Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.325
Cevap
60
Favori
163.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum dün
  • Cevaplayan Üyeler 629
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 90
  • Ortalama Mesaj Aralığı 16 saat 16 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 40
  • Favoriye Eklediklerim 60
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • celebic (402 mesaj) Teufel (93 mesaj) trakianboy (90 mesaj) e_capkan (78 mesaj) eteksen (71 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1085 mesaj) Mobil (951 mesaj) Tablet (59 mesaj) Mini (124 mesaj) Uygulama (98 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> D-Smart >> D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    13678 Mesaj

    bende mülkiyeti kendimde olan modülü değiştirdim.

    uydu platform sözleşmesi ve modül değişim tutanağı imzalattılar.


    yeni modülü taktım vu zero 4k ya .cihaz aktif değil dedi .öylece bıraktım 2-3 saat sonra eve geldiğimde aktif hale gelmişti.


    kanal geçişleri çok yavaş yeni modüller hoşuma gitmedi.

    ci+ mesajlarını gizledim ayarlardan.

    direkt çalışıyor. doğrulama vs demiyor.


    modül ayarlarında ci+=Y diyor .

    ci destekli cihazlarda çalışmıyor olabilir.

  • Teğmen
    206 Mesaj

    Dün akşam eve gidip tv yi açtım discovery de 5 dk bekledim,o sırada mh aradım tam görüşme esnasında kanal açıldı,sonra diğer kanalları gezerken E016-0 hatası yazıyordu yani E017-0 kaybolmuştu artık biraz bekleyince o kanalda geldi,sonra tüm kanallar açıldı.Eğer kartınız aktivasyonu yapıldıysa ve E017-0 hatası alıyorsanız şöyle yapın MH arayıp durumu anlatın ve sinyal göndermesini isteyin sonrasında oluyor.

    |
    |
  • Teğmen
    115 Mesaj

    Bu dediğin doğrumu sonradan ödeme çıkmasın bende 24 aylık üyelik yaptım kasımda 1 yıl doldu öyle artık 2. Yılım doldun diye bekliyorum




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sunstorms kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    11323 Mesaj

    Abonelik sözleşmeleri

    MADDE 52 – (1) Abonelik sözleşmesi, tüketicinin, belirli bir mal veya hizmeti sürekli veya düzenli aralıklarla edinmesini sağlayan sözleşmelerdir.

    (2) Yazılı veya mesafeli olarak kurulan bu sözleşmelerin bir nüshasının kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile tüketiciye verilmesi zorunludur.

    (3) Belirli süreli abonelik sözleşmelerine sözleşmenin belirlenen süre kadar uzayacağına ilişkin hükümler konulamaz; ancak abonelik sözleşmesinin kurulmasından sonra, sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar tüketicinin talepte bulunması veya onay vermesi hâlinde abonelik sözleşmesi uzatılabilir.

    (4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.


    Google elinin altında az zahmetle kendin de görebilirsin 




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    engonge23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    111 Mesaj

    Eğer yanlış hatırlamıyorsam eskiden bir yıl sonra sözleşmenin iptalinin önüne geçmek için sözleşme ile beraber bir taahhütname de imzalatıyorlardı. İptal durumunda sözleşme değil taahhütnameye aykırı davranmaktan dolayı ceza yansıtıyorlardı. Yani yasayı bu şekilde saf dışı bırakıyorlar. Bu konu göz önüne alınıp incelenerek karar verilmeli. Şu anki durumu tam bilmiyorum. Ülkemizde maalesef tüketici hep sıkıntı çeken taraf oluyor...

    |
    |
    Sunstorms kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    11323 Mesaj

    Taahhütname dediğiniz şey de sözleşmedir hiç fark etmez  

    Edit: Haklı gerekçe var ise ki burada kanunun 52.maddesine istinaden haklı bir gerekçe mevcut!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sunstorms -- 26 Şubat 2021; 20:22:9 >
    |
    |
    avcı001 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2240 Mesaj
    Arkadaşlar mülkiyeti bana ait olan modül çöp oldu sanırım. As önce MH aradım, aylık ücrete tabi HD cihaz almanız gerekiyor diye, sesli olarak güldüm 😂 bu iş bana hukuksuz geliyor, sizinle taahhüdümüz var dememe rağmen bana verilen bilgi bu şekilde dedi arkadaş.
    Sizlerin modülü teknik servis mi değiştirdi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eaglemania -- 27 Şubat 2021; 12:22:46 >
  • Yarbay
    2240 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: avcı001

    Eğer yanlış hatırlamıyorsam eskiden bir yıl sonra sözleşmenin iptalinin önüne geçmek için sözleşme ile beraber bir taahhütname de imzalatıyorlardı. İptal durumunda sözleşme değil taahhütnameye aykırı davranmaktan dolayı ceza yansıtıyorlardı. Yani yasayı bu şekilde saf dışı bırakıyorlar. Bu konu göz önüne alınıp incelenerek karar verilmeli. Şu anki durumu tam bilmiyorum. Ülkemizde maalesef tüketici hep sıkıntı çeken taraf oluyor...

    Hocam tüketici hakem heyetine başvursak her türlü haklı çıkacağız ve 10 dk.mızı almayacak. Eğer teknik servisler ücretsiz modül değiştirecekse onun için arayalım yoksa e-devlet üzerinden tüketici hakem heyeti başvurusu 10 dk bile değil.
    |
    |
    Bahsedilenler: avcı001
  • Yarbay
    2240 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    bende mülkiyeti kendimde olan modülü değiştirdim.

    uydu platform sözleşmesi ve modül değişim tutanağı imzalattılar.


    yeni modülü taktım vu zero 4k ya .cihaz aktif değil dedi .öylece bıraktım 2-3 saat sonra eve geldiğimde aktif hale gelmişti.


    kanal geçişleri çok yavaş yeni modüller hoşuma gitmedi.

    ci+ mesajlarını gizledim ayarlardan.

    direkt çalışıyor. doğrulama vs demiyor.


    modül ayarlarında ci+=Y diyor .

    ci destekli cihazlarda çalışmıyor olabilir.

    Hocam modülü siz mi para verip değiştirdiniz?
  • Yarbay
    13678 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eaglemania

    Hocam modülü siz mi para verip değiştirdiniz?

    Alıntıları Göster

    eski modüllerin hepsini kapattı dsmart . dsmart değiştiriyor

    |
    |
  • Yarbay
    11323 Mesaj

    En bşta banada aynı masalı anlattılar ancak yok öyle birşey abonelik iptal birimiyle görüşmek istediğinizi söyleyin mülkiyeti bana ait olan modülü size teslim edip yerine yeni modül almak istiyorum deyin onlar bayiilere gerekli yönlendirmeyi yapacaklardır.

    |
    |
    eaglemania kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    722 Mesaj

    Beni müşteri hizmetleri 20 gün "servis kaydı açtık, servis sizi arayıp adresinize gelecek" diye oyaladı. En sonunda yayın kesilince kendim servise gittim. Ne kayıt var, ne de servisin haberi. Servis işlem yapabilmek için müşteri hizmetlerini arayıp ücretsiz kayıt açtırmam gerektiğini söyledi. Müşteri hizmetleri kayıt var diyor, servis yok diyor. Birbirlerinden habersizler. Neyse ikinci arayışımda biraz işi bilen birine denk geldim sanırım kaydı açabildi.


    Bire bir aynı modülle değişim oldu, tek farkı kartsız olması. Herhangi bir ücret alınmadı, sözleşme imzalandı.


    SON

  • Yarbay
    13678 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: scansoz

    Beni müşteri hizmetleri 20 gün "servis kaydı açtık, servis sizi arayıp adresinize gelecek" diye oyaladı. En sonunda yayın kesilince kendim servise gittim. Ne kayıt var, ne de servisin haberi. Servis işlem yapabilmek için müşteri hizmetlerini arayıp ücretsiz kayıt açtırmam gerektiğini söyledi. Müşteri hizmetleri kayıt var diyor, servis yok diyor. Birbirlerinden habersizler. Neyse ikinci arayışımda biraz işi bilen birine denk geldim sanırım kaydı açabildi.


    Bire bir aynı modülle değişim oldu, tek farkı kartsız olması. Herhangi bir ücret alınmadı, sözleşme imzalandı.


    SON

    eski modül ci dı. yeniler ci+


    tv de çalışmadı benim. uydu alıcımda kullanıyorum

  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Merhaba ;


    Bende uydu cihazımda eski modülü kullanıyorum, uydu cihazım Gigablue Ue Plus 800. Acaba yuvaya ci+ yeni modülü taktığımda yayın alabilecek miyim nasıl emin olabiliriz. Eski modüller ci idi sanırım, destekler mi uydu cihazı emin olamıyorum? duruma göre değişim yapacağım tv'nin uydusunu kullanmadığım için tv'ye kart takmak istemiyorum. Uydu cihazlarındaki yuvaların da versiyonu vs. oluyor mu.


    Teşekkürler.

    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    50 Mesaj

    Dahili uydusu olmayan Philips marka televizyonumda Cl+ cam modül girişi var. Bu televizyonda D-fix modülümü taksam nasıl d-smart izleyebilirim?

    |
    |
  • Yüzbaşı
    398 Mesaj

    Atlanta hd box t tuşta ci kullandım 5 sene önce filan bozulunca ci+ ile değiştirildi .şu an formuler f4 turbo ile sorunsuz kullanıyorum
    |
    |
    englishman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13678 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: englishman

    Merhaba ;


    Bende uydu cihazımda eski modülü kullanıyorum, uydu cihazım Gigablue Ue Plus 800. Acaba yuvaya ci+ yeni modülü taktığımda yayın alabilecek miyim nasıl emin olabiliriz. Eski modüller ci idi sanırım, destekler mi uydu cihazı emin olamıyorum? duruma göre değişim yapacağım tv'nin uydusunu kullanmadığım için tv'ye kart takmak istemiyorum. Uydu cihazlarındaki yuvaların da versiyonu vs. oluyor mu.


    Teşekkürler.

    Şuan kapalı demi modül ?

    uygun yazılım varsa kullanabilirsin .kullananlara sormak lazım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 1 Mart 2021; 16:22:13 >
  • Yarbay
    4312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    Şuan kapalı demi modül ?

    uygun yazılım varsa kullanabilirsin .kullananlara sormak lazım



    Alıntıları Göster

    ben de gigablue ue de, d smart modul kullanıyordum. düne kadar 20 gün ugraşıdan sonra bu gun modulu degiştirdim.d smart modul değiştirmeye zorluyor. 10 gün önce modulu değitirmediğimden yayınımı kestiler. şu an yenı modul (kartsız ) elimde ama gıgablue ue cihazım arızlandı. 2 ayrı elektronıkçiye gittim. bunun parçaları yok dediler. ayrı birine verdim cihazı yarın alırsın dedi. cihazdan çok memnundum tamiri ya zor olacak ya da kenara atıcagız.izmirde elektronıkçiler çarsında modullu uydu alıcısı aradım. üretilmiyor artık dediler. 2 el modul testeklı uydu alıcısı alacagım ama yeni modul buna uyacak mı bi de o var. bakalım yarın olsun.





  • Yarbay
    4312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Evet, daha sonra goldmaster a takınca çalıştı, sorun yok şu anda. Belgesel+spor paketi de açılmış.

    gold master ın hangi modelini kullanıyorsunuz..belki ben de alacagım..

    |
    |
  • Yarbay
    13678 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    ben de gigablue ue de, d smart modul kullanıyordum. düne kadar 20 gün ugraşıdan sonra bu gun modulu degiştirdim.d smart modul değiştirmeye zorluyor. 10 gün önce modulu değitirmediğimden yayınımı kestiler. şu an yenı modul (kartsız ) elimde ama gıgablue ue cihazım arızlandı. 2 ayrı elektronıkçiye gittim. bunun parçaları yok dediler. ayrı birine verdim cihazı yarın alırsın dedi. cihazdan çok memnundum tamiri ya zor olacak ya da kenara atıcagız.izmirde elektronıkçiler çarsında modullu uydu alıcısı aradım. üretilmiyor artık dediler. 2 el modul testeklı uydu alıcısı alacagım ama yeni modul buna uyacak mı bi de o var. bakalım yarın olsun.



    Alıntıları Göster

    ci+ destekli olması gerekiyor sanırım.

    bende vu+ zero 4K var .

    lg 60pb6900 çalışmadı modül hata verdi.ci+ olmasına rağmen





Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.