Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.664.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: rockstar_942

    hocam tabi ki her aracın kendine göre bir yol tutuşu var.evet doğruyu söylemek gerekirse albea da yol tutuşu vsatın altında ama clio su olan arkadaşlarım albeaya bindiği zaman cliodan biraz daha üstün olduğunu söylüyorlar.cclüoda yol tutşu hiç yokmuş.adana da hasarlı araç satan yerlere bakın genelde clio ve doblo var tek tük meganda var.albea da yol tutuşunun kötü olmasının sebebi arkası gereğinden fazla yüksek olması ve lastiklerinin 175 tabanı olması tabi bir 3. etkende amortiseörlerin incalik kalınlık ayarı


    Fiat Albea yüksek oturumlu önden arkaya genişleyen (konik tüp) bir yapıya sahip olmasına rağmen sınıfına göre iyi bir yol tutuşa sahiptir. Özellikle 185.65.14 lastikle donatılan modellerinde viraj emniyeti ve yol kavraması çok iyidir.Düz gidişte arka süspansiyonun hem orta üstü sert,hem yüke göre ayarlanmış ve hem de yarı bağımsız etkileşimli salıncak sistemine sahip olması dolayısıyla özellikle yüksüz kullanımda sağa sola salınmlar ve sallanmalar olmaktadır.bu normal ve tehlikesiz bir durum olmasına karşın direksiyon sisteminde meydana gelen açılı gerilim kuvvetleri nedeniyle sürücüde düz gidişte yol tutmuyor hissi uyandırmaktadır.bunun çözümü weekendlerdeki(tipoya benzer) tam bağımsız arka süsüpansiyon ve gazlı çok kademeli amortisör kullanmaktır...ancak bu da virajlarda arkadan savrulma eğilimini ciddi olarak arttırdığından üretimde kullanılmamaktadır..şu unutulmamalı ki albea gibi havaleli,altı da yerden yüksek tüm araçlardan daha iyi yol tutar albea....sadece şunu söyleyebilirim rüzgarlı havalarda önden çizgi oynaması fazlaca oluyor....bunun da nedeni önden arkaya genişleyen kama,koni yapısından kaynaklanmaktadır....
    saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: rockstar_942

    hocam tabi ki her aracın kendine göre bir yol tutuşu var.evet doğruyu söylemek gerekirse albea da yol tutuşu vsatın altında ama clio su olan arkadaşlarım albeaya bindiği zaman cliodan biraz daha üstün olduğunu söylüyorlar.cclüoda yol tutşu hiç yokmuş.adana da hasarlı araç satan yerlere bakın genelde clio ve doblo var tek tük meganda var.albea da yol tutuşunun kötü olmasının sebebi arkası gereğinden fazla yüksek olması ve lastiklerinin 175 tabanı olması tabi bir 3. etkende amortiseörlerin incalik kalınlık ayarı


    Fiat Albea yüksek oturumlu önden arkaya genişleyen (konik tüp) bir yapıya sahip olmasına rağmen sınıfına göre iyi bir yol tutuşa sahiptir. Özellikle 185.65.14 lastikle donatılan modellerinde viraj emniyeti ve yol kavraması çok iyidir.Düz gidişte arka süspansiyonun hem orta üstü sert,hem yüke göre ayarlanmış ve hem de yarı bağımsız etkileşimli salıncak sistemine sahip olması dolayısıyla özellikle yüksüz kullanımda sağa sola salınmlar ve sallanmalar olmaktadır.bu normal ve tehlikesiz bir durum olmasına karşın direksiyon sisteminde meydana gelen açılı gerilim kuvvetleri nedeniyle sürücüde düz gidişte yol tutmuyor hissi uyandırmaktadır.bunun çözümü weekendlerdeki(tipoya benzer) tam bağımsız arka süsüpansiyon ve gazlı çok kademeli amortisör kullanmaktır...ancak bu da virajlarda arkadan savrulma eğilimini ciddi olarak arttırdığından üretimde kullanılmamaktadır..şu unutulmamalı ki albea gibi havaleli,altı da yerden yüksek tüm araçlardan daha iyi yol tutar albea....sadece şunu söyleyebilirim rüzgarlı havalarda önden çizgi oynaması fazlaca oluyor....bunun da nedeni önden arkaya genişleyen kama,koni yapısından kaynaklanmaktadır....
    saygılarımla...


    walla çok güzel açıklamışsınız.benim de araçtan tek şikayetim bu.rüzgarlı havada düz gidişi korkutuyor.
    185/65/14 lastik bunu biraz düzeltir mi,veya spacer takarak ön iz açıklığını artırmak daha mı iyi bir çözüm olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre99

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: rockstar_942

    hocam tabi ki her aracın kendine göre bir yol tutuşu var.evet doğruyu söylemek gerekirse albea da yol tutuşu vsatın altında ama clio su olan arkadaşlarım albeaya bindiği zaman cliodan biraz daha üstün olduğunu söylüyorlar.cclüoda yol tutşu hiç yokmuş.adana da hasarlı araç satan yerlere bakın genelde clio ve doblo var tek tük meganda var.albea da yol tutuşunun kötü olmasının sebebi arkası gereğinden fazla yüksek olması ve lastiklerinin 175 tabanı olması tabi bir 3. etkende amortiseörlerin incalik kalınlık ayarı


    Fiat Albea yüksek oturumlu önden arkaya genişleyen (konik tüp) bir yapıya sahip olmasına rağmen sınıfına göre iyi bir yol tutuşa sahiptir. Özellikle 185.65.14 lastikle donatılan modellerinde viraj emniyeti ve yol kavraması çok iyidir.Düz gidişte arka süspansiyonun hem orta üstü sert,hem yüke göre ayarlanmış ve hem de yarı bağımsız etkileşimli salıncak sistemine sahip olması dolayısıyla özellikle yüksüz kullanımda sağa sola salınmlar ve sallanmalar olmaktadır.bu normal ve tehlikesiz bir durum olmasına karşın direksiyon sisteminde meydana gelen açılı gerilim kuvvetleri nedeniyle sürücüde düz gidişte yol tutmuyor hissi uyandırmaktadır.bunun çözümü weekendlerdeki(tipoya benzer) tam bağımsız arka süsüpansiyon ve gazlı çok kademeli amortisör kullanmaktır...ancak bu da virajlarda arkadan savrulma eğilimini ciddi olarak arttırdığından üretimde kullanılmamaktadır..şu unutulmamalı ki albea gibi havaleli,altı da yerden yüksek tüm araçlardan daha iyi yol tutar albea....sadece şunu söyleyebilirim rüzgarlı havalarda önden çizgi oynaması fazlaca oluyor....bunun da nedeni önden arkaya genişleyen kama,koni yapısından kaynaklanmaktadır....
    saygılarımla...


    walla çok güzel açıklamışsınız.benim de araçtan tek şikayetim bu.rüzgarlı havada düz gidişi korkutuyor.
    185/65/14 lastik bunu biraz düzeltir mi,veya spacer takarak ön iz açıklığını artırmak daha mı iyi bir çözüm olabilir?

    Alıntıları Göster
    virajlara girerken yana yatma hissi fazla oluyor, refleks olarak bu durum olmasın diye yavaşlayarak giriyordum . fakat son günlerde aynı virajlara hız kesmeden girerek deneme yaptım ( trafiğin boş olduğu ve görüş açısı geniş olan , geniş yollarda) evet araba boşken yatıyor eğiliyor ama kesinlikle çizgisinden çıkmıyor , kaymıyor, havalanmıyor..
    ben yine virajlara yavaşça gireceğim . ama bunu görmek arabaya güvenimi arttırdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre99

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: rockstar_942

    hocam tabi ki her aracın kendine göre bir yol tutuşu var.evet doğruyu söylemek gerekirse albea da yol tutuşu vsatın altında ama clio su olan arkadaşlarım albeaya bindiği zaman cliodan biraz daha üstün olduğunu söylüyorlar.cclüoda yol tutşu hiç yokmuş.adana da hasarlı araç satan yerlere bakın genelde clio ve doblo var tek tük meganda var.albea da yol tutuşunun kötü olmasının sebebi arkası gereğinden fazla yüksek olması ve lastiklerinin 175 tabanı olması tabi bir 3. etkende amortiseörlerin incalik kalınlık ayarı


    Fiat Albea yüksek oturumlu önden arkaya genişleyen (konik tüp) bir yapıya sahip olmasına rağmen sınıfına göre iyi bir yol tutuşa sahiptir. Özellikle 185.65.14 lastikle donatılan modellerinde viraj emniyeti ve yol kavraması çok iyidir.Düz gidişte arka süspansiyonun hem orta üstü sert,hem yüke göre ayarlanmış ve hem de yarı bağımsız etkileşimli salıncak sistemine sahip olması dolayısıyla özellikle yüksüz kullanımda sağa sola salınmlar ve sallanmalar olmaktadır.bu normal ve tehlikesiz bir durum olmasına karşın direksiyon sisteminde meydana gelen açılı gerilim kuvvetleri nedeniyle sürücüde düz gidişte yol tutmuyor hissi uyandırmaktadır.bunun çözümü weekendlerdeki(tipoya benzer) tam bağımsız arka süsüpansiyon ve gazlı çok kademeli amortisör kullanmaktır...ancak bu da virajlarda arkadan savrulma eğilimini ciddi olarak arttırdığından üretimde kullanılmamaktadır..şu unutulmamalı ki albea gibi havaleli,altı da yerden yüksek tüm araçlardan daha iyi yol tutar albea....sadece şunu söyleyebilirim rüzgarlı havalarda önden çizgi oynaması fazlaca oluyor....bunun da nedeni önden arkaya genişleyen kama,koni yapısından kaynaklanmaktadır....
    saygılarımla...


    walla çok güzel açıklamışsınız.benim de araçtan tek şikayetim bu.rüzgarlı havada düz gidişi korkutuyor.
    185/65/14 lastik bunu biraz düzeltir mi,veya spacer takarak ön iz açıklığını artırmak daha mı iyi bir çözüm olabilir?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emre99


    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: rockstar_942

    hocam tabi ki her aracın kendine göre bir yol tutuşu var.evet doğruyu söylemek gerekirse albea da yol tutuşu vsatın altında ama clio su olan arkadaşlarım albeaya bindiği zaman cliodan biraz daha üstün olduğunu söylüyorlar.cclüoda yol tutşu hiç yokmuş.adana da hasarlı araç satan yerlere bakın genelde clio ve doblo var tek tük meganda var.albea da yol tutuşunun kötü olmasının sebebi arkası gereğinden fazla yüksek olması ve lastiklerinin 175 tabanı olması tabi bir 3. etkende amortiseörlerin incalik kalınlık ayarı


    Fiat Albea yüksek oturumlu önden arkaya genişleyen (konik tüp) bir yapıya sahip olmasına rağmen sınıfına göre iyi bir yol tutuşa sahiptir. Özellikle 185.65.14 lastikle donatılan modellerinde viraj emniyeti ve yol kavraması çok iyidir.Düz gidişte arka süspansiyonun hem orta üstü sert,hem yüke göre ayarlanmış ve hem de yarı bağımsız etkileşimli salıncak sistemine sahip olması dolayısıyla özellikle yüksüz kullanımda sağa sola salınmlar ve sallanmalar olmaktadır.bu normal ve tehlikesiz bir durum olmasına karşın direksiyon sisteminde meydana gelen açılı gerilim kuvvetleri nedeniyle sürücüde düz gidişte yol tutmuyor hissi uyandırmaktadır.bunun çözümü weekendlerdeki(tipoya benzer) tam bağımsız arka süsüpansiyon ve gazlı çok kademeli amortisör kullanmaktır...ancak bu da virajlarda arkadan savrulma eğilimini ciddi olarak arttırdığından üretimde kullanılmamaktadır..şu unutulmamalı ki albea gibi havaleli,altı da yerden yüksek tüm araçlardan daha iyi yol tutar albea....sadece şunu söyleyebilirim rüzgarlı havalarda önden çizgi oynaması fazlaca oluyor....bunun da nedeni önden arkaya genişleyen kama,koni yapısından kaynaklanmaktadır....
    saygılarımla...


    walla çok güzel açıklamışsınız.benim de araçtan tek şikayetim bu.rüzgarlı havada düz gidişi korkutuyor.
    185/65/14 lastik bunu biraz düzeltir mi,veya spacer takarak ön iz açıklığını artırmak daha mı iyi bir çözüm olabilir?

    aracın geometrik yapısında yapılacak değişiklikler asla iyi sonuç vermez...mm düzeyindeki ayarlar ve sabit süspansiyon ayarları ancak üretim planlama aşamasında mühendisler tarafından hesaplanır...albea da da elbette böyle olmuştur.....ülkemiz koşullarına uygun, sağlam,toprak yol sürüşüne elverişli,yeni ve kaliteli teknolojik ögeler içeren çok başarılı bir araçtır....asfalt yolda da çok iyidir....otoban sürüşündeki hisler yukarıda anlattığım nedenlerdendir..ve böyle olması gerekmektedir...fabrika önerileri dışıdaki lastik ebatları ya da süspansiyon değişiklikleri araçta iyileşme değil..tam tersi beklenmeyen durumların ortaya çıkmasına neden olabilir......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: emre99


    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: rockstar_942

    hocam tabi ki her aracın kendine göre bir yol tutuşu var.evet doğruyu söylemek gerekirse albea da yol tutuşu vsatın altında ama clio su olan arkadaşlarım albeaya bindiği zaman cliodan biraz daha üstün olduğunu söylüyorlar.cclüoda yol tutşu hiç yokmuş.adana da hasarlı araç satan yerlere bakın genelde clio ve doblo var tek tük meganda var.albea da yol tutuşunun kötü olmasının sebebi arkası gereğinden fazla yüksek olması ve lastiklerinin 175 tabanı olması tabi bir 3. etkende amortiseörlerin incalik kalınlık ayarı


    Fiat Albea yüksek oturumlu önden arkaya genişleyen (konik tüp) bir yapıya sahip olmasına rağmen sınıfına göre iyi bir yol tutuşa sahiptir. Özellikle 185.65.14 lastikle donatılan modellerinde viraj emniyeti ve yol kavraması çok iyidir.Düz gidişte arka süspansiyonun hem orta üstü sert,hem yüke göre ayarlanmış ve hem de yarı bağımsız etkileşimli salıncak sistemine sahip olması dolayısıyla özellikle yüksüz kullanımda sağa sola salınmlar ve sallanmalar olmaktadır.bu normal ve tehlikesiz bir durum olmasına karşın direksiyon sisteminde meydana gelen açılı gerilim kuvvetleri nedeniyle sürücüde düz gidişte yol tutmuyor hissi uyandırmaktadır.bunun çözümü weekendlerdeki(tipoya benzer) tam bağımsız arka süsüpansiyon ve gazlı çok kademeli amortisör kullanmaktır...ancak bu da virajlarda arkadan savrulma eğilimini ciddi olarak arttırdığından üretimde kullanılmamaktadır..şu unutulmamalı ki albea gibi havaleli,altı da yerden yüksek tüm araçlardan daha iyi yol tutar albea....sadece şunu söyleyebilirim rüzgarlı havalarda önden çizgi oynaması fazlaca oluyor....bunun da nedeni önden arkaya genişleyen kama,koni yapısından kaynaklanmaktadır....
    saygılarımla...


    walla çok güzel açıklamışsınız.benim de araçtan tek şikayetim bu.rüzgarlı havada düz gidişi korkutuyor.
    185/65/14 lastik bunu biraz düzeltir mi,veya spacer takarak ön iz açıklığını artırmak daha mı iyi bir çözüm olabilir?

    aracın geometrik yapısında yapılacak değişiklikler asla iyi sonuç vermez...mm düzeyindeki ayarlar ve sabit süspansiyon ayarları ancak üretim planlama aşamasında mühendisler tarafından hesaplanır...albea da da elbette böyle olmuştur.....ülkemiz koşullarına uygun, sağlam,toprak yol sürüşüne elverişli,yeni ve kaliteli teknolojik ögeler içeren çok başarılı bir araçtır....asfalt yolda da çok iyidir....otoban sürüşündeki hisler yukarıda anlattığım nedenlerdendir..ve böyle olması gerekmektedir...fabrika önerileri dışıdaki lastik ebatları ya da süspansiyon değişiklikleri araçta iyileşme değil..tam tersi beklenmeyen durumların ortaya çıkmasına neden olabilir......

    Alıntıları Göster
    son günlerde :ilk marşta motorda sarsıntılı çalışma , rölantide stop etmeye meyil tespit ettim , hızlanmada da isteksizlik olmaya başladı. motor yağını kontrol ettim .. yağ çubuğunun alt tarafındaki yaklaşık 3 cm olan pürüzlü bölgenin alttaki yarım santimine kadar geliyordu yağ.. epeyce de kararmıştı
    şimdi
    1-yağ eklemem yada değiştirmem gerekli mi
    2- panodaki yağ ikaz ışığı yağ hangi seviyeye inince yanar
    3- belirttiğim problemler yağ eksilmesinden kaynaklanır mı
    araç 2004 1,2 albea , yağı 46 binde değişmiş , şimdi 55 binde.
    bizim araca uygun yağ marka ve numarası nedir ..??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebu

    son günlerde :ilk marşta motorda sarsıntılı çalışma , rölantide stop etmeye meyil tespit ettim , hızlanmada da isteksizlik olmaya başladı. motor yağını kontrol ettim .. yağ çubuğunun alt tarafındaki yaklaşık 3 cm olan pürüzlü bölgenin alttaki yarım santimine kadar geliyordu yağ.. epeyce de kararmıştı
    şimdi
    1-yağ eklemem yada değiştirmem gerekli mi
    2- panodaki yağ ikaz ışığı yağ hangi seviyeye inince yanar
    3- belirttiğim problemler yağ eksilmesinden kaynaklanır mı
    araç 2004 1,2 albea , yağı 46 binde değişmiş , şimdi 55 binde.
    bizim araca uygun yağ marka ve numarası nedir ..??

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lebu

    son günlerde :ilk marşta motorda sarsıntılı çalışma , rölantide stop etmeye meyil tespit ettim , hızlanmada da isteksizlik olmaya başladı. motor yağını kontrol ettim .. yağ çubuğunun alt tarafındaki yaklaşık 3 cm olan pürüzlü bölgenin alttaki yarım santimine kadar geliyordu yağ.. epeyce de kararmıştı
    şimdi
    1-yağ eklemem yada değiştirmem gerekli mi
    2- panodaki yağ ikaz ışığı yağ hangi seviyeye inince yanar
    3- belirttiğim problemler yağ eksilmesinden kaynaklanır mı
    araç 2004 1,2 albea , yağı 46 binde değişmiş , şimdi 55 binde.
    bizim araca uygun yağ marka ve numarası nedir ..??

    1- yağ seviyesine soğukken baktı iseniz biraz eksik gösterir.yağ seviyesi kontrolü motor sıcakken bakılır.eğer sıcakken eksikse ki görünen bölge 1 lt dir. ona göre tamamlanır..
    2- panodaki yağ ikaz ışığı belli toleranslardaki eksilmelerde panik yaratmasın diye karterde çok az yağ kalınca yanar.bu şekilde kullanıma devam edilirse ciddi sorunlar yaşanır......

    3- yağın kararması eskidiğini göstermez önemli olan viskozitesi (akıcılığı),yaptığı km ve değişim periyod süresidir..bu da kullanılan yağın cinsine göre değişir.sizin aracınıza en uygun yağ selenia 20k dır.maximum 20.000 km de bir değiştirilmelidir.Türkiye koşulları(toz,sıkışık trafik ve kullanma alışkanlıklarımız) göz önüne alındığında bence bu yağ 10.000 km de bir değişmelidir.
    Bahsettiğiniz sorunlar için servis bakımı gerekir...ama fikir vermek açısından eskimiş buji,tıkanmış hava filtresi(3000 km de bir değiştirmenizi öneririm),kötü ve solventli benzin anlattığınız sorunların sıkça yaşanmasına neden oluyor......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: lebu

    son günlerde :ilk marşta motorda sarsıntılı çalışma , rölantide stop etmeye meyil tespit ettim , hızlanmada da isteksizlik olmaya başladı. motor yağını kontrol ettim .. yağ çubuğunun alt tarafındaki yaklaşık 3 cm olan pürüzlü bölgenin alttaki yarım santimine kadar geliyordu yağ.. epeyce de kararmıştı
    şimdi
    1-yağ eklemem yada değiştirmem gerekli mi
    2- panodaki yağ ikaz ışığı yağ hangi seviyeye inince yanar
    3- belirttiğim problemler yağ eksilmesinden kaynaklanır mı
    araç 2004 1,2 albea , yağı 46 binde değişmiş , şimdi 55 binde.
    bizim araca uygun yağ marka ve numarası nedir ..??

    1- yağ seviyesine soğukken baktı iseniz biraz eksik gösterir.yağ seviyesi kontrolü motor sıcakken bakılır.eğer sıcakken eksikse ki görünen bölge 1 lt dir. ona göre tamamlanır..
    2- panodaki yağ ikaz ışığı belli toleranslardaki eksilmelerde panik yaratmasın diye karterde çok az yağ kalınca yanar.bu şekilde kullanıma devam edilirse ciddi sorunlar yaşanır......

    3- yağın kararması eskidiğini göstermez önemli olan viskozitesi (akıcılığı),yaptığı km ve değişim periyod süresidir..bu da kullanılan yağın cinsine göre değişir.sizin aracınıza en uygun yağ selenia 20k dır.maximum 20.000 km de bir değiştirilmelidir.Türkiye koşulları(toz,sıkışık trafik ve kullanma alışkanlıklarımız) göz önüne alındığında bence bu yağ 10.000 km de bir değişmelidir.
    Bahsettiğiniz sorunlar için servis bakımı gerekir...ama fikir vermek açısından eskimiş buji,tıkanmış hava filtresi(3000 km de bir değiştirmenizi öneririm),kötü ve solventli benzin anlattığınız sorunların sıkça yaşanmasına neden oluyor......

    Alıntıları Göster
    2-3 benzinciye baktım selenia bulamadım . opet ten opet marka 10W40 aldım ( 3 litre 37.5 ytl idi) . yaklaşık 1 litre koydum. sonrasında sürüş yapmadım, kara kış bastırdı. ( ankarada kar lastiği almadan olmayacak gibi , şu soguk hava dalgası da geçsin belki biraz ucuzlar ) . kullanınca bakalım sorun çözülmüş olacak mı..

    daha önce de konu açılmıştı ama, arka koltuk 2/3 oranda yatan albealarda , kilit mekanizması aynı mı acaba benimkinde kenarlardan yaklaşık 10 ar santim içerde iki mekanizma tutuyor . benim tam yatan koltuk arkalığını değiştirebilir miyim .
    fikri olan var mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebu

    2-3 benzinciye baktım selenia bulamadım . opet ten opet marka 10W40 aldım ( 3 litre 37.5 ytl idi) . yaklaşık 1 litre koydum. sonrasında sürüş yapmadım, kara kış bastırdı. ( ankarada kar lastiği almadan olmayacak gibi , şu soguk hava dalgası da geçsin belki biraz ucuzlar ) . kullanınca bakalım sorun çözülmüş olacak mı..

    daha önce de konu açılmıştı ama, arka koltuk 2/3 oranda yatan albealarda , kilit mekanizması aynı mı acaba benimkinde kenarlardan yaklaşık 10 ar santim içerde iki mekanizma tutuyor . benim tam yatan koltuk arkalığını değiştirebilir miyim .
    fikri olan var mı

    Alıntıları Göster
    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebu

    2-3 benzinciye baktım selenia bulamadım . opet ten opet marka 10W40 aldım ( 3 litre 37.5 ytl idi) . yaklaşık 1 litre koydum. sonrasında sürüş yapmadım, kara kış bastırdı. ( ankarada kar lastiği almadan olmayacak gibi , şu soguk hava dalgası da geçsin belki biraz ucuzlar ) . kullanınca bakalım sorun çözülmüş olacak mı..

    daha önce de konu açılmıştı ama, arka koltuk 2/3 oranda yatan albealarda , kilit mekanizması aynı mı acaba benimkinde kenarlardan yaklaşık 10 ar santim içerde iki mekanizma tutuyor . benim tam yatan koltuk arkalığını değiştirebilir miyim .
    fikri olan var mı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: lebu

    2-3 benzinciye baktım selenia bulamadım . opet ten opet marka 10W40 aldım ( 3 litre 37.5 ytl idi) . yaklaşık 1 litre koydum. sonrasında sürüş yapmadım, kara kış bastırdı. ( ankarada kar lastiği almadan olmayacak gibi , şu soguk hava dalgası da geçsin belki biraz ucuzlar ) . kullanınca bakalım sorun çözülmüş olacak mı..

    daha önce de konu açılmıştı ama, arka koltuk 2/3 oranda yatan albealarda , kilit mekanizması aynı mı acaba benimkinde kenarlardan yaklaşık 10 ar santim içerde iki mekanizma tutuyor . benim tam yatan koltuk arkalığını değiştirebilir miyim .
    fikri olan var mı

    Aldığınız yağ uygundur..selenia yağlarını yetkili servisler dışında sanayideki yedek parça ve yağ satanlardan bulabilirsiniz...2 parçalı arka koltuk sadece ilk üretimdeki 50 adet albeada mevcuttur...sonrakiler tek parçadır...bulabileceğinizi sanmıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: lebu

    2-3 benzinciye baktım selenia bulamadım . opet ten opet marka 10W40 aldım ( 3 litre 37.5 ytl idi) . yaklaşık 1 litre koydum. sonrasında sürüş yapmadım, kara kış bastırdı. ( ankarada kar lastiği almadan olmayacak gibi , şu soguk hava dalgası da geçsin belki biraz ucuzlar ) . kullanınca bakalım sorun çözülmüş olacak mı..

    daha önce de konu açılmıştı ama, arka koltuk 2/3 oranda yatan albealarda , kilit mekanizması aynı mı acaba benimkinde kenarlardan yaklaşık 10 ar santim içerde iki mekanizma tutuyor . benim tam yatan koltuk arkalığını değiştirebilir miyim .
    fikri olan var mı

    Aldığınız yağ uygundur..selenia yağlarını yetkili servisler dışında sanayideki yedek parça ve yağ satanlardan bulabilirsiniz...2 parçalı arka koltuk sadece ilk üretimdeki 50 adet albeada mevcuttur...sonrakiler tek parçadır...bulabileceğinizi sanmıyorum..

    Alıntıları Göster
     dђ ғіат аlвeа такımı



    bu yaz Ankara - Antalya arası arac 4 kişi bagaj dolu klima acık , hızda aynen görüldüğü gibi , koccum benim

    2003 Albea 1.2 16v HL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orkuty -- 29 Ocak 2007; 15:26:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR SELAM SİZİN BİR ANKETE KATILMANIZI İSTİYORUM.PALİO VE ALBEA NIN İSİMLERİNİN SONUNA YENİ BİR İSİM EKLİYECEKLER ŞÖYLEKİ:

    PALİO SUN-ALBEA SUN ?


    PALİO SOLE-ALBEA SOLE ?


    PALİO LİKYA-ALBEA LİKYA ?

    SİZCE HANGİSİ ANKETE KATILIRSANIZ SEVİNİRİM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?




    3.8 LT KARDEŞ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FİAT SATIŞ

    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?




    3.8 LT KARDEŞ

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FİAT SATIŞ


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?




    3.8 LT KARDEŞ



    nasıl yani?dalga mı geçiyosun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: FİAT SATIŞ


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?




    3.8 LT KARDEŞ



    nasıl yani?dalga mı geçiyosun

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty


    quote:

    Orjinalden alıntı: FİAT SATIŞ


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?




    3.8 LT KARDEŞ



    nasıl yani?dalga mı geçiyosun



    YANLIŞ GÖRMEDİYSEM 3.8 YAZIYO




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FİAT SATIŞ

    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty


    quote:

    Orjinalden alıntı: FİAT SATIŞ


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?




    3.8 LT KARDEŞ



    nasıl yani?dalga mı geçiyosun



    YANLIŞ GÖRMEDİYSEM 3.8 YAZIYO

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FİAT SATIŞ


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty


    quote:

    Orjinalden alıntı: FİAT SATIŞ


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?




    3.8 LT KARDEŞ



    nasıl yani?dalga mı geçiyosun



    YANLIŞ GÖRMEDİYSEM 3.8 YAZIYO


    o dış hava sıcaklığını gösteriyo diye biliyom ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkuty

    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    ALBEA 1.2 SPEEDGEAR KULLANANLAR VARSA LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİ YAZSINLAR.
    YAKIT TÜKETİMİ,PERFORMANS,YAŞADIĞI PROBLEMLER VS......
    Benim aracım albea speedgear fp+gp 2005 mayısından beri kullanıyorum şu anda 32000 km de ve hiçbir sorunum yok çok memnunum..yakıt tüketimi düz vitese göre çok az fazlalık gösteriyor.ancak şehiriçi de kullanımı çok pratik ve ekonomik..düz vites kullanımıda yakıt biraz daha düşüyor....D ve L kullanımları çok performanslı ama özellikle bu kullanımlarda gaz pedalının üç kademeli çalıştığı gözden kaçırılmamalı D konumundayken kalkıştan hemen sonra gaza aniden sonuna kadar basılırsa hem gaz hem vites değiştirme hemde kick pff özelliği çalışacağından sarsıntılı bir hızlanma olacaktır...bu yanlış bir kullanma biçimidir..önce gaz padalı hafif sertleşinceye kadar basılmalı sonra ikinci kademede gaz verilmeli sonra kick off devreye alınarak(roketleme gaz sonuna kadar basılarak)mükemmel bir ivmelenme ve performans sağlanmaktadır...araç 40 km yi geçtikten sonra gaz pedalı istendiği gibi kullanılabiliyor.yokuşlarda geri kaydırmıyor....


    YAKIT TÜKETİMİNİ DAHA AYRINTILI OLARAK YAZABİLİR MİSİNİZ?

    Alıntıları Göster
    fiat albea speedgear benim yaptığım testlerde
    1- şehirlerarası ort 100 km hızla 6.4 lt/100km
    2- şehir içi ort 35 km hızla 8.0 lt/100km
    3- şehir içi ort 55 km hızla 7.8 lt/100km
    4- şehir içi ort 70 km hızla 7.2 lt/100km
    5- şehir içi yoğun 25 km hızla 10.7 lt/100km

    97 oktan opet benzinle De modunda 2000-3500 devirler arası yumuşak kullanımda ölçülmüştür.

    albea speedgear uzunyolda 1900 devirde 100 km sabit hızla gidebilmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 8 Aralık 2007; 16:09:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havnitekin

    fiat albea speedgear benim yaptığım testlerde
    1- şehirlerarası ort 100 km hızla 6.4 lt/100km
    2- şehir içi ort 35 km hızla 8.0 lt/100km
    3- şehir içi ort 55 km hızla 7.8 lt/100km
    4- şehir içi ort 70 km hızla 7.2 lt/100km
    5- şehir içi yoğun 25 km hızla 10.7 lt/100km

    97 oktan opet benzinle De modunda 2000-3500 devirler arası yumuşak kullanımda ölçülmüştür.

    albea speedgear uzunyolda 1900 devirde 100 km sabit hızla gidebilmektedir.

    Alıntıları Göster
    yukardaki resme göre , 521 km yol yapılmıs yaklasık 30 lt benzin ile


    30/5,21 = 5,75 lt/100km , dediğim gibi 4 kişi yüklü klima acık , 2003 Albea 1.2 16v HL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yat_uyu

    yukardaki resme göre , 521 km yol yapılmıs yaklasık 30 lt benzin ile


    30/5,21 = 5,75 lt/100km , dediğim gibi 4 kişi yüklü klima acık , 2003 Albea 1.2 16v HL

    Alıntıları Göster
    ya benim makıne de suspnsıyonlar sert.az engebeliyollarda bile araç zıplar gibi.sizdede öyle mi.1.2 16 valf.2006 model 11.000 km.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    ya benim makıne de suspnsıyonlar sert.az engebeliyollarda bile araç zıplar gibi.sizdede öyle mi.1.2 16 valf.2006 model 11.000 km.

    Alıntıları Göster
    albeacılar 1.3 albeası olan arkadaşlar vergiyi nekadar ödüyorlar yazarlarsa sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.