Şimdi Ara

DELTA Servis (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.778
Cevap
44
Favori
234.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xieorn

    Bende HTC One M8 almayı planlıyorum Delta Servis garantili 2000 TL'ye denk geliyor yurt içi cihazları 2.400 TL yani çok fark var benim için. Sizce almalı mıyım , sorun çıkarsa uğraştırır mı bu servis çok ? Bazıları iyi diyor bazıları kötü.

    Bana sorarsan alma. Bir sorun çıktığında başına geleceklerden sonra keşke biraz daha fazla verseymişim diyeceksin. Ocak ayında aldığım Xperia Z telefonumu henüz kullanamadım. Sürekli servise gidip bozuk olarak geliyor. Hatta yıpranmış halde geldi. Arka kapağını da açmışlar. Bana sadece yazılım güncellendi demişlerdi. Yarın tekrar göndereceğim değişim için ama hiç ümidim yok. O da sonuç vermese tüketici hakem heyetine gideceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALTAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xieorn

    Bende HTC One M8 almayı planlıyorum Delta Servis garantili 2000 TL'ye denk geliyor yurt içi cihazları 2.400 TL yani çok fark var benim için. Sizce almalı mıyım , sorun çıkarsa uğraştırır mı bu servis çok ? Bazıları iyi diyor bazıları kötü.

    Bana sorarsan alma. Bir sorun çıktığında başına geleceklerden sonra keşke biraz daha fazla verseymişim diyeceksin. Ocak ayında aldığım Xperia Z telefonumu henüz kullanamadım. Sürekli servise gidip bozuk olarak geliyor. Hatta yıpranmış halde geldi. Arka kapağını da açmışlar. Bana sadece yazılım güncellendi demişlerdi. Yarın tekrar göndereceğim değişim için ama hiç ümidim yok. O da sonuç vermese tüketici hakem heyetine gideceğim.

    Hocam benimde başka çarem yok ailem 1.500 TL bütçe verdi 500 TL ben ekleyip almayı planlıyordum ayrıca alacağım site fabrikasyon sorunda birebir değişim yapıyor ilk hafta fakat sonra olucak sorunlar için ilgilenmiyorlar tabii de inşallah garantilik bi durumumuz olmaz 400 TL daha ekleyemem zaten 2.000 TL için telefona fazla diyorlar hele 2.400 TL'ye alalım dersem hiç almazlar başka çarem yok ki :( İnşallah servislik durumu olmaz kimsenin.




  • Ben de senin gibi düşündüm. Piyasada 1600 TL iken delta servis garantili 1200 TL civarı mal olmuştu. O kadar telefon aldım hiç garantiye ihtiyacım olmadı bunda da olmaz dedim ama telefon iki ay kullanımdan sonra çöktü. Kapandı ve açılmadı. Gönderdim perişan halde geldi. Yine bozuktu. şarj olmuyor telefon. Hala da bozuk. Beşinci gönderişim olacak.
    Alırsan da inşallah sorunsuz bir telefon olur da paran cebinde kalır.
  • Bence bir telefoncuya göster bu kadar uğraşacağına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşadığım yerde o kadar iyi bir telefoncu olduğunu sanmıyorum
  • Öncelikle merhaba arkadaşlar bu yazıyı yazıp bilgi arayanlara yardımcı olabilmek için forumunuza kayıt oldum.

    Telefonum yaklaşık 1.5 senedir bende ve ilk defa geçen sene mayıs aylarında bozuldu. Sorunu ise şarj olmamasıydı. Servise gönderdim geldi, yaklaşık 1 ay sonra yine bozuldu ve yine kargo ile yolladım telefonum serviste 30 iş gününden fazla kaldı normalde değişim verilmesi gerekir ama değişim verilmedi . Sebebi, Kargoya verirken adresi yanlış yazılmış. Adamların hatasının çilesini ben çektim yaklaşık 40 gün kadar telefonumdan uzak kaldım her türlü değişim verilmesi gerekiyordu ama verilmedi. Bu olaydan yaklaşık 2 ay sonra yine bozuldu bu sefer bizzat telefonu gidip kendim teslim ettim ve kendim teslim aldım. 4. Sefer yine bozuldu gittim değişim talebi ettim ama verilmedi. Sebebi ise telefon 3 sefer tamir edilmiş 1 sefer sadece yazılımı güncellenmiş ve değişim olabilmesi için 4 sefer aynı arızayı vermesi ve mekanik bakım olması gerekiyormuş. Ama 4 sefer her gittiğinde şarj soketi değiştirildi. Yine adamların hatasının çilesini ben çektim. 5. Sefer servise verdim değişim talebi etmedim bile. Telefonumu geri aldım 6. Sefer yine bozuldu değişim talebi ettim telefon servisten çıktığında açıklamada telefonun şarj soketi darbeye maruz kaldığı için değişim veremiyorlarmış yani telefonu sözde ben bozmuşum. Akıl var mantık var 5 sefer aynı sorundan bozulan bir telefonun 6. Sefer bozulmasının benim suçum olması çok mantıksız. Ama yine bir şey demedim. Telefonu servisten aldığımda titreşimi çalışmıyordu ama benim için o kadar önemli bir sorun olmadığından tekrar servise verme gereği duymadım çünkü her servise verdiğimde en az 2 hafta telefon benden uzak kaldı hatta birinde 30 iş gününü yani 40 günü bile aştı. Telefonumu 7. Sefer servise vermeden 2 veya 3 gün önce telefonuma başkasının sim kartını takmam gerekti ama bu simkart iPhone için kesilmiş benim haberim yoktu neyse arkadaş taktı ama kartı okumadı kartı çıkardık benim kartımıda okumadı. Yani sim kart yuvasıda bozuldu. Şarj soketi, Sim yuvası bozuk ve Titreşimi çalışmıyor sorunları adı altında telefonumu bir daha servise verdim sim kart yuvası benim suçum olduğu için 80 tl ücret ödedim. Ve sonra 8. Sefer yine bozuldu geçtiğimiz hafta Çarşamba günü, gittim servise verdim ve beni orada oturtup 45 dakika boyunca beklettiler 45 dakikanın sonunda biri geldi ve telefonun en geç akşam saat 19:00’a kadar hazır olacağını söyledi. Bende değişim istediğimi tekrar söyledim değişim veremediklerini söylediler sebebi ise daha önce bozulduğunda arızayı tam bulamamışlar bu seferkinde bulmuşlar ana kart değişecekmiş onaracaklarmış farklı şeylermiş falan filan yine bahane uydurmaya başladılar. Anlayacağınız Delta Servis’in Teknik ekibinin beceriksizliğinin çilesini çekmek yine bana kaldı. Yine bi şey diyemedim. Neyse saat daha 16:00 civarıydı bende o kadar bekleyemeyeceğimi ve ertesi günü gelip alacağımı söyledim tamam dediler bende o saatte oradan çıktım 45 dakika beklettikleri için trafik saatine kaldım ve evime 2 saatte ulaştım. Evden öğlen çıktım akşama ancak gelebildim. “Akşam 19:00’a kadar kesin çıkar” sözüne güvendiğim için ertesi gün hiç aramadan gittim. Telefonum daha hazır değilmiş her şeyi yapılmış ama İMEİ numarası yazılması gerekiyormuş onu da yazılımcı arkadaş yapıyormuş oda bu gün hastaymış ve gelememiş falan filan bir sürü şey söylediler. Yani “Delta Servis” in sözüne güvenilemeyeceğini bir daha yaşayarak anlamış oldum. Ertesi gün tekrar gittim ve Telefonumu aldım evime geldim. Sikayetvar.com a şikayetimi yazdım bu sefer başka bir bahane ile karşıma geldiler sim kart yuvası daha önce benim yüzümden bozulduğu için telefonum garanti dışıymış ve değişim veremiyorlarmış. Bana o sitede telefonumun garanti dışı kaldığını söylediler bende hemen delta servisi aradım ve telefonumun garanti dışı olup olmadığını sordum bana garanti dışı kalmadığını söylediler. Bu olaydan iki veya üç gün sonra tekrar delta servise gittim ve itiraz ettim yine bahanelere falan başladılar sonra kadının biri bana telefonumun garanti dışı kaldığını söyledi ama telefonda öyle bir şey söz konusu değildi. Sinirlendim ve çıktım gittim ve şimdi bütün hukuki yollardan hakkımı arayacağım.

    Kesinlikle delta servisin garantisi altında ki bir telefona elinizi bile uzatmayın.




  • Hocam Xperia SP alsanıza bahsettiğinizden daha iyi bir telefondur. Delta Servise güvenebilirsiniz gayet iyi bir servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200 tl için çingenlik yapmaya gerek yok ozaman bu kadar rezillik çekilmez delta servis çok başarılı kendi hatalarını başkalarına yıkma konusunda.
    forumda okuduğum yazılardan bu sonuca vaılyor
  • Aeygt A kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun.
    okurken ben daraldım, siz bu süreçlerde gerçekten iyi dayanmışsınız.
    İnşallah bu sabrınızı yasal süreçte de devam ettirir ve istediğiniz sonucu alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar DELTA SERVİS GARANTİSİ OLAN CİHAZLARI ALMAYIN. Geçmiş yorumlara bakarsanız benimde sıkıntı yaşadığımı görürsünüz.Adamları kaç defa (xperia z) kamera için gönderdim telefonu kaç defa da aynı şekilde gönderdiler en son diş gösterdim bidaha oyle bir sorun çıkmadı ama :D ama sı varr.. ve kaç defada adamları aradım soyledim arka kapağa dikkat edin elim ıslak alıyorum telefonu dedim .hala bir defasında servisten geldikten sonra arka kapak sağa sola oynuyordu aradım gönderin dediler.gönderdim hallettiklerini soylediler.geri gönderdiler .bir defada kamera buharlandığı için gönderdim. Arka kapakla alakalı adamları kaç defa aradım oradan su almasın diye.yine oynuyordu kapak.yani artık telefonu ıslak elle almamaya dikkat ediyordum.aradım dedim kapak yine oynuyor die dediler sıkıntı yok o esneme olabilir dediler.ıslak elle falan aldığınız zaman telefonu sıkıntı olmaz dediler.Neyse bir gün ıslak elle aldım almaz olaydım telefonun ekran karardı. acılmıyor su gitmiş olabileceğinden şüpelendim bunların bataryasıda içinde çıkarmam gerekiyor telefona zarar vermeden arka kapağı kaldırdım bataryanın soketi çıkarttım . ama orda şu görüntü benim canımı sıktı kapağı kapatmada conta falan kullanılır dimi bole yapışkan conta flan kullanılır.malesef silikonla yapıştırmışlar kapağı. Demem o Ki KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE DELTA SERVİSİN SERVİSLİĞİNİ YAPTIĞI CİHAZLARI ALMAYIN FARK ÇOK BÜYÜK DEĞİL ZATEN 200 TL İÇİN BUNCA ŞEY YAŞAMAYA DEĞMEZ.ZATEN YAPTIKLARI İŞTE İŞÇİLİKTE BEŞ PARA ETMEZ.CİHAZIMIN EKRANI DEĞİŞCEK BEDAVA DEĞİŞTİRCEZ DESELERDE BİRDAHA MUHATAP OLMAM İNANIN.




  • Daha 1 gün kullanabildiğim #xperia z2 marka cep telefonumun ekranı kırılınca tamir için Delta Servi Ltd isimli garantör firmaya gönderdim ve macera başladı, ilk geldiğinde telefon kötü bir oto kaportacının eline düşmüş gibi ekran kenarları aşınmış, hoparlör iplikleri dışarı taşmış vaziyetteydi ve daha önemlisi telefon çekmiyordu. Bir daha gönderdim, telefon çekmeye başlamıştı ancak bu kez dokunmatik hassasiyeti tamamen kayboldu ve daha kötüsü ekranı neredeyse düşecek gibi sallanıyor. 3.kez gönderecem bu sefer nasıl bir sürprizle karşılaştığımı bilahare paylaşırım
  • Delta servis güvencesi ile almaktan vaz geçtim.
    200 fazla verecez artık :(
  • Servise gönderdiğiniz telefonu daha fazla bozup size geri gönderirler uzak durun
  • Merhaba çok beyendiğim Xperia Z1 için araştırma yaparken tıklateknolojiyi.com (http://www.tiklateknoloji.com/Sony-C6903-Xperia-Z1-Cep-Telefonu-Siyah,PR-788.html ) sitesinde ürünlerimiz delta servis güvencesi altındadır şeklinde bir not gördüm ve bunun üzerine delta servisi araştırmaya başladım ve bu konuyu buldum yaklaşık 2 saattir okuyorum ve delta servisin bıkmadan usanmadan her soruna ( kanıtlarıyla ) ve her soruya cevap vermesi taktire şayan bir davranış anladığım kadarı ile şikayetimvar.com sitesinide yakından takip ediyorlar delta servisi bu hassasiyetinden ve alakasından dolayı tebrik ediyorum ve bende müthiş bir güven oluştuğunuda belirtmek istiyorum delta servis sanal ortamın ne kadar etkili ve benim gibi birçok insanların internet üzerinden araştırmadan ürün almadığının farkına varmış ve donanımhaber.com sitesinde benim gibi insanları bilgilendiriyor ayrıca bu yazışmaları yapan arkadaşı da ayrıca tebrik etmek istiyorum konulara yaklaşımını ve uslubunu çok beğendim son derece saygılı ve seviyeli.Herşey tamam ama delta servis güvencesindeki bir Xperia Z1 tlf. hangi güvenilir firmadan alabirim yarın ilk iş olarak delta servisi telefon ile arayacağım (sabah 8:00 da :) ve elden veya net üzerinden hangi firmadan almam konusunda tavsiyeline baş vuracağım bu konuda delta servisin bana yardımcı olacağını umut ediyorum tşk.
    Şimdi gelelim sonynin türkiyedeki servisine yani teleservice 2 yıl önce eşime aldığım zylo w20i tlf arzalanması üzerine teleservice göderdim arıza sesin az gelmesi yani tlf la konuşurken karşıdaki insanı duymak ve anlamak nerdeyse imkansızdı tlf tan 29. geri geldi ve bırakın arızanın yapılması birde şebekenin sürekli kopma sorunları yaşamaya başladık tekrar gönderdik yine aynı ve her seferinde sonuca sonuç kısmına yazılım güncellendi bilmem ne şebeke testleri uygulandı gibi şeyler yazdılar yani ses sorunu için hiçbir şey yapılmamıştı tlefon tam 6 kere servise gidip geldikten sonra ve teleservisi defalarca aramama rağmen doğru dürüst karşımda muhatap bulamadım ve tatmin edici bir çözüm ve bir cevap alamadım bunun üzerine sony i aradım ve onlarda teleservisi övdüler bana yani onları savundular bende buna sinirlendim ve mahkemeye verdim 4 ay sonra mahkemeyi kazandım ve mahkeme kararı ile teleservise başvurdum ancak beni oyalayıp durdular paramı geri ödemek için yok efendim ödeme günlerimiz salı günü 1 hafta bekle salı olur ödeme yok ben tekrar ararım bu sefer ödeme günleri salı ve cuma günüdür cuma günü gelir derler akşam 5 kadar yatacak yine yatmaz vs uzatmıyayım sonuç olarak 2.5 ay sonra icra işlemlerini başlatacağımı söyleyip bağırıp çağırdıktan sonra avukat olan dayıma telefon açtırdım ve benim paramı 2.5 ayın sonunda çarşamba günü hesabıma yatırdılar sonuç olarak sony nin yerkili servisiyle bile bu sorunları yaşadıktan sonra delta servisin bu ortamda bile sorun çözme çabaları bence dürst bir firma olduğunu kanıtlıyor tabiki %100 bir memnuniyet kesinlikle mümkün olamaz art niyetli servisler olduğu gibi art niyetli müşterilerde olabileceğine unutmamak gerekir şimdi 1999 tl ödeyip teleservice garantisindeki bir telefonu neden alayım ki 1375 tlye delta servis garantisinde tlf varken delta serviste en azından karşımda muhatap bulacağım ve sorunun çözümü için uğraşan birilerinin olacağı kesin sanırım delta servis bu forum sitesinde bile sorun çözüyor.Saygılar

    Nafiz Şeker



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi booady -- 15 Temmuz 2014; 0:46:37 >




  • Temmuzun 5 de s3 mini şebeke sorunundan dolayı delta servise verdik bugün 11. gün oldu 3 yada 4 defamı aradım tam hatırlamıyorum en son söylenen telefon yapıldı test ediliyor... ya arkadaş uzaya mekikmi gönderiyorsunuz ne testti bu anlamış değilim... pişman oldum ithalatçı firma garantili aldığıma.... boşa demiyorlar ucuz etin yahnisi bu kadar olur diye... delta servis bu işi ya bilmiyor yada müşterileri pek sallamıyor...!!!
  • Burada o kadar kişi yazmış. Sağlam giden bozuk dönüyor diye hala servisi öven var. Umarım işimiz düşmez deltaya bir daha paralel ithalat telefondan da uzak durmak lazım. Tam bir şark kurnazıymış Delta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet

    Burada o kadar kişi yazmış. Sağlam giden bozuk dönüyor diye hala servisi öven var. Umarım işimiz düşmez deltaya bir daha paralel ithalat telefondan da uzak durmak lazım. Tam bir şark kurnazıymış Delta.



    Servisi övenin Deltaya işi düşmemiş yada deltanın yakınıki övüyorlar:) İşiniz kesinlikle düşmesin zaten bizim düştü hala kalkamadık:) ne olacak bu işin sonu bilmiyorum merakla bekliyorum... ama ders olsun paralel ithaletmi allah korusun bir daha tövbe...
  • kliksa'da satılan lg g2lerde delta garantili mi
  • garantisini öğrenmen için ürünü alacağın satıcıyla görüşmelisin @Trbsrt1234



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtchn -- 20 Temmuz 2014; 0:24:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trbsrt1234

    kliksa'da satılan lg g2lerde delta garantili mi

    Hayır

    Teksel, evo veya başka bir şey vardı. Kliksa onlardan o an hangisinden ucuza alıyorsa onu gönderiyor? Hepsi kötü.
    Ama lg garantili ile arasında 300 tl fark olduğu için ben kliksadan aldım. Teksel geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.