Binbaşı
24 Kasım 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme
Toplam: 262 (Bu ay: 1)
Gönderileri

Gaming gecesinden aldığım Corsair virtuoso rgb (kulaklığı kesinlikte kutusundan çıkarmadım yan etiketlerini açmadım) kullanmaktan vazgeçtiğim için cayma hakkımı kullanarak 1.hafta gönderdim. İlk iadem reddedildi kargo bana geldi ve tekrardan gönderdim. Bu sırada mh ile görüştüğümde sorun olmuştur o yüzden tekrar kabul etmeden gönderin dendi. 2. iade de bana paketin kenar etiketleri açıldığı için ve kulaklık hijyenik ürün olduğundan iade alamadıklarını söylediler. Ben aslında iade işlemleriyle uğraşmamak için sarı siteye sıfır paketinde açılmamış şeklinde ilan da koymuştum sanki başıma gelecekleri biliyor gibi. Bana servisten kanıt gönderdiler ve dedikleri gibi kenar bantları açık ama kutunun detaylı fotoğrafları yok, sadece o bantı atmışlar.


Kısacası kenar bantları açılmamış ürün gönderiyorum, bana güvenlik bantları açılmış ürün iade geliyor ve suçu bana yüklüyor firma hijyenik ürün iadesi olmaz diyerekten. Sorununu tüketici mahkemesi ile çöz deniyor.







@incehesap.com

Merhaba,


Uzun süredir uğraştığım ve sanıyorum sonuna yaklaştığım durumu paylaşmak istiyorum. 2010 senesinde 750TL değerinde Zotac GTX570 serisi GPU almam ile olaylar başlıyor. Kutu üzerinde 5 yıl uzatılmış garanti ibaresi vardı. Bu garanti Zotac tarafından veriliyor ve bir sorun olduğunda yurtdışına ürünün gönderilmesi gerekiyor(muş).


Önce Zotac uzatılmış garanti şartlarını inceledim, 30 gün içinde ürünün kayıt işlemlerini gerçekleştirdim. Herhangi bir onay maili gelmedi, sadece ekrandaki yazıyı not edin ibaresi vardı.


2014 senesinde bellek problemi çıkıyor ve ekranda çizgiler meydana geliyor. Ben de durumu önce aldığım yere anlattım, daha sonrasında Zotac, EU, Global, USA mail yolladım. Biri yerel servis çözecek dedi, biri Hong Kong'a yolla dedi. Biri hiç dönüş yapmadı. Aldığım yer de kartı yollayın biz bir servise gösterelim dediği için servise yolladım. O sırada Türkiye Zotac ayağı bir kişi de yurt dışına yollamamı söyledi. Süreç bu şekilde başladı. Mail üzerinden servis-Zotac-ben-Zotac-servis arası uzun süre konuştuk ve en son kart için değişim kararı verildi. Fakat bir türlü işlem devam etmedi. Bu süre zarfında garanti de bitmek üzereydi ve bunun üzerine kartı servisten istedim ki kendim yurtdışına kartı ileteyim. Fakat bu isteğime de cevap alamadım, üzerinden 1 yıl geçti. Ara ara yazmama rağmen bir sonuç alamadım. O sıra tüketici hakem heyeti pek meşhur değildi ve benim aklıma gelmemişti. Zaten yeni bir kart alınca da açıkçası pek takip etmedim olayı. Geçtiğimiz aylarda ürünün faturasını görünce hakem heyetine başvurdum ve hemen bana dönüş sağlandı. Benimle ben yazmadıkça ilgilenmeyen firma beni aramaya başladı ve Zotac ile iletişime girdi. Firma aradan çekildi ve bu sefer Zotac ile benim mücadelem başlamış oldu. RMA işlemini kabul ettiler ve bana bir kart önereceklerini söylediler. Ben de herhalde ellerinde 2000 serisi kart vardır diye düşünüyordum ki gelen cevap GTX 1070 oldu. İstemeyerekte olsa kabul ettim. Normalde EVGA,Corsair, Gskill gibi firmalarda RMA için ürün gönderirken müşteri öder, firma gönderirken kendisi öder. Hatta corsair gümrüğü de ödüyor. Zotac'ın bana verdiği cevap şu oldu; sana adres veriyorum, bu adresten bir kurye çağır, ürününü aldır, kendi adresine kargolat. Niye böyle bir işlem yapıyorum dediğimde biz bu şekilde çalışıyoruz işte sizin işlem aslında çok eski bir işlem ama gene de yapıyoruz cevabını aldım. Ben de el mahkum kargo şirketi aramaya başladım, SF express,DHL,TNT, aracı firma vs. derken zaten ürün kargosu, gümrüğü yaklaşık 450-500$ tutacağı söylendi. Kart zaten o kadar etmiyor. Yaklaşık 1 ay süren uğraş sonucu firma insafa gelip "ama gümrüğe karışmayız " diyerek bana gönderimi sağladı. Güncel olarak halen kargoyu beklemekteyim ve bakalım gümrükçü abiler ne kadar fiyat biçecekler.



Bundan sonra müşteri hizmetleri kendini kanıtlamış firmalardan hiç şaşmayacağım. Size de kesinlikle tavsiye ederim.



Yazıyı yazdıktan sonra bir güncelleme geldi; DHL sitelerden 2.el olarak bir fiyat belirlemiş ve 400€ üzerinden işlem yapacağından bahsetti. 80€ gümrük ücreti ödersem ürünü bana yollayacaklarmış






Merhabalar, Unity'de yeniyim ufak bir projem için oda içinde düşman olup olmamasına göre açılıp kapanan bir kapı yapmaya çalışıyorum fakat her hangi bir sonuca ulaşamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
private Animator anim;

public Rigidbody2D rb;

private void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
{
Rigidbody2D hit = other.GetComponent<Rigidbody2D>();
if (hit != null)
{

if (other.gameObject.CompareTag("Enemy"))
{
anim.SetBool("open", false);
}
else
{
anim.SetBool("open", false);
}
}

}
Herkese selam. Harici olarak aldığım hddyi dahili olarak kullanıyorum. Sata güç kablosunu taktığımda hddye hiçbir şekilde güç gelmiyor. Diğer tüm hdd-ssdleri söksem bile çalışmıyor. Sadece Molex-sata güç çevirici adaptörle kullandığımda hddye güç gidiyor. Hddyi bu şekilde kullanırsam pcyi uykuya almak istediğimde kapandıktan bir süre sonra fanlar açılmaya başlıyor fakat ekrana görüntü gelmiyor. Pcnin açılması için arkadan güçü kesip belirli süre bekledikten sonra açılmasını beklemem gerekiyor. Güç kablosunda sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü aynı kabloda 2 hdd, 1 ssd sorunsuz çalışıyor.
Sistem özellikleri şu şekilde:

8600k
asus z370
1ssd
3hdd
High Power Astro Lite 750W psu
Merhabalar arkadaşlar. 2010 yılında aldığım gtx 570 ekr. kartım ekranda dikey çizgi sorunu veriyor ve donuyor. Zotac'a 2 hafta önce mail attım fakat herhangi bir dönüş alamadım. 5 yıl garanti uzatma yapmıştım. Şimdi dönüş maili beklemeden ürünü yollamak istemiyorum, kaldıki nereye yollayacağımı da bilmiyorum. 3 ayrı mail adresine mail attım.Bunun dışında yapabileceğim başka bir şey var mı acaba?
Arkadaşlar 31 ekim tarihinde aldığım lg 40ub800v tv aldım. Input lagın fazla olması sebebiyle site üzerinden iade oluşturup tvyi kargoladım. 2 gün sonra gelen telefonda kargo kabul edilmedi geri döndü, gelin alın dendi. Ben de bu sırada hem satıcı firma hem n11le konuştum. Ayrıca tvnin başına kargo firmasında bir şey gelmesin diye kargo ücretlerini ödeyerek geri aldım. Bu sırada tüketici hakem heyetine gittim dilekçe yazdım vs. sonuç 8 ay sonra belli olur dendi ki zaten 9 taksitle almıştım tvyi. Ardından yapacak bir şey yok bari bekleyeyim dememle mail geldi ve tvnin iadesi yapılmıştır yazıyordu. Hemen n11 i aradım sebebi şuymuş ''satıcı firma 5 gün içinde cevap vermediği için otomatik olarak iade kabul edildi''. Yani sistem otomatik kabul etmese vs. ben cayma hakkını kullanamayacaktım. Sonuç olarak eğer alışveriş yapacaksanız tekrar düşünün. Benim kaybım sadece git gellerimi saymazsak 30küsür tlye mal oldu ki bunları da onların karşılaması gerekiyordu.

n11in maille verdiği cevap
Satın almış olduğunuz ürün Elektronik bir üründür, Elektronik ürünlerde arıza olması durumunda ürünler garanti kapsamında olduğu için teknik servis ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. Ürünün iade olarak alınabilmesi için teknik servis raporuna ihtiyaç duyulmaktadır.
Merhabalar. Tvyi alalı 1 hafta oldu. Fakat ben tvnin performansından memnun değilim. Ağırlıklı olarak pc ile kullanacağımdan input lag sorunu yaşadım ve iade etmek istedim. n11 üzerinden iade talep edip ürünü iade ettim fakat tv bana yarın geri dönecek. Cayma hakkı tv için geçerli olmadığı, tvnin kutusunun açıldığında 2. el konuma düştüğünü bahane edip tvyi geri yolladılar. Ancak servis gelip kontrol ettikten sonra onay (tamam derlerse) verirlerse ürünün iadesi alınabilirmiş. Benim bu cihazı iade etmem için neler yapmam gerekli acaba?

1. Cayma hakkı tv de neden geçerli olmuyor?
2. Tüketici mah. başvursam sonuç ne zaman belli olur?

Şimdiden teşekkürler
silinebilir
silinebilir
silinebilir
Hakkında
Konum: İstanbul,Kadıköy
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH’de
Nerede: Bir konuya bakıyor.
Son Giriş: 6 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 9 dk.
Mesaj Sayısı: 1.485
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.712
İkinci El Bölümü Mesajları: 109
Konularının görüntülenme sayısı: 51.287 (Bu ay: 194)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 108 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.