Şimdi Ara

CRDİ mi MULTİJET mi? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
3
Favori
6.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Multijet en iyisi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardımlarınız, paylaşımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar. Büyük ihtimalle 1.6 multijet bir araç alacağım sizin sayenizde.. Sayın yönetici konu kapatılabilir gerekli bilgi alınmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    Yardımlarınız, paylaşımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar. Büyük ihtimalle 1.6 multijet bir araç alacağım sizin sayenizde.. Sayın yönetici konu kapatılabilir gerekli bilgi alınmıştır.

    Doğru tercih
  • Kesinlikle CRDİ. bir kere Multijet kısa ömürlü motor. CRDİ ler VGT Turbolu olduğu için çok yüksek devirlerde bile kullansanız size uzun ömürlü motor vadediyor. CRDİ ler Multijetler gibi traktör sesi vermez adeta benzinli motor gibi sessiz çalışır. Performans olarakta CRDİ daha atik daha seri , yakıt olarakta CRDİ daha ekonomik güvenlik olarakta yine Hyundai ve Kia.

    Fiat Bravo 1.6 Multijet 120HP 300 Tork; Ş. dışı 4.1 Lt/100 km, Ş. içi 6.3 Lt/100 km . 0-100 değeri 10.2 saniye

    Hyundai i30 1.6 CRDİ 136HP 260 Tork; Ş dışı 3.4Lt/100km, Ş. içi 4.7Lt/100 km . 0-100 değeri 9.6 saniye

    A dan Z ye her konuda CRDİ önde. CRDİ ile Multijet kıyaslanamaz bile.
  • 1.6crdi ile 1.6multijeti yanyana calistirip dinleyin sirf sessiz ve titresimsiz olmasi bile crdi i 1 adim öteye tasir

    1.6nin dayaniklilik olarak namını duymadim ama 1.3multijet kitap yazar bu konuda..
    1.6mjet 105 linea kullaninca, arabandan mi motordan mi kaynakli bilemem; leş dedirtmişti..

    Crdi da yabana atilamaz dayaniklilikta
    200bindeki 1.5crdilar it gibi gidiyor vgt olanlarda turbo balans yapmasi kronigiydi; yenilerde duymadim
    mekanigi cok saglam.. sorunu yakıtı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 11 Temmuz 2015; 22:49:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    1.6crdi ile 1.6multijeti yanyana calistirip dinleyin sirf sessiz ve titresimsiz olmasi bile crdi i 1 adim öteye tasir

    1.6nin dayaniklilik olarak namını duymadim ama 1.3multijet kitap yazar bu konuda..
    1.6mjet 105 linea kullaninca, arabandan mi motordan mi kaynakli bilemem; leş dedirtmişti..

    Crdi da yabana atilamaz dayaniklilikta
    200bindeki 1.5crdilar it gibi gidiyor vgt olanlarda turbo balans yapmasi kronigiydi; yenilerde duymadim
    mekanigi cok saglam.. sorunu yakıtı

    yakıt değerlerini görmediniz galiba.

    Fiat Bravo 1.6 Multijet 120HP 300 Tork; Ş. dışı 4.1 Lt/100 km, Ş. içi 6.3 Lt/100 km . 0-100 değeri 10.2 saniye

    Hyundai i30 1.6 CRDİ 136HP 260 Tork; Ş dışı 3.4Lt/100km, Ş. içi 4.7Lt/100 km . 0-100 değeri 9.6 saniye

    buyur burdan bak. Her konuda CRDİ diyorum. Multijet 1 konuda bile CRDİ den üstün değil




  • dci crdi multijet kullandım içlerinde en kötüsü crdi motor. kağıt üzerindeki hiçbir veriyi vermiyor
    dci en atik motor ardından multijet
    zaten piyasadaki üretimlere bakarsak crdi geriden nal topluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crdi ın 2000 devirden sonraki sessizliği ve hafifilik hissi çok ilginç multijette devir yukseldikce ses artiyor ve cekis dusuyor ben bunu gozlemledim.rahat ni surus olarak crdi daha esnek alt devirleri crdi da debriyaj ile kalkabilecek sviyede ama bana biraz cansiz geldi isin ilgijc tarafi crdilar alt devirlerde sesli ust devirlerde sessiz tiiiiisssss diye ses cikiyor sadece 3000 40000 devire. Ciktitini anlamiyorsunuz devir saatine bi bakiyosunuz nerdeyse redline girmis hissettirmiyor.multijet 1.3 e oranla yaziyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ses ve titreşim haricinde her türlü multijet. Fiattan opele alfadan saaba hepsi multijet kullanıyor. Multijet açık ara daha iyi bir motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crdi seridir ama fazla yakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crdi akarr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,5 CRDİ kullanmaktayım
    akıyor gidiyor yakıyorda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzehade

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    1.6crdi ile 1.6multijeti yanyana calistirip dinleyin sirf sessiz ve titresimsiz olmasi bile crdi i 1 adim öteye tasir

    1.6nin dayaniklilik olarak namını duymadim ama 1.3multijet kitap yazar bu konuda..
    1.6mjet 105 linea kullaninca, arabandan mi motordan mi kaynakli bilemem; leş dedirtmişti..

    Crdi da yabana atilamaz dayaniklilikta
    200bindeki 1.5crdilar it gibi gidiyor vgt olanlarda turbo balans yapmasi kronigiydi; yenilerde duymadim
    mekanigi cok saglam.. sorunu yakıtı

    yakıt değerlerini görmediniz galiba.

    Fiat Bravo 1.6 Multijet 120HP 300 Tork; Ş. dışı 4.1 Lt/100 km, Ş. içi 6.3 Lt/100 km . 0-100 değeri 10.2 saniye

    Hyundai i30 1.6 CRDİ 136HP 260 Tork; Ş dışı 3.4Lt/100km, Ş. içi 4.7Lt/100 km . 0-100 değeri 9.6 saniye

    buyur burdan bak. Her konuda CRDİ diyorum. Multijet 1 konuda bile CRDİ den üstün değil


    Crdi motora sahip araclarin fabrika verilerini ne tuketim ne de 0 100 olrak yakalayamadigini herkes bilir ki bu konu hakkinda hyundaiye daha dahi acildi. Crdi motor multijet yaninda solda sifirdir.
    1.6 linea ya bakarak yorum yaomayiniz cunku 105 hp motor cok sağlıklı degil ve lineanin aerodinamik sorunlari var punto ve lineanin ayni motorlari arasinda agirligi goz onune alarak dahi bakinca ucurum farklar var.
    1.6 120 hp gliuetta bravo kullanmadan bu motor hakkinda konusmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Common rail sistemi ilk kullanan marka fiat ailesinden alfa romeo. Fiat 1.3 multijet harici modellerine dizel motor koyamiyor grup icinde baska dizel konacak modelde yok. Bu yuzden dizel motorda fazla cesitlilige gidip rekabet ortami yasamiyorlar.
    Unutulmamalidir ki vw daha yeni 16. Dan 120 hp almisken tdciler su anda 116 115 hp degerde iken fiat bundan uzun zaman once 1.6 dan 120 hp aldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crdi multijet in içinden geçer hızlanma olsun yakıt tüketi mi olsun sessizlik olsun uzun ömürlülük olsun
    bakmayın burada multijet yazanlara malum 1.3 multijet çoğu araba da kullanılıyor onlarda araçlarına bok sürdürtmezler
  • Crdi daha atik,multijet daha ekonomik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 700 binde turbo değiştirmişlerdir bu da motor bozuldu anlamına gelmediğine göre crdi ler bana göre süper kullanıyorum yakıtı da az yaktırmak isterseniz de az yakabiliyor. crdi ile anahtar değmeden 1m bile yapılabilir bakım tam olduktan sonra fazla devir çevirmedikten sonra gideri olur tahminim. multijet sesi fazla gibi o dizel sesi hır hır ama crdi sanki o kadar değil yoksa bana mı öyle geliyor seviyorumda o sesi aslında.
  • 1.3 mjet astraya dayanamadim satip 1.6 crdi ceed aldim. Sehir ici ayni yakiuorlar sehir disi crdi daha ekonomik.

    Ikisi de sehir ici pek ekonomik degil. Ekonomi deyince fransiz dizelleri.

    Ama agirlikli sehir disi kullanilacaksa crdi sessi ve ekonomik. 4.5 litreyle tisir tisir gider inceden bi ses gelir. Sehir icine girince hemen artmaya baslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Multijet

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 crdi i30 manuel kacıyor,sessiz ve normal yakıyor denilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.