Şimdi Ara

D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
1
Favori
11.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki

D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20]


(En Son Oy Tarihi: 10.1.2023)
Giriş
Mesaj
  • Diğer araçlarla karşılaştırmayı kazanır mı bilemem ama Hydractive süspansiyonlu Citroen C5, Ford Mondeo'dan daha iyi yol tutuyor.

    Sistem aracın virajlarda yan yatmasını, bir tarafın basıncını arttırarak engelliyor. Bu sayede 4 tekerleğin tabanı sürekli tam ve düzgün olarak yere temas ediyor. Spor araçlara yakın bir yol tutuşu var.

    Buna karşılık, düz yolda eski Amerikanlar gibi yaylanarak gidiyorsunuz. Sert süspansiyonlu araçlarda olduğu gibi böbrek taşı dökmüyorsunuz. Sistem özellikle yayla yolları gibi engebeli yollarda inanılmaz bir konfor sunuyor.

  • Araçların yoltutuşu ESP kapalıyken denenmeli , pek çok araçta ESP duruma müdahale ediyor zaten , Km77 diye bir kanal var orayı izleyin derim Youtube'da baya ilginç sonuçlar alınıyor ,

    şahsen kullandığım araçlarda Subaruların çoğu ve audi quatrolar cidden iyiydi, yoltutuş bana göre sadece viraj almak değil, hata tölere edebilme konusunda geri alınan tepkide önemli


    Ford araçlarının çoğuda kolay kolay dengesi bozulmayan araçlar.


    Gel gelelim öncelikle ileri sürüş teknikleri eğitimi almamız lazım , Şahsen aldıktan sonra ne kadar cahil olduğumu anladım ( o kadar doğru bilinen yanlış varki..)

  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Çok güzel bir konuya değindiniz hocam.

    Ben iyi tutuyor derken mezitler'i 160'la dönmekten bahsederken; kimisi iyi yol tutuşu TEM virajlarını 140 ile dönmek olarak tanımlayabiliyor.

    Hangi şartlarda, hangi yolda ve hızda, araç yükü, lastiklerin tipi vs. çok fazla değişken var yol tutuşun objektif şekilde değerlendirilip karşılaştırılabilmesi için.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Çok güzel bir konuya değindiniz hocam.

    Ben iyi tutuyor derken mezitler'i 160'la dönmekten bahsederken; kimisi iyi yol tutuşu TEM virajlarını 140 ile dönmek olarak tanımlayabiliyor.

    Hangi şartlarda, hangi yolda ve hızda, araç yükü, lastiklerin tipi vs. çok fazla değişken var yol tutuşun objektif şekilde değerlendirilip karşılaştırılabilmesi için.

    Geçenlerde bir üye vardı ismini söylemiyim test konusu açmış. Biraz kurcalayınca yol tutuş adına yaptığı test 90 ile giderken sağa sola kırmakmış :)

  • Laguna

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • insignia b makyajlı kullancısıyım,

    20 inç mdl jantlar var, 245/35/20 ölçüler


    dürüst olmak gerekirse başka d segment araç kullanmadım uzun süreli hiç.


    ama şunu söyleyebilirim birkaç defa gerçekten öyle saçma hızlarla bazı virajlara girdim ki, başka bir araç olsa kesinlikle uçmuştum dedim yani. hafif kaymalar olmasına rağmen hiç "savrulma" dediğimiz olay olmadı ve o kaymalarla o virajları sapasağlam aldım.


    param olsa a4 quatrroya veya son kasa henüz tr ye gelmeyen s60a binmek isterdim o ayrı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falterubbix -- 17 Kasım 2020; 15:21:3 >
  • 1,5 sene kadar kullandığım peugeot 508 2.2 GT aracım vardı, yol tutuşu ve güven hissi konusunda muazzam iyi bir araçtı.

    Diğer 1.6 motorlu ya da 2.0 motorlu araçlar ile aynı değil bu araçların süspansiyon sistemi ve fren mekanizması.


    140-150 ile keskin olmayan virajlara kolaylıkla giriyordum, araç hiç sapmıyordu.


    birde geçen sene 100 km civarı bmw m550d kullandım, yok böyle bir araç ve yol tutuşu.

    Araç tamamen her yönü ile güven veriyordu tabii F kasa bu araç.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaViTz

    Passat hocam konforlu ancak sürüş zevki sınıfının çok gerisinde.b8 de kullandim.arac yağ gibi kusursuz ancak surucuyle bütünleşme kesinlikle yok.golf 7 mesela öyle değil. Çok daha keyifli kullanması.

    golf 7'nin ne bakımdan daha zevkli kullanması, hayır 3 sene kullandım da. virajlarda kesinlikle passat çok çok daha iyi. düz yolda da öyle. aks açıklığı yeterli bunun için zaten.

  • yol tutuştan çok anlamam. avensis, mondeo, jaguar x type ve passat kullandım d sınıfında. en çok passat'tan zevk aldım. mondeo ve x type çok kötüydü.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Çok ilginç bir yorum. Anlamadığınızı resmen yazıya dökmüşsünüz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    5 kasalar E segment olarak sınıflandırılır.

    xdrive gerçekten yol tutuşa çok etki ediyormuş, kullanıcı yorumlarına göre. Torku yüksek bir xdrive sahibi olurum umarım ilerde. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tartışmasız audi a5. körfez virajlarını 180-200 ile döndüğümü bilirim.

  • Opel İnsignia

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    5 kasalar E segment olarak sınıflandırılır.

    xdrive gerçekten yol tutuşa çok etki ediyormuş, kullanıcı yorumlarına göre. Torku yüksek bir xdrive sahibi olurum umarım ilerde. :)
    F10 olan Kasa kodundan bahsetmis sanirim arkadas.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 İnsignia flexride lı kullandım harika bir yol tutuşu vardı kaymak asfaltta ama söz konusu bozuk yol veya viraj içlerindeki bozukluklar olunca direksiyon saçmalıyordu araç altınızdan kayıyordu , İnsignia nın. Şase bir o kadar harikaydı ama direksiyon sistemi de rezalet ötesiydi his yok gerekli bir sertleşme yok falan güzelim şaseye yazık oluyordu. Volkswagen de ise yok tutuş passatta pek iyi değil ama adamlar on numara direksiyon sistemi yapmışlar yoldaki bozukluklar falan direksiyona hiç yansımıyor ve aşırı sertleşen direksiyon elinizin altında serçe parmakla aracı yönetmenize olanak sağlıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508
    Talisman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    yol tutuştan çok anlamam. avensis, mondeo, jaguar x type ve passat kullandım d sınıfında. en çok passat'tan zevk aldım. mondeo ve x type çok kötüydü.

    Kardes surus dinamikleri ve yol tutus konusunda piyasanin en rezil aracindan nasil zevk aldin acaba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    5 kasalar E segment olarak sınıflandırılır.

    xdrive gerçekten yol tutuşa çok etki ediyormuş, kullanıcı yorumlarına göre. Torku yüksek bir xdrive sahibi olurum umarım ilerde. :)

    doğru E segment olacak ben yanlış yazmışım :)

    bmw xdrive gerçekten güzel, hele hele yüksek tork ve güç ile birleşince ayrı bir dünya..

    İleride almak istediğim tek araç bmw m550d...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Kardes surus dinamikleri ve yol tutus konusunda piyasanin en rezil aracindan nasil zevk aldin acaba.

    Alıntıları Göster

    İçinde vw geçen ve kolay satılan herşeyden zevk alıyor bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensis, C5, Passat ve Insignia kullandım D sınıfında..

    Bunların arasında en iyisi kesinlikle Insignia ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.