisinde teslim alınmayan cihazlardan servis sorumlu tutulamaz di bir yazısı var sonuç ta 3-4 ay sürer diyorlar olumsuz karar çıkarsa durum ne olacak acaba.
  • Bugün 16 iş günü oldu. Aradım işlemler hızlanacak falan dediler.
    Sorum şu ki 20 iş gününü geçerse ne yapmalıyım? Dediler ki değişim taleb edersiniz onaylanırsa yeni gönderilir dedi ben de ya onaylanmazsa dedim o zaman tamir edilir dedi.
    20 iş günü geçince hakkım nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim 20 iş günü dolarsa bence satıcıdan ücret iadesi talep et kabul etmezse ver tüketici hakem heyetine,şimdi servisten değişim istersen iş yine uzayacak adamların umurunda değil birde kullanılmış cizaz dahi gelebilir karar senin.
  • Merhaba arkadaşlar,
    Şirketimin benim kullanımıma aldığı lg g3 telefon delta servis garantisinde. Bazı sorunlardan dolayı delta servise ürünü verdim. 3 aya yakın zamandır beni oyaladılar. Şimdide ne halin varsa gör der gibi şikayet et diyorlar. Böyle bir rezilliği hiç bir serviste yaşamadım. Delta için söylenen olumsuz yorumlara aldırmadığım için bu hataya bende düştüm.

    Şimdi ben bu durumu tüketici mahkemesine aksettirmek istiyorum. Fatura şirket adına olduğından dolayı nereye başvuru yapmam gerekiyor. Bağlı olduğum yer Üsküdar -İstanbul.
  • GévréK kullanıcısına yanıt
    kardeşim geçmiş olsun ben bile okurken sövdüm çıldırmamak içten değil.. resmen dalga geçmişler ben okuduktan sonra forumu telefonu dırek sattım süreç inş lehine sonuçlanır takipteyim
  • Delta garantili telefon için hakem heyeti aracılığıyla para iadesini almış olan var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pazartesi 20 iş günü dolacak. Az önce aradım 20 dakika sıra bekledim. Açtılar dedim internette benim gördüğüm son durumu bana söylemeyin ayrıntılı bilgi istiyorum diye. Bu sefer "telefon detaylı incelemede" dediler ( bu ne demekse?) ne zaman göndereceksiniz dedim haftaya arayın falan dediler sonra 20 iş günü doluyor değişim istiyorum dedim 20 iş günü dolunca isteyebilirsiniz dediler bn de pazartesi ararım dedim kapattım. Açıkçası buradakileri dinlemediğime pişmanım, kıytırık bir telefoncuda yaptırsam 300 liraya daha iyiydi. Böyle bilgi alamadan beklemek çıldırtıyor insanı. Umarım haftaya gönderirler 20 iş günü dolacak ama. Gerçi bunların 20 iş günü kuralını umursadığını sanmıyorum.
    Mahkemeyle falan da uğraşmak istemiyorum hiç anlamam bu işlerden. Ama zorda bırakırlarsa mecbur başvuracağım mahkemeye.




  • ben telefondan vazgeçtim artık. ama bunlardan o telefonun parasını söke söke alacağım. patrona söyledim benim için onur meselesi diye. en kısa zamanda mahkemeye vereceğim.l eğer bu yazıları okuyup paralel yoluyla ( paralel kelimesini korkarak yazıyorum :) ) telefon alanın aklına şaşarım doğrusu. tek sıkıntı nereye başvuru yapacağım bunu öğrenem lazım. fatura şirket adına kesildi.
  • Çok kötü bir firma.12 Temmuz'da Xiaomi Mi4 cihazımın mikrofondaki arızası nedeniyle servise teslim ettim.Sorun benden kaynaklı da değil.Cihaz bana bozuk geldi.Servise götürdüm ve 13 gün içerisinde bana mesaj geldi.Ben de gittim aldım cihazı.Orada denediğimde çalışıyordu.Eve geldim mikrofon yine aynı.Çalışmıyor.Ayrıca telefonumda en ufak bir çizik bile yokken arka kapağının sağ alt tarafını kırmışlar.Açık olarak duruyor.Firmaya gidip konuştuğumda da sanki çok yakın bir arkadaşlarıymışım gibi konuşuyorlar.Resmen trip atıyorlar.Tekrar teslim ettim ve onarılmasını istedim.Bir hafta içerisinde geri döneceklerini söylediler.Ben yapacaklarını sanmıyorum.4 sefer gidip gelirse de rapor alıp iade talep edebiliyormuşum.Muhtemelen öyle olacak ve paramı alacağım.Tabi ki bir şey çıkarıp da hile yapmazlarsa !
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.