Şimdi Ara

D-Smart İptali - BTK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
6.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 4 yıldır d-smart kullanıyorum 2 senelik taahütüm vardı 2 sene önce bitti kimse aramadı bir şey yapmadı 2 sene daha aynı fiyattan kullandım geçen gün aradılar taahütünüz bitiyor vs diye -2sene önce biten taahüt- kapadım bende telefonu işim olduğu için

    şimdi iptal ettirmek istiyorum d-smartı aradım müşteri hizmeetlerini iptal ettirmek istiyorum vs dedim tamam dediler talebinizi aldık posta yoluyla ya da bayilerden vs istenilen belgeleri gönderin vs tamam dedim

    gittim bayi ye 10 kişi oturmuş çay içiyor bayi değil kıraathane gibi bildiğin akrabaları fln oturmuş eğleniyorlar 5 dakika sonra oranın sorumlusu olduğunu düşündüğüm birini bulup konuşabildim yok dedi yapamıyoruz yaparız da uzun sürer yok iptal etme fln git şişliden merkezine kendin elden ver fln -bayi beşiktaşta-

    sonra dilekçe verilmesine rağmen iptal edilmemiş konuları gördüm vazgeçtim

    ben d-smartı arayıp iptal talebimi ilettim herhangi bir belge vs göndermedim . buna rağmen https://tuketici.btk.gov.tr/giris/ buradan 'şikayet' iletebilirmiyim ? -iptal talebi- sonuçta belge gönderdim de iptal etmediler tarzı bir durum yok yani şikayet edebiliceğim. illa bir şey gönderip sonrasında olmadığı halde mi şikayet etmem lazım , yoksa sadece iptal talebimi almaları ve sonrasında belge göndermediğim halde 'şikayet' edebiliyor muyum ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalman133 -- 14 Temmuz 2014; 18:46:07 >







  • her turlu edersin. buraya yazdıgın gibi btk sitesindende yaz. geri dönüyorlar. durumdan memnun olmadıgını ozellikle belirt hem yazında hemde seni aradıklarında
  • 1-2 saat önce aradılar iptal etmeyeyim diye mega paket + bşey bşey leri 98 tl yerine 22 tl ye verelim dediler

    adamların ettiği kârın haddi hesabı yok

    hazır taahüt bitmişken iptal ettirmek istiyorum tekrar taahüte girersem 2 sene daha mezara kadar peşimi bırakmaz bu üyelik
  • beyler bu 14 ünde telefonla arayıp iptal isteği girdim d-smarta mesaj attılar talebiniz alınmıştır işte 1 hafta içinde şu belgeleri gönderin vs diye

    dün btk ya şikayet ettim dönüş olmadı bu arada istenen belgeleri de göndermedim

    şimdi d-smart yayını kesti nedir yani iptal mi oldu ? arayan yok d-smarttan mesaj fln da gelmiyor ne ayaktır :D

    "bu kanal engellendi bilgi için ..." diye uyarı veriyor bütün kanallarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalman133 -- 16 Temmuz 2014; 12:16:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    beyler bu 14 ünde telefonla arayıp iptal isteği girdim d-smarta mesaj attılar talebiniz alınmıştır işte 1 hafta içinde şu belgeleri gönderin vs diye

    dün btk ya şikayet ettim dönüş olmadı bu arada istenen belgeleri de göndermedim

    şimdi d-smart yayını kesti nedir yani iptal mi oldu ? arayan yok d-smarttan mesaj fln da gelmiyor ne ayaktır :D

    "bu kanal engellendi bilgi için ..." diye uyarı veriyor bütün kanallarda

    Bugün kısmetse tekrar dsmart modüllü üye oalacağım. 6-7 ay önce sırf müşteri hizmetleri telefonda 1 saat beklettiği için kızıp iptal ettirmiştim. Başta sana söylediklerini söylediler posta yoluyla iptal etmemi.Btk'ya şikayet dilekçesi yazdım üye olurken istenmeyen koşullar iptal ettrimeye kalkınca isteniyor diye.2 gün sonra dsmart aradı üyeliğimi iptal etti.1-2 gün bekle mutlaka cevap gelecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanri12 -- 16 Temmuz 2014; 14:51:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanri12

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    beyler bu 14 ünde telefonla arayıp iptal isteği girdim d-smarta mesaj attılar talebiniz alınmıştır işte 1 hafta içinde şu belgeleri gönderin vs diye

    dün btk ya şikayet ettim dönüş olmadı bu arada istenen belgeleri de göndermedim

    şimdi d-smart yayını kesti nedir yani iptal mi oldu ? arayan yok d-smarttan mesaj fln da gelmiyor ne ayaktır :D

    "bu kanal engellendi bilgi için ..." diye uyarı veriyor bütün kanallarda

    Bugün kısmetse tekrar dsmart modüllü üye oalacağım. 6-7 ay önce sırf müşteri hizmetleri telefonda 1 saat beklettiği için kızıp iptal ettirmiştim. Başta sana söylediklerini söylediler posta yoluyla iptal etmemi.Btk'ya şikayet dilekçesi yazdım üye olurken istenmeyen koşullar iptal ettrimeye kalkınca isteniyor diye.2 gün sonra dsmart aradı üyeliğimi iptal etti.1-2 gün bekle mutlaka cevap gelecektir.

    usta valla yazmasan elimde dilekçe kimlik fotokopisi hazır gidiyordum :D

    aradılar 1-2 saat önce iptal ettik,

    "abonelik iptal işleminiz tamamlanmıştır. cihaz iadesini en yakın bayiye yamanız gerekmektedir" diye de mesaj geldi

    artık fatura kesmezler umarım kafalarına göre 1-2 ayda bir

    yaşasın btk :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    quote:

    Orijinalden alıntı: sanri12

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    beyler bu 14 ünde telefonla arayıp iptal isteği girdim d-smarta mesaj attılar talebiniz alınmıştır işte 1 hafta içinde şu belgeleri gönderin vs diye

    dün btk ya şikayet ettim dönüş olmadı bu arada istenen belgeleri de göndermedim

    şimdi d-smart yayını kesti nedir yani iptal mi oldu ? arayan yok d-smarttan mesaj fln da gelmiyor ne ayaktır :D

    "bu kanal engellendi bilgi için ..." diye uyarı veriyor bütün kanallarda

    Bugün kısmetse tekrar dsmart modüllü üye oalacağım. 6-7 ay önce sırf müşteri hizmetleri telefonda 1 saat beklettiği için kızıp iptal ettirmiştim. Başta sana söylediklerini söylediler posta yoluyla iptal etmemi.Btk'ya şikayet dilekçesi yazdım üye olurken istenmeyen koşullar iptal ettrimeye kalkınca isteniyor diye.2 gün sonra dsmart aradı üyeliğimi iptal etti.1-2 gün bekle mutlaka cevap gelecektir.

    usta valla yazmasan elimde dilekçe kimlik fotokopisi hazır gidiyordum :D

    aradılar 1-2 saat önce iptal ettik,

    "abonelik iptal işleminiz tamamlanmıştır. cihaz iadesini en yakın bayiye yamanız gerekmektedir" diye de mesaj geldi

    artık fatura kesmezler umarım kafalarına göre 1-2 ayda bir

    yaşasın btk :D

    Belki bir fatura daha gelebilir,bana gelmişti.Arayıp sorarsan söylerler. Bende bugün tekrar modül alıp aktifleştirdim.Daha ilk telefonda müşteri hizmetleriyle kavga ettik,aktivasyon yüzünden. Yalnız modülü tv'ye taktım belgesel kanallarında otomatik dil olarak sürekli ingilizceyi seçiyor,artık forumda çaresini arayacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanri12 -- 16 Temmuz 2014; 21:03:38 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanri12

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    quote:

    Orijinalden alıntı: sanri12

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    beyler bu 14 ünde telefonla arayıp iptal isteği girdim d-smarta mesaj attılar talebiniz alınmıştır işte 1 hafta içinde şu belgeleri gönderin vs diye

    dün btk ya şikayet ettim dönüş olmadı bu arada istenen belgeleri de göndermedim

    şimdi d-smart yayını kesti nedir yani iptal mi oldu ? arayan yok d-smarttan mesaj fln da gelmiyor ne ayaktır :D

    "bu kanal engellendi bilgi için ..." diye uyarı veriyor bütün kanallarda

    Bugün kısmetse tekrar dsmart modüllü üye oalacağım. 6-7 ay önce sırf müşteri hizmetleri telefonda 1 saat beklettiği için kızıp iptal ettirmiştim. Başta sana söylediklerini söylediler posta yoluyla iptal etmemi.Btk'ya şikayet dilekçesi yazdım üye olurken istenmeyen koşullar iptal ettrimeye kalkınca isteniyor diye.2 gün sonra dsmart aradı üyeliğimi iptal etti.1-2 gün bekle mutlaka cevap gelecektir.

    usta valla yazmasan elimde dilekçe kimlik fotokopisi hazır gidiyordum :D

    aradılar 1-2 saat önce iptal ettik,

    "abonelik iptal işleminiz tamamlanmıştır. cihaz iadesini en yakın bayiye yamanız gerekmektedir" diye de mesaj geldi

    artık fatura kesmezler umarım kafalarına göre 1-2 ayda bir

    yaşasın btk :D

    Belki bir fatura daha gelebilir,bana gelmişti.Arayıp sorarsan söylerler. Bende bugün tekrar modül alıp aktifleştirdim.Daha ilk telefonda müşteri hizmetleriyle kavga ettik,aktivasyon yüzünden. Yalnız modülü tv'ye taktım belgesel kanallarında otomatik dil olarak sürekli ingilizceyi seçiyor,artık forumda çaresini arayacağız.

    valla bugun fatura kesmişler sanırım 1 ay daha gönderirler heralde diye düşünüyorum bende

    daha önceden de d-smart ı iptal etmişsin de daha sonra ne kullandın da tekrar d-smart a döndün ?
    bana en son bugün bütün kanallları paketleri verelim 17 lira verin dediler -öncesinde 22ye verelim demişlerdi- yine de iptal ettirdim uydu/kablo net e geçmeyi planlıyorum umarım pişman olmam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    quote:

    Orijinalden alıntı: sanri12

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    quote:

    Orijinalden alıntı: sanri12

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalman133

    beyler bu 14 ünde telefonla arayıp iptal isteği girdim d-smarta mesaj attılar talebiniz alınmıştır işte 1 hafta içinde şu belgeleri gönderin vs diye

    dün btk ya şikayet ettim dönüş olmadı bu arada istenen belgeleri de göndermedim

    şimdi d-smart yayını kesti nedir yani iptal mi oldu ? arayan yok d-smarttan mesaj fln da gelmiyor ne ayaktır :D

    "bu kanal engellendi bilgi için ..." diye uyarı veriyor bütün kanallarda

    Bugün kısmetse tekrar dsmart modüllü üye oalacağım. 6-7 ay önce sırf müşteri hizmetleri telefonda 1 saat beklettiği için kızıp iptal ettirmiştim. Başta sana söylediklerini söylediler posta yoluyla iptal etmemi.Btk'ya şikayet dilekçesi yazdım üye olurken istenmeyen koşullar iptal ettrimeye kalkınca isteniyor diye.2 gün sonra dsmart aradı üyeliğimi iptal etti.1-2 gün bekle mutlaka cevap gelecektir.

    usta valla yazmasan elimde dilekçe kimlik fotokopisi hazır gidiyordum :D

    aradılar 1-2 saat önce iptal ettik,

    "abonelik iptal işleminiz tamamlanmıştır. cihaz iadesini en yakın bayiye yamanız gerekmektedir" diye de mesaj geldi

    artık fatura kesmezler umarım kafalarına göre 1-2 ayda bir

    yaşasın btk :D

    Belki bir fatura daha gelebilir,bana gelmişti.Arayıp sorarsan söylerler. Bende bugün tekrar modül alıp aktifleştirdim.Daha ilk telefonda müşteri hizmetleriyle kavga ettik,aktivasyon yüzünden. Yalnız modülü tv'ye taktım belgesel kanallarında otomatik dil olarak sürekli ingilizceyi seçiyor,artık forumda çaresini arayacağız.

    valla bugun fatura kesmişler sanırım 1 ay daha gönderirler heralde diye düşünüyorum bende

    daha önceden de d-smart ı iptal etmişsin de daha sonra ne kullandın da tekrar d-smart a döndün ?
    bana en son bugün bütün kanallları paketleri verelim 17 lira verin dediler -öncesinde 22ye verelim demişlerdi- yine de iptal ettirdim uydu/kablo net e geçmeyi planlıyorum umarım pişman olmam

    Hiçbir şey kullanmadım Teknosa tv'nin yanında 2 ay hediye dsmart vermişti ama o hantal kutuyu bir hafta kullandıktan sonra açmadım.Şuan en uygun 2 yıllık modüllü hd dizi paketi.2 yıllık 250 tl. Kredi kartına 6 taksit yaptılar.3 Ayda moviesmart kanalları hediye.Üye olma sebebim hd kanallar ve belgesel kanalları onlarda dizi paketinde var.2 oda da tv var istediğim zaman modülü takıp izliyorum,dsmartın hantal makinelerinede saçma sapan kanal sıralamasınada bağlı kalmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanri12 -- 17 Temmuz 2014; 0:43:06 >




  • Benim tahüt'üm var. Para vermeden nasıl iptal ederim :) Tüketici yasasında ücretsiz iptal var ne yapmalıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba; haziran ayında d smart sinema paketi+internet 24 ay tahaatlü aldım toplamda 79 tl fatura ödüyorum fakat ilk ay interneti kullanamadım defalarca aradım sorunu söyledim 1 ayda anca yaptılar. Şimdi iptal etmek istiyorum maddi sıkıntılardan dolayı ve gereksiz geliyo. acaba ne kadar ceza öderim . ayrıca sadece internet kullanmak istiyorum sizce nerden almalıyım en uygun fiyata
  • Arkadaşlar bende kimlik fotokopisi ve dilekçeyi hazırladım fakat konuyu görünce yazmak istedim, btk ya gam olarak be yazmamı önerirsiniz? Yardımcı olursanız çok sevinirim saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha yeni kapattım bende
    Aslında bakarken iptal etmemek içni gerğeini yapıyorlar
    faxları çalışmıyor kaç defa denedim fax gönderilemiyor
    sonra sözleşmeyi okudum. sözleşme maddemde online işlem merkezindede iptal isteğinde buluanaibliyorum (yardım kısmından) sözleşmeme bu mahddede geçen online işlem merkezindende iptal isteğinde bulunabilir maddesine istinaden sözleşme feshi istiyorum diye
    sonra hemen dönüş yaptılar yok şu yok bu yok onu veren yok bunu veren dedim kararlıyım iptal edeceğim
    onayladılar dediler 7 güne kadar kapanecak faturalandırılmanız durdu kapanınca size sms gelecek geldikten 10 gün içinde modemi kutuyu teknik servislere iade edin dedi
    artık bitti dolayısıyla internet üzerindne yapacğaını sözleşme fesh isteğide geçerlidir...
    eğerki inat ederlerse btk ya bildirebilirsiniz. dsmarta yazdığınız mail sonrası gelen ticket numarası ile birlikte...
    btk ya gittimi korkuyorlar..
    iyi çalışmalar..




  • Şimdi cihazın mülkiyeti bana ait zamanında 300-400 tl verip almıştım. Dsmartı iptal edersem normal uydu cihazı gibi kullanabilirim öyle değil mi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün mesaj geldi bana arkadaşlar yazılı dilekçeniz bize ulaşmıştır diye, bundan sonra onlar arayacak değilmi? Cihazı bayiye teslimedin vs diye benim aramama gerek varmıdır tekrar cihazı teslim edeyim mi diye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n78n78

    Şimdi cihazın mülkiyeti bana ait zamanında 300-400 tl verip almıştım. Dsmartı iptal edersem normal uydu cihazı gibi kullanabilirim öyle değil mi.

    Yardim edebilecek kimse yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kullanırsınız fakat kanal sıralama değişmiyor sanırım.
  • Siirt'te D-Smart bayisiyim. İptal işlemlerini yaklaşık 5 dakika içinde hallediyoruz. Her bayide mevcut olan bir dilekçeyi çıkartıp müşteriye imzalatıyoruz. Bilgileri dolduruyoruz, kimlik fotokopisi alıyoruz ve bize ait olan sistem üzerinden hemen D-Smart'a yolluyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YuSuFBuLDu

    Siirt'te D-Smart bayisiyim. İptal işlemlerini yaklaşık 5 dakika içinde hallediyoruz. Her bayide mevcut olan bir dilekçeyi çıkartıp müşteriye imzalatıyoruz. Bilgileri dolduruyoruz, kimlik fotokopisi alıyoruz ve bize ait olan sistem üzerinden hemen D-Smart'a yolluyoruz.

    internet içinde aynısı mı
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.