Şimdi Ara

Corsair AX860 Sorunu ve İnventus Bilgisayar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    26.03.2014 tarihinde İnventus bilgisayardan aldığım Corsair AX860 modeli güç kaynağım geçen perşembe günü arızalandı. Bilgisayarım önce bir kaç kez windows çalışırken resetlendi, sonra bios ekranında resetlenmeye başladı ve en sonunda bios overclock failed uyarısı verdi. Biosta 12V,5V, 3.3V değerlerim kırmızıydı. Ekran görüntüsünü aşağıya koydum.

     Corsair AX860 Sorunu ve İnventus Bilgisayar
    [/simage]

    Cuma sabah İnventus bilgisayarı aradım ve sorunu anlattım. Görüştüğüm kişi, sorunun PSU kaynaklı olduğunu ve ürünü göndermemi istediler ama benim ürünü aldığım dönemdeki distribütörün battığını, bu nedenle değişimin Türkiye içinde değil doğrudan Corsair tarafından yapılması gerektiğini söyledi ve bu işlemlerin 2-3 ay sürebileceğini bildirdi. Sürecin daha hızlı olması için ellerinden geleni yapacaklarını da ekledi.

    Ben de bilgisayarsız kalamayacağım için güç kaynağını cumartesi sabah elden teslim etmeye ve gitmişken de uygun fiyatlı 2-3 ay idare edecek bir güç kaynağı almaya karar verdim. Cumartesi sabah İnventus bilgisayara gittimde Ertuğrul bey beni karşıladı. Sorunumu anlattım, hemen Corsair ürün müdürünü aradı, durumu anlattı ve değişim talep etti. Görüştüğü kişi değişim için olumlu cevap verdi, servis stoğunda AX860 modeli olmadığını AX860i verebileceklerini söyledi. Ertuğrul bey ürünüzü pazartesi günü talep ederiz, en geç çarşamba günü elinizde olur dedi. Ben de daha hızlı bir çözüm yolu var mı diye sordum. Ertuğrul Bey stoklarına baktı, kendilerinde AX860i vardı ve servis stoğundan gelecek ürünü beklemeden ellerindeki bana verip, servisten gelecek olanı stoğa koyabileceklerini söyledi ve bana AX860i getirdi. Bu arada benim PSU yu üst kattaki teknik servise kontrole götürdü. Ertuğrul bey değişim evraklarını hazırladı, tam çıkacakken teknik servis benim PSUda bir sorun olmadığını söyledi. Voltajlar normalmiş. Ertuğrul Bey, öyleyse ben insiyatıf alıp size yeni PSU yu veriyim, siz bilgisayarında deneyin, bazen ilk testlerde sorun çıkmıyor ama PSU bozuk olabiliyor dedi. Ben de dün AX860i ile sistemi çalıştırdım ve voltajlar düzeldi.

    Uzun yıllardır donanimhaber.com üyesiyim, donanim ile baya uğraştım. Şu ana kadar müşteri memnuniyetine ve sorun çözmeye bu kadar önem veren başka bir firma ile karşılaşmamıştım. Donanim alırken her zaman en uygun fiyata bakıyoruz ama sorun yaşadığınızda size yardımcı olacak bir firmadan alışveriş yapmak uzun vadede hem daha karlı hem de daha sorunsuz bir tecrube yaşamanızı sağlayabiliyor. İnventus ile ilgili hep olumlu şeyler okumuştum, yaşadığım bu tecrübe okuduğum olumlu yazıların az bile olduğunu bana gösterdi.

    Umarım okunmayacak kadar uzun olmamıştır.







  • boşuna inventus'u önermiyoruz

    müşteri memnuniyeti en iyi firmalardan bir tanesi
  • babamın firması değil ama kendilerine kefilim ve teşekkürü borç bilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun, inventus gerekeni yapmış yine.
  • Diğer firmalara örnek olması gereken bir davranış. Benim gözümde Türkiye'nin Amazon'u konumundalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 27 Şubat 2017; 17:39:51 >
  • Helal olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • inventus pahalı dıyenler
    gıdıp abıdık gubıdık yerlerden alan
    ornek vatan
    sonra gelıp aglıyorlar

    bosuna onermıyoruz ınventusu
  • Boşuna demiyoruz üç beş fazla verip inventustan alın diye...

    Birde farkında olmayan arkadaşlar için belirtmekte fayda var dolar kurunu fiyatlara hemen yansıtan nadide firmadır kendileri...

    Şu kendini büyük zanneden firmalar halen anlayamadılar son kullanıcı için fiyat ikinci plandadır, asıl müşterinin ilk baktığı şey sorunu olduğunda karşısında muhattap olup olmadığıdır...

    Sevgili teknoyotik çalışanı arkadaş biliyorum buradasın bunları müdürlerinize söyleyin lütfen... Biz ilk zamanlardaki teknobiyotiği istiyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 27 Şubat 2017; 17:56:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • AX serisi komple kronik sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazayımda biraz daha kişi görsün. Garanti için para ödeyecekseniz İnventus'dan alın.
  • Inventus mutluluktur ya 5k'ya kasa topladım adamlar Türkiye'de en iyisi mutlaka oradan kasa toplayın.
  • Merhaba sorununuzun çözülmesine sevindim Yeni Güç Kaynağınızı hayırlı günlerde kullanmanız dileğiyle İnventus konusuna gelirsek İnventus'u bilen bilir Bilmeyende böyle talihsiz bir olay yaşayınca ve oradan alışveriş yapmışsa böyle sizin gibi söylenenlerin ve önerilerin niçin yapıldığını bu vesile ile görmüş ve öğrenmiş olur İnventus şuan müşteri memnuniyeti konusunda benim gözümde 1 numaradır Müşterilerini mağdur etmemek için elinden geleni yapan bir firmadır ve karşılığını da gün be gün aldığını ve daha da alacağını düşünenlerdenim Eğer bütçeniz varsa ve hiçbir sorunla uğraşmak istemiyorum derseniz her zaman İnventus Türkiye'de bu şekilde başka bir firma v.b yok Bende kendilerinden vakti zamanında çok maliyetli bir sistem topladım Ayrıca başka farklı alışverişlerimde oldu ve benzer bir konuda da deneyim yaşamış bir insanım Sözün özü İnventus için burada ne yazsak az ve yetersiz olur Buradan Ertuğ Bey'e ve diğer İnventus çalışanlarına sevgilerimle,saygılarımla,selam olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 9 Mart 2017; 0:56:35 >




  • bu güzel oldu yeni sağlam güvenilir ve kart taksit konusunda her karta eşit taksit yapan bir site arıyordum yıllardırwww.hepsiburada.com dan alırdım pc parçalarını ve hep tavsiye ederdim fakat son çıkan kanun elektronik pc alımını 6 taksite düşürdü baktım sadece hb de benim kullandığım karta ve bir kaç banka dahil 5 taksite düşürmüşler tabi word ve axses 9 taksitle has evlatları olmuş yine neyse yazdım neden böyledir yıllardır sizden alışveriş yaparım dedim gelen cevap şirketimiz böyle karar aldı yapacak bir şey yok. bende güle güle dedim madem öyle onlar kaybetti ben değil hb yetkilisi okuyorsa artık sizi kimseye tavsiye etmem yıllardır az para kazandırmadım size güle güle




  • Yine servis mağduriyeti mi diye girdim ama ne çare.
  • YasiKa kullanıcısına yanıt
    yakalamışken size sorayım anakart alınca içerik tam geliyor mu? yani kasa güç bağlama aparatı var asus anakartlarda veya sata kabloları falan. neden sordum çünkü araştırırken bazı benzer siteler yürütüyormuş bunları gerçi inventus yapmaz sanmıyorum ama ilk alışverişim olacak o yüzden sordum bilginiz varsa memnun olurum
  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Kutu ve kutu içeriğini eksiksiz teslim ediyorlar, aksesuar çalma vs söz konusu bile olamaz Inventus'da.
    Not: 2005'de kendim, geçen sene yakınım için sistem toplattım, her şey eksiksizdi. Forumlarda da olumsuz bir yoruma rastlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 9 Mart 2017; 4:59:2 >
  • Firienholt kullanıcısına yanıt
    eyvallah teşekkür ederim bilgi için bende kötü bir yorum görmedim zaten ama yinede sorayım dedim sağ olun
  • @mito1172
    Gittiği gibi gelir
  • Ertuğ olmasın adı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Gittiği gibi gelir Sanırım eksiksiz demek istedin öyleyse eyvallah
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.