Şimdi Ara

D-Smart İptali - BTK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
6.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • dsmart firmasında çalışan iki çeşit insan var,

    1-İnsani yönü ağır basan ve çözüme yönelik çalışan ,makul ve mantıklı insanlar.(Bunlarla karşılaşırsanız şanslısınız.)
    2-Müşterilerini punduna getirip zarara sokmaktan garip bir zevk alan ya da prim aldıkları için olabilir (emin değilim) günü kurtarmaya çalışan ve yaptıkları işlemin ardından uzun uzun arama ,görüşme ve sinir harplerine neden olan sadist kişiler.

    1.grupla meselenin bir yerinde mutlaka karşılaşırsınız ancak şanslıysanız başta karşılaşırsınız.
    2.gruptakilerle karşılaşırsanız yandı gülüm keten helva.Çelik gibi sinirleriniz ve ardından btk başvurusu ,tüketici hakem heyeti, lanet olsun demeler .Neticede bir kişi yüzünden koskoca firmadan nefret edilir hale getirilme.

    Not:Verdiğim olayların hepsi tecrübeyle sabittir.Dsmart yöneticisi olan biri bana ulaşırsa ispatlamaya hazırım.
    Halen Dsmart modüllü üyeyim ve aldığım hizmetten memnunum.Ne zamana kadar memnunum? İşte o 2.gruptakilerle karşılaşana kadar.




  • abonelik iptali sorunlarını anlatmak istiyorum. bence yeni abone olacaklar, lütfen 1 daha düşünsünler

    1) dsmart , dsmart olmadan, Smile oldugu zamanlardan aboneyim yıl 2009, yani imzaladıgım tek sözleşme bu smile 2009 yılındaki sözleşme

    2) bu ilk kotalı aboneliklerden sonra, yıllar içinde telefonla diger aboneliklerine kampanyalarına katıldım.

    3) en son 1 yıllık aboneligim ocak 2015 tarihinde sonlanacaktı. aboneligim bitmeden kendilerini aradım, 3 seçenek sundular, faks yollayın, bayimize dilekçe, normal posta ile gönderme, ben de çabuk olsun diye dilekçemi yazarak, kimlik fotokopileri vs. bakırköy bayilerine 29 ocak 2015 günü, elden teslim ettim.

    4) 4 şubat olmadan eposta geldi, dilekçenizi göremiyoruz diye, haydi 4 şubat günü faks numaralarına bir daha bayiye teslim ettigim dilekçeyi faksladım

    5) 4 şubat'tan 9 şubat'a kadar defalarca sms olsun eposta olsun iptal oldu, olmadı, inceleniyor şeklinde görüştük en son 9 şubat günü yeniden arandım başka teklifler, aboneligi nakledelim , şunu yapalım , indirim yapalım şeklinde

    6) ben ocak ayı sonunda adls modemi sökmüşüm zaten, yeni başka servis saglayıcıdan abone olmuşum, şubat ayında 0kb bile internet kullanmam sözkonusu değil ,adsl sökülmüş durumda

    7) en son artık 9 şubat tarihinde gelen "aboneliginiz iptal olmuştur sms" inden sonra güvendim bıraktım, ( eposta da geldi duruyor mailimde )

    bugun 23 şubat 2015 , epostamda son ödeme tarihi 20 şubat olan 63 tl lik bir fatura ile karşılaşıyorum. ve bir sonraki fatura tarihi 20 mart vs. şeklinde

    8) ödemeyecegim diye bildirdim kendilerime, burayı okuyan arkadaşlar yeni abone olacaklar lütfen bu yazdıklarımı bir düşünsün

    9 ) ben imzalı sözleşmem olmamasına ragmen, 1 gün bile faturalarımı aksatmadan ödemişim, hala böyle oyunlar

    yaşadıgım stresi nereye yazayım bilemedim

    yardımlarınızı bekliyorum.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frodobagins -- 24 Şubat 2015; 0:00:36 >




  • Bakalım bugun 2 yıllık sözleşmem bitti sabah dsmart ile görüşüp sadece interneti iptal edecem. süperonline fibere geçmek için.
    dsmart tv olarak memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frodobagins

    abonelik iptali sorunlarını anlatmak istiyorum. bence yeni abone olacaklar, lütfen 1 daha düşünsünler

    1) dsmart , dsmart olmadan, Smile oldugu zamanlardan aboneyim yıl 2009, yani imzaladıgım tek sözleşme bu smile 2009 yılındaki sözleşme

    2) bu ilk kotalı aboneliklerden sonra, yıllar içinde telefonla diger aboneliklerine kampanyalarına katıldım.

    3) en son 1 yıllık aboneligim ocak 2015 tarihinde sonlanacaktı. aboneligim bitmeden kendilerini aradım, 3 seçenek sundular, faks yollayın, bayimize dilekçe, normal posta ile gönderme, ben de çabuk olsun diye dilekçemi yazarak, kimlik fotokopileri vs. bakırköy bayilerine 29 ocak 2015 günü, elden teslim ettim.

    4) 4 şubat olmadan eposta geldi, dilekçenizi göremiyoruz diye, haydi 4 şubat günü faks numaralarına bir daha bayiye teslim ettigim dilekçeyi faksladım

    5) 4 şubat'tan 9 şubat'a kadar defalarca sms olsun eposta olsun iptal oldu, olmadı, inceleniyor şeklinde görüştük en son 9 şubat günü yeniden arandım başka teklifler, aboneligi nakledelim , şunu yapalım , indirim yapalım şeklinde

    6) ben ocak ayı sonunda adls modemi sökmüşüm zaten, yeni başka servis saglayıcıdan abone olmuşum, şubat ayında 0kb bile internet kullanmam sözkonusu değil ,adsl sökülmüş durumda

    7) en son artık 9 şubat tarihinde gelen "aboneliginiz iptal olmuştur sms" inden sonra güvendim bıraktım, ( eposta da geldi duruyor mailimde )

    bugun 23 şubat 2015 , epostamda son ödeme tarihi 20 şubat olan 63 tl lik bir fatura ile karşılaşıyorum. ve bir sonraki fatura tarihi 20 mart vs. şeklinde

    8) ödemeyecegim diye bildirdim kendilerime, burayı okuyan arkadaşlar yeni abone olacaklar lütfen bu yazdıklarımı bir düşünsün

    9 ) ben imzalı sözleşmem olmamasına ragmen, 1 gün bile faturalarımı aksatmadan ödemişim, hala böyle oyunlar

    yaşadıgım stresi nereye yazayım bilemedim

    yardımlarınızı bekliyorum.






    btk ya şikayet kaydı açtınız mı




  • Bugun aradım.
    hem dsmart ve dsmart internet , dsmart yan oda kampanyası vardı bende.
    dsmart + internet paketimin 2 yıllık sözleşmesi bitti. iptal etmek isteyince dsmart yan oda kampanyası önce iptal olması gerekiyormuş.
    haliyle sözleşmem yan oda için devam ettiği için ana paketi iptal edemiyorum. edersem yan oda için 259 tl ceza ödemem gerekiyormuş.
    baya bi telefonda konuştuktan sonra tekrar geri dönüş yaptılar.
    anlattım tekrar dsmart tv olarak memnunum ama fiber internete geçmem için yalın interneti iptal isiyorum dedim... paket komple iptal olması gerekiyormuş.
    tekrar ilgili birim sizi arayacak yardımcı olacak dendi. daha arayan olmadı.
    bugun ise 19.30 da süperonline yetkilileri geldi 50 mb internet artı tv 79 tl.. 500 tl ye kadar biz karşılıyoruz dendi bende fiber internete geçtim yarın bağlıcaklar.
    -
    dsmart akıllı davransa sadece internet iptalini sağlasa bana hem yan oda hemde normal dsmart müşterisi olmaya devam edecem tv olarak ama nedense hiç yardımcı olduklarını hissetmedim..
    defalarca söylememe rağmen sadece interneti istemiyorum. tv olarak memnunum ama nafile hiç bir şekilde yardımcı olmadılar.
    yarın ilk işim yan odayı iptal edecem. cezayı ödücem. sonra ana paketimi iptal edecem ve dsmart olayı benim için kapanacak gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dehşetengiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: frodobagins

    abonelik iptali sorunlarını anlatmak istiyorum. bence yeni abone olacaklar, lütfen 1 daha düşünsünler

    1) dsmart , dsmart olmadan, Smile oldugu zamanlardan aboneyim yıl 2009, yani imzaladıgım tek sözleşme bu smile 2009 yılındaki sözleşme

    2) bu ilk kotalı aboneliklerden sonra, yıllar içinde telefonla diger aboneliklerine kampanyalarına katıldım.

    3) en son 1 yıllık aboneligim ocak 2015 tarihinde sonlanacaktı. aboneligim bitmeden kendilerini aradım, 3 seçenek sundular, faks yollayın, bayimize dilekçe, normal posta ile gönderme, ben de çabuk olsun diye dilekçemi yazarak, kimlik fotokopileri vs. bakırköy bayilerine 29 ocak 2015 günü, elden teslim ettim.

    4) 4 şubat olmadan eposta geldi, dilekçenizi göremiyoruz diye, haydi 4 şubat günü faks numaralarına bir daha bayiye teslim ettigim dilekçeyi faksladım

    5) 4 şubat'tan 9 şubat'a kadar defalarca sms olsun eposta olsun iptal oldu, olmadı, inceleniyor şeklinde görüştük en son 9 şubat günü yeniden arandım başka teklifler, aboneligi nakledelim , şunu yapalım , indirim yapalım şeklinde

    6) ben ocak ayı sonunda adls modemi sökmüşüm zaten, yeni başka servis saglayıcıdan abone olmuşum, şubat ayında 0kb bile internet kullanmam sözkonusu değil ,adsl sökülmüş durumda

    7) en son artık 9 şubat tarihinde gelen "aboneliginiz iptal olmuştur sms" inden sonra güvendim bıraktım, ( eposta da geldi duruyor mailimde )

    bugun 23 şubat 2015 , epostamda son ödeme tarihi 20 şubat olan 63 tl lik bir fatura ile karşılaşıyorum. ve bir sonraki fatura tarihi 20 mart vs. şeklinde

    8) ödemeyecegim diye bildirdim kendilerime, burayı okuyan arkadaşlar yeni abone olacaklar lütfen bu yazdıklarımı bir düşünsün

    9 ) ben imzalı sözleşmem olmamasına ragmen, 1 gün bile faturalarımı aksatmadan ödemişim, hala böyle oyunlar

    yaşadıgım stresi nereye yazayım bilemedim

    yardımlarınızı bekliyorum.






    btk ya şikayet kaydı açtınız mı

    4 sene önce DSMARTA abone olan kendimi gördüm sende. Bunların hakkından BTK gelir. Ben defalarca şikayet ettim her seferindede şikayetlerim benim lehime sonuçlandı. Tek yok BTK. aMA iyi yaz, delilli yaz.




  • Dün BTK , mail attım Dsmart ile ilgili. mail attıktan 4 saat sonra Dsmart bana dönüş yaptı ve 1 dk içinde sadece internetimi iptal etti.
    paketim 21 tl olarak güncellendi ve yan oda kampanyamda devam etti.
    ve benim baştan beri dediğime BTK sayesinde gelmiş oldular..
    olması gerekende buydu.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.