Şimdi Ara

D-smart iptal edemiyorum yalvarırım yardım edin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
5.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arrkadaşlar,
    Ben bir yıl süresince dsmart kullandım bekledim tahattüt bitmesi için üye olurken çok kolay olan dsmart kaydı. dsmarttan ayrılırken imkansız oluyor.

    Aradım üyeliğimi iptal ettirmek istiyorum dedim. Bayiliklere gidip dilekçe yazmam söylendi denileni yaptım. Haber bekledim. Bu süreçler içerisinde sadece bana boşuoşuna fatura çıkarııldı. Dilekçem ulaşmamış. Sonra ulaştı dediler. Daha sonra dsmart olarak size sms attığımızda 300 lira civarı faturanızı ödeyin cihazı bayiiklere verin 300 küsür lira geri iade edilecek dediler. sms 1 haftada gelir dediler.2hafta geçti gelmedi. Daha sonra aradım bugün o bilgi yanlış siz bizimle en son 2014 yılında görüşmüşsünüz dediler. 300 lira dmsart parası yani o parayı vermek zorundasınız cihazı o para ile satın almış bulunmaktasınız dediler. Dedim nasıl olur falan savcılığa şikayet edeceğim telefon yüzüme kapandı. Bir daha aradım o konuştuğum kişiyi şikayet ettim. Bu sefer ki ne dedim hangisi doğru söylüyor biri paranızı alacaksınız diyor diğeri almayacaksınız diyor. Bu da ikisinin arasında bir şey söyledi.

    Sizden sitediğim bu aç gözlü çakal firmayı nasıl ve nereye şikayet ederim, elimden geldiğince yere şikayet edeceğim insanlar görsün nasıl bir firma olduklarını.

    Görüşleriniz nelerdir. Müşteri servisi yetkilileri iyi-kötü polisi oynuyor resmen kızınca telefonu suratıma kaptıyor. Ne yapmalı prosedür nasıl aslında?







  • https://tuketici.btk.gov.tr/giris/
    BTK linkinden üye ol. bu mesajını orada Paylaş TCKN ve abone no/ kart no yaz ; D-Smart sana jet hızıyla dönüş yapacak .. Ancak bunu pazartesi yap yani iş Günü'nde mesai saatlerinde yapmalısın.. D-Smart tweet Hesabına @DSmartDunyasi oradanda şikayetini yazabilirsin ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslannn -- 21 Mart 2015; 0:18:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslannn

    https://tuketici.btk.gov.tr/giris/
    BTK linkinden üye ol. bu mesajını orada Paylaş TCKN ve abone no/ kart no yaz ; D-Smart sana jet hızıyla dönüş yapacak .. Ancak bunu pazartesi yap yani iş Günü'nde mesai saatlerinde yapmalısın.. D-Smart tweet Hesabına @DSmartDunyasi oradanda şikayetini yazabilirsin ..


    Tavsiye için teşekkürler şikayet anında yaptım dayanamadım. Ardından şikayetvar'dan yaptım şimdi de twitterdan yapacağım bir de site açacağım allah belasını versin böyle firmanın lanet olsun başkanları avrupa da yabancı ünlülere parti verir şampanyası kaç bin dolarlık burada da halkini ezer resmen modern hırsızlık.

    Ali Güven beni duymuyorsun haberin ble yok ama binlerce kişi sana haram etti lanet okudu.




  • Sikayetvar com a yaz. Aninda cozerler sorunu. Ama iyi yaz döşe yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gıda Ambarı

    Sikayetvar com a yaz. Aninda cozerler sorunu. Ama iyi yaz döşe yani.

    oraya yazdım hocam umarım bir şeyler olur
  • Fax çek ama once müşteri hizmetlerinden iptal icin basvur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk ya yaz sonra sana şekerini kaybetmis bir bebek gibi gelsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yalvarırım bana yardım edin
    2 yıl önce açıldı
    Yalvarırım bana yardım edin.
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bakalım şikayetvar.comdan cevap yazmış dsmart inceleniyor diye dün de mesaj geldi talebiniz alınmıştır diye(hangi talebim belli değil, fatura ile ilgili sms olsa adan zye herşey yazar) btk daki şikayetim ise inceliniyor aşamasında.

    Benim gibi olanlar bir gün bu mmesajları okuyacak olanlar hakkınızı yedirmeyin ben 30 lira ne olur ki işte diyerek üstelemedim tepelerine binmedim diye 400 liraya yakın fatura çıkardılar. Bir kaç ay daha beklesem 1000 lira yaparlar yasal işlem başlatmıyorlar hakıszlar çünkü anca borçları artıyorlar. Çok aç gözlü firma halkına bunu yapanlar saray gibi evlerinde bizleri sömürüp adı şirket olan bir tv platformu açmışlar.(Not: Siyasetle alakam yok devrimci vs değilim yazdıklarım siyasi değil sadece düşüncedir.Aksini ispaylatacak bu firmanın müşterilerini ülkesini düşünen firma olduğunu söyleyen buyrn yazsın yanlış bilinen düşünülenleri aydınlatsın)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kedroid

    Bakalım şikayetvar.comdan cevap yazmış dsmart inceleniyor diye dün de mesaj geldi talebiniz alınmıştır diye(hangi talebim belli değil, fatura ile ilgili sms olsa adan zye herşey yazar) btk daki şikayetim ise inceliniyor aşamasında.

    Benim gibi olanlar bir gün bu mmesajları okuyacak olanlar hakkınızı yedirmeyin ben 30 lira ne olur ki işte diyerek üstelemedim tepelerine binmedim diye 400 liraya yakın fatura çıkardılar. Bir kaç ay daha beklesem 1000 lira yaparlar yasal işlem başlatmıyorlar hakıszlar çünkü anca borçları artıyorlar. Çok aç gözlü firma halkına bunu yapanlar saray gibi evlerinde bizleri sömürüp adı şirket olan bir tv platformu açmışlar.(Not: Siyasetle alakam yok devrimci vs değilim yazdıklarım siyasi değil sadece düşüncedir.Aksini ispaylatacak bu firmanın müşterilerini ülkesini düşünen firma olduğunu söyleyen buyrn yazsın yanlış bilinen düşünülenleri aydınlatsın)

    Btk anında cevap döner arkadaşım. Öncelikle çok geçmiş olsun. Bende izleyemediğim yayınlarla alakalı btk'ya bir şikayet dilekçesi yazdım. Bununla ilgili aşağıda belirttiğim anlayamadığım cevap geldi. Bilen arkadaşlar var ise ne anlama geldiği konusunda bana yanıt verebilirler ise çok sevinirim.

    Yukarıda belirtmiş olduğum d-smart ve d-smart yan oda kampanyasından taahhütle yararlanmaktayım. Sitemizde merkezi sistem bulunmakla birlikte çoğunlukla bazı kanallardan bazılarını çoğunlukla herhangi bir hava muhalefeti olmaksızın izleyememekteyim. Fakat 3 bloktan oluşan sitemizde aynı yayınlar başka bloklarda da izlenememekle birlikte digiturk üyeleri tarafından sorunsuz izlenmektedir. Bu konuda d-smart müşteri hizmetleri taahhüt iptali olduğundan dolayı ceza-i müyeddide doğacağını bedelin 900 küsür tl olduğunu belirtmektedir. Bende ısrarla bu parayı ödememek istiyorum. Çünkü parasını verdiğim her yayını izleyebilme hakkına sahip olduğumu düşünüyorum. Sorunun lnb kaynaklı ise neden digiturk üyeleri izleyebiliyor bu yayınları dediğimde bizi ilgilendirmez diye söylemde bulunmaktadırlar. En son d-smart müşteri hizmetlerinin evime en yakın yönlendirmiş olduğu arkadaş elektronikten teknik serviste bulunan arkadaşlar bu konuyla alakalı kanun olduğunu ve ücretsiz ceza-i müeyyideye düşmeden yayınlarımızı iptal edebileceğimi ve eğer diretirlerse btk'ya şikayet edeceğimi iletmem gerektiğini söylediler. Şimdi bu yolla bende sizlere yazmaktayım. Konuyla alakalı nasıl bir yol izleyebileceğim konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim. Her ay izleyemediğim yayınlar için (77+16) 93 tl boşu boşuna ücret ödemekteyim. (İLETTİĞİM ŞİKAYET)

    Değerli Müşterimiz,

    231336 numaralı şikayetinizde, teknik sorun yaşadığınıza dair şikayetinizi ileterek, abonelik iptalini talep etmiş olduğunuz tespit edilmiştir.

    Şikayete istinaden tarafınıza geri arama yapılmş olup , teknik sorununuz ile ilgili ücretsiz teknik servis yönlendirilmiştir.

    Yukarıda açıklanan kısaca nedenlerle, yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili ücretsiz teknik servis yönlendirmesi sağlandığı hususunu bilginize sunarız.


    Saygılarımızla.

    Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş
    24/02/2015 10:27:54 (D-SMART CEVABI)





    Bilindiği üzere, Kurumumuz, 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu ile elektronik haberleşme sektöründe düzenleme ve denetleme yoluyla etkin rekabetin tesisi, tüketici haklarının gözetilmesi ile bunlara ilişkin usul ve esasların belirlenmesi alanında yetkili ve görevli kılınmıştır. Anılan Kanunun Kurumumuzun görev ve yetkilerini belirleyen 6 ncı maddesinin 1/(c) bendi ile de elektronik haberleşme sektöründe "abone, kullanıcı, tüketici ve son kullanıcıların hakları ile kişisel bilgilerin işlenmesi ve gizliliğinin korunmasına ilişkin gerekli düzenlemeleri ve denetlemeleri yapmak görevi Kurumumuza tevdi edilmiştir.
    Mezkur Kanunun 50nci maddesinin 4üncü fıkrasında abonelerin yazılı olarak bildirmek kaydıyla aboneliklerini her zaman sona erdirebilecekleri hüküm altına alınmış olup, anılan düzenlemeye paralel bir düzenlemeye de Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliğinin (THY) 18 inci maddesinin birinci fıkrasında yer verilmiştir. Diğer taraftan İşletmeciler tarafından uygulanan cihaz ya da ürün teminini içeren tarife kampanya veya tarife paketlerinde tüketicilere abonelik sözleşmesinin yanında imzalattırılan taahhütnamelerde yaşanan tüketici mağduriyetlerinin önüne geçilmesi amacıyla, sözleşmelerin süresinden önce sonlandırılması halinde tüketicilerden talep edilen cayma bedeli konusunda yapılan çalışmalar akabinde; Kurumumuz tarafından alınan 03/01/2013 tarihli 2013/DK-THD/14 sayılı Kurul kararı ile taahhütlerde yer alan cayma bedellerine ilişkin düzenleme yapılmıştır. Anılan Kurul Kararı ile abonelik sözleşmesine ek nitelikte hüküm ve şartlar ihtiva eden taahhütname, kampanya katılım formu, sözleşme gibi belgelerde bulunan cayma bedeli gibi ödemelerin; taahhüde aykırılığın oluştuğu döneme kadar aboneye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalması, ancak aboneden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak abone lehine olan tutarın esas alınmasının gerektiği hususunda işletmecilere yükümlülük getirilmiştir.
    Bu kapsamda, elektronik haberleşme sektöründe sunulan hizmetler çerçevesinde, tüketiciler tarafından sözleşmeye ek olarak imzalanan taahhütnamelerde, taahhüt süresinden önce sözleşmelerin sonlandırılması halinde yukarıda yer verilen Kurul Kararı kapsamında işletmeciler tarafından işlem tesis edilebilecektir. (BUDA BTK CEVABI)




  • apple34 A kullanıcısına yanıt
    Digiturkle karistirmanizin mantığı yok Digiturk Eutelsat uydusunu kullanır dsmart turksat uydusunu dolayısıyla farkı uydulardan yayin alındığından bu kıyaslama olmaz.Ücretsiz servis yönlendireceklermis ayrıca çözülür sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gefe16 kullanıcısına yanıt
    Hala çözülmedi ama? Hatta aramadılar bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kedroid

    Merhaba arrkadaşlar,
    Ben bir yıl süresince dsmart kullandım bekledim tahattüt bitmesi için üye olurken çok kolay olan dsmart kaydı. dsmarttan ayrılırken imkansız oluyor.

    Aradım üyeliğimi iptal ettirmek istiyorum dedim. Bayiliklere gidip dilekçe yazmam söylendi denileni yaptım. Haber bekledim. Bu süreçler içerisinde sadece bana boşuoşuna fatura çıkarııldı. Dilekçem ulaşmamış. Sonra ulaştı dediler. Daha sonra dsmart olarak size sms attığımızda 300 lira civarı faturanızı ödeyin cihazı bayiiklere verin 300 küsür lira geri iade edilecek dediler. sms 1 haftada gelir dediler.2hafta geçti gelmedi. Daha sonra aradım bugün o bilgi yanlış siz bizimle en son 2014 yılında görüşmüşsünüz dediler. 300 lira dmsart parası yani o parayı vermek zorundasınız cihazı o para ile satın almış bulunmaktasınız dediler. Dedim nasıl olur falan savcılığa şikayet edeceğim telefon yüzüme kapandı. Bir daha aradım o konuştuğum kişiyi şikayet ettim. Bu sefer ki ne dedim hangisi doğru söylüyor biri paranızı alacaksınız diyor diğeri almayacaksınız diyor. Bu da ikisinin arasında bir şey söyledi.

    Sizden sitediğim bu aç gözlü çakal firmayı nasıl ve nereye şikayet ederim, elimden geldiğince yere şikayet edeceğim insanlar görsün nasıl bir firma olduklarını.

    Görüşleriniz nelerdir. Müşteri servisi yetkilileri iyi-kötü polisi oynuyor resmen kızınca telefonu suratıma kaptıyor. Ne yapmalı prosedür nasıl aslında?

    Benzer sıkıntıları banada çıkarmışlardı,mektup yaz,dilekçe yaz posta ile yolla gibi.Bu işlerle uğraşmadım,Btk'ya bir şikayet dilekçesi yazdım,2 gün sonra arayıp kapattılar.Keşke hiçbirşey yapmadan doğrudan şikayet etseydin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanri12 -- 22 Mart 2015; 16:38:28 >




  • apple34 A kullanıcısına yanıt
    Tekrar yenileyin şikayet kaydını o halde btk üzerinden cozulmedi diye yazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana sonunda bugün mesaj atmışlar çözüm niteliğinden bir şey bakalım yalancı bunlar yarın belli olur her şey buradan yazarım. Şikayetvar ı adamlar tınlamıyor hiç bir şekilde ama btk dan bayağı tırsıyorlar anladığım kadarı ile. İşe bak ya adamlar şirket diye bizleri ezebilme gücü var diye ezmeye çalışıyor iyi varsın btk ,çok yaşaaa btk :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.