Şimdi Ara

DELTA Servis (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Firma gerçektende ilgili. Buradaki konuları okuduktan sonra bende geçen gün delta garantili bir akıllı telefon aldım.
    İnşallah müşteriye olan bu ilgi alakaları artarak devam eder.
  • benimde bugün s4 telefonun elimden düştü ve ekranı kırıldı. deltaservisten yardım bekliyorum. ekran değişim ücreti ne kadardır. yardımcı olursanız sevinirim
  • erkansavci kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu bende yaşadım benimde Xperia Z çihazım var. Xperia Z'lerde genel bir problem sanırım arka kapağı yapışkanlar tutuyor ve cihaz bir kere açıldı mı o yapışkanlar tutmaz oluyor, 3-4 ay bekledim bunun için sonunda Z'de bulunan yapışkandan farklı bir yapışkan uygulandı bir sorun kalmadı sayılır oynama yok ancak biraz bombe var, su geçirmezlik özelliğinide koruyor. En azından suya sokmadım ama sağanak yağışta kullandım. Fön yardımıyla yapışkanları ısıtıp otuturanlar var internette ama sağlıklı bir işlem olduğunu düşünmüyorum.
  • [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 12:45:14 >
  • [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 12:45:32 >
  • kazimyilmaz2009 kullanıcısına yanıt
    [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 13:21:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasindal34

    Siz Sanırım Sadece Ücretsiz Yapılan İşlemleri Okumuşsunuz Ben ve Benim Gibi Bir Çok Mağdur İnsan Var .'

    Dostum bu firmanın temsilcisi fanboyu filan zannetme beni sakın yada seninle tartışma ortamı filan yaratmaya çalıştığımı da düşünme sakın ve cevap yazacaksan bu doğrultuda yazmanı rica ederim, fakat konulara biraz objektif bakmamız lazım.
    Bu adamlar gördüğüm kadarıyla binlerce telefon satmış bir firma. Bu gibi forum sayfalarında ve internette bu binlerce satılan telefondan servise gitmek zorunda kalan kısmının, müşteri memnuniyeti yaratamamış belli bir kısmından gelen mesajları okuyabiliyoruz. Çünkü Türk milleti olarak memnun kalıpta teşekkür mesajı yazmak pek adetimiz değildir. Bu arada farkında değildim az önce eşimin telefonunu da kontrol ettim bu benim Delta firmasından aldığım ikinci telefonmuş. Farkında bile değilim :)

    Çok şükür iki telefonda da şimdiye kadar servisle ilgili bir işimiz olmadı ama forumlarda tek tek bu gibi şikayetlere açık açık cevap yazabilecek cesaret ve dürüstlükte kaç tane firma var? Başarı KVK vesair firmalarda konuşacak bir kişi bile bulamazsın. (Ben zamanında çok uğraştım o firmalarla.) Senin başına gelen konular inan KVK ve Başarı isimli firmalarda da misliyle oluyor. Bu firma zaten diğer firmaların 1600 liraya sattığı telefonu 1290 liraya satıyor. Ben world puanla filan ben 1100 liraya aldım. Zaten alırken minimum 300 lira ucuza alıyorsun. Alırken çok iyi oluyor ama en ufak problemde firma çok kötü oluveriyor, alırken bunu göz önünde bulundurmamız lazım...

    Sonuç olarak ben bu firmadan telefon almaya karar verdiğimde (sizin şikayetleriniz dahil) olumlu ve olumsuz tüm yazıları okudum ve akıl süzgecinden geçirdikten sonra satın aldım.

    İnşallah firma yetkilileri memnuniyetinizi sağlamak için gerekeni yapacaklardır.

    Hayırlı günler dilerim.




  • Toxic Umix kullanıcısına yanıt
    Arkadaş Bilmiyorum yaa 2 Defa uyarmıştım servisi bu konuda elimde ki sudan içine su girdi. Cevap Verceklerdir Artık Bekliyorum .

    Birde Her serviste tabiki bu tarz proplemlerle karşılaşılır.Şansımıza Bize denk geldi.Ama Xperia gerçekten proplem bir cihaz bunu öğrendim . Taşeron bir Hp Onarım Merkezinde çalışıyordum.sony vs notebooklarda geliyordu onarıma.Diyordum Sony kalite diye ama artık tırt çıktı sony de.Biri hangi marka alalım dediği zaman hp kesinlikle alma sonyden şaşma diyordum. Sony de artık diğer markalarla rekabet etmek için kalitesini düşürdü diye düşünüyorum.Sony de alınmaz Artık Sony xperia z zaten kamera konusunda tamamen ayıplı bir ürün .Bir çok z de kamerada siyah nokta proplemleri var. ve sony cihazının arkasındada durmuyor artıkk ...
  • [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 12:45:55 >
  • erkansavci kullanıcısına yanıt
    Sony Eurasia yani sony'nin Türkiye servisi görüp görülebilecek en kötü servislerden biri. Evet ürün geniş açıdan güzel ancak detaya girince problemler göze batıyor. Örneğin benim ekranım kırıldı ve bu ekranı amerikan sitesi ve türkiye sitesi kırılmaz cam diye tanıtıyorlar, hatta avrupada camın kırılması garanti kapsamında olduğunu okudum bir kaç yerde ancak Sony Eurasia bu güvenceyi vermiyor malesef. Sony gerçekten bir çok konuda yetersiz kalmaya başladığını düşünüyorum, eskiden Sony firması bir çok üründe açık ara farkla sonsuz güvenceyle tercih edilirdi artık öyle değil
  • [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 12:46:18 >
  • yasindal34 Y kullanıcısına yanıt
    Selamlar kardeşim,

    Kesinlikle mağduriyetin nedeniyle hak aramana sonuna kadar destek veriyorum ve belirtmiş olduğun görüşlerine katılıyorum. Firmanın senin sorununu kesinlikle bir şekilde çözmesi lazım...

    Peki son durum ne? En son görüşmenizde firma ne dedi size?
  • [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 12:46:39 >
  • Sayın delta yetkilisi birtane s4 aldım 2. Ay önce cihazım gayet guzel çalışıyordu suan açılmıyor sırf cıhazsız kalmamak adına yeni uye olup size bunu sormak istedim benim yapabilecegim birsey varmı gondermeden iş geregi mailim bu cihaza kurulu baska cihazım da yok servise gelirse ucret çıkarmı bunun için lutfen yardım edin cihazsız kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk iki sayfayı okudum tamam dedim deltadan alıyorum, ama bi baktım nerdeyse son on-on beş gündür hiç cevap vermemiş delta servis kafam karıştı...
  • Yasin dal delta servisin önceki yaklaşımlarını okudum surekli forumla. İlgilenmişler sizin yazdıklarınızdan sonra cevab vermez olmuşlar foruma sizin yuzunuz den bizde cezalandırılıyoruz dunden beri cvb gelmemiş hala banada suan yaptığınız hiç doğru değil 2gun sonra delta da forumdan çekildiğini açıklasa ileride sorun yaşayanlardan bizim gibi hep ortada kalacak arkadaşlar suan Tüm servislerde cihaza root atmak downgrade yapmak zaten yasak delta buna izin veriyor sadece bu esnada cihazı bozarsanız yasin dal gibi ucret veriyorlar sızın yuzunüzden root yapmayı da yasaklar herhalde artık tamamen kullanıcılara zarar veriyorsunuz deltaya değil hakem heyetine gitmişsiniz karar çıkınca bizimle paylaşırsınız olur biter diğerkullanıcılarıda yönlendirmeye hakkınız yok çok biliyorsunuzda.cihazı niye bozdunuz bana vb gelene kadar da bende sizle ugrasayım o zaman insanlar ekmek yiyor orda şikayetinizi yazdınız onlarda cvb yazmış h heyetine gitmişsiniz konu kapanmış adamlar ücretsiz yapmıcaklar cihazınızı işte anlayın ve yorumdan cekilin cvb gelmedıkce ve cihazsız kaldikca daha da sinirlenicem gidin sonunun yetkili servisini. Şikayetlerine bakın telecervice 2000 e yaklaşmış adamların 23 haksızlık karşısında susamıyorum sadece siz delta karşıtı olun bende yanlısı eleştirdiğim noktalar olmakla birlikte genel anlamda ilgili ve çözüm sunan bir firma tum daha önceki yazılarını okudum genel anlamda memnun olmuş herkez sizin gibi haksız olupda işini gördürmeye calışanlar hariç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasindal34 Y kullanıcısına yanıt
    senin cihaz neydi hocam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mc mannes samsung Galaxy s4 cihazım açılmıyor kardeş şuan hbr beklıyorum deltadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin dal kardeşim..anladığım kadarıyla cihazını downgrade etmişşin..ederkende cihazına zarar vermişsin..adamlar normalde hiç bir firma buna izin vermiyorken niye sana izin versin?senin ayrıcalığınmı var?kendi yapamadığın ve sonucunda bozduğun bi ürünü delta servise ücretsiz tamir ettirmeye çalışmak senin hatan..ayrıca burda açıkca delta servisi her platformda karayalayacağını yazmışsın..adamlar senin internet yoluyla firmalarını haksız yerine karaladığını belirterek dava açarsa büyük miktarlar ödemek zorunda kalabilirsin..nacizene uyarımdır..hakkını her platformda savunmak sonuna kadar doğru ve bu konuda haklısın ama bunu yaparken yanlış yöntemler seçip her platformda firmayı karalar ve bunu açıkca belirtirsen başın hukuki konularda derde girebilir nacizane daha önce bu konularda arkadaşlarımın başına gelenleri görmüş biri olarak tavsiyemdir...hakkını sonuna kadar ara..ama doğru şekilde ara ... en azından uluorta firmanızı her platformda karalıyacağım diye açıkca belirtme ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dt.mutlu -- 12 Aralık 2013; 12:27:36 >




  • [ Merhabalar ]
    Delta Servis Cihazım İçin Gerekli İşlemleri Yapıp Beni Memnun Bıraktı Ve Firma Gerçekten İlgili, Yazmış Olduğum İtici Yanlış Kelimeler' den Ötürü Çok Özür Diliyorum . Ve Umarım Delta Servis Beni Affettimiştir Bu Konuda .

    Teşekkürler .'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasindal34 -- 20 Aralık 2013; 13:22:19 >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.