Şimdi Ara

Darty'den kesinlikle alışveriş yapmayın (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vangouf

    Darty Ürün Değişimi Yapmıyor!
    Selam Arkadaşlar;

    Fişimin Resmi :http://f1212.hizliresim.com/14/t/h8dn1.jpg

    Darty'den alışveriş yapanlara,yapmayı düşünenlere yaşadığım olayı anlatacağım.

    21 Aralık 2012 Tarihinde Saat 14:27 'de Trust Marka Universal ( Laptopların %99'una uyumlu şarj aleti) aldım. Bundan önce başka bir marka kullanıyordum fakat sürekli bozuluyordu, bu yüzden Trust markasını denemeye karar verdim, Ürünün üzerinde packard bell, asus gibi bir çok markaya uyumlu olduğu yazıyordu, Bende packard bell olan laptopumda kullanmak üzere ürünü satın aldım. Darty Magazasının karşısında olan ofisime gelip ürünü denediğim de şarj etmediğini , benim Packard Bell sürümüme uygun olmadığını farkettim ve ürün iade/değişimi için satın aldıktan 15 dakika sonra Darty Mağazasına gittim.

    Ürünü almadan önce - Aldıktan sonra Darty Personel yorumlarım

    Universal Sarj Aletlerinin olduğu bölümdeki Darty Çalışanına "Trust'dan başka marka universal sarj aleti varmı?" gibi bir soru sordum.

    Çalışan öylesine cahil,bırakın konu ile alakasını, kenar mahalleden alınıp buraya konulmuş eğitimsiz biri, cevap bomba..

    Bilmiyorum, yok yok tek marka bu, başka marka yok

    Biraz daha dikkatli baktığımda hemen 20 cm yanda diğer markaların olduğunu gördüm(biraz da benim dikkatsizliğim daha önce farketmedim) , ancak oranın belki 1 yıllık personeli sattığı üründen/markadan habersiz bir şekilde çalışıyor.

    Ürünü seçme aşamasında dikkatimi çeken şey, en üstte (ürünlerin geçirildiği bir zımbırtı var metal, orada en öne takılmış) olan 2 ürün önceden açılmış ve resmen koli bandı ile tekrar paketlenmiş, normalde bu tarz iade ürünler fabrikaya tekrar gönderilip kontrollerden sonra paketlenip tekrar satışa sunulmalıdır. Bu yaptıkları resmen 2. el ürün satmaktan farksızdır.Zaten Darty 2. el ürün sattı! Tarzında bir çok şikayette mevcut firma hakkında.

    Herneyse, iade için kasaya gittiğimde müşteri hizmetlerine gitmem gerektiğini söyledi, o bölüme gittim (hemen kasanın 20 metre yanında. Ancak bölümde kimse yok, sorduğumda "bekleyin,gelirler " dendi.
    15 dakıka boyunca beklememe rağmen gelmeyince tekrar sordum ve gelecekleri biraz daha beklememiz gerektiği söylendi, 5 dakika daha bekledim ancak ne gelen var,ne de giden.Tekrar görevli personele durumu sorduğumda şöyle bir cevap aldım "Abi nerden bileyim ben müşteri temsilcisimiyim, bekle gelirler" gibi saygısız bir cevap aldım ve akabinde " kime soracağım burada çalışan sensin " diye çalışan yetkiliye tepki gösterdim, hemen birisini müşteri hizmetlerine yönlendirdi. 1 dakika sürmedi birisinin gelmesi. Ürünü iade alamayacaklarını, tüketici haklarında böyle birşey olmadığını belirtti, Aynı ürün,farklı marka için mediamarket 'de de aynı problemi yaşadığımı sebep bile sormadan para iadesi yaptıklarını belirttiğimde ise resmen beni cahil/aptal yerine koyarak, " orasının tüketici hakları farklı demekki" gibi bir cevap aldım.

    Bir üst yetkili ile görüşmek istediğimi söylediğimde , bir bayan ile görüşmem sağlandı mağazanın ortasında , ayakta.. Ürün vakumlu olduğu ve paketi açtığım için ürünü alamayacakları saçmalığını zırvaladılar, vakumlu üründe değişim/iade yokmuş. ( ki evet bu sitelerinde de açıkca belirtiliyor, sanırım bizden açmadığımız üründen memnun kalmamız , açtığımız taktirde memnun kalmamamızın önemsiz olduğu söyleniyor.)

    Bana problem ile alakalı sunulan seçenek : ürünü verin teknik servise gönderelim, bir problem varsa 20 iş günü içerisinde başka bir ürün ile değiştirelim.

    Kısacası baştan savmaya çalışıyor, sunduğu seçenek bozuk ürünlerde yapılması gereken bir uygulama ki ürün bozuk bile olsa, bu ürüne 15 dakika önce para vermişim, neden paramı 20 iş günü boyunca Darty kasasında tutayım ki? Ürünü almış olsam, 2 ay sonra bozulsa gelsem garantiye versem söylediği şey mantıklı, iade almak söz konusu bile değil zaten böyle bir durumda. Resmen parayı gasp ediyorlar.

    Daha sonra şikayetimvar.com ' a şikayet'de bulundum. 2 gün sonra aradılar, değişim olmayacağını, mağazaya gidip teknik servise göndersinler, laptop markanızı ve laptopunuzun ürün kodunu da belirtin çalışmıyorsa gerekeni yaparlar ancak ürün üzerinde herhangi bir şekilde ufacık bile olsa o üründe çalışmayacağı yazıyorsa yine iade/değişim alamayacaklarını söylediler. Tüm bu işlemler/açıklamalar satın almam üzerinden 4 gün geçmesi üzerine yapılıyor, Bu yazıyı yazdığım şu 25 Aralık 2012 Tarihinde bile satın almamın üzerinden 4 gün geçmiş ve hiç bir şekilde geri iade almıyorlar.
    www.sikayetvar.com adresindeki konuma buradan ulaşabilirsiniz:
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1527609/darty-degisim-yapilmiyor

    Konu hakkında bilgili birinin (Dartyden değil) açıklaması;
    Merhaba, eğer faturanız duruyorsa ürünü Tüketici Hakları Kanunu gereği 7 gün içerisinde sebep dahi belirtmeksizin iade etme hakkına sahipsiniz.

    Teknik servismiş şuymuş buymuş sizi bariz oyalamaya çalışmışlar.

    Darty eğer 7 günü geçirmedi iseniz iadeyi kabul etmek ZORUNDA.

    Fişte bile 30 gün içinde değişim yapılacağı yazıyor.

    Darty resmen tüketici haklarını kendi koyduğu kurallar ile yiyor, ingiliz markası olan darty bu tutumunu ingiltere'de kesinlikle yapamaz,cesaret bile edemez, ancak bizim gibi 3. dünya ülkelerinde karşı çıkmadığımız taktirde bu şekilde hakkımız yenecek..

    Takdir edersiniz ki bu konuya açtığım blog, şikayetler, forumlara bilgilendirici açıklamalar , Sosyal medya paylaşımları kesinlikle bana yapılan bu 80 TL lik kazıkla alakası yoktur, darty'nin biz müşterilerine karşı saygısız ve hak yiyici tutumu ile alakalıdır.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun' un 8. madesine göre; 7 gün içerisinde aldığınız ürünü iade etmek istediğinizi satıcıya bildirdiğiniz taktirde satıcı 20 gün içerisinde ürünü almakla yükümlüdür. Herhangi bir sebep göstermenize gerek yok ve ürün paketinin vakumlu olup olmamasının herhangi bir önemi yok. Ancak satıcıya yazılı olarak başvurmanız ispat açısından yararınıza olur. 7 günlük süreyi de kesinlikle geçirmeyin.




  • Kara listenizin başına ASUS TEKNİK SERVİSİ yazın.

    Teknik servise verdiğim monitörü yapamadan yolladılar üstelik ekranı çizmişler.Ayrıca silkayetvar.com'da ki şikayetlerin hiç birisine cevap bile vermiyorlar.Şikayetleri okursanız anlarsınız ne kadar * olduklarını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Glukhovsky -- 26 Aralık 2012; 11:51:40 >
  • Oha yani, benim anlamadığım hep o şirketlerin başındaki karaktersiz elemanlar nasıl nefes alıyorlar. Müşteri temsilcisi de emir kulu sonuçta ama bu şirketlerin başı yok mu işte onlar dilerim ki bir gün yaptıklarının karşılığını alırlar.

    Aynı durum GOLD'da da geçerli. GOLD'u da kara listeye alın derim. Zaten Darty olsun Gold olsun biraz geriden takip eden tekno mağazalar. Kendilerini belli ediyorlar artık içten içe.


    Şu cevaba çok güldüm, '' Demek ki onların tüketici hakları başkaymış diye'' acaba, sana da bir gün biri aynı cevabı verse ne yapardın diye sorarlar adama. Aslında bunlarla çıkışta özel görüşmek gerekir diye düşünüyorum ama başta dediğim gibi bunlarda emir kulu. Ama emir kulu oldukları için de saçmalamaları gerekmez.

    Neyse geçmiş olsun dostum. Burada bu yazıyı yazarak birçok arkadaşımıza rehber oldun. Sağ olasın.




  • Yazıklar olsun Darty' ye ama Türkiye' nin Altın Dışkı sahibi Aral Game ve bu gidişle daha çok Aral Game de kalacağa benziyor.
  • İyi oldu öğrendiğim,MediaMarkt ve Electroworld den alıyordum zaten zorda kalırsam bile almam artık ordan bir sey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iustinianus

    quote:

    Orijinalden alıntı: vangouf

    Darty Ürün Değişimi Yapmıyor!
    Selam Arkadaşlar;

    Fişimin Resmi :http://f1212.hizliresim.com/14/t/h8dn1.jpg

    Darty'den alışveriş yapanlara,yapmayı düşünenlere yaşadığım olayı anlatacağım.

    21 Aralık 2012 Tarihinde Saat 14:27 'de Trust Marka Universal ( Laptopların %99'una uyumlu şarj aleti) aldım. Bundan önce başka bir marka kullanıyordum fakat sürekli bozuluyordu, bu yüzden Trust markasını denemeye karar verdim, Ürünün üzerinde packard bell, asus gibi bir çok markaya uyumlu olduğu yazıyordu, Bende packard bell olan laptopumda kullanmak üzere ürünü satın aldım. Darty Magazasının karşısında olan ofisime gelip ürünü denediğim de şarj etmediğini , benim Packard Bell sürümüme uygun olmadığını farkettim ve ürün iade/değişimi için satın aldıktan 15 dakika sonra Darty Mağazasına gittim.

    Ürünü almadan önce - Aldıktan sonra Darty Personel yorumlarım

    Universal Sarj Aletlerinin olduğu bölümdeki Darty Çalışanına "Trust'dan başka marka universal sarj aleti varmı?" gibi bir soru sordum.

    Çalışan öylesine cahil,bırakın konu ile alakasını, kenar mahalleden alınıp buraya konulmuş eğitimsiz biri, cevap bomba..

    Bilmiyorum, yok yok tek marka bu, başka marka yok

    Biraz daha dikkatli baktığımda hemen 20 cm yanda diğer markaların olduğunu gördüm(biraz da benim dikkatsizliğim daha önce farketmedim) , ancak oranın belki 1 yıllık personeli sattığı üründen/markadan habersiz bir şekilde çalışıyor.

    Ürünü seçme aşamasında dikkatimi çeken şey, en üstte (ürünlerin geçirildiği bir zımbırtı var metal, orada en öne takılmış) olan 2 ürün önceden açılmış ve resmen koli bandı ile tekrar paketlenmiş, normalde bu tarz iade ürünler fabrikaya tekrar gönderilip kontrollerden sonra paketlenip tekrar satışa sunulmalıdır. Bu yaptıkları resmen 2. el ürün satmaktan farksızdır.Zaten Darty 2. el ürün sattı! Tarzında bir çok şikayette mevcut firma hakkında.

    Herneyse, iade için kasaya gittiğimde müşteri hizmetlerine gitmem gerektiğini söyledi, o bölüme gittim (hemen kasanın 20 metre yanında. Ancak bölümde kimse yok, sorduğumda "bekleyin,gelirler " dendi.
    15 dakıka boyunca beklememe rağmen gelmeyince tekrar sordum ve gelecekleri biraz daha beklememiz gerektiği söylendi, 5 dakika daha bekledim ancak ne gelen var,ne de giden.Tekrar görevli personele durumu sorduğumda şöyle bir cevap aldım "Abi nerden bileyim ben müşteri temsilcisimiyim, bekle gelirler" gibi saygısız bir cevap aldım ve akabinde " kime soracağım burada çalışan sensin " diye çalışan yetkiliye tepki gösterdim, hemen birisini müşteri hizmetlerine yönlendirdi. 1 dakika sürmedi birisinin gelmesi. Ürünü iade alamayacaklarını, tüketici haklarında böyle birşey olmadığını belirtti, Aynı ürün,farklı marka için mediamarket 'de de aynı problemi yaşadığımı sebep bile sormadan para iadesi yaptıklarını belirttiğimde ise resmen beni cahil/aptal yerine koyarak, " orasının tüketici hakları farklı demekki" gibi bir cevap aldım.

    Bir üst yetkili ile görüşmek istediğimi söylediğimde , bir bayan ile görüşmem sağlandı mağazanın ortasında , ayakta.. Ürün vakumlu olduğu ve paketi açtığım için ürünü alamayacakları saçmalığını zırvaladılar, vakumlu üründe değişim/iade yokmuş. ( ki evet bu sitelerinde de açıkca belirtiliyor, sanırım bizden açmadığımız üründen memnun kalmamız , açtığımız taktirde memnun kalmamamızın önemsiz olduğu söyleniyor.)

    Bana problem ile alakalı sunulan seçenek : ürünü verin teknik servise gönderelim, bir problem varsa 20 iş günü içerisinde başka bir ürün ile değiştirelim.

    Kısacası baştan savmaya çalışıyor, sunduğu seçenek bozuk ürünlerde yapılması gereken bir uygulama ki ürün bozuk bile olsa, bu ürüne 15 dakika önce para vermişim, neden paramı 20 iş günü boyunca Darty kasasında tutayım ki? Ürünü almış olsam, 2 ay sonra bozulsa gelsem garantiye versem söylediği şey mantıklı, iade almak söz konusu bile değil zaten böyle bir durumda. Resmen parayı gasp ediyorlar.

    Daha sonra şikayetimvar.com ' a şikayet'de bulundum. 2 gün sonra aradılar, değişim olmayacağını, mağazaya gidip teknik servise göndersinler, laptop markanızı ve laptopunuzun ürün kodunu da belirtin çalışmıyorsa gerekeni yaparlar ancak ürün üzerinde herhangi bir şekilde ufacık bile olsa o üründe çalışmayacağı yazıyorsa yine iade/değişim alamayacaklarını söylediler. Tüm bu işlemler/açıklamalar satın almam üzerinden 4 gün geçmesi üzerine yapılıyor, Bu yazıyı yazdığım şu 25 Aralık 2012 Tarihinde bile satın almamın üzerinden 4 gün geçmiş ve hiç bir şekilde geri iade almıyorlar.
    www.sikayetvar.com adresindeki konuma buradan ulaşabilirsiniz:
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1527609/darty-degisim-yapilmiyor

    Konu hakkında bilgili birinin (Dartyden değil) açıklaması;
    Merhaba, eğer faturanız duruyorsa ürünü Tüketici Hakları Kanunu gereği 7 gün içerisinde sebep dahi belirtmeksizin iade etme hakkına sahipsiniz.

    Teknik servismiş şuymuş buymuş sizi bariz oyalamaya çalışmışlar.

    Darty eğer 7 günü geçirmedi iseniz iadeyi kabul etmek ZORUNDA.

    Fişte bile 30 gün içinde değişim yapılacağı yazıyor.

    Darty resmen tüketici haklarını kendi koyduğu kurallar ile yiyor, ingiliz markası olan darty bu tutumunu ingiltere'de kesinlikle yapamaz,cesaret bile edemez, ancak bizim gibi 3. dünya ülkelerinde karşı çıkmadığımız taktirde bu şekilde hakkımız yenecek..

    Takdir edersiniz ki bu konuya açtığım blog, şikayetler, forumlara bilgilendirici açıklamalar , Sosyal medya paylaşımları kesinlikle bana yapılan bu 80 TL lik kazıkla alakası yoktur, darty'nin biz müşterilerine karşı saygısız ve hak yiyici tutumu ile alakalıdır.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun' un 8. madesine göre; 7 gün içerisinde aldığınız ürünü iade etmek istediğinizi satıcıya bildirdiğiniz taktirde satıcı 20 gün içerisinde ürünü almakla yükümlüdür. Herhangi bir sebep göstermenize gerek yok ve ürün paketinin vakumlu olup olmamasının herhangi bir önemi yok. Ancak satıcıya yazılı olarak başvurmanız ispat açısından yararınıza olur. 7 günlük süreyi de kesinlikle geçirmeyin.

    arkadaşlar burada bilgi yanlışınız var. mağaza, iş yeri, fuar gibi yerlerden yaplıan alışverişler sonrası üründe bir ayıp bulunmadığı takdirde, ürün iadesi almak tamamen firmanın tasarrufundadır. ürününü değiştirebilir, parasını verebilir yada kanundan doğan tasarruf hakkını kullanarak iade etmeyebilir. bu tamamen şirketin politikası ile alakalıdır.

    7 gün koşulsuz iade şartı kapıda yapılan (pazarlamacı) , uzak mesafeli sözleşmeler (internet ve telefon) için geçerlidir. mağazadan aldığınız ürün ayıplı, eksik yada aldatıcı tanıtım yoksa değişim şartı geçerli değildir.

    açıkçası darty deki adam kanun konusunda doğru söylemiş. ama burada ürün, kutusunda belirtildiği halde o marka ile çalışmıyorsa ayıplıdır. yapılan etik değildir. değişim konusunda "yasa da hakkım 7 günde değiştiriririm" diyerek kendinizi haksız duruma düşürmeyin. ürünün ayıplı olduğu üzerinde durun




  • ayrıca alışverişlkerinizi (ki özellikle pahalı olanları) mediamarktan yapın. bazen biraz pahalı olabiliyor ama bios update yaparken gümleyen laptopu 4 gün sonra değiştirdiler. çok ilgilendiler, istersem başka bir model alabileceğim yada para iadesi yapabileceklerini söylediler. bende aynı ürünü istediğimi belirtince adam depoya götürdü (korktum acaba döveceklerr mi diye ) istediğin kutuyu al demişti hatta bir adet logitecch kablosuz mouse hediye ettiler
  • vatandan kalır yanı yokmuş yani gidip pc de ramin görevi ne die sordumu hızladırır cevabını verenlerden ne bekliyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whiskeyinthejar

    ayrıca alışverişlkerinizi (ki özellikle pahalı olanları) mediamarktan yapın. bazen biraz pahalı olabiliyor ama bios update yaparken gümleyen laptopu 4 gün sonra değiştirdiler. çok ilgilendiler, istersem başka bir model alabileceğim yada para iadesi yapabileceklerini söylediler. bende aynı ürünü istediğimi belirtince adam depoya götürdü (korktum acaba döveceklerr mi diye ) istediğin kutuyu al demişti hatta bir adet logitecch kablosuz mouse hediye ettiler

    ballıbadem.avi



    vatanda ıyı sayılır bu konuda, darty, acer, bımeks, vb 1-2 mağazadan uzak dururum




  • Destek / Bilgi / Fikir veren herkese teşekkür ederim. Açıkcası ben 80 lıranın peşinde değilim, varsın iade etmesinler, ben karşı karşıya kaldığım bu durumun biz bilgili kullanıcılar tarafından bilinmesini istedim, Dediğim gibi araştırma yaptıktan sonra farkettim ki , Darty 'de çok karşılaşılan bir durummuş , Normalde avrupa'da iade edilen ürünler mağazada 2. el olarak satılabılıyormuş %30-50 Gibi bir indirimle ancak böyle bir şekilde zarar etmek veya çok daha fazla kar etmek isteyen Darty gibi saygısız firmalar bu tarz ürünleri paketleyipte satmaktalar, Tabi ki koli bandı ile paketlenmiş bir ürünü alan sayısı , sıfırına göre daha az olacağından iade almamayı, vakumlu "ürün bu" gibi kendi firmalarının koyduğu kurallar ile sağlıyorlar.


    Arkadaşlar firmanın koyduğu kuralları geçtim, bir arkadaş kendi insiyatifinde , ayıplı ise alır değilse almaz diyebilir, Kanun olarak haklıda olabilirim, haksız da açıkcası önemli olan bu kısım değil bence, Aynı problemi mediamarket'de yaşıyorsam ve firma politikalarında bu olmasa dahi beni mağdur etmemek, memnun etmek için kurallarını ve politikalarını bir kenara atabiliyorlar,Önemli olan nokta da bu zaten, Ürünü değiştirme hakkım yok bile desek, yaptıkları etik değil.

    Anlatmak istediğim politika ve kurallar aslında önemli değil, demekki darty müşteri memnuniyetini önemsemiyor.

    Kendileri düşünsün, 80 TL lik ürün için benim gibi bir manyağı düşman ettiler kendilerine, eminim ki sırf burada yazdığımdan dolayı bile, bu yazıyı okuyup ordan alışveriş ederken tereddüt edenler olacaktır. r10'da da paylaştım aynı durumu. Hatta şarj aletine verdiğim paranın 2 katını da facebook sayfalarına paylaşım reklam vererek harcadım. Dediğim gibi burada para önemli değil, sinir hastası oldum bu durum yüzünden. Şimdi bu durumu bana para iademi vererek de kapatamazlar. Bloglar açıldı,sosyal medya da paylaşıldı.

    Zaten şikayetvar.com'da 700'e yakın görüntüleme var konu ile ilgili şikayetim de, destek verenler, facede paylaşanlar, sikayetvar da benim yazdıklarım. Hala bir arama veya haberleşme çabası yok. kesinlikle takip ediyolardır, Bu adamın sikayetinde bu kadar okunma, bu kadar destek ve bu kadar paylaşım var acaba firmamız lekelenir mi diye endişe edip aramadılar bile, durumu çözmeyi geçtim, "böyle böyle bir durum oluştu efendim, malesef belirttiğimiz gibi ürünü değiştiremiyoruz, gerçekten özürdilerim keşke yapabileceğimiz bişey olsaydı " veya " değişiklik yapamıyoruz ama bir dahaki alışverişinizde %10 indirim" (kullanacağımdan değil) gibi yapıcı bir şekilde iletişime geçmiş olsalardı keşke ki bende aptal gibi hissetmeseydim ama bu bile umurlarında değil.

    Yine de Destek Vermek İsterseniz :http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1527609/




  • Arkadaşlar buraya gelipte kara listeye aldım demeyin o zaman siz bütün teknoloji firmalarından alışveriş yapmayın olsun bitsin ,
    Her Firmanın beğenilmeyen , hatalı yönü vardır buraya gelip 1 kişinin demesi ile saf saf konuşmayın olayı birde üretici ağzından dinleyin
  • 1 kere pendik saildekine gitmiştim nokia n8'e bir kaç aksesuar alıcaktım sırf ordaki dandiklik kokusunu aldığım için o kadar yolu geri gelip neo marindeki bimekse gitmiş 8-9 lira dah az ödeyip daha sağlam yerden almıştım. Ve bu konuda media markt ve bimeks gerçekten iyi bir fotoğraf makinası kampanyasına yetişememiştim akşam aradım ordaki kadın dedi (bimeksten bahsediyorum) 1 tane ayırayım son dakkada olsa gelir alırsınız dedi ayırdı ben gidip son dkka son minibüsle almıştım :) yani gere yok öyle darty'e falan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tecnique

    Arkadaşlar buraya gelipte kara listeye aldım demeyin o zaman siz bütün teknoloji firmalarından alışveriş yapmayın olsun bitsin ,
    Her Firmanın beğenilmeyen , hatalı yönü vardır buraya gelip 1 kişinin demesi ile saf saf konuşmayın olayı birde üretici ağzından dinleyin


    Darty Customer Service DETECTED
  • benimde bozulan harddiski faturası olduğu halde garantiye sokmadılar ,illaki garanti belgesini istiyorlarmış mediamarkette hiç öyle bir uygulama yok.
  • Vatan bence aralarında en iyisi . Bir ürün almıştım , içinden bir parçası eksik çıktı . Tekrar gidip söylediğimde başka kutudan eksik olan malzemeyi verdiler . Sağolsunlar çok ilgililer bu konuda .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueHawk*

    Vatan bence aralarında en iyisi . Bir ürün almıştım , içinden bir parçası eksik çıktı . Tekrar gidip söylediğimde başka kutudan eksik olan malzemeyi verdiler . Sağolsunlar çok ilgililer bu konuda .


    Başka kutudan derken başkasına satılacak kutudan verdilerse içler acısıymış, geri getirmeyene kadar deniyolardır heralde =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    quote:

    Orijinalden alıntı: whiskeyinthejar

    ayrıca alışverişlkerinizi (ki özellikle pahalı olanları) mediamarktan yapın. bazen biraz pahalı olabiliyor ama bios update yaparken gümleyen laptopu 4 gün sonra değiştirdiler. çok ilgilendiler, istersem başka bir model alabileceğim yada para iadesi yapabileceklerini söylediler. bende aynı ürünü istediğimi belirtince adam depoya götürdü (korktum acaba döveceklerr mi diye ) istediğin kutuyu al demişti hatta bir adet logitecch kablosuz mouse hediye ettiler

    ballıbadem.avi



    vatanda ıyı sayılır bu konuda, darty, acer, bımeks, vb 1-2 mağazadan uzak dururum

    vatan da gayet iyi. istanbulda arkadaşla telefon almaya gitmişti vatan bostancıya. arkadaş ille aykırı olacak ya iphone almayıp htc hd alayım dedi . neyse gittik ürünü kurcaladık ettik. hatta sim kartı taktı satın aldık. o da ne alttaki tuş yerinden oynuyo. allem ettik kallem ettik değiştirdik (ki telefonda sıkıntı oluyor kart takıldıkdan sonra) değiştirip yenisi aldık sonra baktık ki o tuşda sallanıyor. aynı hatanın üst üste çıkma ihtimali yok biri bizi dövmeden kaçalım demiştik

    bursa vatandanda baskül aldım ablama hamilelik hediyesi. her seferinde farklı ölçüyor. değiştirdiler aynı ürünü aldım. sonra aynı çıkınca bu sefer fakir aldım. o da değişik değişik ölçüyo sonunda tefal alıp farkını ödemiştim hiç sorun çıkarmadılar.

    mediamarkt olayında da tabi çirkeflik yapmayı planlıyordum. daha bozuk ürün sattınız bana der demez tamam değiştirelim deyince hevesim kursağımda kalmıştı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    bimeks darty ve goldun bazı mağazaları cidden tehlikeli özellikle bimeks teşhir ürününü paketleyip müşteriye satıyor(0 mal gibi) ayrıca bu mallar genelde eskimiş bozuk çıkıyor diğer firmalar bu ürünleri outletlerde satıyor

    Bimeks bana 2.el ürün kakaladı, benim anlamayacağımı sandılar herhalde. Ben de geri postaladım, 2x kargo kakalanmış oldu.

    Bir daha da alışveriş yapmam, yaptırtmam ordan.
  • FAVORİM MEDİA MARKT VE SATURN DİĞERLERİ TIRT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aky29

    quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    bimeks darty ve goldun bazı mağazaları cidden tehlikeli özellikle bimeks teşhir ürününü paketleyip müşteriye satıyor(0 mal gibi) ayrıca bu mallar genelde eskimiş bozuk çıkıyor diğer firmalar bu ürünleri outletlerde satıyor

    Bimeks bana 2.el ürün kakaladı, benim anlamayacağımı sandılar herhalde. Ben de geri postaladım, 2x kargo kakalanmış oldu.

    Bir daha da alışveriş yapmam, yaptırtmam ordan.

    benim durumum daha kötüydü ablama sipariş verdirdik netten almadık logitech servisin falanda kazıkları işin içine girdi taşınmamız da o sıralar olunca(farklı şehre) tüketici mahkemesi de yarıda kaldı




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.