Şimdi Ara

Corollayı test ettim. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
2
Favori
14.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Toyota Hibrit'e özel bir finansman programı (0 faiz veya muadili) açıklasa ve devlet de şu 1.8 hibritteki saçma sapan MTV oranlarını düzeltse aslında corolla hibrit giriş paketindeki teknolojilerle (TSS vb.) bile 2019 gibi ölü bir yılda satış rekoru kırabilir. Bunların hiçbirinin de yakın vadede olmayacağını bildiğimden lansmanı+kamuyu+filoyu ekle, topla, çarp Ali Haydar Bozkurt'un "20K satış hedefliyoruz" sözünü anlayabiliyorum.
  • Bir yıl sonra yine bu konuya gelip satış adetlerini yazalım...Bakalım ne olmuş?
  • Kendim 2007 model E15 kasa toyota corolla sahibiyim... "Yeni Corolla çıktı, forumda biri incelese de altına corollayı gömen mesajları okusam" diyordum sayenizde bu dileğimde gerçekleşmiş oldu... Toyota ve özellikle corolla forumda en tü-kaka yapılan japon otomobili ve markasıdır. Diğer bazı japon markaları gibi taraftar kitlesi(fanboy)'ne de sahip değildir... Donanım ve yalıtım olarak genelde rakiplerinden geride olmuştur... Türkiye'deki motor yelpazeside performanslı model açısından pek geniş değildir... Ancak araçları A noktasından B noktasına sorunsuz gitmenizi sağlar, yakıt açısından da çoğunlukla benzerlerine göre ekonomiktir... Bu kasaya kadar çoğu diğer otomobil firmasında olduğu gibi avrupa'daki veya amerika'daki araçlardaki donanımları türkiye'ye getirmediğinden dolayı haklı olarak eleştirilmiştir. Kendim de mesela toyota safety sense ile ilgili olarak (avrupada satılan araçlarda olup türkiyede satılan araçlarda olmaması ile ilgili) toyota facebook sayfasına kadar eleştirmiş bir toyota kullanıcısıyım... Ancak ne olduysa toyota bu eleştirileri bu sefer kulak arkası etmemiş görünüyor, donanım olarak araç eski nesil toyotalar ile karşılaştırılmayacak kadar tatmin edici dolulukta... Cam tavan sonrası artık çok gerekli olmamakla birlikte sunroof opsiyonu da koyulmuş... Kendim yeni nesil'i test etmedim ancak incelemeler sizin de belirttiğiniz gibi yol tutuş ve süspansiyon olarak önceki nesillere göre başarılı olduğu yönünde... Daha hatchback corolla da gelecek ve kalan eksikliklerin makyajla giderileceğini düşünüyorum...
    Apple car play veya android car olmaması bu sınıf ve fiyat aralığındaki bir araç için eksiklik değil, ancak mirroring özelliği olan bir araç içi tablet seti çok daha kullanışlı olur kaanatindeyim...
    Her beş yılda bir araç değiştiren biri değilim, ihtiyaca göre araç alıyorum ve şu an c sınıf sedan ihtiyaçlarımı karşılamaktan uzak bir sınıf olduğundan ilgilendiğim bir araç grubu değil, ancak mevcut değişiklikler ile toyota'nın doğru yolda ilerlediğini düşünüyorum...
    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Lansmana özel Akbank faiz oranları verdi 36 ve 48 ay için %1.83. Ziraat katılım ise 48 ay'a kadar %1.68. Sıfır veya başka faizler mevcut değil. Hurda için her bayi illa ki aracılık eder elinde olan pek olduğunu zannetmiyorum 4500 TL hurdanın maliyeti var genel olarak. 1-2 bin TL civarında indirim oluyor şu anda pek bir pazarlık oranı yok.

    Filo alımlarında 8-9 bin TL kadar liste fiyatından indirim mevcut. Hibrit başlangıç 124 bin civarına geliyor yani. Yine bunun için şirket olup minimum 2 araç ruhsatına sahip olma şartı mevcut.

    Araç tabi ki eleştirilecek ama 2570mm dingil mesafesine sahip araç 2700mm dingil mesafesine sahip araçtan geniş denilirse insan ister istemez soğuyor konudan. 1.90cm öne ben 1.83cm arkaya sunroof olan modelde bindik içine sığdık,sıkışmadık.
    Teşekkür ederim bilgilendirme için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Hocam yanlış anlaşılmaya mahal verdiğim için özür dilerim, ben sadece kendi çapımda tespitlerimi yazdım. Sizin yazdıklarınızın yanlış olduğuna dair bir görüş berlirtme amacım yok. Belki beklentim büyüok olduğu için hayal kırıklığına uğradım diyeyim..

    Saygılarımla.
    Estağfurullah hocam ben anladım zatende yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermemek adına belirttim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duggac

    150 bin tl vereceğin araçta geri görüş kamerası yok, apple car play yok, sunroof istersen iç hacim daralıyor. ohoo kusura bakmayın bu araca bu parayı veren net kerizdir.
    Ya bunu yapmayın işte istediğin kadar eleştir ama sonuna bunu alan keriz diye yazma arkadaşım.
    Azıcık saygı çokmu zor.
    Hayır sen bunu yazdığın zaman senin hakkında insanların çokmu iyi düşündüğünü sanıyorsun.
    Vay be ne laf ettim ben mi diyorsun.
    Yada ne kadar büyük eleştirmenim mi diyorsun.
    Bu araba yarın satış rekorları kırdığında herkes keriz bir ben akıllıyım modunamı gireceksin nedir yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Yani diyorsun ki "yarın Balıkesir'e git test et, test ederken bir de ekonomi kas ve sonucu bana yaz"

    Peki.
    Aynen öyle demek istemiştim.
    Git bi bak bakalım eski bir corollacı olarak sen ne diyeceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolar coşunca araç maliyetleri uçtu.

    Alt kesime üretilmiş compakt sedanlar ev fiyatına geldi. Hal böyle olunca adamlar kıstılar herşeyden. 15 lik jant işi buna net örnek.

    Bence baz paketlerdeki donanım seviyeleri az çok aynıdır. Ama coroola hariç. Soğana döndürmüşler.

    Konuşulacaksa sürüş pozisyonu, yaşam alanı, göze çarpan detaylar, malzeme kalitesi konuşulmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    -Deri direksiyon yok; olmasın abi soyuluyor zaten.

    -sis farı yok; olmasın abi ömründe kaç kere sis farı açtın.

    -arka camlar manuel; arkada oturanlar düşünsün abi

    Bu muhabbet böyle uzar gider. Donanım isteyene de istemeyene de birşey diyemezsin.

    Şahsen 100 bin bandına çıkıyorsam eski meski sıfır km astra sport donanım alıp geçerim.
    Forumda maalasef böyle bir yaklaşım var, ne zaman bir arabanın eksi yanından bahsedilse o markayı sevenler sanki kendi şirketleriymişde kendi üretmişler gibi savunmaya geçip, olmayan özelliğe bir kılıf bulmaya çalışıyorlar.

    Arka kol dayama(focus), car play/android auto(corolla), hatta ''hava yastıklarını(polo/fiesta)'' gereksiz zaten ihtiyaç yok diye savunmak bana çok anlamsız geliyor. Baz donanıma koyulmaz anlarımda 150.000 verilen araçta nasıl olmaz kaldı ki kablosuz sarjtan head up displaye kadar farklı konfor özellikleri bulunan bir araçtan bahsediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 15 Şubat 2019; 16:36:52 >




  • 1.6 Dream Multidrive S aracın 119.500 fiyatı var araçta arka park sensörü yok keza 132.000 TL’lik fiyatıyla Flame paketide öyle.Ne saçma iş yapıyorlar öyle yav

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Göğüste kasyo saat yok olmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabaya her şeyi söyleyin ama aynı kasa devam demeyin. Tamamen platformu sıfırdan yapılmış bir araba. Bunu her marka yapmaz . Dış görünüşü çok değişmemiş denirse doğrudur Corolla bu radikal değişiklik yapmaz bu model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trojana T kullanıcısına yanıt
    Olsa iyi olurdu, millet ne güzel mk atıyordu. Mk atacak şey pek bulamayınca sıkıntı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın benzini bittiğinde yolda kaldinız.Eleltrikli motorla haraket ettiremiyosunuz aracı.aman aman çokta bi avantaji bence yok.%100safkan eleltrikli olacak araba dedigin oda çok pahali.Bu işin ustası YA REiS yada Elon musk başkan olacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun_aslan

    Aracın benzini bittiğinde yolda kaldinız.Eleltrikli motorla haraket ettiremiyosunuz aracı.aman aman çokta bi avantaji bence yok.%100safkan eleltrikli olacak araba dedigin oda çok pahali.Bu işin ustası YA REiS yada Elon musk başkan olacak...
    Elon Musk, Reis kadar usta olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun_aslan

    Aracın benzini bittiğinde yolda kaldinız.Eleltrikli motorla haraket ettiremiyosunuz aracı.aman aman çokta bi avantaji bence yok.%100safkan eleltrikli olacak araba dedigin oda çok pahali.Bu işin ustası YA REiS yada Elon musk başkan olacak...
    Haklısınız. İçten yanmalı motorun en verimsiz olduğu kalkış anını elektrik motoru ile desteklemek çok gereksiz. Elektrik motoru ile rejeneratif fren de çok gereksiz. Kalkış için herhangi bir konvertör veya kavrama mekanizması olmaması da çok gereksiz. Marş motoru, v-kayışı gibi şeylerin olmaması da çok gereksiz.
    Hemen Toyota'ya mail atıyorum. Aracı geri çeksinler. Japon mühendisler de harakiri yapsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eksiksiz gelsin de test edelim.Malum Toyata'nın araçlarının genelde konsol Berlin duvarı, motoru sütçü beygiridir bakalım bu nasıl olmuş.
  • Iyi guzel anlatmissi da baz donanimlari esas alirsan hibrit ortlama 4 litre yaksin benzinlide ortalama 7 litre yaktigini dusunelim . 15 yil icin yilda 15000 km de hesap yaparsak hibrit 1000 km de 40 litre yaksa 15 bin km de , 40 × 15 × 6 benzin fiyati : 3600 tl 1 yil icin
    Benzinli 1000 km 70 litre , 70 × 15 × 6 benzjn fiyati : 6300 tl 1 yil icin . 15 yilda hibrit 3600 × 15 : 54.000 tl ,benzinli 6300 ×15 : 94.500 tl .. simdi gelelim fiyatlara uzerine eklersek 15 yilda 1.6 benzinli 95.000 + 94.500 : 189.500 tl
    Hibrit 137.500 + 54.000 : 191.500
    15 yilda ki farki hesaba katinca hangisinin hesapli oldugunu gorebilirsinin.
    Not : mtv farkini hesaba katmadim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önceki kasa Corolla yı 80000 km kullandım. Yol tutuş, viraj performansı, izolasyon, motor performansı kötüydü. Bunlar bir araçta donanımdan bence daha önemli. Umarım bunlar duzeltilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmt_tkmk

    Iyi guzel anlatmissi da baz donanimlari esas alirsan hibrit ortlama 4 litre yaksin benzinlide ortalama 7 litre yaktigini dusunelim . 15 yil icin yilda 15000 km de hesap yaparsak hibrit 1000 km de 40 litre yaksa 15 bin km de , 40 × 15 × 6 benzin fiyati : 3600 tl 1 yil icin
    Benzinli 1000 km 70 litre , 70 × 15 × 6 benzjn fiyati : 6300 tl 1 yil icin . 15 yilda hibrit 3600 × 15 : 54.000 tl ,benzinli 6300 ×15 : 94.500 tl .. simdi gelelim fiyatlara uzerine eklersek 15 yilda 1.6 benzinli 95.000 + 94.500 : 189.500 tl
    Hibrit 137.500 + 54.000 : 191.500
    15 yilda ki farki hesaba katinca hangisinin hesapli oldugunu gorebilirsinin.
    Not : mtv farkini hesaba katmadim .
    Evet iyi güzel yazmışım ama siz hiç okumamışsınız gibi.
    Yazının özü aradaki fiyat farkının yakıt farkı ile tolere edileceği değil. Benzinli vision ile hybrid visionun farklı donanım seviyelerinde olmalarıydı. Yani iki araçta aynı donanım seviyesinde olsalar sizin hesabınız doğru olurdu diyecem ama yine doğru değil.
    Çünkü hybrid bi defa otomatik dolaysıyla otomatik benzinli corolla fiyatını esas almanız lazım bu bir,
    İkincisi hybridde hurda indirimi yok benzinlide de hurda indirimsiz fiyatı esas almalısınız hadi bunu vaz geçtim en azından hurda maliyetini fiyata dahil etmelisiniz.
    Sonra mtv farklarınıda ekleyin hesap tam olsun.
    Ama hiç uğraşmayın bu seferde batarya işi devreye girer ve sonuçta neredeyse başa baş bir değer ortaya çıkar.
    Sonuçta bu tercih meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.