Şimdi Ara

Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (460. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.653
Cevap
243
Favori
652.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 458459460461462
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Online işlemlerden, edevlette çıkmıyor bunlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cnbzkrt kullanıcısına yanıt
    iptal etmeseydin mevcuttaki portun da gitme ihtimali var.
    direk seçtiğin bir firmaya taşıma yapsaydın. kalan hizmetlerin bedelini de tüketici hakem heyetine karşı dava açsaydın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3 ay bekleme süresi varmış, yukarıdaki arkadaşlardan biri yazdi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cnbzkrt kullanıcısına yanıt
    bekleme süresi yok ya

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hizmet numaramı kabul etmedi, öyle bir numara yok dedi turknet sisteminde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cnbzkrt kullanıcısına yanıt
    iptal ettikten sonra mı girdin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hayir öncesinde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cnbzkrt kullanıcısına yanıt
    bunlar ne bo*tan firma bende cozemedim.
    e-devlette kayıtlı olmadıgı icin gelmemiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3D21C84CE -- 8 Aralık 2024; 20:29:2 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Anlamadim gerçekten, zaten hizmet bitimine 15 gün falan kaldı ama 1 haftadır İnternet rezalet evde kimse kullanamıyor akşamları, geçiş yapayım dedim onda bile ayyuka çıktı hizmet, iptal deyince de şak diye kestiler İnterneti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cnbzkrt kullanıcısına yanıt
    benım 380 gün vardı cok pişmanım ya.
    Bir daha babama ait firma olsa önden ödeme yapmayacam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3 ay suresi var. Daha once de yazdi herkes. Turknet teyit etti bu bilgiyi. Abim dun gorustu Turknet ile, ordan biliyorum. Surekli ordan oraya gecmesinler diye boyle bir durum var sanirim. 3 ay bekleme durumu var Churn icin. Yoksa iptal edip gecebiliyorsunuz.

  • sadecekampanya S kullanıcısına yanıt
    9.8 maddesi hakem heyeti başvurusu için uygundur👍🏻

    9.8 Comnet’in kusuru nedeniyle işbu sözleşmede belirtilen nitelikte mal/hizmet sunulamaması halinde Abone, 6502 sayılı
    Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 11. ve 15. maddeleri kapsamında somut duruma uygulanabilecek seçimlik
    haklarını talep edebilme hakkına sahiptir.


    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 15 – (1) Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
    (2) Ücretsiz onarım veya hizmetin yeniden görülmesinin sağlayıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici bu hakları kullanamaz. Orantısızlığın tayininde hizmetin ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden indirim yapılan tutar derhâl tüketiciye iade edilir.
    (4) Ücretsiz onarım veya hizmetin yeniden görülmesinin seçildiği hâllerde, hizmetin niteliği ve tüketicinin bu hizmetten yararlanma amacı dikkate alındığında, makul sayılabilecek bir süre içinde ve tüketici için ciddi sorunlar doğurmayacak şekilde bu talep sağlayıcı tarafından yerine getirilir. Her hâlükârda bu süre talebin sağlayıcıya yöneltilmesinden itibaren otuz iş gününü geçemez. Aksi takdirde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkay956 -- 8 Aralık 2024; 20:39:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Yaptığım sözleşmeyi nereden bulabilirim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul-Avrupa yakası bu akşam hiçbir sorun yaşamadım. Comnet'e nefretim ise baki, 460 gün boyunca bu nefretin geçeceğini sanmıyorum. Comnet, iflas etmeyip internet sağlamaya devam ederse... Bedava 1000 gün verseler yine durmam bu süre bitince. Giden arkadaşlar umarım paralarını alabilirler, alabileceğime inansam ben de durmazdım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nhtgrck -- 8 Aralık 2024; 20:43:2 >
  • TiesTorN kullanıcısına yanıt
    bende de 3 gündür sorun vardı ilk gün net 18.30 gibi gitti 21.30 da geldi
    diğer iki gün 18.30 gibi net yavaşladı ama şöyle bir sorun oldu 35 mbps kullaniyorum. İlk an net hızı 1 2 mbit den 3 4 saniye sonra 10 15 mbite çıkmaya başladı ama.sayfa açılması filan yanaştı bugün 18.30 baktın nette sıkıntı yok youtube sorunsuz du taki şuan yazana kadar şimdi net hızı 1 mbite düştü

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Xlarge kullanıcısına yanıt

    Aynı durum :) Yazana kadar iyiydi, yine çok yavaşladı.

  • hbg_ant2 kullanıcısına yanıt
    Sitelerinde sözleşmeyi koyabilirsiniz, illa imzalanan sözleşmeyi eklemenize gerek yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • An itibariyle diğer arkadaşlar gibi bende Tüketici Hakem Heyetine başvuru da bulundum.

    Yarın da telefonla BDK'yi arayıp şikayette bulunacağım.

  • Anlık Sefaköy



    speedtest.net
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test
    https://www.speedtest.net/result/17108230817
  • 100 mbit fiberden an itibariyle 1 mbit zor alıyorum  

  • 
Sayfa: önceki 458459460461462
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.