Şimdi Ara

(Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
305
Cevap
4
Favori
22.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 170
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 11
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Viktor R3znov (22 mesaj) niventr (11 mesaj) ccgg4 (9 mesaj) MogoLKhan (8 mesaj) DarknessIsOurNewKingdom (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (172 mesaj) Mobil (86 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (38 mesaj)
  • @
221 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> (Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    601 Mesaj
    Hepsiburada'dan yaklaşık 35.000 TL civarında PC parçası alışverişi yaptım (2 PC'nin parçalarını da %90 ağırlıkla oradan topladım). Hiç böyle bir rezalete denk gelmemiştim. Şansa yaşıyoruz :D İşin şakası bir yana, çok ciddi bir rezalet. Alttan alma ve asla bu işin peşini bırakma.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    601 Mesaj

    Hacı, her aldığın cihazı ayrıntısına kadar açıp kontrol etmen imkansız. Bu ürünlerin çoğu ambalaj içinde ambalaj şeklinde kutulanıyor. İnternetten 2 tane sistem topladım. Bu alışverişlerin 35.000 lirasını HB'den, yaklaşık 5.000 lirasını Amazon Türkiye'den, 3-4 bin lira kadarını da Teknobiyotik, İncehesap ve N11 üzerindeki güvenilir satıcılardan yaptım.

    Hepsini de elimden geldiğince kontrol etmeye çalıştım ama kesinlikle ve kesinlikle her an, dur ben ürünü açayım da kontrol edeyim gibi bir imkanın olmuyor. En basitinden, ürün görünürde sağlam ama takıp çalıştırdığında pert çıkabiliyor.

    Mesela başıma gelen bir olaydan bahsedeyim, Hepsiburada'dan 3.400 TL verip, Samsung LC27HG70 monitör almıştım. Cihazı kurdum, görünürde hiçbir şey yok. Düğmeye bir bastım, ekranın likidi içeriden patlamış ve ekran kullanılamaz halde. Ürün ya taşımada ya paketlemede ya da iade bir cihaz ise, iade sırasında hasar almış. Ben de Samsung'u aradım, eve servis gönderdiler. Durumu sert ve detaylı bir şekilde anlatınca, 3.400 TL'yi iade ettiler. Ben de gittim o ayarlarda bir başka monitorü, Amazon Türkiye üzerinden 2.400 TL'ye aldım :)

    Yani demek istediğim şu ki bazı ürünler var ki teferruatlı kutulama ya da teferruatlı çalışma mantığına sahip. Bu sebeple her zaman kontrol edemiyorsun. Hepsiburada gibi firmalar bunu yapıyorsa, tüketiciler başka kime güvensin? Bu konuda konu sahibi arkadaşı suçlamak kesinlikle yanlış.

    Şunda hemfikiriz: Mesela son sistemimi toplarken, işlemci, ekran kartı ve anakart kutu açılımlarını yaparken tek parça videolar çekmiştim. Bir sıkıntı olmayınca videoları sildim ama dediğim gibi her zaman video çekme imkanın olamayabiliyor veya tongaya düşebiliyorsun. Arkadaşın üzerine gitmemek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viktor R3znov -- 8 Ağustos 2020; 16:15:45 >
    |
    |
    teknoCat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    797 Mesaj

    Bakalım ceza alacak mı ? Yönetici olunca üyelerin sahip olmadığı hakaret hakkına mı sahip olunuyor ?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Jlozde kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    Video çekmeden açtıysanız ihale size kalabilir .



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    11332 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ccgg4

    Pahali seyleri direk subeden teslim almak en mantiklisi sanirim . Hem orda acip bakariz hem de kimse beklemez.
    Ben öyle yapıyorum. Adrese kargo şube teslim yazıyorum.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    601 Mesaj

    Gözden kaçırdığın bir şey var. Cihazın fiziksel olarak kutu içerisinde olması ya da görünürde sağlam olması da bir şeyi değiştirmiyor. Öyle problemler oluyor ki cihazı açtığında fark edebiliyorsun. Mesela yukarıda, yaşadığım monitör olayını okumanı tavsiye ederim.
    |
    |
    ccgg4 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9872 Mesaj
    Yuzde99 iade ürün
    Eleman ürünü aldı aynı agırlıkda ebatta tahta ayarladı
    Kutuladı bandı nazikçe zarar vermeden açıp geri yapışdırdı.
    Hbde iade ürünü bu arkadaşa aynen yolladı. Sistemlerınde iade olduğu ortaya çıktığında arkadaşın parasını yollarlar yada aynı ürünü.
    ama uğraşırsın...
    Rtx 2070 tahda editıonsuda gördük



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    601 Mesaj

    Amazon dediğin firma, Türkiye'deki sözde Müslümanlardan daha Müslümanca iş ahlakına sahip. Bir kere adamlar çakallık peşinde değil. Amazon'da karşına böyle rezillik gelme ihtimali çok düşük. Oldu da geldi diyelim, şu anda Türkiye'de seni mağdur etmeme oranı %100'e en yakın olan firma Amazon'dur.

    Birincisi, adamlar iade aldıkları ürünü kontrol ediyorlar. Bunu sana kim söylemişse kolpa sıkmış. İkincisi, gelen iade ürün eğer hasarlı ya da problemliyse, ürünü doğrudan muhatap "markaya" gönderiyorlar. Eğer üründe herhangi bir problem yoksa ve sadece memnuniyetsizlik üzerine iade edilmişse, o markanın resmi servisinde kontrole gönderip, markanın ambalajlaması üzerine tekrardan stoklarına alıyorlar (Hangi firmanın stoğuna gittiği, üretici markaya bağlı. Onlar tekrardan ambalajlamasını yapıp, firmalara dağıtıyorlar). Üçünsü ise Amazon, kendi sattığı ürünlerde müşterisini asla mağdur etmiyor. Adamlara bir ürün iade etmiştim ve kutularken kabloyu koymayı unutmuştum. Kendilerine bu durumu bildirdiğimde, kabloyu göndermenize gerek yok deyip, iade aldılar. Geri göndermek için o kadar üsteledim ama istemediler. Çünkü ürünleri tekrardan stoklarına sokmuyorlar. Doğrudan üretici firmaya yolluyorlar. Zararı da kârı da üretici firmaya ait.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viktor R3znov -- 8 Ağustos 2020; 17:0:27 >
    |
    |
    cenktans90 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    216 Mesaj
    Muhtemelen iade üründür.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    601 Mesaj

    Bu bilgi net olarak yanlış. Bu ticaret işlerinin yakın olarak içerisindeyim. Hepsiburada da tıpkı Amazon ve diğer firmalar gibi, iade gelen ürünü kesinlikle ama kesinlikle üretici ya da ithalatçı firmanın servisine gönderip, kontrol ettiriyor.

    İhtimaller yalnızca şunlar olabilir:

    1- Ürün, servistekiler tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, üretici ya da dağıtıcı firmanın stoklarına gönderilmiş olabilir.
    2- Ürün, cihazı kargolayan HB çalışanları tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, müşteriye gönderilmiş olabilir.
    3- Ürün, kargo şirketindeki çalışan ya da çalışanlar tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, alıcıya teslim edilmiş olabilir. Eğer bu madde meydana gelmişse, şubeye teslimat gerçekleşmeden önce ya da araç dağıtıma çıktıktan sonra, ürün ince bir işçilikle ceplenmiş olabilir (Fakat kutunun içerisine konulan tahtalar vs gayet planlanmış ve ince bir çalışmanın eseri. Kargo görevlilerinin bu kadar vakti olur mu bilemem. Kargo şirketlerinde dönen hile hurdalar, genellikle ürünün tamamen çalınarak, kayboldu süsü verilmesi şeklinde gerçekleşiyor).
    4- Ürün gerçekten de kutunun içindedir fakat müşteri ürünü ortadan kaldırıp, hile peşine düşmüştür (İnanmak istemediğim ve olmasını da dilemediğim bir ihtimal).

    Bu dört madde dışında bir şeyin gerçekleşmesi asla mümkün değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viktor R3znov -- 8 Ağustos 2020; 17:12:38 >
    |
    |
    Bahsedilenler: demircibu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör kutsall1




  • Yarbay
    5415 Mesaj

    Öncelikle büyük geçmiş olsun.
    Servistekiler böyle bişeyin peşine düşmez diye düşünüyorum. Benim aklıma HepsiBurada’nın deposunda bi film dönmüş gibi geliyor.
    Kargo Firması da yapamaz bu işi, Dağıtıan firma HepsiBurada’ya bağlı hepsijet ise o zaman iş değişir. Çünkü Hepsijet dağıtımını herkes yapabiliyor Motor’un varsa sende başvuruyosun ek iş olarak yapıyorsun, Getir Gibi. Orda da ceplenmiş olabilir.
    Ama bence Büyük ihtimal depoda dönmüş bir film, sonuçta her ürün bozuk ya da eksik diye iade edilmiyor adam vazgeçtim beğenmedim diyor ürünü tekrar koyuyorlar rafa. Orada ki çalışanda Anafor etmiş olabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Viktor R3znov kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj

    Reis sen de iade et diycem ama kutuyu açacakları tutar



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    niventr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    718 Mesaj
    Bu konu yalan dolan. Kanıt yok bir şey yok neden inanalım. Paralı resim linkine tıklayalım diye konu açmışlar
    |
    |
  • Yarbay
    2488 Mesaj
    kimin iade ettiği bulunur onunda uğraşırlar mı bilemem, tam anahaberlik konu aslında
    |
    |
  • Yarbay
    5638 Mesaj
    Bir ürünün üretim aşamasından bize gelene kadar güvenlik kameraları vs şeklinde her aşamasının kanıtlanabilir şekilde elimize ulaşmadığına göre nasıl olacak bu iş o zaman?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    718 Mesaj
    https://eksisozluk.com/6-agustos-2020-hepsiburada-com-rezaleti--6625209 buradan kopyala yapıştır. Arada birkaç yeri kesmiş. Oradaki kullanıcıyla burdakinin diğer yazıları farklı :D

    Trol






  • Yüzbaşı
    379 Mesaj
    1983 doğumlu 11500 liralık bilgisayar oğluna alıyor..
    Trollun kralı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4622 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Viktor R3znov

    Bu bilgi net olarak yanlış. Bu ticaret işlerinin yakın olarak içerisindeyim. Hepsiburada da tıpkı Amazon ve diğer firmalar gibi, iade gelen ürünü kesinlikle ama kesinlikle üretici ya da ithalatçı firmanın servisine gönderip, kontrol ettiriyor.

    İhtimaller yalnızca şunlar olabilir:

    1- Ürün, servistekiler tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, üretici ya da dağıtıcı firmanın stoklarına gönderilmiş olabilir.
    2- Ürün, cihazı kargolayan HB çalışanları tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, müşteriye gönderilmiş olabilir.
    3- Ürün, kargo şirketindeki çalışan ya da çalışanlar tarafından ceplenip, boş bir şekilde paketlenerek, alıcıya teslim edilmiş olabilir. Eğer bu madde meydana gelmişse, şubeye teslimat gerçekleşmeden önce ya da araç dağıtıma çıktıktan sonra, ürün ince bir işçilikle ceplenmiş olabilir (Fakat kutunun içerisine konulan tahtalar vs gayet planlanmış ve ince bir çalışmanın eseri. Kargo görevlilerinin bu kadar vakti olur mu bilemem. Kargo şirketlerinde dönen hile hurdalar, genellikle ürünün tamamen çalınarak, kayboldu süsü verilmesi şeklinde gerçekleşiyor).
    4- Ürün gerçekten de kutunun içindedir fakat müşteri ürünü ortadan kaldırıp, hile peşine düşmüştür (İnanmak istemediğim ve olmasını da dilemediğim bir ihtimal).

    Bu dört madde dışında bir şeyin gerçekleşmesi asla mümkün değil.
    aynen katılıyorum millet tutturmuş iade ürünü hb kontrol etmeden başkasına gönderdi diye.
    |
    |




  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    belkide aynı kişinin şizofrenik yansımasıdır.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Python kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6414 Mesaj
    ekşideki mesajınıza dhdeki konuyu da açan benim diye yazarsanız güzel olur

    herkes her yerde aynı nicki almak ya da aynı tavırda tutumda yazılar yazmak zorunda değil ki. çok saçma bir yaklaşım (bunu sizi suçlayan kişiye diyorum) olmuş

    ama el mecbur artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamaci1771 -- 8 Ağustos 2020; 19:27:31 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.