Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (458. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.670.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 456457458459460
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostlarım, hepinizi Facebook 'da ALBEA FUN CLUB gurubuma beklerim, memnun olurum..sevgi ve saygılar..


    http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=6458094585
  • sana katılıyorum soleler 2009 yılında çıkmıştır
    quote:

    Orijinalden alıntı: inegöllü


    quote:

    Orijinalden alıntı: bume

    quote:


    arkadaşım 2004 nasıl albea SOLE oluyor....sole ler 2009 da çıkmadımı piyasaya yoksa seninki özel yapımmı!!!!!!!!!!


    Arkadaşım Sole sadece donanım paketini belirtmek için kullanılan bir kelime. 2004 senesinde de Sole donanım paketi vardı. :D Hatta aldığımızın 2. günü arkadaki Sole yazısının yarısı kopmuştu. :D

    Hatta ben sana kanıt göstereyim:

    İlandaki 4. fotoğrafa bir bak bakalım. ;)

    POLEMİK YAPMAK İSTEMEM BU FORUMDAKİ TECRÜBELİ ALBEA KULLANICILARI ÇOK DAHA İYİ BİLİR.ACİZANE BEN BANA GÖRE DOĞRU BİLDİĞİMİ YAZDIM..HALA İDDİA EDİYORUM O TARİHTE ALBEA SOLE YOKTU...BAGAJ KAPAĞINA SOLE ÇIKARTMASI YAPIŞTIRMAKLA O ARAÇ SOLE OLMAZ...
    NEYSE KONUYU UZATMAYALIM..İŞİN EHİLLERİ GEREKENLERİ YAZACAKLARDIR...

    HERKESE KAZASIZ BELASIZ GÜNLER...




  • ben hankook aldım çokta memnununm orjinal lastik ölçülerine baglı kalmanızı tavsiye ederim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: akarsfk

    1,2 motor 16 valf dynamic albea 2005 model aracımın lastiklerini değiştirecem ne tavsiye edersiniz acaba...
  • Öncelikler hoş geldiniz. benim aracımda lpg li vede sizin sorununaza benzer bir sorunun vardı araç özellikle ilk lpg ye geçişte tekleme vede kasma sorunu oluyordu.(bu sorun lpg ilk geçişte 2-3 km sonra kalmıyor normali budur). bende öncelikle aracın Boğaz kelebeğini temizlettim. daha sonra lpg ustası enjektörlerin çaplarını küçüllttü. sorun halledildi. 2. Sorunuza gelince dikkat edin sizinle aynı yere park etmiş araçların herhangi bir camını çok bir aralık bırakmış olabilirler sizde bu şekilde yaparsan buğlanmayı önleyebilirsiniz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: akarsfk

    slm benimde 2005 model 1.2 16 valf albeam var.sıralı sistem tomasetto lpg takılı.Benim aracımla ilgili iki sorunum var ;1-Araç bazen 1. ya da 2. viteste ve hareket halinde iken teklemeye başlıyor.ayağımı devriyaja koyduğumda ya da gaza biraz daha bastığımda tekleme kesiliyor.Ama bu bir titreme değil resmen araç bi öne bi geriye vuruyor.2-Arka camım buğulanıyor.ve arka camımdan hiçbirşey görünmüyor oysa benimle aynı yere park eden araçların camları buğulanmıyor.Yardımcı olursanız sevinirim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevenlve2

    Öncelikler hoş geldiniz. benim aracımda lpg li vede sizin sorununaza benzer bir sorunun vardı araç özellikle ilk lpg ye geçişte tekleme vede kasma sorunu oluyordu.(bu sorun lpg ilk geçişte 2-3 km sonra kalmıyor normali budur). bende öncelikle aracın Boğaz kelebeğini temizlettim. daha sonra lpg ustası enjektörlerin çaplarını küçüllttü. sorun halledildi. 2. Sorunuza gelince dikkat edin sizinle aynı yere park etmiş araçların herhangi bir camını çok bir aralık bırakmış olabilirler sizde bu şekilde yaparsan buğlanmayı önleyebilirsiniz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: akarsfk

    slm benimde 2005 model 1.2 16 valf albeam var.sıralı sistem tomasetto lpg takılı.Benim aracımla ilgili iki sorunum var ;1-Araç bazen 1. ya da 2. viteste ve hareket halinde iken teklemeye başlıyor.ayağımı devriyaja koyduğumda ya da gaza biraz daha bastığımda tekleme kesiliyor.Ama bu bir titreme değil resmen araç bi öne bi geriye vuruyor.2-Arka camım buğulanıyor.ve arka camımdan hiçbirşey görünmüyor oysa benimle aynı yere park eden araçların camları buğulanmıyor.Yardımcı olursanız sevinirim....





    Aracın boğaz kelebegini kücültmek ve enjk. ları daraltmak iyi bir çözümdür aciz ane 2. sorunuza bir eklenti yapayım.araç paspasların ıslak kalırsa ve az açık camın yoksa içerisi buhar yapar.iç halı flelekslerin ıslak kalmış olabilir.Güneşli bir havada arabanın 4 kapısınıda açarak kurumasını sağlayabilirsin ARAŞ TAVAN LAMBALARINI KAPATMAYI UNUTMA




  • araç lastikleri hakkında yorum yapan arkadaşlara tşk ederim. racım eski kasa 1.3 multijet 175*70*14 ama yolu daha iyi tutar ve yere biraz daha yakın olursa yolu daha iyi tutar ve virajlarda daha rahat ederim diye düşünüyorum yakıtta çok bişey fark edeceğini sanmıyorum.Yeni albea larında sanırım lastikleri 185*65*14
  • arkadaşlar dh albea ailesine katılmama az kaldı. bugün 1,3 mj premio için bağlantıyı yaptım ancak ufak bir sorunumuz var, firmanın elinde araba yok

    aradık taradık ankarada kimsede yok. türkiye genelinde 25 tane kalmış. onlardan birini yakalamaya çalışacak satış temsilcisi arkadaş. eğer yakalayabilirsek ben de bu ailenin bir ferdi olacağım inşallah. sabırsızlıkla bekliyorum.
  • Arkadaşlar lastik konusunda acizane fikirlerimi belirteyim. Kış lastiği seçimi yaparken bulunduğunuz yerin iklim koşullarına göre tercih yapın derim. Mesela deniz kenarı ve karın yerde fazla kalmayıp sulu kar şeklinde veya su şeklinde durduğu yerler için lastiğin içinde ana kanalların fazla olması gerekiyor ki araç suyu çabuk tahliye edip savrulmasın. Ben deniz kenarındayım ve buzla yılda birkaç defa karşılaşıyorum O yüzden en az 3 ana kanallı kış lastiklerini tercih ediyorum. Bu tarz lastikler michelin ve kore malı kumho, hankook ve aura gibi lastiklerde var. Ama buzla çok karşılaşıyorsanız ana kanalı az ama kılcal damarları daha gelişmiş kış lastiklerini tercih ederseniz daha iyi olur diye düşünüyorum. Michelin lastikte tek kelimeyle çok kaliteli fakat Kumho lastikleri fiyat performans açısından çok uygun ve mutlaka memnun kalacağınızı düşünüyorum. Sonuçta en iyi lastik bile 2 yıl sonunda özelliğini yitirerek sertleşir ki 2 yılda bir değiştirmek gerekir o halde fiyat performans açıından uygun lastikleri tercih etmek en iyisi.Lastik ölçülerine gelince arabanın orijinal lastik ölçülerine uygun lastik taktırmak tabiki en iyisi çünkü çok ince dinamikler üzerinde giden arabanın yerle temas eden tek yeri lastikleri bunda da görsellik için standartlardan uzaklaşmak özellikle hızın arttığı durumlarda tehlikeyi artıırır ki bunun için risk almaya değeceğini zannetmiyorum.
    Hepinize saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    cumhuruzun : Baş kısmına bastırınca çalışmasıda gösteriyor ki bir temassızlık var.Bastırmak geçici çözüm tandığın bir elektronikçi varsa bu sorunu kolyaca ve az masrafla halleder.50Tl çok istemişler en fazla 20TL ye halledeilebilir bir mesele aslında...............

    18_desperado_18 :
    Bir yakınıma Starmax almıştık bir şikayetini duymadım.Fiyat olarakda çok uygunlar...........

    malt1 :

    Benim dün ölçtüğüm kaloriferin üflediği sıcaklık bu ölçümü yaparken hiç klimayı açmadım.Klimanın nekadar soğuk hava üflediğini ise yazın detaylıca ölçmüştüm hatta başımdan bir klima kazasıda geçmişti hatırlarsan...............(Haziran-Temmuz ayı mesajlarına bak orada bunlar var)

    Klima iyi soğutmuyorsa
    1-Polen filitresi tıkalı olabilir
    2-Klimada gaz kaçağı veya gaz eksikliği olabilir.
    3-Evaporatör........vb.Tıkalı olabilir..............

    Bu mevsimde sevise falan gidipte klimaya gaz bastırma havalar zaten soğuk iyi soğutuyormu........vb. anlaşılmaz yaz başında sistemi mutlaka kontrol ettir.Ama polan filitreni çoktandır değiştirmediysen vakit kaybetmeden değiştir.(KUllanıma göre 6 ay en fazla 1 yılda değiştirirlmesi gerekmektedir.)

    Ayrıca klimayıda mutlaka ama mutlaka kışında kullanın.Kışın kullanılmayan klima sisteminde gaz devirdaimi gerçekleşmediğinden gazda çökme ve nemlenme oluyor yazın açtığınızda ise iyi soğutmuyor masraf çıkarıyor.

    Aslında kışın klima çok gereklidir.Camlardaki buğuyu en hızlı ve en iyi şekilde klima alıyor.(Klimanın bir fonksiyonuda nem alma fonksiyonu olduğundan........)Bunu bilmeyenler olabilir denesinler farkı görsünler.Buğu olduğunda kalorifer sıcak konumdayken hava yönlendirmeyi cama verip klima düğmesine basın birkaç saniyede buğunun tamamen ortadan kalktığını göreceksiniz........

    Bu konfora bir alıştınız mı bir daha bırakamayacaksınız ve böylelikle kışında klimayı kullanmış olacaksınız.

    Not:Bunları kafamdan uydurmuyorum Bazı orta-lüks sınıf araçlara bakarsanız hava yönlendirme butonunu cama verip buğu almaya getirdiğinizde klima otomatik olarak devreye girer......................

    Yine çok konuştummmmmmmmmmmmmmm


    Peki bende dijital termometre ile çıkan havayı ölçsem olurmu kaç dakika sürmeli ölçüm.birde kışında klimayı açıyorum farkedermi kaloriferle arasında ne fark oluyorki




  • sayın arkadaşlar aracın bagaj içi nemleniyor bağaj kapağı felan damlalar içinde bunun sebebi nedir acaba ? edirnedeyim burası biraz soguk klimayıda açıyorum kaloriferide sıcak konumda çalıştırıyorum aracın sıcaklığı bagaja nem yaptırmış olabilirmi? yada sebeb nedir ?
  • bagaj içinin nemlenmesi için içeriye su alıyor olması lazım. (bagajda lpg tankı yoksa yada delik bir bidon, su şişesi flana yoksa) ancak bagaj kapağının kenarındaki contalardan su içeriye sızabilir. kontrol etmek lazım.
    aracın iç kabininden bagaja nemli hava girmesi olanaklı görünmüyor..
    arka koltuğunuz tam olarak mekanizmaya kilitli mi kontrol edin.. bir de şuna bakmanızı tavsiye ederim. bagajı döşemesinin sağ yan tarafta alta doğru delikli bir bölgesi var . burayla tampon arasında lastik bir valf mekanizması var , kapağı kapatırken olan hava basıncıyla bu lastik dışarı doğru açılıp içerdeki havayı atmayı sağlıyor. eğer araçta burası açık vaziyette kalmışsa belki dışardaki nemli hava giriyordur.

    bir de bagaj döşemesini kaldırıp bakın stepne altında su falan göllenmiş mi?
  • eskiden böyle bir durum olmuyordu araca lpg takdırdıktan sonra nemlenme yapmaya başladı. sizin dedıgınız gibi baktım ama sorunu çezemedim. bir ara servise ugrayayım teşekkürler cvp için
    quote:

    Orijinalden alıntı: lebu

    bagaj içinin nemlenmesi için içeriye su alıyor olması lazım. (bagajda lpg tankı yoksa yada delik bir bidon, su şişesi flana yoksa) ancak bagaj kapağının kenarındaki contalardan su içeriye sızabilir. kontrol etmek lazım.
    aracın iç kabininden bagaja nemli hava girmesi olanaklı görünmüyor..
    arka koltuğunuz tam olarak mekanizmaya kilitli mi kontrol edin.. bir de şuna bakmanızı tavsiye ederim. bagajı döşemesinin sağ yan tarafta alta doğru delikli bir bölgesi var . burayla tampon arasında lastik bir valf mekanizması var , kapağı kapatırken olan hava basıncıyla bu lastik dışarı doğru açılıp içerdeki havayı atmayı sağlıyor. eğer araçta burası açık vaziyette kalmışsa belki dışardaki nemli hava giriyordur.

    bir de bagaj döşemesini kaldırıp bakın stepne altında su falan göllenmiş mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevenlve2

    sayın arkadaşlar aracın bagaj içi nemleniyor bağaj kapağı felan damlalar içinde bunun sebebi nedir acaba ? edirnedeyim burası biraz soguk klimayıda açıyorum kaloriferide sıcak konumda çalıştırıyorum aracın sıcaklığı bagaja nem yaptırmış olabilirmi? yada sebeb nedir ?



    Arkadaşım arabanın modelini yazmamışsın (Senesi) eğer eski bir araba ise (Benimki 2004 model) bendede aynı şeyler olmuştu. Çok uğraştım. en sonunda arka camın etrafındaki lastikleri çıkarttığımızda altındaki cam macunların kuruduğunu ve açıklıklar olduğunu gördük. Macunları kazıyıp yeniden macunlayarak arka camı tekrar yapıştırdığımızda içeri su sızıntısı kesildi. Bir kontrol ettirmeni tavsiye ederim. Selamlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malt1

    Peki bende dijital termometre ile çıkan havayı ölçsem olurmu kaç dakika sürmeli ölçüm.birde kışında klimayı açıyorum farkedermi kaloriferle arasında ne fark oluyorki



    Olur olmasınada sıcaklığı ölçmen birşey ifade etmez.Termometreyle yazın klimanı üflediği havayı ölçersen klimanın durumu hakkında bilgi sahibi olursun.Ölçüm için Yazın sıcak bir günde yola çık syir halindeyken ölçüm yapılmalı 5-10 dakikada kesin netice alınır.

    Üstteki yazımdada belirtmiştim kışın klimayı açtığında buğu gidermeye yardımcı olur.Kaloriferle aynı anda çalışmış oluyor zaten ayrı ayrı değil..........
  • Bizim lastikler orjinalden 185/65/14 müş ne zamandır söyleyeceğim hep unutuyorum. Ama ona rağmen ben yol tutuşundan pek memnun değilim lakin şöylede bir durum var aslında araba yoldan çıkmıyor sadece yana yatıyor. Sanırım süspansiyon yumuşaklığından kaynaklanan bir durum. Lastik şerit değiştirmiyor ama sürücü yana yatıyor gibi cins bi durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 25 Aralık 2009; 21:44:19 >
  • Bu yakıt işine kafam iyice takılmaya başladı. 100-110 yakıyor diyorlardı diye albea aldık. Gel gör ki 200 den aşağı düşemedik ??

    Geçen sayfalardaki mesajımda; arabayı geçen hafta aldığımda 50 liralık benzini (yarım depo) olduğunu ve 240 km gittikten sonra (ş.içi-dışı) lambanın yandığını yazmıştım.

    O lamba yandığında 46240 km idi ve 30 liralık mazot aldım c.tesi günü. Bugün 46390 yani 150 km sonra lamba yine yandı. yine ş.içi-dışı karışık. Bu fiyatların altında tüplü araba alsam daha iyiydi diye düşünüyorum bir yandan, bir yandan da esas ölçümün dolu depo ile olacağını biliyorum.

    Neyse, bugün 46.409 km de iken depoyu doldurdum. Opet Eurodiesel 40.08 lt. x 2.77 = 111.02-TL ye depomu doldurdum. Yol bilgisayarı menzili 601 km gösterdi (Hani 1 depo ile 1100 km yapan arkadaşlar vardı ne iş anlamadım)

    Yarın İzmir havaalanına gideceğim 1 hafta yokum kayınpeder bu arada biner arabayı haftaya da almaya gelir. Bir de o zaman doldurup bakacağım ve neticeyi buraya yazacağım. Eğer yine bir azalma yoksa başımın çaresine bakacağım artık...

    Araba 2006 albea 1.3 multijet dynmic




  • slm kardeş bak doğrusunu söylemek gerekirse michelin felan hepsi hikaye söylenildiği kadar da diğerlerinden bir farkı yok sadece piyasada reklamı çok fiyatıda pahalı nerdenmi eminim diye sorarsan eğer ben yıllardan beri lastik işi ile uğraşıyorum bana istersen baris@lastikcenter.com dan ulaşabilirsin. uygun fiyata çok iyi lastik alabilirsin. saygılarımla....
  • slm. sayın br211 w2ewet aynen dediğiniz gibi kalorifer hortumlarının baplantı yerleri paslandığı için su kaçırmadı yapıyormuş. Sağolsun ustam 1 saatte halletti sorunda suda kalmadı. Teşkkür ederim.
  • slm kardeş sana tavsiyem lastiklerini değiştir. Çünkü 185/65 R14 lastikler albeaya yüksek geliyo savurma hissi ve yan yatma havası çok verir en uygunu 185/60 R14 istersen yardımcı olarbilirim nede olsa mesleğimiz jant lastik. baris@lastikcenter.com saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    Bizim lastikler orjinalden 185/65/14 müş ne zamandır söyleyeceğim hep unutuyorum. Ama ona rağmen ben yol tutuşundan pek memnun değilim lakin şöylede bir durum var aslında araba yoldan çıkmıyor sadece yana yatıyor. Sanırım süspansiyon yumuşaklığından kaynaklanan bir durum. Lastik şerit değiştirmiyor ama sürücü yana yatıyor gibi cins bi durum.


    slm kardeş sana tavsiyem lastiklerini değiştir. Çünkü 185/65 R14 lastikler albeaya yüksek geliyo savurma hissi ve yan yatma havası çok verir en uygunu 185/60 R14 istersen yardımcı olarbilirim nede olsa mesleğimiz jant lastik. baris@lastikcenter.com saygılarımla
  • 
Sayfa: önceki 456457458459460
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.