Şimdi Ara

D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
1
Favori
11.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20]


(En Son Oy Tarihi: 10.1.2023)
Giriş
Mesaj
  • Talisman hiç kullanmadım ama tasarımı iyi kaderi abileri gibi olacak malesef ama nasıl bir araç kullanan varmı megandan sonra ona geçebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa Romeo 159

    Şimdiye kadar kullandığım, sahip olduğum araçlar arasında açık ara en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Premiumlarda A4 quattro,olmayanlar arasında bence Passat

    Premium olmayan D sınıfında bir tek Passat kullandınız sanırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giulia tr de zor ama 508 güzel yol tutuyor

  • LaViTz kullanıcısına yanıt
    Polestar191 P kullanıcısına yanıt

    Geçen S40 forumunda s60 da kullanmış bir arkadaş benzer şeyler söylüyordu. S40'ı kullanması, yol hakimiyeti 60'tan çok daha zevkli ve başarılı diyordu. Anlaşılan eski s60 tam yerini bulamamış bir otomobil. Aynı dönemdeki S80 tamamen konfor odaklı iken s40 oldukça sıkı ve tutuş ağırlıklı bir otomobil. S60 ise arafta kalmış gibi. Acaba adaptif süspansiyonlu R serisi nasıldır, onun da bir tadına bakmak lazım D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] .

    Gel gelelim yavru v10 sesini alabileceğimiz başka bir -ulaşılabilir- araç da yok o da bir gerçekD segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] .

    @Polestar191




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 16 Kasım 2020; 23:27:42 >
  • Volvo ile opel karşılaştırması mı gördüm halis mi görüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Premiumlarda tartışmasız Audi A4 quattro

    Premium olmayanlarda adaptif şasi kontrollu Passat(b8)


    Bunlar benim tecrübe ettiklerim diğer araçlara göre herkese göre farklı olabilir saygı duyarım vesselam

    Madem sadece bunları tecrübe ettin, niye quattro tartışmasız?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    https://www.youtube.com/watch?v=sYOUat31i2I&feature=youtu.be

    Tren dedikleri böyle bir şey olsa gerek 😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıdaki araçların çoğu iyi yol tutar belirli güvenlik limitlerinde hepsinln bir mühendislik standartı var o olmassa zaten satışı mümkün değil..

    Standart limitlerin üstünde yol tutuşa gelirsek orda aracın aerodynamic yapısı rüzgar katsayısı quatro olup olmaması Air olup olmaması çok fark ettirir..

    D segmenti güzel bir aile aracı mantığıyla üretiliyor hepsinin ortalsma bir sürüş güvenliği ve yol tutma kabiliyeti var..

    Benim tercihim tabiki quatro A4 olurdu sonrası Mazda 3 ... Mazdanında yol tutuşu çok iyidir..

    Eğer mevzu premium luxury sedan ise d segmentinde jaguar xe tek geçerim heleki R dynamic olursa tadından koltukdan inesin eve giresin gelmez..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Geçen S40 forumunda s60 da kullanmış bir arkadaş benzer şeyler söylüyordu. S40'ı kullanması, yol hakimiyeti 60'tan çok daha zevkli ve başarılı diyordu. Anlaşılan eski s60 tam yerini bulamamış bir otomobil. Aynı dönemdeki S80 tamamen konfor odaklı iken s40 oldukça sıkı ve tutuş ağırlıklı bir otomobil. S60 ise arafta kalmış gibi. Acaba adaptif süspansiyonlu R serisi nasıldır, onun da bir tadına bakmak lazım  .

    Gel gelelim yavru v10 sesini alabileceğimiz başka bir -ulaşılabilir- araç da yok o da bir gerçek .

    @Polestar191

    A4 te dediğin gibi double wishbone ve uzunlamasina yerlestirilen motor var öyle olunca konfor yol tutuş agirlik dengesi dağılımı epey güzel ozellikle passata göre w205 c seriside double wishbone kullaniyor zaten bu sistemin bariz avantajlari var standart mc pherson tipi suspansiyonlarida bmwf30 volvo s60 kullaniyor yeni mk3 s60 ise double wishbone na gecti g20 yi bilmiyorum . düzgün geometrili mc pherson da gayet saglam yol tutar bu arada

    S60 s40 konusuna gelirsek aslinda bunlar ayni platforma sahip araclar mk2 s80 mk2 s60 mk2 s40 fakat şunu rahatlikla soyliyebilirim s40 in limitleri net daha yüksek kafadan kayma eğilimi daha az düzgün kondisyonda iyi lastikle bir s40 premium markalarin spor şasili modellerini bile çok rahat üzer bu aracin dez avantaji o şasiye göre hissiz direksiyon ve t5 in kaput içinde yeteri kadar yer olmadığı için intercooler vb parcalardan dolayi standart t5 ten 30 HP düşük olmasiydi zaten o zaman parlatsalar t5 ve s60 r satilmazdi


    Volvo amerikan pazarina yonelikte ürün tasarladığı için direksiyonlar çok keyifli olmuyor fakat limitler çok yüksektir bazilari f2 nin veya rs in direksiyon kutusunu convert liyordu s40 a sweedspeed de görmüştüm ama nasıl olur bir fikrim yok 2.0t s70 ve s60 larda çok saglam ses çıkarır bence arada aman aman bir fark yok duzboruyla s70 in çıkardığı sese inanmak mümkün değil

    D segmentinde premium olmayanlarin limitleri çok yüksek değil bence gövdeler boyutlar çok büyük firmalar donanima calismaktan altyapiyi heo gözden kaciriyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Ahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahaha


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşunun kralı her segmentte Ford’tur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cartagines kullanıcısına yanıt

    Niye karşılaştırılmasınD segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] ?

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Aynen kardesim aynen
    Az daha abartsan şahin daha iyi yol tutar diyeceksin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu forumdaki insanlari cogu yol tutus olarak 90-120 ile otobanda viraj almayi kastediyordur.


    Bir kere Passat ile Superb iyi olamaz cunku VAG grubu araclari limitleri zorlamaniza izin vermiyor. Araci devamli tutuyor.


    Bu konuda BMW en iyisidir diyemem Giulia kullanmadim, İnsignia kullanmadim yeni 508 kullanmadim, A4 kullanmadim ama 3 serisi baskadir. BMW nin tadina baktiktan sonra digerleri biraz basit kaliyor. Dedigim gibi bu araclari alip boyle Agva taraflarina gitmek lazim yoksa duz yollarda sag sol yaptim efsaneymis olmaz. Lastik secimi de onemli




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 17 Kasım 2020; 1:14:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DoctorEconomy kullanıcısına yanıt
    D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20]

    D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Forum dostlarım passat diyorum passat.

    Senden de bu beklenirdi zaten bay fanboy das(volks)wagen D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20]  .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueSKYLINE

    Senden de bu beklenirdi zaten bay fanboy das(volks)wagen   .



    Alıntıları Göster

    Das(volks)wagen’e eyvallah ama bu fanboy bana biraz abartı geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    S60 çok ağır ya, nasıl böyle iyi yol tutuyor pes doğrusu.

    S40 ile Focus aynı altyapıya sahipken bütün forum S40 daha iyi viraj alıyor diyordu; Focus'a kıyasla. S60-Mondeo kıyasında da aynısı söz konusu mu acaba?

    Arabanın boyu focus kadar da ondan:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.