Şimdi Ara

Çözüm Bulamayan İnternet Sağlayıcısı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan 3 hafta öncede buraya konu açtım, hemen cevap verdiler ve üst birimlere aktardılar, Daha Sonra Telefonda Gelen Saha Ekipleri İçin Ücret Alınmayacak Dendi, Sonra Ekip Geldi ve Ankastredeki Kabloyu Bantladı Ve Gitti İlk Gün İnternet Kesintisiz Çalıştı Fakat 2. gün gene kopmalar dizboyu internet gelince hemen işlerimi halletmeye çalışıyordum, her destek açışımda kontrol ekibine iletildi aradan 10 saat sonra yok 6 saatdir internet alıyorsunuz yok 10 saatdir internet alıyorsunuz diyip desteği kapatıyorlar oraya kocaman yazıyorum ki SIK SIK İNTERNETİM KOPUYOR. Bi türlü kalıcı çözüm yok, nakil aldığımdan beri (2 ay) internetim kopuyor bu ne kardeşim. Artık kalıcı çözüm bulunması gerekiyor ha birde faturaya yansıtılmayacak olan ücret yansıtılıyor üstelik konuştuğum destek ekibindeki kişi ile telefondaki kişi aynı şeyi söylemiyor, Bu Ne Bilgisizlik Kardeşim İşinizi Hakkınızla Yapın Emeğinizle Yapın, 2 aydır fatura ödüyorum maximum Toplasan 350 400 saat internet kullanmışımdır,

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • https://forum.donanimhaber.com/turknet-cozum-bulamiyor--150749447#150749881 buda eski konum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu Sabah Türknetten Arayan Adem Bey'in ilettiğini göre günde 2 3 kez kopma olmasının normal olduğunu ve işlem yapmayacaklarını söyledi. 2 Aydır Hergün En Az 8 Saat İnternetim Kopuyor Ve Bu Normal Birşey Olduğunu Söylüyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden konunun linki ile birlikte benimle paylaşabilir misiniz?

    Yerinde destek hizmeti ile ilgili alınan ücretin incelenmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Sayın Turknet yetkilisi lütfen acil yardım edin. Tek çarem burası kaldı. Milenicomdan Turknete geçiş yaptım. Yaptığıma yapacağıma pişman oldum. Ne bir müşteri temsilcisine ulaşabiliyorum ne de sorunuma çözüm bulabiliyorum. İnternetiniz açıldı denilmesine rağmen internet yok görünüyor. Kimseye ulaşamıyorum. Muhatap bulamıyorum. Lütfen birileri arayıp İnternetim açıksa bağlantı kodunda teknik destek yada İnternetim açık değilse konu hakkında bilgilendirme amaçlı benimle irtibata geçebilir mi?


    Müşteri No 2356729




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi preferst -- 30 Ekim 2021; 14:10:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • preferst P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz online durumdadır. Şu an sorun yaşıyor musunuz?
  • Türknet ailesine hoşgeldiniz, sürekli internet kopması hizmeti siz özel kullanıcılara sağlanmış özel bir hizmettir. Bu sayede internetten koparak ailenize vakit ayırıyorsunuz.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • derniere kullanıcısına yanıt
    O kadar doğru bir tespit ki destek talebinde hat değerlerini atıyorum internet arayüzünden papara yemeksepeti vs gibi sitelere giremediğimi söylüyorum 100MBS paketimin olduğunu ve hızımın 55 65 arası olduğunu söylüyorum bana diyorlar ki hızınızı 50 ye sabitleye bilirsiniz ben bu hızlarla yetinemiyorum diyorum stabil hız 50 dir diyip kapatıyorlar nasıl sabitleyecem felan o da yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BaşarHan B kullanıcısına yanıt

    ne güzel işte hayatınıza renk gelmiş. Şimdi gitsen süperonlineye kesintisiz internet alırsınız. Bence bu çok sıkıcı. Adamlar sizin gelişmenizi istiyorlar, kişisel gelişim önemli hocam paketinizi hızlandırmanızı ve bunun çözümünü bulmanızı istiyorlar. Var mı bu hizmet dünyada başka bir yerde 

  • derniere kullanıcısına yanıt
    Arasıra internetin önemli olduğu noktada gitmesi hoşuma gidiyor :) içimi boşaltıyorum fakat 24 saatin 10 saatide gitmesin canım o kadar para veriyoruz parayı alırken kimse demiyor ki bu insanlar mağdur 100 saat internet kullanacağına 60 saat kullanmış vs yokki, 108 tl kablo kontrolü için 3 ayda 3 kez para istediler hala istiyorlar üstelik eksta kablo vs için elden ekstra para vereceksin :) oysaki internette kendilerini çok iyi tanıtıyorlar Türkiye'nin şöyle hızlı şöyle ucuzu şöyle alt yapılısı vs, Daha Kendi İnternetleri İle Kendi Uygulamalarına Göremiyorum Banka VS uygulamalarına giremiyorum neden olduğunu soyleyende yok,

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BaşarHan B kullanıcısına yanıt

    iki gundur internetim yok adamlara yazdım, şikayetvara yazdım. burada bütün konulara yazıyorum ama kapı duvar. mobil interneti tüketiyoruz. En kısa sürede bu adamlar kurtulmam gerekli. 56 k ınternet bıle bu kadar kopmuyordu.

  • derniere kullanıcısına yanıt
    Hacı gene seninki 2 gün benimki 3 ay KOS KOCA 3 AY. Teknik Ekibin İnternet Bilgisi Olmadığını Düşünüyorum, Bildiğin Şuan Unutulmuş Müşteri Gibi Birşeyim, İnternet Artık Temel İhtiyaç Ev İnterneti Olmadığında hemen mobil ağımıza bağlanıyoruz, ülkemiz o kadar ileride ki 5 10 gb internete 40 50 TL para veriyoruz, 5 6 ay önceki türknet ev internet kullanımlarım 1000 1500 gb arasında 3 aydır toplamı 600 gbı geçmiyor :) çok kullandım diye intikam alıyorlar galiba,

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BaşarHan B kullanıcısına yanıt
    Demek firma saba daha cok deger veriyor 3 ay internetsiz bırakmış, benim degerim daha az uzuldum şimdi 🙂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.