Şimdi Ara

corolla sedefli boyaya onarım ve rütuj olmuyor mu ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arakadaşlar bugun arabamın başına eşya indirenler kaportaya zarar vermiş kaportanın üzerini çizip birde yırtık gibi birşey olmuş servise gittigimde lokal olamıyacagını kaportanın kople boyanması gerektigini söylediler bilgisi olan varmı küçük bir alan için koplemi boyatmam gerek renk: inci beyazı sedefliymiş



    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Eğer geniş bir alan ise yani noktasal boyutlarda değilse ne yazıkki sırıtır. Yama boyada metalik renklerde iyi olmuyor. Görmeden tahmin etmek zor ama bir autoking gibi yerlere götürün bakalım ne diyecekler. Çok derin çizik yoksa belki pasta ile biraz toparlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle saçmalık olmaz...Başka servise sor... Başka yere el sürdürme..Toyota .servislere git...Komple boya diye bir soytarılık yok....Hemen Ticaret ve sanayi bakanlığına yazılı şikayet ederim...Burası muz cumhuriyeti değil...
    _____________________________
    HİLE İLE İŞ GÖREN MİHNET İLE CAN VERİR,

    NAMUSA HÜRMET EDEN NESLİNE ŞEREF VERİR....
  • Hocam boyanız sanınırım metalik mecburen komple o parça boyanacak .Bir de boyanmadan önce fotoları cekmeyi unutmayın .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 COROLLA 1.4 D-4D ELEGANT KAR BEYAZI / PEUGEOT 208 1.4 HDİ ACTİVE ALP BEYAZI
  • öncesi ve sonrası :(
     corolla sedefli boyaya onarım ve rütuj olmuyor mu ?https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/755532/c7922d15-a1c9-425d-a2fc-a9c37e2c8923.jpg
     corolla sedefli boyaya onarım ve rütuj olmuyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rigor Mortis -- 7 Aralık 2015; 22:53:36 >
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rigor Mortis

    arakadaşlar bugun arabamın başına eşya indirenler kaportaya zarar vermiş kaportanın üzerini çizip birde yırtık gibi birşey olmuş servise gittigimde lokal olamıyacagını kaportanın kople boyanması gerektigini söylediler bilgisi olan varmı küçük bir alan için koplemi boyatmam gerek renk: inci beyazı sedefliymiş

    benim stilo da sedefli boyaydı (tekno gri). bal gibi de oluyor. kimisi olur der kimisi olmaz der. ama oluyor işte. benim araca yapmışlardı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rigor Mortis

    öncesi ve sonrası :(
     corolla sedefli boyaya onarım ve rütuj olmuyor mu ?https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/755532/c7922d15-a1c9-425d-a2fc-a9c37e2c8923.jpg
     corolla sedefli boyaya onarım ve rütuj olmuyor mu ?

    Hocam kim boyadı bunu
    _____________________________
    Dünyadaki en son tecrübe ölümdür!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.