o konuda da yazmıştım, burda da yazıyorum. saçma sapan istekler yapmayın. hepimiz mağduriyetimizi yazıp çiziyoruz buralarda, yasaklansın ne demek ne alaka? 1 haftadır kötü hizmet veriyor diye forumdan neden yasaklanacak? bu neyin kafası? |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (458. sayfa)




-
-
Ücret iadesi söz konusu değil firma başından beri ücret iadesi yapmayacağını söylüyor zaten.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ödediğiniz parayı SİZ CAYDINIZ diye ÖDEMEM dedi bana
Ona istinaden yazdım...üslubunuza dikkat edin
Kullanmadığım hizmetin parasını ben niye ödeyeyim?
Peşin ödemişim kullanmadığım ayları geri alacağım tabi ki
Hayal kurmak falan ne alaka????
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BTK yönetmeliği öyle demiyor. Ayrıca Tüketici haklarında mevcut hizmet alamıyorsan bu haklara göre sözleşme feshi ve ödenen paranın iadesini isteme hakkına sahipsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başka bir operatöre gidersen ÖDEMEM diyor altta bakın...İPTAL EDİNCE ÖDEMEM demiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cayma bedeli zaten kullaniciya yansitilan bir bedel degil mi? Taahut oldugu durumlarda bu oluyor. Comnet'te taahhut olmadigi icin cayma bedeli odemiyorsunuz.
-
Sarı firma yasaklandı :) Sorun konuları kalacaktır fakat yeni abonelik ve reklam tarafı yasaklanacak, bu kadar basit ama neyse boşverin.
-
-
Başlıktan dolayı silinmiş olabilir; eleştiri sınırları dışına taştı babında şikayet edilmiş olabilir.
-
Yapacaginiz isi .... okul cocuklari ucreti iade edin vermediginiz hizmetin ucretini iade etmiyorum ne demek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 8 Aralık 2024; 19:31:6 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi a firması, 3-6 veya 12 ay için peşin ödeme alıyor diyelim. Peki kullanılan her ay için fatura kesip, aboneye mail veya sms yoluyla göndermesi gerekmez mi? Türknet her ay gönderiyor diye biliyorum; peşin ödemede. Bu da bir sorun değil mi? Tamam kullanıcı süresi dolmadan iptal veya geçiş yaptı; ee kullanılan her ay için fatura nerede? Yok gibi.
-
bugün sanki problem yok gibi düne göre stabilize internet şuan
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nah yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Firma elemani belli ki salak herif dasak geciyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
nasıl yok ya, o kadar kötü durumda ki telefonumdan usb tethering yapıyorum :) homeoffice çalışıyorum ve işimi yapamayacak kadar yavaş comnet.
-
Hakem heyetine başvurup iade alan var mı hiç? Bir de başka firmaya geçişi onaylıyor mu? 270 günüm var ama ticari olarak da zarar etmeye başladım bunlar yüzünden
-
Ağustos ayında 1 sene bir de 6 aylık paket almışım. İkisine 3700 tl ödemişim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fiyat cazibesi kalmadığından son aylarda aylık ödüyordum. En son geçen hafta ödeme yapmıştım. Az önce 25 günlük kalan kullanımımı yakıp İstanbulkartın Turknet indirim kampanyasından Turknete geçiş başlattım.
Bu saatten sonra bedavaya bile hizmet verseler bu firmanın kapısı önünden geçmem. 6 gündür çıkıp 2 kelime açıklama yapılmadı bu kadar umursamaz bir firma olamaz. BTK ya gelecek olursak ta antin kuntin şeylerde hemen engel getirip cezalar yağdırıyorlar ama vatandaşa gelince 6 gündür umursayan yok. Bir kere daha muz cumhuriyetinde yaşadığımızı bize kanıtladılar..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X