Şimdi Ara

DELTA Servis (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar buraya sırf bu firma yüzünden üye oldum.
    Aynı sorunu eksisozluk'te delta servis başlığı açarak da yazacağım.

    s4ümün üretim hatası kaynaklı ufak bir çentik problemi vardı. ayrıca fotoğraf çekerken flaşın önceden yanıp sönmesi sebebiyle karanlık resimler çekme sıkıntısı.
    telefon 3. haftada elime ulaştı.

    aynen aktarıyorum; yapılan işlem: 36-kamera değişimi, 118-ekran değişimi yapıldı. kasa değişimi yapıldı.

    kameramda sıkıntı yoktu, büyük ihtimalle flaşta bir sıkıntı vardı. ama değişmiş.
    ekranımda bir sıkıntı yoktu, kasasında problem vardı, ancak ekran da değişmiş.
    şimdi diyeceksiniz ki; sorun nedir.

    telefonun iç rengi siyahken beyazımsı açık gri ile değişmiş. 9 sensörü var bu telefonun. ancak bunlardan temperature ve relative humidity yani ısı ve nem sensörleri şu anda çalışmaz durumda. tam 5 farklı program ile denendi. yetmedi, wipe data factory reset yapıldı, sonuç yine aynı.
    buna ilaveten, değişen ekranın sağ üst kısmında bir açıklık var, yani tam oturmamış.
    telefon aksanlarının, orijinal samsung parçalarıyla değil, yan imalat ucuz üretim parçalarla değiştirilmiş olma olasılığı yüksek!!! değişen kasanın sağ üst kısmında siyah bir düğmecik var, işlevsiz. bu daha öncekinde yoktu. adamlar resmen uydurma parçalarla telefonumu yenilemişler.
    son olarak da flaşın üzeri çizik çizik. sanırım farketmeyeceğimi düşünmüş olmalılar.

    evet arkadaşlar ufak bir problemle gönderdiğim telefonum daha bozuk ve büyük problemlerle geri döndü.
    üstelik tam 2 sayfa mektup şeklinde açıklama yapmama rağmen.
    üstelik hergün kesintisiz arayıp telefonumun son durumunu sormama rağmen. oraya teks okuyan 2-3 callcentercı kızı koymuşlar, makine gibi aynı şeyleri tekrarlıyorlar. sizi asla teknik elemanlarla görüştürmüyorlar. dolayısıyla asla yeterince bilgi alamıyorsunuz.

    müşterileri aptal yerine koyup, nasılsa anlamazlar mantığıyla iş yapıyorlar.

    insanlar daha ucuza telefon alabilmek için bu tarz ithalatçı servislerine başvurmak zorunda kalıyorlar ve bu servisler de insanları sonuna kadar kullanıyor.

    bu servisin sicil numarasına ulaşıp ito'ya dilekçemi fakslamayı düşünüyorum. şu an o kadar mutsuzum ki anlatamam. bayram arifesinde yaptıkları olaya bak. tekrar yollasam, tüm bayramı telefonsuz geçirmem yetmeyecek, kim bilir ne zaman geri alabileceğim telefonumu. kimbilir bu sefer neleri bozulacak!

    yorumları okuyup özellikle delta servis garantili ürün almıştım. ama sonuç bu! bu firmadan ve bu firmayla anlaşmalıhttp://www.gittigidiyor.com 'da idealsecim kullanıcısından uzak durun!!!

    gerekirse 200 tl daha fazla verin, orijinal garantili ürün alın.
    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulasucar -- 9 Ekim 2013; 23:48:55 >




  • valla helal olsun delta servis. Burada müşterinizle teker teker ilgilendiğinizi ve hakkınızdaki olumlu yorumları gördüğüm için, siteye üye olup teşekkür mesajı yazmak istediğim. Şüphelerim vardı. Fakat artık gönül rahatlığıyla delta servis garantili telefon alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasucar

    Arkadaşlar buraya sırf bu firma yüzünden üye oldum.
    Aynı sorunu eksisozluk'te delta servis başlığı açarak da yazacağım.

    s4ümün üretim hatası kaynaklı ufak bir çentik problemi vardı. ayrıca fotoğraf çekerken flaşın önceden yanıp sönmesi sebebiyle karanlık resimler çekme sıkıntısı.
    telefon 3. haftada elime ulaştı.

    aynen aktarıyorum; yapılan işlem: 36-kamera değişimi, 118-ekran değişimi yapıldı. kasa değişimi yapıldı.

    kameramda sıkıntı yoktu, büyük ihtimalle flaşta bir sıkıntı vardı. ama değişmiş.
    ekranımda bir sıkıntı yoktu, kasasında problem vardı, ancak ekran da değişmiş.
    şimdi diyeceksiniz ki; sorun nedir.

    telefonun iç rengi siyahken beyazımsı açık gri ile değişmiş. 9 sensörü var bu telefonun. ancak bunlardan temperature ve relative humidity yani ısı ve nem sensörleri şu anda çalışmaz durumda. tam 5 farklı program ile denendi. yetmedi, wipe data factory reset yapıldı, sonuç yine aynı.
    buna ilaveten, değişen ekranın sağ üst kısmında bir açıklık var, yani tam oturmamış.
    telefon aksanlarının, orijinal samsung parçalarıyla değil, yan imalat ucuz üretim parçalarla değiştirilmiş olma olasılığı yüksek!!! değişen kasanın sağ üst kısmında siyah bir düğmecik var, işlevsiz. bu daha öncekinde yoktu. adamlar resmen uydurma parçalarla telefonumu yenilemişler.
    son olarak da flaşın üzeri çizik çizik. sanırım farketmeyeceğimi düşünmüş olmalılar.

    evet arkadaşlar ufak bir problemle gönderdiğim telefonum daha bozuk ve büyük problemlerle geri döndü.
    üstelik tam 2 sayfa mektup şeklinde açıklama yapmama rağmen.
    üstelik hergün kesintisiz arayıp telefonumun son durumunu sormama rağmen. oraya teks okuyan 2-3 callcentercı kızı koymuşlar, makine gibi aynı şeyleri tekrarlıyorlar. sizi asla teknik elemanlarla görüştürmüyorlar. dolayısıyla asla yeterince bilgi alamıyorsunuz.

    müşterileri aptal yerine koyup, nasılsa anlamazlar mantığıyla iş yapıyorlar.

    insanlar daha ucuza telefon alabilmek için bu tarz ithalatçı servislerine başvurmak zorunda kalıyorlar ve bu servisler de insanları sonuna kadar kullanıyor.

    bu servisin sicil numarasına ulaşıp ito'ya dilekçemi fakslamayı düşünüyorum. şu an o kadar mutsuzum ki anlatamam. bayram arifesinde yaptıkları olaya bak. tekrar yollasam, tüm bayramı telefonsuz geçirmem yetmeyecek, kim bilir ne zaman geri alabileceğim telefonumu. kimbilir bu sefer neleri bozulacak!

    yorumları okuyup özellikle delta servis garantili ürün almıştım. ama sonuç bu! bu firmadan ve bu firmayla anlaşmalıhttp://www.gittigidiyor.com 'da idealsecim kullanıcısından uzak durun!!!

    gerekirse 200 tl daha fazla verin, orijinal garantili ürün alın.
    teşekkürler.

    Hocam oncellikle gecmis olsun. Dilerim ki sorun cozulur. Malesef boyle sorunlar tüm servislerde oluyor. Delta serviste ilk defa boyle bir sorun goruyorum. Bircok arkadasim servis sonrasi deltadan olunlu cevap aldi. Sizinki sanssizlikmi desem yeridir.




  • ulasucar U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle Ulaş Bey ile konu dün görüşüldü ve burada belirtilen durumlar birer birer konuşuldu.Kendisi tarafından bu mesajın düzeltmesi ve ya durum güncellemesi yapılacağı için beklemeye aldık cevap yazmayı.Şikayetler ve durum şu şekildedir :

    - Ulaş Bey : telefonun iç rengi siyahken beyazımsı açık gri ile değişmiş
    - DeltaServis : Tüm Galaxy S4'leri içi (Arka kamera bölümünün olduğu kısım) gri renklidir,muhtemelen yanlış hatırlıyorsunuz.Bizim tarafımızdan yapılan bir değişim işlemi de olmamış ve elinizdeki renk doğru.

    - Ulaş Bey : 9 sensörü var bu telefonun. ancak bunlardan temperature ve relative humidity yani ısı ve nem sensörleri şu anda çalışmaz durumda. tam 5 farklı program ile denendi. yetmedi, wipe data factory reset yapıldı, sonuç yine aynı.
    - DeltaServis : Isı fonksiyonlarını ve relative humidity sensörlerini şu ana kadar hiç test etmedik ve bu konu ile ilgili arıza ve ya onarım sonrası şikayet de almadık.Bahsedilen sensörlerin de anakart da üzerinde olduğuna dair bilgim var,neden
    çalışmadığı konusuna bakılması gerekiyor.Tarafımızdan denenen sensörler hareket ve temassız hareket sensörüdür.

    - Ulaş Bey . buna ilaveten, değişen ekranın sağ üst kısmında bir açıklık var, yani tam oturmamış.
    - DeltaServis : Görüşmemizde bunun ile ilgili bir şikayet varmı diye belirttiğimizde,problem olmadığına dair bilgi aldık Ulaş Bey'den.Yanlış anlaşılma olma ihtimali var mı bilmiyoruz.

    - Ulaş Bey : telefon aksanlarının, orijinal samsung parçalarıyla değil, yan imalat ucuz üretim parçalarla değiştirilmiş olma olasılığı yüksek!!! değişen kasanın sağ üst kısmında siyah bir düğmecik var, işlevsiz. bu daha öncekinde yoktu. adamlar resmen uydurma parçalarla telefonumu yenilemişler.
    -DeltaServis : Bu konu güvensizlik ile ilgili olduğu kanısına vardık.Görüşmeden sonra bir daha bu şekilde bir hisse kapılmayacağını düşünüyoruz.Yan sanayi Samsung Galaxy S4 ekran üretimi zaten olmadığı ve bizimde orjinal olmayan malzeme kullanmadığımızı belirttik ve bu hususta anlaştık.

    - Ulaş Bey : evet arkadaşlar ufak bir problemle gönderdiğim telefonum daha bozuk ve büyük problemlerle geri döndü.
    - DeltaServis : Böyle bir durum yok.

    - Ulaş Bey : müşterileri aptal yerine koyup, nasılsa anlamazlar mantığıyla iş yapıyorlar.
    - DeltaServis : Bunun mümkün olmadığı da aşikardır sanırım,bu kadar ilgiden sonra ciddi haksızlık olur bu görüş.


    Geri kalan " Almayın,güvenmeyin,şikayetçi olacağım" gibi durumlarda artık problem belirten müşterilerimizde gelenek haline geldi.Hadi hayırlısı diyelim, bizce önemli olan şikayetleri çözümlemek ancak kesinlikle şikayetlerin üslubunun dikkatlice seçilmesi bizi olumlu daha fazla motive edecektir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    telefonumun tüm problemlerini yapıp yolladınız teşekkürler ama anlamadığım neden yeni yazılım attınız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 12 Ekim 2013; 12:58:28 >
  • Merhaba

    Temmuz ayı içerisinde Sony Xperia Z cihazımı garantisi olmamasına ramen Delta Servis'de tamir ettirmiştik, Telefonun ekranı değişmişti belli bir ücret karşısında. Ancak o günden sonra arka kapak bombe yapmaya başladı ben 4-5 defa gitmelerime ramen soruna bir çözüm bulamadılar. Sonra buradan derdimi anlattım ve benimle iletişime geçtiler. Zaten önceki sayfalara bakarsanız görürsünüz mesajımı.
    En sonunda bir sonuca varılamadı ve komple kasa değişimi söz konusu oldu ancak ben uzun zamandar beri kasa bekliyorum ve artık süreçten çok sıkıldım, normalde 20-30 günlük garanti veren bir firma nasıl oluyorda beni aylardır bekletiyor anlam veremiyorum. Koca yaz bitti ve şimdide yağmurlu dönemler başladı. Yeni nesil Sony'lerin en büyük özelliği olan su geçirmezlik özelliğini arka kapak artık tamamen açılıp çıktığından kullanamıyorum ve bununla beraber bir çok sorun var. Kameranın netliğinde bozulmalar meydana geldi ve kamerada belirgin siyah noktalar oluştu ve artık hiç flaşlı fotoğraflar çekemiyorum parlama yapıyor görüntü belli olmuyor. Daha ilgililerdi ve daha uygundu fiyatı ancak geçen sürede 50 lira az veripte telefonumun tam özelliklerini kullanamadığından pişman oldum açıkcası
    Geçekten süreçten çok sıkıldım 24 Eylül'de "yarın size haber vericem" demiştiniz ne arayan ne soran oldu, 7 Ekimde (14 gün sonra) size mesaj attım haber vericektiniz diye mesajımıda cevaplamadınız. Bende süreci foruma taşıma gereksinimi duydum

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_61_61

    telefonumun tüm problemlerini yapıp yolladınız teşekkürler ama anlamadığım neden yeni yazılım attınız ?
    i



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 12 Ekim 2013; 12:59:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Öncelikle Ulaş Bey ile konu dün görüşüldü ve burada belirtilen durumlar birer birer konuşuldu.Kendisi tarafından bu mesajın düzeltmesi ve ya durum güncellemesi yapılacağı için beklemeye aldık cevap yazmayı.Şikayetler ve durum şu şekildedir :

    - Ulaş Bey : telefonun iç rengi siyahken beyazımsı açık gri ile değişmiş
    - DeltaServis : Tüm Galaxy S4'leri içi (Arka kamera bölümünün olduğu kısım) gri renklidir,muhtemelen yanlış hatırlıyorsunuz.Bizim tarafımızdan yapılan bir değişim işlemi de olmamış ve elinizdeki renk doğru.

    - Ulaş Bey : 9 sensörü var bu telefonun. ancak bunlardan temperature ve relative humidity yani ısı ve nem sensörleri şu anda çalışmaz durumda. tam 5 farklı program ile denendi. yetmedi, wipe data factory reset yapıldı, sonuç yine aynı.
    - DeltaServis : Isı fonksiyonlarını ve relative humidity sensörlerini şu ana kadar hiç test etmedik ve bu konu ile ilgili arıza ve ya onarım sonrası şikayet de almadık.Bahsedilen sensörlerin de anakart da üzerinde olduğuna dair bilgim var,neden
    çalışmadığı konusuna bakılması gerekiyor.Tarafımızdan denenen sensörler hareket ve temassız hareket sensörüdür.

    - Ulaş Bey . buna ilaveten, değişen ekranın sağ üst kısmında bir açıklık var, yani tam oturmamış.
    - DeltaServis : Görüşmemizde bunun ile ilgili bir şikayet varmı diye belirttiğimizde,problem olmadığına dair bilgi aldık Ulaş Bey'den.Yanlış anlaşılma olma ihtimali var mı bilmiyoruz.

    - Ulaş Bey : telefon aksanlarının, orijinal samsung parçalarıyla değil, yan imalat ucuz üretim parçalarla değiştirilmiş olma olasılığı yüksek!!! değişen kasanın sağ üst kısmında siyah bir düğmecik var, işlevsiz. bu daha öncekinde yoktu. adamlar resmen uydurma parçalarla telefonumu yenilemişler.
    -DeltaServis : Bu konu güvensizlik ile ilgili olduğu kanısına vardık.Görüşmeden sonra bir daha bu şekilde bir hisse kapılmayacağını düşünüyoruz.Yan sanayi Samsung Galaxy S4 ekran üretimi zaten olmadığı ve bizimde orjinal olmayan malzeme kullanmadığımızı belirttik ve bu hususta anlaştık.

    - Ulaş Bey : evet arkadaşlar ufak bir problemle gönderdiğim telefonum daha bozuk ve büyük problemlerle geri döndü.
    - DeltaServis : Böyle bir durum yok.

    - Ulaş Bey : müşterileri aptal yerine koyup, nasılsa anlamazlar mantığıyla iş yapıyorlar.
    - DeltaServis : Bunun mümkün olmadığı da aşikardır sanırım,bu kadar ilgiden sonra ciddi haksızlık olur bu görüş.


    Geri kalan " Almayın,güvenmeyin,şikayetçi olacağım" gibi durumlarda artık problem belirten müşterilerimizde gelenek haline geldi.Hadi hayırlısı diyelim, bizce önemli olan şikayetleri çözümlemek ancak kesinlikle şikayetlerin üslubunun dikkatlice seçilmesi bizi olumlu daha fazla motive edecektir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Delta servis yetkilisiyle gorustugum dogrudur. Ancak gorusulen hususlarin hepsinden burada bahsedilmedigi de asikardir. Bu durumu pazartesi günü telefonumu gonderdigimde detayli anlatacagim.
    delta servisi insanlarin secmesinin sebebi daha ucuza telefon almalaridir. Boyle bir durumda servislerin daha dikkatli ozverili calismalari gerekir.
    kameramin karanlikta muthis fotolar cekip ayni flasla aydinlikta daha karanlik fotolar cekme problemini cozebilmis degiller. Kamerasini degistirmisler dediklerine gore. Ancak sonuc yine ayni. Belki de bu bir problem degildir. Ancak ek olarak dikkatli bakildiginda flasinin uzerinde cizikler olustugu goruluyor. Deneme amacli calisma masalarini cekmisler, o daginik ortamda bu ciziklerin olusmasi kacinilmaz. Barkin beyin bahsettigi jelatinin is bitimi sonrasinda yapistirildigini ise herkes bilir.
    gorusme sonrasi icim rahatladi. Delta servisin en buyuk eksigi oraya koyduklari 2-3 tane canli telesekreterle is yapmaya calismalari.
    orada 2-3 tane daha barkin bey kadar ilgili yetkili olsa bu kadar sikinti yasamayacaklar.
    ayrica bu kadar ilgili olduklarini bilseydim daha olculu yorumlar atardim. Sikinti su; sorunlari cagri merkezine yuz defa anlatsaniz cozulmuyor, ancak sosyal medyadan ulasilabiliyor. Eksik.
    pazartesi telefonumu gonderdigimde barkin beyin bizzat ilgilenecegini biliyorum. Umarim telwfonumu servise gonderdigime pisman olmam ve buraya guzel yorumlar yazabilirim.
    isin asli, ben de bu ortamdaki yorumlardan ve eksisozluk tavsiyeleri dogrultusunda delta servisi secmistim.
    Gorusmek uzere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Öncelikle Ulaş Bey ile konu dün görüşüldü ve burada belirtilen durumlar birer birer konuşuldu.Kendisi tarafından bu mesajın düzeltmesi ve ya durum güncellemesi yapılacağı için beklemeye aldık cevap yazmayı.Şikayetler ve durum şu şekildedir :

    - Ulaş Bey : telefonun iç rengi siyahken beyazımsı açık gri ile değişmiş
    - DeltaServis : Tüm Galaxy S4'leri içi (Arka kamera bölümünün olduğu kısım) gri renklidir,muhtemelen yanlış hatırlıyorsunuz.Bizim tarafımızdan yapılan bir değişim işlemi de olmamış ve elinizdeki renk doğru.

    - Ulaş Bey : 9 sensörü var bu telefonun. ancak bunlardan temperature ve relative humidity yani ısı ve nem sensörleri şu anda çalışmaz durumda. tam 5 farklı program ile denendi. yetmedi, wipe data factory reset yapıldı, sonuç yine aynı.
    - DeltaServis : Isı fonksiyonlarını ve relative humidity sensörlerini şu ana kadar hiç test etmedik ve bu konu ile ilgili arıza ve ya onarım sonrası şikayet de almadık.Bahsedilen sensörlerin de anakart da üzerinde olduğuna dair bilgim var,neden
    çalışmadığı konusuna bakılması gerekiyor.Tarafımızdan denenen sensörler hareket ve temassız hareket sensörüdür.

    - Ulaş Bey . buna ilaveten, değişen ekranın sağ üst kısmında bir açıklık var, yani tam oturmamış.
    - DeltaServis : Görüşmemizde bunun ile ilgili bir şikayet varmı diye belirttiğimizde,problem olmadığına dair bilgi aldık Ulaş Bey'den.Yanlış anlaşılma olma ihtimali var mı bilmiyoruz.

    - Ulaş Bey : telefon aksanlarının, orijinal samsung parçalarıyla değil, yan imalat ucuz üretim parçalarla değiştirilmiş olma olasılığı yüksek!!! değişen kasanın sağ üst kısmında siyah bir düğmecik var, işlevsiz. bu daha öncekinde yoktu. adamlar resmen uydurma parçalarla telefonumu yenilemişler.
    -DeltaServis : Bu konu güvensizlik ile ilgili olduğu kanısına vardık.Görüşmeden sonra bir daha bu şekilde bir hisse kapılmayacağını düşünüyoruz.Yan sanayi Samsung Galaxy S4 ekran üretimi zaten olmadığı ve bizimde orjinal olmayan malzeme kullanmadığımızı belirttik ve bu hususta anlaştık.

    - Ulaş Bey : evet arkadaşlar ufak bir problemle gönderdiğim telefonum daha bozuk ve büyük problemlerle geri döndü.
    - DeltaServis : Böyle bir durum yok.

    - Ulaş Bey : müşterileri aptal yerine koyup, nasılsa anlamazlar mantığıyla iş yapıyorlar.
    - DeltaServis : Bunun mümkün olmadığı da aşikardır sanırım,bu kadar ilgiden sonra ciddi haksızlık olur bu görüş.


    Geri kalan " Almayın,güvenmeyin,şikayetçi olacağım" gibi durumlarda artık problem belirten müşterilerimizde gelenek haline geldi.Hadi hayırlısı diyelim, bizce önemli olan şikayetleri çözümlemek ancak kesinlikle şikayetlerin üslubunun dikkatlice seçilmesi bizi olumlu daha fazla motive edecektir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Delta servis yetkilisiyle gorustugum dogrudur. Ancak gorusulen hususlarin hepsinden burada bahsedilmedigi de asikardir. Bu durumu pazartesi günü telefonumu gonderdigimde detayli anlatacagim.
    delta servisi insanlarin secmesinin sebebi daha ucuza telefon almalaridir. Boyle bir durumda servislerin daha dikkatli ozverili calismalari gerekir.
    kameramin karanlikta muthis fotolar cekip ayni flasla aydinlikta daha karanlik fotolar cekme problemini cozebilmis degiller. Kamerasini degistirmisler dediklerine gore. Ancak sonuc yine ayni. Belki de bu bir problem degildir. Ancak ek olarak dikkatli bakildiginda flasinin uzerinde cizikler olustugu goruluyor. Deneme amacli calisma masalarini cekmisler, o daginik ortamda bu ciziklerin olusmasi kacinilmaz. Barkin beyin bahsettigi jelatinin is bitimi sonrasinda yapistirildigini ise herkes bilir.
    gorusme sonrasi icim rahatladi. Delta servisin en buyuk eksigi oraya koyduklari 2-3 tane canli telesekreterle is yapmaya calismalari.
    orada 2-3 tane daha barkin bey kadar ilgili yetkili olsa bu kadar sikinti yasamayacaklar.
    ayrica bu kadar ilgili olduklarini bilseydim daha olculu yorumlar atardim. Sikinti su; sorunlari cagri merkezine yuz defa anlatsaniz cozulmuyor, ancak sosyal medyadan ulasilabiliyor. Eksik.
    pazartesi telefonumu gonderdigimde barkin beyin bizzat ilgilenecegini biliyorum. Umarim telwfonumu servise gonderdigime pisman olmam ve buraya guzel yorumlar yazabilirim.
    isin asli, ben de bu ortamdaki yorumlardan ve eksisozluk tavsiyeleri dogrultusunda delta servisi secmistim.
    Gorusmek uzere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sorunum halloldu sayılır kendilerine güveniyorum teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 14 Ekim 2013; 15:46:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis
    DeltaServis

    Selamlar,9 ekim 2013 te GittiGidiyordan bir satıcıdan Delta Servis garantili S3 telefon aldım.
    Hattımı taktığımda Turkcell den gelen msj da 17 ekimde telefonumun kapanacağı imei numarasının kayıtlı olmadığı yazıyordu.
    Nitekim 19 ekimde telefonum iletişime kapandı.
    Ne yapmam gerekiyor?imei numarasını BTK ya girdiğimde kayıt dışı telefon ikazı veriyor.
    Bayram dolayısıyle çalışmayan BTK da mı sorun yoksa ithalatçı firma kayıt parasını ödemeden bana telefonu sattımı?
    ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.
  • dozi17 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu durumda satıcıyı aramanız ve gerekli bilgileri kendilerinden almanızı tavsiye ederiz.Gittigidiyor platformundan aldığınız için GET sistemi aktif olmalı,sorununuz çözümlenmeden onay vermezseniz maddi mağduriyet olmayacaktır.Aldığımız bilgi problemin en kısa zamanda çözüleceği yönünde.Problemin kaynağı da BTK'nın sistem değiştirmiş olması ve araya bayram tatilinin girmesi.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Merhabalar bu ayın 9 unda Antakya primall bimeksten iphone 5 satın aldım beyaz iphone 5 16 gb fatura ALİ ERDOĞAN ismine telefonu alalı 4 gün olmada sarj aleti bozuldu bir sonraki gün tesadüfen kulaklık girişinde sıkıntı olduğunu öğrendim bir kulaklıktan ses gelmiyordu kulaklığı farklı bir iphonda denedim düzgün çalışıyordu farklı birkulaklık denedim telefon tekrar aynı sorunu verdi telefon ayarlarını sıfırladım tekrar aynı sorun neticede kulaklık girişinde bir sıkıntı olduğunu öğrendim ayın 14 ünde bimeks e telefonu geri götürdüğümde iade ve değişim kabul edilmedi telefonu servise yani size göndereceklerini söylediler .hiç bir şekilde tamir kabule etmediğimi değişim talep ettiğimi belirttim sonucu merakla bekliyorum . araya bayram girdi ve ben 10 gündür telefonsuz kaldım. Aldığım ürün direk arızalı neticede 2 arıza birden vermesi hiç hoş bir durum değil dışarıdan gidip bozuk iphone alıp tamir ettirmekle hiç bir farkı kalmıyacak eğer değişim olmazsa .Firmanızın prestijini ve verdiği güvencenin sağlamlığını merakla bekliyorum . Bu arada bimeksin aradan çekilip güvenceyi size bırakmasını saymıyorum bile garantiyi biz vermiyoruz firma veriyor şeklinde değişik bir cevap aldım.
    Umarım pişman olmam.

    BİR DÜZELETME EKLEMEK İSTEDİM: firmanızla mailleştim gösteridiği ilgiden gayet memnun kaldım ve değişim kararını sizin firmanız değil bimeksin verdiğini öğrendim bimeksin bana attığı ''Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ile ilgili olarak,satış sonrası hizmet garantiyi veren firma tarafından verildiği ve bu doğrultuda iade, değişim, onarım vb. işlemler yetkili teknik servisler tarafından yapılmaktadır. Ürününüz incelenmek üzere yetkili teknik servisine gönderilmiş olup servisin vereceği karara istinaden tarafımızca işlem yapılacaktır.'' bu mailden sonra bimeks yetkilisiyle görüşmemde avukatımla konuştum dedikten sonra attıkları mailden daha farklı bir cevap aldım ürünü sizin tuttuğunuz rapora göre donanım arızası olması halinde değişim ve iade hakkımın olduğunu söylediler. Bunu ben ısrar ettikten sonra söylemeleri bimekse olan güvenimi sarstı fakat delta servisin ilgisinden memnun kaldım tekrar teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRGULEN -- 23 Ekim 2013; 16:19:37 >




  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    merhaba telefonumu bugün kargoya verdim şu anda taşıma aşamasında sözverdiğiniz gibi aynı gün yapıp tekrar kargoya verirseniz sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Bu durumda satıcıyı aramanız ve gerekli bilgileri kendilerinden almanızı tavsiye ederiz.Gittigidiyor platformundan aldığınız için GET sistemi aktif olmalı,sorununuz çözümlenmeden onay vermezseniz maddi mağduriyet olmayacaktır.Aldığımız bilgi problemin en kısa zamanda çözüleceği yönünde.Problemin kaynağı da BTK'nın sistem değiştirmiş olması ve araya bayram tatilinin girmesi.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis


    Hemen ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.
    Gittigidiyordan S3 ü 6 ekimde almıştım 17 ekimde S3 üm iletişime kapandığı için malesef satış onayı tarafımdan çoktan yapılmıştı:( yani maddi zarar oluşabilir.
    Aldığım firma bana araya bayram girdiği için imei kaydının bayramdan sonraki 3 iş günü içinde yapılacağını söylemişti.
    İmei sorgulamada dün kayıt dışı görünen S3,bugün sorgulamaya girdiğimde "başka telefonlara kopyalanmış telefon" ibaresini gösterdi...
    Açıkçası acaba imei numaram satıcı tarafından kopyalandımı şüphesi taşımaktayım
    Dediğiniz gibi beklemedeyim sizin talimatlarınız doğrultusunda hareket edeceğim teşekkür ederim.

    edit: özer koçak,çanakkale



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 22 Ekim 2013; 22:05:46 >




  • Aykut bey yanlış yorumlarda bulunuyorsunuz.

    Bu servise sonuna kadar kefilim ben. Galaxy S4 almıştım ve cihazda boya atması vardı. Ellerinde cihaz olmadıklarını söyledikleri halde 2 gün sonra elime yeni cihazı ulaştırdılar. Ve kesinlikle çok ilgililer. Hiçbir problem çıkartmamışlardı.

    Ki bu benim Delta Servis garantili ilk telefonum da değil.

    Şimdi de S4'lerin klasik sorunu olan pil şişmesi için telefonu tekrar göndereceğim. Aynı ilgiyi göreceğimi umuyorum. Delta Serivs e konuyla ilgili PM de attım. Kolay gelsin.

    Gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 25 Ekim 2013; 0:26:10 >
  • Merhaba

    Yaklaşık 20 gün önce yeğenime almış olduğum galaxy S3 te bazı reset problemi yaşadığımız için bu gün cihazı servise bıraktırdım.
    Detayları PM olarak yolladım. İlgilenirseniz çok memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalkay

    Ben de aynı konudan mustaribim. Arıza takip sayfası çalışmıyor. Çağrı merkezini aradığımızda muhatap var. Allah için yardımcı olmaya çalışıyorlar. Ama onarım süreci devam ediyor yanıtından başka da yanıt alamıyorum. Telefonumu geç şarj olması ve ekrandaki elektriksel dalgalanma şikayeti ile göndermiştim. 9 gün oldu, ne teşhis kondu, ne yapılıyor ya da yapılacak? Ne zaman biter? Bilgi verebilirseniz memnun olurum. Gönderici Adı: Bilal KAYGANACIOĞLU - Samsung Galaxy S3

    ya arkadaşlar yorumları okurken dayanamadım... yahu nedir bu aceleniz anlamış değilim... belki delta serviste saygı ve müşteri memnuniyeti eksikliği oluşmasın diye belirtmek istemiyor... fakat kanuni onarım süresi 20 gündür diye biliyorum... bazıları 3-5 gün sonra 1 hafta sonra sormaya başlıyorlar... hiç servisteki telefon yoğunluğunu vs düşünmeden.... bu şekilde iş acele yapılması hususunda baskı olursa hizmet kalitesi düşecektir bilginize... size alıntı yaptım ama bunu örneklemek açısından yaptım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hıpermen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Öncelikle şikayetinizde bir sürü atıfta bulunuyorsunuz,bunu cevaplamamız gerekiyor.Dolayısı ile cevap da uzun olmak zorunda oluyor."Ağdalı" mesaj söylemi aramızdaki diyaloglara gitmemiş gerçekten.

    Sanırım Borusan ile ilgili ticari bağlantınız var ancak gerçekten konumuz ile hiç ilgisi olmadığını düşündüğümüz bir örnek otomotiv sektörü.Ben size örnek verirken cep telefonu yetkili servislerini gösterebilirim,Borusan hakkında olumlu olumsuz hiç bir fikre sahip değiliz,bu konudaki bilgilerinize saygı duyuyoruz sadece.

    İnsanlar sizinki yakınmaları ve bizim cevaplarımızı okurlar diye telefon görüşmesi haricinde burada paylaşımda bulunuyoruz,keyfi bir durum değil zaten.Sır olarak saklamak istediğimiz bir durum yok,artı olarak sizin şikayetiniz ve bu konuda izlenen prosedür diğer kullanıcılar için referans oluyor.Beklentilerini bu şekilde belirleyip satın alma tercihinde bulunuyorlar ve bulunmaya devam edeceklerdir.

    Konu " Düşme sonucu garanti kapsamı dışında değerlendirilen üründe müşterinin tespite itirazı" olunca cevabın genel kısmının aynı olması gerekiyor.Ancak bu kadar detaylı yazıyı matbu olarak yorumlamımız mümkün değil.Sizin ürününüze özel fotoğraflar,anakart yapısı,entegre yapısı gibi dökümanlar eklendi yazıya.Artı olarak sorduğunuz her soruya ve her olumsuz düşüncenize cevap verildi.Ek olarak sormak istediğiniz bir konu varsa cevaplamaya çalışırım.

    Siz ilk kez telefon kullanmadığınız gibi elinizdeki üründe son ürününüz olmayacaktır.Garantili ürün alırken bilmeniz gereken durumlardan biridir bahsi geçen konu.Yazının sonuna "eğer bu durumun garanti kapsamı içinde olması gerektiğine dair bir bilgi sunabilirseniz tüm işlemleri geri çekeriz" söylemini de ekledik.Bu örneğin cep telefonu ile ilgili olmasını tercih ederiz tabii ki.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis





    Yanlış anlaşılmasın fakat ben böyle bir garanti kapsamı anlayışını ilk defa sizin firmanızda görüyorum. Bu darbeli ürünü tamir etmiyoruz demenizi ben anlamıyorum. Galaxy S2'm vardı ve bir defa bel hizasından bir defa da kulak hizasından yere düştü ve düştüğü bariz belli oluyordu. Buna rağmen Telpa ve Başarı firmaları cihazıma toplam beş kere teknik parça değişimi yaptılar ve altıncı arızada cihazımın parasını bana iade ettiler.

    kusura bakmayın kardeşim. o halde telefonunu düşürmeyeceksin... yahu bu garanti kapsamı takıntısı yanlış garanti bilgisi insanlara ne kadar işlemiş inanamıyorum... yahu sen telefonu düşüreceksin yere düşecek kırılacak velevki kaza ile de olsa, ondan sonra sen gidip telefonu garantisi altına almış şirketi suçlar gibi yorum ifade ekleyeceksin... haksızlığın bu kadarı hakkaten yakışmıyor... az biraz bencil olmaktan çıkın lütfen... okudum ve inanın haksızlığa dayanamayıp yazmak durumunda kaldım.... dikkat edin düşürmeyin kardeşim sizde... başka şirketler arıza giderip para iadesi vs vs yapmış olabilir, memnuniyet için... fakat kendinize sorun bakalım ortada bir haksızlık varmı yokmu... telefonu ben kıracam parasını şirket ödeyecek... hayatta yapmayacağım bir haksızlık.. parana üzülüp bu duruma düşürüyorsanız kendinizi vermeyin kardeşim o kadar parayı telefona... sözüm bu denli yaklaşım sergileyenleredi... yazınız örnek teşkil eder... bundan kendinize payda alabilirsiniz...




  • bizde bugün n11 den delta garantili s3 aldık bakalım umarım sıkıntı yaşamayız
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.