Şimdi Ara

Çözülemeyen ön takım KÜTT ses sorunu doblo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
169
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba , hız tumsegine biraz hızlı girince veya yolda çok ufak bir çukurdan geçerken KÜT sesi ....

    Araçta takirti lokurtu gıcırtı asla yok z rotlar salıncak ve rotlar ve alt takım sorunsuz 2 kez rot ayarı yapıldı 2 kez rotcuda yerde kontrol yapıldı ve serviste liftte bakıldı 4 adet Petlas 195 60 16 c sıfır lastik alındı ön amortisörler ve amortisör takozlari opar marka gazlı amortisör ile değişti .şanzıman kulağı ve bir taraf motor kulağı değişti, ** helezon yaylardan yapmaz *** deniyor ,sorun çözülemiyor gördüğüm her çukurdan her tumsekten neredeyse duracak kadar yavaş geçerek ilerliyorum ,arabaya biri binince o ses olacak diye tedirgin olup tabiri caizse utanıyorum

    Yüklü yüksüz yolculu yolcusuz Öyle bir KÜTT sesi kasaya vurma var ki bir seferinde Çakmaklık yuvasından fırladı.doblo 1.3 2011 Premio (geniş aile )

    Konuyla ilgili yorum ve tecrübelere ihtiyacımız var .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bir video çekebilir misiniz merak ettim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Amortisör burçlarına bakıldı mi eski kangomda başıma geldi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oto tamir-bakım işi yapıp da sorun tespit edip çözemeyen (yada ‘cebine’ gelmediği için bulmayan,çözmeyen (böyleleri de var,eminim)),deneme-yanılmalarla çözüm arayan tamircilere,ustalara vs. vs. “selam” olsun…
    Ve alnının teri parasıyla sorununa çözüm arayanlara kolay gelsin…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 31 Ağustos 2025; 18:48:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk bu sıkıntı olduğunda araç virajda korkunç şekilde kontrol kaybediyordu (zıplamaya başlıyor, 2-3 Saniye yol tutmuyor onra toparliyordu tabi bu sırada içerde direksiyonda hem dua hemde rallici gibi tuhaf hareketler yapmak gerekiyordu)1 2 hafta sonra tamire gidebildim, önce askı rotu ve lastikler değişti,rot ayarı yapıldı; virajda savrulma gitti fakat virajda ziplama hala vardı ve hız tümsegi ve 4 5 parmak çukura girip tam çukurdan çıkarken gelen bu Kütt sesi , yani daha önce farketmedim mi bunu hatirlayamiyorum, birdaha tamirci , bu kez sol amortisör patlak çıktı 2 amortisör komple ve birlikte takozlari da değişti .tekrar rot ayarına gidildi. Değişimden sonra virajda zıplamaya kesildi.on takımda ses yok ,çıt yok .direksiyon oldum olası az bişey ağırdı zaten yani yolda gidiş viraja giriş çıkış sorunsuz. Başınızı agritmiyim sonuç olarak; ön süspansiyon sanki az bişey yumuşak fakat normal olduğunu ifade ediyorlar , ama bu kasaya gelen darbe ve ses sorunu maalesef devam ediyor .bunun videosunu nasıl yakalarım bilmiyorum ama denerim .İlk mesajımda da yazmıştım hem servis hem rotcu helezondan yapmaz diyor ama sanki amortisör çöktüğünde yay komple kapanıp oradan geldiğini ben düşünüyorum ..

    zaten kesin yayları da değiştireceğim , ama acaba amortisör lerde hatalı sipariş OEM no vs bişey olabilir mi .farklı marka denesem mi vs vs işte böyle birşeyler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi universum -- 31 Ağustos 2025; 21:8:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dobloda özellikle arka amortisör burçları buna sebep olabilir hocam. Önler değişmiş ama arkalara baktırdınız mı?
  • Evet arkalara da bakıldı . Önden geldiği kesin .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.