Şimdi Ara

D smart hizmet numarası öğrenme ACİL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başka ıss ye geçicem saçmalığa bakınki adamları arıtpm taşımayayım diye hizmet numarasını söylemiyor uygulamadan baktım sitesinden baltım e devletten baktım yok acil yardım lütfen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • faturada yazar

  • AMC kullanıcısına yanıt
    Yazmıyo hocam abone no yazıyo

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Haberiniz olsun hiç bir şekilde öğrenemiyorsunz e devlette bile yok arkadaşın tanıdığı bayi vardı o şeklde öğrendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde ticket açıp öğrenemezseniz, cevap geldikten sonra arayarak öğrenebilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam daha önceden de çok sorulmuştu bu, yöntemini de anlatmıştık.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365


    Listede işletmeci yoksa Cimer üzerinden yazıyorsunuz ilk mesajda anlattım.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bilgi edinme hakkının kısıtlanması sonucu mağduriyet oluşturması kusur değil mi? Peki firmaların bu tutumunun dayanağı nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Hocam kusur tabi ama çoğu firma şu mantıkla hareket eder. Forumdaki hukuk bölümünde de daha evvelden yazmıştım. Bir şeyin ceza bedeli, senin yaptığın işlemden daha az ise sen o cezayı göze alırsın. BTK nın veya mahkemelerin firmaya vereceği cezayı göze alıyor olmalı ki bu tarz yollara giriyor. Aslında bu tarz yollara girmemesi gerekir.


    Velhasıl hocam tüketiciye düşen firmayı THH veya tüketici mahkemesinde şikayet etmektir. Ancak tabiki elde kanıtlar ile, ekran görüntüleri ve yapılan başvurular ve alınamayan neticeler ile. Elbette BTK ya şikayet etmeyi de atlamamak gerek.


    Belki o zaman bir farkındalık oluşur diyeceğim ama bilmiyorum.


    Birçok durumda, firmalar zarar yazmayı göze alırlar. Örneğin bir işlemden dolayı bazı müşterilerin memnun olmayacaktır. Bu işlemin sana olan kazancına bakıp, müşteri memnuniyet puanını düşürmeyi seçebilirsin.


    Bunun gibi yüzlerce örnek yazılabilir.


    Firmalar, müşteri no, abone no, hizmet no gibi şeyleri müşterisinden saklayamaz.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.