|
Faturada göremedim, sözleşmede göremedim, mobil işlemde göremedim, nereden bulacağım bu numarayı? |
|
_____________________________
ego primum tollo nominor quoniam leo
|

|
Faturada göremedim, sözleşmede göremedim, mobil işlemde göremedim, nereden bulacağım bu numarayı? |
|
_____________________________
ego primum tollo nominor quoniam leo
|
|
E-devlet'te sabit hat sorgulama kısmında görebilirsiniz. Fakat numara ara ara görünüyor sanırım Millenicom sansür uyguluyor. Eğer göremezseniz her gün girip bakmanız lazım. Müşteri temsilcisine bağlanmakta eziyet. Yanılmıyorsam önce 4 sonra 11'i tuşlayarak müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Firma biraz sıkıntılı; bütün firmaların oim veya faturaya yazmaları zorunlu olmalı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|