dostum ne yapıcagız bu durumda..... modulu lg tv de deneyemedim daha. çanak anten ruzgardan yıkılmış. yarın çanak antenı yapmaya çalışacım. modulu tv de deneyecegım ama sizin ifadenıze göre tv tanımıyacak her halde. Gigablue Ue uydu alıcısı da tamirde (İtanbuldakı yetkili serviste iflas etmiş) ..tamir olup olmayacagı bellı degil. d.samrt tan modul yerine kutu almak istemiyorum.10 yıldan bu yana modul kullanıyordum.ne yapıcagız bilemedim.. |
D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (164. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: tuxedo
Bu mesaj silindi.valla yayın kesilmiyorsa sesinizi çıkarmayın.başınıza dert almayın..
-
Benim de Vestel codebox alıcım bozulmuştu.Sırf d smart modül için Redline TS5000 CI uydu alıcı aldım 2 ay önce.Gayet memnunum.Yeni modülü de kullanıyorum.300tl.civarı.İzmirdeki Atabey elektronikten aldım Trendyol üzerinden.5-6 yıllık bir cihaz ama hızı,görüntüsü,ayarları güzel.10 gün önce de güncelleme yaptım wifi.den.Tavsiye ederim.Sağlamlığını blemem ama Gigablue de bozuluyor sonunda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: salvadordali03Benim de Vestel codebox alıcım bozulmuştu.Sırf d smart modül için Redline TS5000 CI uydu alıcı aldım 2 ay önce.Gayet memnunum.Yeni modülü de kullanıyorum.300tl.civarı.İzmirdeki Atabey elektronikten aldım Trendyol üzerinden.5-6 yıllık bir cihaz ama hızı,görüntüsü,ayarları güzel.10 gün önce de güncelleme yaptım wifi.den.Tavsiye ederim.Sağlamlığını blemem ama Gigablue de bozuluyor sonunda.
tama o zaman bu cihazı alayım.ben izmir ,deyım.satıcı karşıyakada bir telefon edeyım öncelikle. teşekkurler.
-
quote:
Orijinalden alıntı: tuxedo
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Gösterama ben de çok ugraştım degiştirmemek için önce 15 ocak,a kadar süre verdiler.sonra 15 şubat,ta yayını kestiler. 15 gündür yayınım kesik.modulu dün yeniledim. bu defa uydu alıcı cihazım bozuldu.biraz önce tamirden cihazımı aldım modulu taktım. e 017 hatası veriyor. çagrı.merk.aradım.sıstem güncellemesi vermış sonra arayın dediler. hala şifreli yayınlar kapalı.
-
Modülün tam oturduğundan emin olun ve sinyal yenileme yaptırın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: tuxedo
Bu mesaj silindi.yeni olarak sizdeki modüllerden veriyorlar zaten :)
-
Selam, gigablue cihazınızda yeni kartsız modül çalışırsa haber edebilir misiniz, bende durumda göre modül değişimini sizden gelecek bilgiye göre yapacağım. Gigablue UE Plus 800 var bende, desteklemiyorsa hiç değişim yapmayacağım. Teşekkürler.
-
Gigablue sağlam cihazdır aslında kolay kolay bozulma yapmaz, şansınıza denk gelmiş. İstanbul'da eski yer kapandı yeni distribütör UyduMarket gerekirse firmadan Ali Bey'den destek alabilirsiniz. Bilginize.
-
Evet hocam şuan yayınları alamıyorum kesildi. Yeni modülünde uydu cihazımda çalışıp çalışmadığı bilemediğim için go ile idare ediyorum gerekirse iptal edicem artık bakalım. Muhtemelen ci+ modüller yeni tip uydularda çalışıyor.
-
merhaba arkadaşlar teknik servis kapımıza cihaz ya da modül getirirse 50 tl servis mi alıyor illa bayiden gidip kendimiz değiştiirsek mi ücretsiz. bana veridkleri modül bozuktu zar zor ücretsiz teknik servis ayarladım gelen adamlar servis ücretsiz ama modül değişimi paralı olduğu için 50 tl aldılar dsmart siz kendiniz alsanız bayiiye gidip ücretsizdi diyor. bize yakın bayii kapattığı için işler uzadı sizce btk ya yazsam bunu faturadan düşürebilir miyim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: englishmanSelam, gigablue cihazınızda yeni kartsız modül çalışırsa haber edebilir misiniz, bende durumda göre modül değişimini sizden gelecek bilgiye göre yapacağım. Gigablue UE Plus 800 var bende, desteklemiyorsa hiç değişim yapmayacağım. Teşekkürler.
ben dün d smartı aradım.sistem guncelemesi varmış sonra arayın dedi. ben de biraz kendim ugraşayım dedim.gigablue cihazımıma yeni modulu taktım.şifreli kanallar uzerine geldim. e 017 hatası verdi. ben giga cihazdan menuye girdim.sistem /kurum kısmına girdim. orada cı modul kısmı var güncelleme/başlat/sıfırla kısmı var.güncelle dedim. olmadı. aklıma geldi nasıl güncellyecek bu cihaz internete baglı değil dedim.hemen kablo ile giga yı modeme bağladım. yıne şifreli bir kanal üzerine geldım. cı güncelle kısmına tıkladım. kanalar açıldı. tüm belgesel ve sinema kanalarını denedim. şimdilik sorun yok.artık d smartı aragiga cihaza bakarak tekrar yazarım.madım. ilk 10 dakıka sankı akanal açımları zorlandı ama sonradan duzeldi. not: giga menulerini yanlış sıralamış olabilirim.daha sonra
-
quote:
Orijinalden alıntı: ugrelllmerhaba arkadaşlar teknik servis kapımıza cihaz ya da modül getirirse 50 tl servis mi alıyor illa bayiden gidip kendimiz değiştiirsek mi ücretsiz. bana veridkleri modül bozuktu zar zor ücretsiz teknik servis ayarladım gelen adamlar servis ücretsiz ama modül değişimi paralı olduğu için 50 tl aldılar dsmart siz kendiniz alsanız bayiiye gidip ücretsizdi diyor. bize yakın bayii kapattığı için işler uzadı sizce btk ya yazsam bunu faturadan düşürebilir miyim.
valla ben 15 gün yayınsız kaldım.50 tl yı alsalar razı ıdım. modul degişimi için yaklaşık 200 km yol yaptım.ona ragmen olmamıştı. 50 ye falan bakmayın derım.
-
Modül değişimi için bayi 20tl para istedi. Ücretsiz değil miydi? -
quote:
Orijinalden alıntı: erenun
Modül değişimi için bayi 20tl para istedi. Ücretsiz değil miydi?aslında iş yerinde ucretsiz,eve gelince 50 tl servis ücreti. şimdi şu olabilir 20 tl yı vermezssen modulu aktıf etmez bir sürü sorun çıkarırlar. bu firmaları takip eden bir mercii yok kı. sen de fiş iste. vergisini versin.
-
Arkadaşlar modül değişimi kesinlikle ücretsiz. Servis evinize gelse dahi. Bunu servisler biliyorlar ancak müşteri hizmetleri modül değişimini arıza olarak açıyor. Servis bu durumda ücret telep ediyor.
Ücret talep edilen durumlarda müşteri hizmetlerini arayıp ücretsiz servis yönlendirmesini isteyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha önce yazmıştım. Modül bitti artık cihazla devam edilecek denilmişti. 2 ay sürem kaldığı için fazla ısrar etmedim. Dün aradılar iyice laf saydım, hani modül yoktu falan diye. 2 yıl 26 TL ye film dizi artı 2 yıl ücretsiz belgesel sever paketi içinde modül üyeliği aldım tekrardan. Servis ücretsiz olarak gelip cihazı aldı yeni modülü verdi. İyice sinir olmuştum cihazı dayattıklarında. Ama izlenecek tek bir kanal bile olmadığı için tv de belgesi kanalları için tekrar evet dedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevik63 -- 6 Mart 2021; 20:11:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaklaşık 2 ay önce elinizdeki mevcut cam modül+kart yeni sistemi desteklemeyecek, yeni sistemi destekleyen cam modül+kart göndereceğiz dediler tamam dedim. 2 ay oldu hala modül gelmedi. Neredeyse son 1 aydır da yayınları izleyemiyorum çünkü elimdeki modül çalışmıyor. Defalarca aradım talebiniz alındı göndereceğiz hızlandıracağız...bla bla bla yaptılar. Hala daha modül göndermediler. Üstelik fiber 100MB üyesiyim aynı zamanda D-Smart'ın fakat gelin görün ki son 3 aydır akşam saat 19 itibariyle fiber internetim 1 mb altına düşüyor. En az 20 kere arıza talep açtım nafile sorunu çözemiyorlar. Daha 12.aya kadar da taahütüm var. Nasıl kurtulabilirim ben bu firmadan? Bezdim artık bu rezil D-Smart'la uğraşmaktan lütfen bana bir yol gösterin :-(
-
Modül değişimi yapıldı.. İlk birkaç gün sorunsuz izledim... Sonra vestel tv durmadan modül hatası vermeye başladı... Eski modulde böyle bir sorun yoktu... Modülü çıkartmak zorunda kaldım...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar modül kendime ait aboneliğim var çok izlemiyorum bugün maç izlemek için açtım normalde üyeliğim tüm kanallar açık ama şifreli hiçbiri açılmadı Mh aradım sinyal yenileyelim dedi yine olmadı sonunda servis gelip baksın dedi kabul etmedim kapattım telefonu foruma bakmak için biraz okudum şimdi bu modüller çalışmıyor mu? Ne yapmalıyım sizce? Bana Mh hiçbir şey söylemedi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eleysen -- 11 Mart 2021; 11:53:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X