Şimdi Ara

D-Smart Üyeliğiniz Sonunda Size Yapılan Teklifler (201. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: djoguzhan55
1 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.917
Cevap
102
Favori
511.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 199200201202203
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hem modül üyeliğim hem 2007 kara kutum olmasına rağmen ben 15-17'lik bir teklif alamadım.
    Modül ve kara kutu kömürlüğe gider, ben Filbox'la devam ederim çok da dert değil.
  • alperpkts kullanıcısına yanıt
    benim bugun sürem bitiyor 7 senelik hd cihaz abonesiyim işin anlmadığım kısmı sistemde kayıtlı olan cihaz görünmüyor bi terslik var
    ve sizi söyleyerek kampanyada yararlanmak istedimde bana 42tl ücret çıkardı iyice saçmaladılar arama bile aramıyor digitürk yolu gözüktü
  • ayın 18inde kapandı modüllü üyeliğim. arayan soran yok bunlar böyle yapmazlardı özlettirdiler kendilerini. benim için önemli olan belgesel kanallarıydı izlemesemde olur film kanalları 5 para etmez zaten ulusal kanalların çoğuda hd şifresiz yetiyorda artıyorda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erc44 kullanıcısına yanıt
    yok dahil değil
  • Benimde taahhüt 26 sinda bitiyor. 30 dan 1 tl aşağı inmiyorlar. Aboneliği bitirecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de taahhütüm ay içinde bitecek, aradılar 24 ay taahhüt vermem durumunda 8mbite kadar sınırsız internet + HD sinema paketi için 64 lira teklif ettiler ve ek olarak ilk 12 ay boyunca tüm kanallar açık olacak dediler. Ama pek televizyon izlemediğim için ttnete geçerek sadece internet hizmeti almayı düşünüyorum doğrusu.
  • İptal talebi vermiştim, dilekçeyi yollamıştım.

    Taahhüdümün bitimine 4 gün kala üyeliğimi kapattılar. Aradım iptal birimiyle görüşmek istiyorum dedim aboneliğiniz kapatılmış artık yeni üyelik vermemiz gerekiyor size dediler iptal birimine bağlamadılar. PVR plus cihaza 25 tl teklif ettiler sinema için en son. 20 TL için ısrarcıydım kabul etmediler.
  • İki aya taahhütüm bitiyor. Kaç defadır arıyorlar yarına randevulaştık. Son aldığım teklif erotik kanal hariç her şey açık 30 liraydı. Şu an 25 ödüyorum.

    D-smartı spor içeriği nedeniyle almıştım tabi zamanla elindekini kaybetti. Diğer içerikleri tatminkar olsa da beni cezbetmiyor. Bu nedenle iptal etmek ağırlıklı düşüncem. Siz ne dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smyrna kullanıcısına yanıt
    Şuan ödediğin bile fazla.devam etme niyetin varsa iptal etmek istiyorum de uygun teklif verirlerse verirler.pek bi albenisi kalmadı tak bitane normal hd alıcı devam et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dsmart müşteri hizmetlerinde çalıştım 2 aya yakın. Beni iptal birimine aktarın demeyin. Temsilci direk sizi aktaramaz. Size iptal edin de diyemez aboneyi iptale çekmek yasaktır.siz iptal edicem demedikçe bişey yapamz.siz kararlı bi şekilde iptal edicem deyin ilk bağlandıgınız yerin hiç bi yetkisi yok prosedürü okur ve yetkili birime aktarır.sizi aktarıp Bağlandıgınız birimin teklifleri cezbetmezse kararlı şekilde sonlandırın görüşmeyi sanki iptal edicek gibi. Daha sonra sizi arayıp iptalden vazgecirecek birimin yetkisi daha fazla ordan dönüş bekleyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oggie Boogie kullanıcısına yanıt
    Bana iptal edicekseniz kendiniz arayın ben bağlayamıyorum demişti :-) Bu işlemler için en pratik yol facebook.iptal birimi beni arasın diye mesaj atıyorum yarım saate arıyolar.Telefon param gitmiyo boşu boşuna :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mobilephone -- 23 Ocak 2016; 10:35:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oggie Boogie kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetlerinde çalışmayı tavsiye eder misin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tezekos kullanıcısına yanıt
    Pahalı tavsiye etmem, filbox da çalışın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antireis A kullanıcısına yanıt
    Çağrı merkezinde çalışılmaz hocam :))

    Allah kolaylık versin çalışanlara ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tezekos kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle etmem rezalet bişey. 17 lira fatura ödeyip karşısındaki temsilciyi satın aldığını sanan insanlar var bu ülkede. D-smarta kızgınsın evet ama karşındaki alelade bi çağrı merkezi çalışanı.D-Smartın ceosu yok karşında. Orda temsilciye aktardığın hiçbişey Dsmart üst yönetimine ulaşmıyor. Çağrılar kayıt altında evet ama onu da en fazla kalite birimi yada takım liderleri dinliyor.Yani özetle herkesin kahrını müşteri temsilcisi çekiyo.Bayi hata yapmış arıyo sana bağırıyo adam. Özetle yapılacak iş değil 2 aya tamamlayamadan istifa verdim. Hele bide satış birimi var evlere şenlik sistem taahhütü azalan aboneyi buluyo arıyo lap diye adama bağlanıyosun taahhütü uzatmaya çalışıyorsun vs vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oggie Boogie

    Kesinlikle etmem rezalet bişey. 17 lira fatura ödeyip karşısındaki temsilciyi satın aldığını sanan insanlar var bu ülkede. D-smarta kızgınsın evet ama karşındaki alelade bi çağrı merkezi çalışanı.D-Smartın ceosu yok karşında. Orda temsilciye aktardığın hiçbişey Dsmart üst yönetimine ulaşmıyor. Çağrılar kayıt altında evet ama onu da en fazla kalite birimi yada takım liderleri dinliyor.Yani özetle herkesin kahrını müşteri temsilcisi çekiyo.Bayi hata yapmış arıyo sana bağırıyo adam. Özetle yapılacak iş değil 2 aya tamamlayamadan istifa verdim. Hele bide satış birimi var evlere şenlik sistem taahhütü azalan aboneyi buluyo arıyo lap diye adama bağlanıyosun taahhütü uzatmaya çalışıyorsun vs vs.

    Hocam sisteme kampanya tanımlamalarını nasıl yapıyorlar ?

    Benim modüllü üyelik var geçen yıl yıllık olarak aldım aylık 15 e geliyordu böldüğünde
    Bu yıl 35 tl den aşağı olmaz diyorlar üstelik şp ligi fln vardı geçen yıl..

    Kampanya tanımlama ile ilgili sanırım nasıl değiştirilebilir bu kampanya şuanda tanımlı olan ?

    Mega hd paket bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tezekos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Oggie Boogie

    Kesinlikle etmem rezalet bişey. 17 lira fatura ödeyip karşısındaki temsilciyi satın aldığını sanan insanlar var bu ülkede. D-smarta kızgınsın evet ama karşındaki alelade bi çağrı merkezi çalışanı.D-Smartın ceosu yok karşında. Orda temsilciye aktardığın hiçbişey Dsmart üst yönetimine ulaşmıyor. Çağrılar kayıt altında evet ama onu da en fazla kalite birimi yada takım liderleri dinliyor.Yani özetle herkesin kahrını müşteri temsilcisi çekiyo.Bayi hata yapmış arıyo sana bağırıyo adam. Özetle yapılacak iş değil 2 aya tamamlayamadan istifa verdim. Hele bide satış birimi var evlere şenlik sistem taahhütü azalan aboneyi buluyo arıyo lap diye adama bağlanıyosun taahhütü uzatmaya çalışıyorsun vs vs.

    Hocam sisteme kampanya tanımlamalarını nasıl yapıyorlar ?

    Benim modüllü üyelik var geçen yıl yıllık olarak aldım aylık 15 e geliyordu böldüğünde
    Bu yıl 35 tl den aşağı olmaz diyorlar üstelik şp ligi fln vardı geçen yıl..

    Kampanya tanımlama ile ilgili sanırım nasıl değiştirilebilir bu kampanya şuanda tanımlı olan ?

    Mega hd paket bu arada

    Dsmarttan aradılar bugün
    15 Lira ödediğim Mega paketi 20 TL den yenileyelim dediler kabul etmedim. Zam yapmazsanız aynı fiyattan devam edersek yenileyelim dedim yanaşmadılar ve bir de kız demez mi telefonda "ekmeğe bile zam geldi" :))) Güldüm kapattım. İptal maili atıcam şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oggie Boogie

    Arkadaşlar dsmart müşteri hizmetlerinde çalıştım 2 aya yakın. Beni iptal birimine aktarın demeyin. Temsilci direk sizi aktaramaz. Size iptal edin de diyemez aboneyi iptale çekmek yasaktır.siz iptal edicem demedikçe bişey yapamz.siz kararlı bi şekilde iptal edicem deyin ilk bağlandıgınız yerin hiç bi yetkisi yok prosedürü okur ve yetkili birime aktarır.sizi aktarıp Bağlandıgınız birimin teklifleri cezbetmezse kararlı şekilde sonlandırın görüşmeyi sanki iptal edicek gibi. Daha sonra sizi arayıp iptalden vazgecirecek birimin yetkisi daha fazla ordan dönüş bekleyebilirsiniz.

    hocam slm. dsmartta calistim demissiniz. bu hd cihazlarda en iyisi hangi marka acaba. 2012 de verilen pace marka var. degistirmek istiyorum cihazi, 3 secenek varmis vestel, humax ve trchnicolor. hangi cihaz dan az sorun geliyordu sikayet falan. yada bildiginiz bisey. hangisi secilmeli. tsk.ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tezekos kullanıcısına yanıt
    Valla o mesele çok karışık fiyat bilgisinden kimsenn haberi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhantr26 G kullanıcısına yanıt
    Çok teknik bilgim yok ama pace cihazlarda çok yazılım için çağrı aldım artık işlemleri ezberlemiştim. Genelde vestellerde sorun yaşayan görmedm vestel sahibi abonelerde pek teknik adım görmedm genelde fatura paketler için filan geliyodu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 199200201202203
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.