Şimdi Ara

DELTA Servis (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yasindal34 Y kullanıcısına yanıt
    [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 13:22:37 >
  • Yasin dal senin yaşın kaç bi söylermisin ben karşındaki bir hizmetaldığın firma sahibi degilim ithamlarına dikkat et muhtemelen de daha gençsin yaşına veriyorum ama benim telefonsuz kalacagim birgün senin anakart ücretinden daha değerli sana diyorum ki şikayetini yazmışsın onlarda cevab vermiş zaten suçunu da kabul ediyorsun anladığım ücretsiz yaptıramadın cihazı şimdide niye az ücret istemediler diyorsun hakem heyetine gitmişsin karar bekliyorsun bekle karar çıkınca bize kararı yolla bizde senin yolunu takip ederiz senide tebrik ederiz daha haklı oldugun mahkemece kanıtlanmamış ki bana göre de haksızsın burda atıp tutuyorsun mahkeme seni haksız bulursa o zaman ne olacak firmaya itibarını iade edebilicekmisin firmayla bi bağlantım yok ama burdan rica ediyorum yasin dalı sizde mahkemeye verin sizde kararı ileride yayınlayın ama forumla ilgilenin mağdur olan yasin dal değil bizleriz yasin dal sende firmayı degil bizi mağdur ediyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • açıkçası arkadaşın sorunu tam olarak okumadım... ama şöyle bir bilgim var... bu bilgi note 2 için... note 2 lerde root rom işlerine girerseniz cihaz büyük ihtimal brick oluyor... e mmc chipi mi neydi o yanıyor... ve değiştirilmesi gerekiyor... haliyle parça pahalı olduğu için yüksek ücretler isteniyor... benzer bir sorun olabilir yasin arkadaşımızın ki... ama benim kafamı karıştıran delta servis şu ana kadar çok daha ağır ithamlarla gelenlere bile cevap vermiş... son onbeş gündür cevapları yok konuda... bilmiyorum bu servislerden hangisine güveneceğiz...
  • mehmetyasar999 M kullanıcısına yanıt
    [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 12:49:51 >
  • İşte onu anlamıyorum delta savunmasını yapmış bana göre siz haksızsınız hem cihaza yaptığınız işlemden dolayı hemde insanların ekmek yediği bir yerden sizi her platformda karalayacagım. Diyerek ve herşeye yorum yapıyorsunuz bi kardeşimizin sorunu çözülmüş siz diyorsunuz ki sizin adınıza sevindim çünkü benimkini yapmadılar biri şikayet yazıyor doğrumu diye anlaşılmadan yada delta savunmasını yapmadan hemen tam destek veriyorsunuz biri delta garantili cihaz alacak aman ha diyorsun şimdi soruyorum sana bırakalım deltayı biz hangi firma garantili ürün alalım ve sen bundan sonra hangi firma garantili ürün alacaksın varmaya çalıştığım konu su satış sonrası hizmeti veren tüm telefon servislerinde benzer sorunlar var daha da ciddileri hatta senin urunun bir sony turkiye garantili olsaydı yada iphone Turkiye garantili yetkili servisi bunların telecervice ikibine dayanmış şikayetleri aynı durum kvk dada .ve bunlara arayarak bile zor ulaşıyorsun boyle yerler umurlarında bile değildir bçküçük bir sıvı temasından kucuk bir darbeden kullanıcıya yeni ürün fiyatı ödetmeye çalışıyorlar şimdi söyle biz hangi firma garantili ürün alalım zaten paralel ıthalat urunlerde normalin çok altında bir fiyatla bu urunleri aldık amacımız en azından delta gibi firmaları yapıcı olarak buralarda tutmak olabildiğince memnuniyet sağlaatmak sende hakem heyetinden lehine bir karar alabilirsin ne mutlu senin adına ama burayı tekeline almaya çalışman çok yanlış şikayetlerimiz yapıcı olsun ki karşı tarafda ticari hayatına devam ederek kendisini biraz daha düzeltsin özürlük bir şey yok çok naziksin genç kardeşim senden ricam hakem heyetinden karar çıkınca burayla paylaşman o zamana kadar beklemen benim sorunum çözülünce bende olmam gerektiği gibi forumu yeni kullanıcılara bırakırım ve yeni konular açılır gerektiği zaman hakem heyetinede gidilir şikayette yazılır hesaplaşmaya çalışmak yanlış burda yazılanlara insanlar seçim yapıyor ve insanlar ekmek yiyor bırakalım herkez okusun ve kendi karar versin Deltayada mail attım verdiğin adresten teşekkürler tel şuan mmesai dışı diyor cvb gelmezse yarın arayacagım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler .'
  • Benim başıma da şöyle bir şey geldi:

    Altı aylık Galaxy S4 telefonum sim kart okumama hatasıyla Delta Servis'e gitti. Haftasonuna doğru verdiğim telefon sonraki hafta onarılıp tarafıma ulaştı ve her şey fazlasıyla yolunda olarak devam ettim.

    Döndükten kısa bir süre sonra telefonun ekranının sol bölümü hiçbir darbe vb etkiye maruz kalmadan hafif içeri çökük gibi görünmeye başladı. Başta sadece belli açılardan görünen sorun boydan boya tüm ekranı kaplayacak siyah bir lekeye dönüşünce S4'ü yeniden Delta Servis'e gönderdim. Telefon bu sefer 1 aya yakın bir sürede geri döndü.

    Telefonlarımı çok dikkatli kullanırım ve üzerlerindeki çizikler falan gözüme çok çarpar. Telefonun bu ikinci gelişinden sonra gördüğüm ilk noktası bu yüzden home tuşunun üzerindeki çizik oldu. Hani böyle dikkatle bakarsınız falan görünür ya öyle değil, elinizle tuşa bastığınızda bile hissedebileceğiniz kadar derin bir çizik. Hevesimin kaçması bir yana, esas gitme nedeni ekran için telefonu açtığımdaysa üzerine birde sim kartımı okumama hatasıyla tekrar karşılaştım. Evet ekran gayet sorunsuz bir şekilde yapılmış ama kart okumama hatasının tekrarlanması ve telefonun fiziksel olarak zarar görmesi karşısında açıkçası hayli şaşırdım.

    Toplamda 1,5 ay telefonsuz kalmayı hadi telafi ettim ama artık kronikleşen sim kart okumama hatası açıkçası telefona olan güvenimi fazlasıyla sarstı. Delta Servis her sorunda üzerine düşeni yaptı ve yine yapacaktır eminim ama home tuşu ve çevresindeki çizik gibi kullanırken gösterdiğiniz özeni hiçe sayacak davranışlara dikkat etmeleri gerekiyor bana kalırsa.

    Bu şartlar altında telefonu yeniden servise göndereceğim ancak tahmin edebileceğiniz üzere hiç ama hiç tadı kalmadı. Delta Servis'ten ricam, son çare olduğunu biliyorum ancak artık bu ürünün yenisiyle değişmesi konusunda işlem yapılmasını isteyeceğim. Toplamda üç teknik problem ve birde serviste yaşanan hasarlar..

    Telefon yapılıp dönse bile zaten elimden çıkartacağım o sebeple Delta Servis'in bilhassa ilk işlemdeki hızlı ve sorunsuz işlemlerinin oluşturduğu güveni ürün değişimiyle korumasını umuyorum. Sonuçta S4 kesinlikle hassas bir telefon ve yeniden yapılıp benden sonra kime gitse benzer sorunları tekrarlayabilecek durumda.

    Servis yetkilisinden en azından konuyla ilgili bir değerlendirme rica ediyorum.




  • yasin dal kardeşim uşakta yaşayan ve burda çalışmakta olan diş hekimiyim...firmayla bir ilgim yok...sadece seni uyarmaya çalıştım...amcan madem avukat sor bakalım firmayı sanal ortamda haksız yere karalarsan ve firma sana haksız yere karaladığn konusunda dava açıp ispat ederse ne kadar tazminat ödersin...dediğim gibi firmayla bi ilgim yok...sadece onlardan s4 aldım tamire gönderdim şimdilik sorunum yok..tek bağlantım budur...sadece seni uyarmaya çalıştım..firmada böyle bir yol izleyebilir dikkatli ol diye..tabi izleyeceğin yol sana kalmış..
  • Sayın delta servis ne zamandir buralara uğradığınız yok ama ben yinede yazayım. Gözumuz sizi arar oldu. Eski bataryamı an itibarı ile size kargoladim değisimin yapildigina dağir bir belge yollamanizi merakla bekliyorum bilgilerinize ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 13 Aralık 2013; 12:07:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Burada yazan kafa da kurcalar,güvende verebilir duruma bağlı olarak değişiyor.Garanti dışı bırakma ile ilgili olan mesajları tekrar okumanızı ve tarihlerine bakmanızı tavsiye ederim.Artı olarak "sahip çıkılmayan" bir örnek verebilirseniz konunun hemen altına yorum ekleyerek yapılmış bir hata varsa düzeltelim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    burdaki ilgi alakaniz ve sözlerinize güvenerek bhz iletişim adlı satıcıdan 5 aralik 2013 de bir adet s4 mini aldım kartim kırık olmadıgı için takıp deneme fırsatım olmadı bugun yeni bir mikro sim kart alip heyecaanla telefona taktim fakat sim kart takilmadi diye gorunuyor baska kart ilede denememe ragmen hicbir sim karti gormuyor telefonu alali 10 gun oldu fakat hic kullanmadan arizali oldugunu gordum gunlerden pazar ve elim kolum bagli vaziyette bekliyorum ne yapmaliyom aldigim yerle mi yoksa delta servisle mi görüşmeliyim yardımcı olurmusunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sayın Delta Servis yetkilisi,

    Bugün çağrı merkeziniz kapalı olduğu için buradan yazıyorum. Birkaç ay önce eşime S4 aldım. Bugün aniden telefon kapanıp açılmaya başladı. Şarjı olmasına rağmen şarjı boş gösterdiği için açılmıyor. Şuan şarj etme imkanı olmadığı için akşam şarja takıp tekrar deneyeceğim. Bataryanın şişmesi ile ilgili yazılar okudum, konudaki bir arkadaş da bataryayı size gönderdiğini yazmış. Bataryayı da iyice inceleyeceğim.

    Bu durumda sorun batarya kaynaklı ise sadece bataryayı size değişim için gönderebiliyoruz galiba. Bir arkadaş bu şekilde gönderim yapmış. Yeni bataryanın gönderim süresi ve prosedür ile ilgili bilgi verebilir misiniz?

    Teşekkürler
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaklaşık 40 gündür bölge servisleri kurulumu için farklı illere sık bir şekilde ziyaretler yapmaktayım.Bu arada da talihsiz bir şekilde stres ve yorgunluğa bağlı sağlık problemi geçirdim.Bu sebeplerden dolayı bulunmaktan gayet keyif aldığım platformdan uzak kalmak zorunda kaldım.
    Yetkili olarak paylaşımlarda bulunmaya ve soruları cevaplamaya devam vereceğim.
    Paylaşımlar ile ilgili bir uzak kalma ve kırgınlık gibi bir durum söz konusu değildir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Cihazım Elime Ulaştı Herhangi Bir proplemi Yok.Delta servis Arka kapaktan sıvı geçirmeceğini söyledi.Ve Kamera ile ilgilide sorunu çözdü.

    Delta Servise İlgili ve ÇÖZÜM Odaklı Çalıştıkları İçin Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Yaklaşık 40 gündür bölge servisleri kurulumu için farklı illere sık bir şekilde ziyaretler yapmaktayım.Bu arada da talihsiz bir şekilde stres ve yorgunluğa bağlı sağlık problemi geçirdim.Bu sebeplerden dolayı bulunmaktan gayet keyif aldığım platformdan uzak kalmak zorunda kaldım.
    Yetkili olarak paylaşımlarda bulunmaya ve soruları cevaplamaya devam vereceğim.
    Paylaşımlar ile ilgili bir uzak kalma ve kırgınlık gibi bir durum söz konusu değildir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Anlıyorum çok gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .
  • mehmetyasar999 M kullanıcısına yanıt
    [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'
  • [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'
  • mehmetyasar999 M kullanıcısına yanıt
    [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'
  • sayın delta servis 1 ay önce s4 batarya şişti bataryayı gönderdim değişti fakat gönderdikleri bataryada bozuk çıktı.tekerar gönderdim oda bozuk çıktı.bune ya .yeni batarya almak zorunda kaldım.birde batarya açıkta geliyor neden amlajında gelmiyor.tüketici haklarına başvuracam.bu rezilklik yazık ya..
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.