Şimdi Ara

Vektron Elektronik Teknik servis hk. (Evga GTX 950 C.w. Sorunu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
209
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> Vektron Elektronik Teknik servis hk. (Evga GTX 950 C.w. Sorunu)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6969 Mesaj
    Merhaba Arkadaşlar,

    İnventus'tan 6 ay önce aldığım evga gtx 950 ssc ekran kartımda son bir kaç aydır cw sorunu yaşıyorum kart yüke girince fps farketmeksizin ötüyor rahatsız edici seviyede kasam altta iken farketmemiştim yeni masamda kasayı üste alınca farkettim oyun zevkimin içine etti açıkcası forumda bir kaç kişide aynı kartdan var onlarda da cw sorunu var fabrika üretimli bir problem var herhalde hernyse, bu sorun eski kartımda asus gtx 650 ti boost'da yoktu iade talebinde bulunmak üzere inventusla iletişim geçtim iade talebinde bulunduğunuz için vektron'a göndermeniz gerekiyor şeklinde dönüş yaptılar hangi kargo ile göndermem gerektiğini anlaşma kodu falan hepsini yollamışlar sağolsunlar

    pazartesi veya salı günü kartı vektrona göndereceğim. bu firma'ya cw sorunundan ötürü kart gönderen varmı nasıl sonuçlanıyor açıkcası değişim yapıp yine aynı modelden gönderirlerse yine cw sorunu olmasından endişeliyim nasıl bir yol izlemem lazım, daha önce bu durumu yaşamış arkadaşlar ne tavsiye eder. açıkcası para iadesi talep edip başka bir kart alacağım bu ses cidden sıkıntı yaw

    yardımlarınız için teşekkür ederim,




    Süreç

    -------24 Ekim Pazartesi Kartı UPS ile anlaşmalı bir şekilde Vektron Elektroniğe gönderdim.
    -------25 Ekim Salı günü sabah UPS vektron elektroniğe teslim etmiş bana da teslim edildiğine dair mail'de geldi. UPS'in en sevdiğim özelliği
    -------26 Ekim günü telefon ile iletişime geçip kartın durumunu sordum, yetkili cuma günü aramam gerektiğini söyledi.
    -------27-28 Ekim günleri kartın durumu ile alakalı tekrardan telefon ile iletişime geçtim kartın Testte olduğunu belirttiler.
    -------31 Ekim kartın iade alındığı ve değişim yapılacağını öğrendim ama ne hikmetse ellerinde kart olmadığı için beklemem gerekiyormuş, ne kadar süre bekleyeceğimi de belirtmediler. 20 günlük süreç içinde kart gelmezse para iadesi yapılacakmış yani ülkemizde müşteri memnuniyetinin ne kadar önemsiz olduğunun en büyük örneği, bu süre içerisinde bilgisayarsız kalacağım için mağdur olacağım, firmanın elinde kart olmaması benim sorunum değil bu süreçte Evganın müşteri memnuniyet politikası izlenmesi gerek diye düşünüyorum. elinde yoksa bir üst segmentin kartını ver veya müşteriye para iadesi yap, yap ki müşteri mağdur olmasın haybe yere bir kaç hafta bekleyeceğiz herhalde ayrıca bu süreçte arıza takibi yapabileceğim bir internet sayfası bile yok, firmanın kendi sitesinde arızalı ürün takip sorgulama sayfası açılmıyor. mail veya telefon ile bilgilendirme yapılmıyor. iletişim formu yok üstüne kendi sitelerinde mail adreslerini bile bulamadım. Arızanın peşinde koşuyorum, eğer telefonla arayıp bilgi almasam öyle kalacak herhalde, bu süreçte kartı satın aldığım yer olan inventusla da görüştüm, görüştüğüm yetkili bizzat vektron elektronik ile görüşüp bana detaylı bilgi aktardı. bu konuda inventus'a da teşekkür ediyorum. satış sonrası hizmet de dahi müşterisini geri çevirmiyor.
    -------3 Kasım Perşembe kart hakkında hala bilgi yok, bugün tekrar arayıp durumu öğreneyim dedim iade alındı değişim yapılacak diyorlar kısaca aynı şeyi söyleyip duruyorlar. ama ne zaman belli değil bekle babam bekle






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 3 Kasım 2016; 19:48:0 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3231 Mesaj
    Para iadesi yapıcalarını sanmam 3 kere servise gidip değişim kararı cıkarsa olur para iadesi değişim yaparlar kartını.
    _____________________________
  • Yarbay
    6969 Mesaj

    bakalım kartın yükte iken cw sorununu videoya çekip linkinide yazacağım, diğer firmalar iade alırken bu firma niye yapmayacak onu anlayamadım. 3 kere servise göndermeme gerek yok ki kartda artifact, bellek yada gpu arızalı değil kronik c.w sorunu var he çıkan sesi çözerlerse sıkıntı yok. ya çözemezlerse ??????

    herneyse kart bir yetkili servise gitsin de sonuç ne olacak göreceğiz.

    bu arada diğer arkadaşlara referans olması açısından yaşanan süreci tarih tarih bu konuya yazacağım bakalım vektron (Evga) müşteri memnuniyeti nasıl ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 21 Ekim 2016; 13:42:10 >
    |
    |
    FİT GYM kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    3231 Mesaj

    Her kartda CW olacak diye birşey yok aynı kartla değişim yapılır olmadı en son para iadesi verirler.
    |
    |
    Aerosol 34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Canlı Tv izle
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.