Şimdi Ara

DELTA Servis (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Bu durumda satıcıyı aramanız ve gerekli bilgileri kendilerinden almanızı tavsiye ederiz.Gittigidiyor platformundan aldığınız için GET sistemi aktif olmalı,sorununuz çözümlenmeden onay vermezseniz maddi mağduriyet olmayacaktır.Aldığımız bilgi problemin en kısa zamanda çözüleceği yönünde.Problemin kaynağı da BTK'nın sistem değiştirmiş olması ve araya bayram tatilinin girmesi.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis


    İlginize çok teşekkür ediyorum.Satıcı ile irtibata tekrar geçtim imei problemli gönderdiklerine ikna oldular.
    "S3 ü iade edin yeni kayıtlı s3 göndereceğiz" dediler telefon geldi hiçbir sıkıntı yok.
    sizin aramanızda etkili olmuş belliki:) çok teşekkür ederim sağolun.
    Teşekkürler Delta Servis.




  • bilalkay kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bilal Bey durum güncellemesi yapabilir misiniz?Destek paylaşımı sonucunda gelişmeleri ve sonucu da paylaşabilirsek olumlu-olumsuz referans açısından daha başarılı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Durum güncellemesi yapabilir misiniz?Destek paylaşımı sonucunda gelişmeleri ve sonucu da paylaşabilirsek olumlu-olumsuz referans açısından daha başarılı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • ulasucar U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ulaş Bey durum güncellemesi yapabilir misiniz?Destek paylaşımı sonucunda gelişmeleri ve sonucu da paylaşabilirsek olumlu-olumsuz referans açısından daha başarılı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Durum güncellemesi yapabilir misiniz?Destek paylaşımı sonucunda gelişmeleri ve sonucu da paylaşabilirsek olumlu-olumsuz referans açısından daha başarılı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    evet sorunlarımın çoğu halloldu ama s beam hala çalışmıyor !!! 2. kez yollamama rağmen cihazı nasıl test ettiğinizi anlayamıyorum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet 15

    quote:

    Orijinalden alıntı: hıpermen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Öncelikle şikayetinizde bir sürü atıfta bulunuyorsunuz,bunu cevaplamamız gerekiyor.Dolayısı ile cevap da uzun olmak zorunda oluyor."Ağdalı" mesaj söylemi aramızdaki diyaloglara gitmemiş gerçekten.

    Sanırım Borusan ile ilgili ticari bağlantınız var ancak gerçekten konumuz ile hiç ilgisi olmadığını düşündüğümüz bir örnek otomotiv sektörü.Ben size örnek verirken cep telefonu yetkili servislerini gösterebilirim,Borusan hakkında olumlu olumsuz hiç bir fikre sahip değiliz,bu konudaki bilgilerinize saygı duyuyoruz sadece.

    İnsanlar sizinki yakınmaları ve bizim cevaplarımızı okurlar diye telefon görüşmesi haricinde burada paylaşımda bulunuyoruz,keyfi bir durum değil zaten.Sır olarak saklamak istediğimiz bir durum yok,artı olarak sizin şikayetiniz ve bu konuda izlenen prosedür diğer kullanıcılar için referans oluyor.Beklentilerini bu şekilde belirleyip satın alma tercihinde bulunuyorlar ve bulunmaya devam edeceklerdir.

    Konu " Düşme sonucu garanti kapsamı dışında değerlendirilen üründe müşterinin tespite itirazı" olunca cevabın genel kısmının aynı olması gerekiyor.Ancak bu kadar detaylı yazıyı matbu olarak yorumlamımız mümkün değil.Sizin ürününüze özel fotoğraflar,anakart yapısı,entegre yapısı gibi dökümanlar eklendi yazıya.Artı olarak sorduğunuz her soruya ve her olumsuz düşüncenize cevap verildi.Ek olarak sormak istediğiniz bir konu varsa cevaplamaya çalışırım.

    Siz ilk kez telefon kullanmadığınız gibi elinizdeki üründe son ürününüz olmayacaktır.Garantili ürün alırken bilmeniz gereken durumlardan biridir bahsi geçen konu.Yazının sonuna "eğer bu durumun garanti kapsamı içinde olması gerektiğine dair bir bilgi sunabilirseniz tüm işlemleri geri çekeriz" söylemini de ekledik.Bu örneğin cep telefonu ile ilgili olmasını tercih ederiz tabii ki.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis





    Yanlış anlaşılmasın fakat ben böyle bir garanti kapsamı anlayışını ilk defa sizin firmanızda görüyorum. Bu darbeli ürünü tamir etmiyoruz demenizi ben anlamıyorum. Galaxy S2'm vardı ve bir defa bel hizasından bir defa da kulak hizasından yere düştü ve düştüğü bariz belli oluyordu. Buna rağmen Telpa ve Başarı firmaları cihazıma toplam beş kere teknik parça değişimi yaptılar ve altıncı arızada cihazımın parasını bana iade ettiler.

    kusura bakmayın kardeşim. o halde telefonunu düşürmeyeceksin... yahu bu garanti kapsamı takıntısı yanlış garanti bilgisi insanlara ne kadar işlemiş inanamıyorum... yahu sen telefonu düşüreceksin yere düşecek kırılacak velevki kaza ile de olsa, ondan sonra sen gidip telefonu garantisi altına almış şirketi suçlar gibi yorum ifade ekleyeceksin... haksızlığın bu kadarı hakkaten yakışmıyor... az biraz bencil olmaktan çıkın lütfen... okudum ve inanın haksızlığa dayanamayıp yazmak durumunda kaldım.... dikkat edin düşürmeyin kardeşim sizde... başka şirketler arıza giderip para iadesi vs vs yapmış olabilir, memnuniyet için... fakat kendinize sorun bakalım ortada bir haksızlık varmı yokmu... telefonu ben kıracam parasını şirket ödeyecek... hayatta yapmayacağım bir haksızlık.. parana üzülüp bu duruma düşürüyorsanız kendinizi vermeyin kardeşim o kadar parayı telefona... sözüm bu denli yaklaşım sergileyenleredi... yazınız örnek teşkil eder... bundan kendinize payda alabilirsiniz...

    Arkadasim cahil cahil konusma, yazdığımı adam akıllı algılamadanda yorum yapma. Telefon düşüp camı ciziliyor. iki gun sonra atiyorum telefonun boardu yandı ve sen bunu gidip telefonu dusurmeye bagladin bunun olmasi imkansiz. Ikisi baglantisiz seyler. Ayrica koskoca samsung distribütörü başarı benim dedigimi uygulayıp iki baglantisiz hatayi ucuz numaralarla birburine baglamiyorsa delta servis gibi bir paralel ithalat firmasi bunu hic yapamaz. Yapıyorsa zaten suan yaptığım gibi gidip delta garantili tirnak makasi bile almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasucar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Öncelikle Ulaş Bey ile konu dün görüşüldü ve burada belirtilen durumlar birer birer konuşuldu.Kendisi tarafından bu mesajın düzeltmesi ve ya durum güncellemesi yapılacağı için beklemeye aldık cevap yazmayı.Şikayetler ve durum şu şekildedir :

    - Ulaş Bey : telefonun iç rengi siyahken beyazımsı açık gri ile değişmiş
    - DeltaServis : Tüm Galaxy S4'leri içi (Arka kamera bölümünün olduğu kısım) gri renklidir,muhtemelen yanlış hatırlıyorsunuz.Bizim tarafımızdan yapılan bir değişim işlemi de olmamış ve elinizdeki renk doğru.

    - Ulaş Bey : 9 sensörü var bu telefonun. ancak bunlardan temperature ve relative humidity yani ısı ve nem sensörleri şu anda çalışmaz durumda. tam 5 farklı program ile denendi. yetmedi, wipe data factory reset yapıldı, sonuç yine aynı.
    - DeltaServis : Isı fonksiyonlarını ve relative humidity sensörlerini şu ana kadar hiç test etmedik ve bu konu ile ilgili arıza ve ya onarım sonrası şikayet de almadık.Bahsedilen sensörlerin de anakart da üzerinde olduğuna dair bilgim var,neden
    çalışmadığı konusuna bakılması gerekiyor.Tarafımızdan denenen sensörler hareket ve temassız hareket sensörüdür.

    - Ulaş Bey . buna ilaveten, değişen ekranın sağ üst kısmında bir açıklık var, yani tam oturmamış.
    - DeltaServis : Görüşmemizde bunun ile ilgili bir şikayet varmı diye belirttiğimizde,problem olmadığına dair bilgi aldık Ulaş Bey'den.Yanlış anlaşılma olma ihtimali var mı bilmiyoruz.

    - Ulaş Bey : telefon aksanlarının, orijinal samsung parçalarıyla değil, yan imalat ucuz üretim parçalarla değiştirilmiş olma olasılığı yüksek!!! değişen kasanın sağ üst kısmında siyah bir düğmecik var, işlevsiz. bu daha öncekinde yoktu. adamlar resmen uydurma parçalarla telefonumu yenilemişler.
    -DeltaServis : Bu konu güvensizlik ile ilgili olduğu kanısına vardık.Görüşmeden sonra bir daha bu şekilde bir hisse kapılmayacağını düşünüyoruz.Yan sanayi Samsung Galaxy S4 ekran üretimi zaten olmadığı ve bizimde orjinal olmayan malzeme kullanmadığımızı belirttik ve bu hususta anlaştık.

    - Ulaş Bey : evet arkadaşlar ufak bir problemle gönderdiğim telefonum daha bozuk ve büyük problemlerle geri döndü.
    - DeltaServis : Böyle bir durum yok.

    - Ulaş Bey : müşterileri aptal yerine koyup, nasılsa anlamazlar mantığıyla iş yapıyorlar.
    - DeltaServis : Bunun mümkün olmadığı da aşikardır sanırım,bu kadar ilgiden sonra ciddi haksızlık olur bu görüş.


    Geri kalan " Almayın,güvenmeyin,şikayetçi olacağım" gibi durumlarda artık problem belirten müşterilerimizde gelenek haline geldi.Hadi hayırlısı diyelim, bizce önemli olan şikayetleri çözümlemek ancak kesinlikle şikayetlerin üslubunun dikkatlice seçilmesi bizi olumlu daha fazla motive edecektir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Delta servis yetkilisiyle gorustugum dogrudur. Ancak gorusulen hususlarin hepsinden burada bahsedilmedigi de asikardir. Bu durumu pazartesi günü telefonumu gonderdigimde detayli anlatacagim.
    delta servisi insanlarin secmesinin sebebi daha ucuza telefon almalaridir. Boyle bir durumda servislerin daha dikkatli ozverili calismalari gerekir.
    kameramin karanlikta muthis fotolar cekip ayni flasla aydinlikta daha karanlik fotolar cekme problemini cozebilmis degiller. Kamerasini degistirmisler dediklerine gore. Ancak sonuc yine ayni. Belki de bu bir problem degildir. Ancak ek olarak dikkatli bakildiginda flasinin uzerinde cizikler olustugu goruluyor. Deneme amacli calisma masalarini cekmisler, o daginik ortamda bu ciziklerin olusmasi kacinilmaz. Barkin beyin bahsettigi jelatinin is bitimi sonrasinda yapistirildigini ise herkes bilir.
    gorusme sonrasi icim rahatladi. Delta servisin en buyuk eksigi oraya koyduklari 2-3 tane canli telesekreterle is yapmaya calismalari.
    orada 2-3 tane daha barkin bey kadar ilgili yetkili olsa bu kadar sikinti yasamayacaklar.
    ayrica bu kadar ilgili olduklarini bilseydim daha olculu yorumlar atardim. Sikinti su; sorunlari cagri merkezine yuz defa anlatsaniz cozulmuyor, ancak sosyal medyadan ulasilabiliyor. Eksik.
    pazartesi telefonumu gonderdigimde barkin beyin bizzat ilgilenecegini biliyorum. Umarim telwfonumu servise gonderdigime pisman olmam ve buraya guzel yorumlar yazabilirim.
    isin asli, ben de bu ortamdaki yorumlardan ve eksisozluk tavsiyeleri dogrultusunda delta servisi secmistim.
    Gorusmek uzere

    Telefonumu ayın 24ünde tamir edip kargoya vermişler; fakat yurtiçi kargo rezaleti yüzünden ayın 26sında akşam 20de elime geçti telefon.

    Son durumu açıklıyorum:

    Telefonumun bozuk olan sensörleri onarılmış, ön kısımdaki açıklık için ekran değişimi yapılmış ve çizik olan flaşın değişimi yapılmış. Umuyor ve diliyorum ki artık başka bir sorun çıkmasın telefonumda. Ancak telefon o kadar dandikmiş ki; şu anda bataryanın aşırı ısınma problemine takmış durumdayım,zira bu bir batarya şişmesi olabilir. (S4'ün ara ürün olduğunu düşünmeye başlıyorum, samsung tarafından bunca kabul edilmiş sorundan sonra. Zaten S4'ün suya darbeye dayanıklı ve çizilmez metalik kasadan yapılması bekleniyordu, ama yetişmemiş olmalı ki bu özellikler Ocak ayında çıkması planlanan S5'e eklenmiş. Yani samsung galaxy s4'ün iyi bir seçim olduğunu düşünmüyorum.)

    Konuya dönecek olursak; Delta Servis'in tek eksiği olduğunu düşünüyorum. Ben Delta Servis'ten ürün almak için internette epey bir araştırma yapmış, bulmak için epey uğraşmıştım. Ama Delta Servis, kendi garantisini sunan satıcı firmaların reklamını yapmalıdır! Kolay ulaşılabilir olmalıdır! Hatta bu konuda kendilerine elimden geldiğince yardım etmek isterim. Çünkü bir teknik servis için son derece ilgili ve başarılılar.

    Sorunsuz , sıkıntısız servisler kolaydır. Cihazı gönderirsiniz, yapılır, geri yollanır. Ancak cihaz problemli olarak geri yollandığında, müşteri benim gibi huysuz ve mutsuz olduğunda, müşterinin olumsuz tüm görüş ve düşünceleri 180derece değişebiliyorsa, teknik servis bunu başarabiliyorsa; özellikle Delta Servis ürünlerini tercih edin derim. Aslında bir yanım da Delta Servis'i önermekten yana değil; zira bir firma ne kadar ünlenirse o kadar kötü hizmet verir. Umarım bu çizgilerini hiçbir zaman kaybetmezler.

    Barkın Bey ve ekibine özverisi, sabrı, çalışmaları ve itinası için çok teşekkür ederim. Müşterilerini bu kadar dinlediklerini bilseydim, daha yapıcı yorumlarda bulunurdum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_61_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Durum güncellemesi yapabilir misiniz?Destek paylaşımı sonucunda gelişmeleri ve sonucu da paylaşabilirsek olumlu-olumsuz referans açısından daha başarılı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    evet sorunlarımın çoğu halloldu ama s beam hala çalışmıyor !!! 2. kez yollamama rağmen cihazı nasıl test ettiğinizi anlayamıyorum ?

    Bataryamin sisik oldunu soyleyip degisim yapmisdiniz gelen bataryaya bakdim sekilağda bişey anlasilmiyo sadece uretim yerinin çin olduğunu gördum bunla alakasi varmidir bilmiyorum ama su bi gercekki s4 un nfc cipi bataryaya enfekteymis siz bataryami degisince nfc im calismaz oldu ustelik 2. Yollayisimda sorunu cok acik bi bicimde belirttim lakin siz ayni sekilde geri yollamissiniz (akabinden 4,5 problem daha vardi onlari onarmissiniz sorun yok)buyuk maduriyet icindeyim simdi bataryami isteseniz ben yine telefonsuz kalacam etrafimdakilere bile alay konusu oldum bu kadarda olmaz artik bi cizik icin yolladim cihazimi rezil bi bicimde geri aldim ustelik 2. Kez yollamama ramen hala tum problemleri halledilemedi nasil olurda bi teknik servis nfc siz bi bataryayi cihazima takar bu bataryanin orjinallinden ben suphe ederim para iadesi alabilmem icin bi imkan olsa bugunden tezi yok islemlere baslarim illahlah dedirtti en az 17 gun ben telefonsuz kaldim hala hata var ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu sefer de telefonun kamerasinin yerinden oynadigini farkettim . Servisle alakali oldugunu sanmiyorum, s4ler gercekten cok sorunlu imis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_61_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_61_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Durum güncellemesi yapabilir misiniz?Destek paylaşımı sonucunda gelişmeleri ve sonucu da paylaşabilirsek olumlu-olumsuz referans açısından daha başarılı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    evet sorunlarımın çoğu halloldu ama s beam hala çalışmıyor !!! 2. kez yollamama rağmen cihazı nasıl test ettiğinizi anlayamıyorum ?

    Bataryamin sisik oldunu soyleyip degisim yapmisdiniz gelen bataryaya bakdim sekilağda bişey anlasilmiyo sadece uretim yerinin çin olduğunu gördum bunla alakasi varmidir bilmiyorum ama su bi gercekki s4 un nfc cipi bataryaya enfekteymis siz bataryami degisince nfc im calismaz oldu ustelik 2. Yollayisimda sorunu cok acik bi bicimde belirttim lakin siz ayni sekilde geri yollamissiniz (akabinden 4,5 problem daha vardi onlari onarmissiniz sorun yok)buyuk maduriyet icindeyim simdi bataryami isteseniz ben yine telefonsuz kalacam etrafimdakilere bile alay konusu oldum bu kadarda olmaz artik bi cizik icin yolladim cihazimi rezil bi bicimde geri aldim ustelik 2. Kez yollamama ramen hala tum problemleri halledilemedi nasil olurda bi teknik servis nfc siz bi bataryayi cihazima takar bu bataryanin orjinallinden ben suphe ederim para iadesi alabilmem icin bi imkan olsa bugunden tezi yok islemlere baslarim illahlah dedirtti en az 17 gun ben telefonsuz kaldim hala hata var ... 

    Sorununuzu bilemem ama orijinal parca kullanildigini soyleyebilirim. Zira benim iki sefer ekran degisimim yapildi. Barkin bey bu konuda cok dikkatli.
    Sanmiyorum ki yan sanayi parcalariyla degisim yapsinlar. Cunku oyle yapiyor olsalar, iki uc ay sonra yine ayni sorunlar tekrar eder. Maddi acidan bu sorumlulugu alabileceklerini zannetmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasucar


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_61_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_61_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Durum güncellemesi yapabilir misiniz?Destek paylaşımı sonucunda gelişmeleri ve sonucu da paylaşabilirsek olumlu-olumsuz referans açısından daha başarılı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    evet sorunlarımın çoğu halloldu ama s beam hala çalışmıyor !!! 2. kez yollamama rağmen cihazı nasıl test ettiğinizi anlayamıyorum ?

    Bataryamin sisik oldunu soyleyip degisim yapmisdiniz gelen bataryaya bakdim sekilağda bişey anlasilmiyo sadece uretim yerinin çin olduğunu gördum bunla alakasi varmidir bilmiyorum ama su bi gercekki s4 un nfc cipi bataryaya enfekteymis siz bataryami degisince nfc im calismaz oldu ustelik 2. Yollayisimda sorunu cok acik bi bicimde belirttim lakin siz ayni sekilde geri yollamissiniz (akabinden 4,5 problem daha vardi onlari onarmissiniz sorun yok)buyuk maduriyet icindeyim simdi bataryami isteseniz ben yine telefonsuz kalacam etrafimdakilere bile alay konusu oldum bu kadarda olmaz artik bi cizik icin yolladim cihazimi rezil bi bicimde geri aldim ustelik 2. Kez yollamama ramen hala tum problemleri halledilemedi nasil olurda bi teknik servis nfc siz bi bataryayi cihazima takar bu bataryanin orjinallinden ben suphe ederim para iadesi alabilmem icin bi imkan olsa bugunden tezi yok islemlere baslarim illahlah dedirtti en az 17 gun ben telefonsuz kaldim hala hata var ... 

    Sorununuzu bilemem ama orijinal parca kullanildigini soyleyebilirim. Zira benim iki sefer ekran degisimim yapildi. Barkin bey bu konuda cok dikkatli.
    Sanmiyorum ki yan sanayi parcalariyla degisim yapsinlar. Cunku oyle yapiyor olsalar, iki uc ay sonra yine ayni sorunlar tekrar eder. Maddi acidan bu sorumlulugu alabileceklerini zannetmem.

    Bende sizin gibi dusunuyorum ama acikcasi gicik bi durumla karsi karsiyayim ne yapicami bilmiyorum 4 gozle gelecek cevabi beklemedeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Talep net bir şekilde oluşturuldu ve iletildi.Şimdi yurtdışı stoklarının musait olmasını ve sonrasında sipariş verilmesini bekliyoruz.N9000 yerine N9005 modelinin tercih edileceği konusunda sizden gelen talepler doğrultusunda biz de bilgiyi ilettik ve karar bu modelin ithalatı yönünde verildi.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    peki n9005 i nereden alabileceğiz?
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Oğuzhan Bey NFC ve S Beam ile bataryanın hiç bir ilgisi olmamalı.Yazdığınız sorunları özellikle incelettik ve giderildiği üzerine teyid aldım.Ancak S Beam ve NFC nin son kontrollerde denenmediğini biliyorum.

    Şu anki sorunumuz,ürünün kullanımı engelleyen problemlerimiz nelerdir?
  • uzumymw8520 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    N9005 ithalatına izin verilmediğine dair güncel bilgiye sahibiz.Detaylı olarak araştırıp bilgi verecekler.N9000 modelinin de tercih edilmeyeceğini düşünenlerdenim.Biraz daha bilgiye ihtiyacımız var şu anda.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Merhaba,

    Bunu neye istinaden yazdınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Oğuzhan Bey NFC ve S Beam ile bataryanın hiç bir ilgisi olmamalı.Yazdığınız sorunları özellikle incelettik ve giderildiği üzerine teyid aldım.Ancak S Beam ve NFC nin son kontrollerde denenmediğini biliyorum.

    Şu anki sorunumuz,ürünün kullanımı engelleyen problemlerimiz nelerdir?

    normal şartlarda çevremdeki arkadaşlarımda bolca samsung cihaz olduğu için s beami sıklıkla kullanıyordum lakin şimdi kullanamıyorum bluetooth un yavaşlını beklemek zorunda kalıyorum internette çoğu kişi batarya değişikli yaptıklarında nfc kullanamadıklarını yazmış bende burdan yola çıktım ama kesinlikle sorun bundan kaynaklanıyor demiyorum (nfc çipi bataryaya enfekde neden olmasın ?) sonuç olarak s beam sorunu giderilmemiş. Ayrıca niye kontrolden geçirmediğinizide anlıyamadım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 28 Ekim 2013; 15:10:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    N9005 ithalatına izin verilmediğine dair güncel bilgiye sahibiz.Detaylı olarak araştırıp bilgi verecekler.N9000 modelinin de tercih edilmeyeceğini düşünenlerdenim.Biraz daha bilgiye ihtiyacımız var şu anda.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    haklısınız sonuçta bir yerde üst model bir yerde alt model...

    samsung ne yapmaya çalışıyor bari paraler italata falan izin verseler...
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Gönderdiğiniz zaman belirttiğiniz arıza tanımlarına baktım,NFC ve ya S Beam ile ilgili bir şikayet yok alınan kayıtta.Kontrol etmeme sebebimiz ise genel fonksiyonların (arıza çıkarma ihtimali olan fonksiyonların) denenmesi.Bu durum tamamen zaman ile ilgili.Kalite kontrol evresinde bir ürüne yaklaşık olarak 5 dakika ayırabiliyorsunuz.Bu güne kadar da S BEAM ile ilgili hiç bir şikayet almadık.Bu durumda şu ortaya çıkıyor Ulaş Bey'in cihazında ısı sensörleri,sizin üründe de NFC ve S BEAM fonksiyonlarında kontrol eksikliği var.Yine de kalite kontrol evresine bu özellikleri alamayabiliriz ancak sizin ürününüzle ilgili durumu araştırıp size dönüş yapacağım.Belirttiğim gibi arıza kaydında 8 kalem şikayet belirtmişsiniz ancak bu iki şikayet içerisinde geçmemekte.

    Araştırıp bilgi vereceğim,

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • uzumymw8520 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Konu Samsung Türkiye ve BTK ile ilgili.Engelleme adına yapıldığını düşünüyoruz bu durumun.Bu şekilde genel anlamda haksız kısıtlamalar var ve bunları değiştirme adına talepler geri çevriliyor ilgili makamlardan.

    Firma olarak, İletişim Sektöründe faaliyet gösteren firmaların katılabileceği bir Konfederasyon kurulumunu organize etme kararı aldık ve bu yolda çalışmalarız devam ediyor.Bu oluşumdan sonra taleplerimizin dinleneceğini düşünüyoruz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Gönderdiğiniz zaman belirttiğiniz arıza tanımlarına baktım,NFC ve ya S Beam ile ilgili bir şikayet yok alınan kayıtta.Kontrol etmeme sebebimiz ise genel fonksiyonların (arıza çıkarma ihtimali olan fonksiyonların) denenmesi.Bu durum tamamen zaman ile ilgili.Kalite kontrol evresinde bir ürüne yaklaşık olarak 5 dakika ayırabiliyorsunuz.Bu güne kadar da S BEAM ile ilgili hiç bir şikayet almadık.Bu durumda şu ortaya çıkıyor Ulaş Bey'in cihazında ısı sensörleri,sizin üründe de NFC ve S BEAM fonksiyonlarında kontrol eksikliği var.Yine de kalite kontrol evresine bu özellikleri alamayabiliriz ancak sizin ürününüzle ilgili durumu araştırıp size dönüş yapacağım.Belirttiğim gibi arıza kaydında 8 kalem şikayet belirtmişsiniz ancak bu iki şikayet içerisinde geçmemekte.

    Araştırıp bilgi vereceğim,

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    tam olarak anlıyamadım neyi araştırıp bilgi vericeksiniz ? S beami kesinlikle yazmış olmam lazım insanlık hali belkide gözden karçırmışsınız dır ?




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.