Şimdi Ara

Citroen Saxo 1.5 D alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
55.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu araç hakkında hiç bilgim yok. yakıtı ve fiyatı çok uygun geldi. sorun çıkarır mı, 150bini geçmiş zaten tüm araçlar.
    klima var çoğunda. model olarak hepsi SX yazıyor ama nedense bazılarında var bazılarında yok aksesuarlar.
    abs olanı var mıdır? klimaları iş görür mü?
    motoru biraz güçsüz sanırım ama dizel araç çekişte problem yaratmaz diye düşünüyorum. sonuçta 60 litre de değil depoları, kırsal motorin kullanabiliyormuş, ona rağmen 1 depoyla 1000km gidiyormuş araç.

    8bin civarı 2000-1-2 model fiyatları.

    yetkili servise gösterip alacağız herhalde? motorları kaç km gider acaba?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroen Saxo 1.5 D Alınır mı?

    Citroen Saxo 1.5 Dizel modeli, ekonomik ve günlük kullanım için uygun bir araçtır. 1,5 litre hacimli dizel motoru sayesinde düşük yakıt tüketimi sunar.

    Citroen Saxo 1.5 Dizel Alınır mı?

    Bu sorunun cevabı, ihtiyaçlarına ve beklentilerine göre değişir. Bu araç, aşağıdaki durumlarda senin için uygun olabilir:

    • Ekonomik ve az yakıt tüketen bir araç arıyorsun.
    • Günlük kullanım ve kısa yolculuklar için kullanacaksın.
    • Uygun fiyatlı bir araç istiyorsun.

    Ancak, aşağıdaki faktörleri de göz önünde bulundurmalısın:

    Citroen Saxo 1.5 Dizel Sorunları:

    • Eski bir model olması nedeniyle yedek parça bulma konusunda zorluk yaşayabilirsin.
    • Motorunda zamanla bazı sorunlar çıkabilir (örneğin enjektör arızaları).
    • İkinci el piyasasında bulmak zor olabilir.

    Citroen Saxo 1.5 Dizel Yorumları ve İncelemeleri:

    Genel olarak, kullanıcı yorumları aracın uygun fiyatlı, ekonomik ve günlük kullanım için yeterli olduğunu belirtiyor. Ancak, parça bulma zorluğu ve potansiyel motor sorunları gibi dezavantajlarına da dikkat çekiliyor.

    Sonuç:

    Citroen Saxo 1.5 Dizel, ihtiyaçlarına ve beklentilerine uygun bir araç olup olmadığına karar vermek için yukarıdaki bilgileri göz önünde bulundurmalısın. Ekonomik ve günlük kullanım için uygun bir seçenek olabilirken, eski bir model olması nedeniyle bazı sorunlar yaşaman mümkün.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Valla şu ana kadar trafikte denk gelip de sesinden aşırı derecede rahatsız olduğum bir motora sahip..Cidden traktör gibi sesi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan43

    Valla şu ana kadar trafikte denk gelip de sesinden aşırı derecede rahatsız olduğum bir motora sahip..Cidden traktör gibi sesi var
    traktör gibi sesi var ama traktör yakıtıyla kullanılabiliyor gördüğün gibi. tercih meselesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrin

    traktör gibi sesi var ama traktör yakıtıyla kullanılabiliyor gördüğün gibi. tercih meselesi.

    Alıntıları Göster
    clio var mı o paraya dizel?
    reno almak gelmiyor hiç içimden de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    clio var mı o paraya dizel?
    reno almak gelmiyor hiç içimden de

    Alıntıları Göster
    50bg falan bunlar, turbo yok heralde...

    ama yakıt pompası enjektör sorunu yaşarsan , masrafı olur tabii ama eski tip dizel motor olduğu için yaşamayabilirsin de, ama araç Citroen sorun yumağı yani bilemem tercih senin, 8bine de daha iyisi de yok ama bana kalsa, benzinli bir araç alır tüp takarım mis gibi..

    Hem Sakso makso esprilerine de maruz kalmazsın

    yani araç çıkalı 10 yıldan fazla oldu, hala aynı esprileri yapmaktan halkımız bıkmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    50bg falan bunlar, turbo yok heralde...

    ama yakıt pompası enjektör sorunu yaşarsan , masrafı olur tabii ama eski tip dizel motor olduğu için yaşamayabilirsin de, ama araç Citroen sorun yumağı yani bilemem tercih senin, 8bine de daha iyisi de yok ama bana kalsa, benzinli bir araç alır tüp takarım mis gibi..

    Hem Sakso makso esprilerine de maruz kalmazsın

    yani araç çıkalı 10 yıldan fazla oldu, hala aynı esprileri yapmaktan halkımız bıkmadı

    Alıntıları Göster
    espri problem değil
    istanbulda lpg'li arabaya binemem, alışveriş merkezleri, kapalı otoparklar vs buralara girmeden yaşanmaz. başka şehirde otursam kesinlikle LPG'li arabaya binerdim.
    böyle dizel, koklayan araç varken benzinli alasım gelmedi. çıkaracağı masraf ne olabilir ki, eski tip motor, traktör motoru bunlar, sağlam olur diye düşünüyorum.
    sorun yumağından kastın nedir? çok mu kronik sorunu var bunların? varsa ne gibi??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    espri problem değil
    istanbulda lpg'li arabaya binemem, alışveriş merkezleri, kapalı otoparklar vs buralara girmeden yaşanmaz. başka şehirde otursam kesinlikle LPG'li arabaya binerdim.
    böyle dizel, koklayan araç varken benzinli alasım gelmedi. çıkaracağı masraf ne olabilir ki, eski tip motor, traktör motoru bunlar, sağlam olur diye düşünüyorum.
    sorun yumağından kastın nedir? çok mu kronik sorunu var bunların? varsa ne gibi??

    Alıntıları Göster
    1.5 düz dizel olduğu için motor ömürleri kısa yani 250.000de ortalama tabi motorları biter alacağın araç en fazla 120-130 binde olsun yok ben uğraşamam diyosan TATA INDICA al 2006 modeli 11.000lira üstelik TDI 1.4 70 HP




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 3008 1.2 alınır mı?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    1.5 düz dizel olduğu için motor ömürleri kısa yani 250.000de ortalama tabi motorları biter alacağın araç en fazla 120-130 binde olsun yok ben uğraşamam diyosan TATA INDICA al 2006 modeli 11.000lira üstelik TDI 1.4 70 HP

    Alıntıları Göster
    tatanın parçalarının el yaktığı söyleniyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehby

    tatanın parçalarının el yaktığı söyleniyor...

    Alıntıları Göster
    ben de senin gibi bu aracı ciddi ciddi düşünüyordum ta ki karşıma 1100 cc suzuki alto 2005 çıkana kadar 11000 tlye aldım.mis gibi.45000 kmde.km'de sehir içi 15 kuruş yakıyor yani neredeyse dizel gibi.e boyutu da saxo kadar zaten.hem daha yeni yeni her donanım var klima abs çift airbag vs...diyeceğim o ki yeni model küçük motorlu ufak benzinli araçları incele.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehby

    tatanın parçalarının el yaktığı söyleniyor...

    Alıntıları Göster
    Ben birçok yerde bunların motorları eski tip turbosuz dizel olduğu için çok az sorun çıkardığını ve parçalarının uygun fiyatlı olduğunu okudum.Artı bir depoyla 1100km gidilebildiği yazıyor,uzun yolda 10ykr nin altında bir yakıta sahip.Keşke ben bu araçtan alsaydım kendi arabam yerine.Arabam 98 fiesta flair,aynı paraya bundan da vardı,şimdi çok pişmanım,yakıtı iyi mi dersen benim aracım 20ykr şehiriçinde yakıyor benzin,bu araç 10ykr max 12ykr şehiriçi yakacağı.Mazot da seçmeyen araç,ne koyarsan koy yakar traktör mazotuyla çalışır ifadesi doğru şaka gibi olsa da.



    Benim çok imrendiğim araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    Ben birçok yerde bunların motorları eski tip turbosuz dizel olduğu için çok az sorun çıkardığını ve parçalarının uygun fiyatlı olduğunu okudum.Artı bir depoyla 1100km gidilebildiği yazıyor,uzun yolda 10ykr nin altında bir yakıta sahip.Keşke ben bu araçtan alsaydım kendi arabam yerine.Arabam 98 fiesta flair,aynı paraya bundan da vardı,şimdi çok pişmanım,yakıtı iyi mi dersen benim aracım 20ykr şehiriçinde yakıyor benzin,bu araç 10ykr max 12ykr şehiriçi yakacağı.Mazot da seçmeyen araç,ne koyarsan koy yakar traktör mazotuyla çalışır ifadesi doğru şaka gibi olsa da.



    Benim çok imrendiğim araçtır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Ben birçok yerde bunların motorları eski tip turbosuz dizel olduğu için çok az sorun çıkardığını ve parçalarının uygun fiyatlı olduğunu okudum.Artı bir depoyla 1100km gidilebildiği yazıyor,uzun yolda 10ykr nin altında bir yakıta sahip.Keşke ben bu araçtan alsaydım kendi arabam yerine.Arabam 98 fiesta flair,aynı paraya bundan da vardı,şimdi çok pişmanım,yakıtı iyi mi dersen benim aracım 20ykr şehiriçinde yakıyor benzin,bu araç 10ykr max 12ykr şehiriçi yakacağı.Mazot da seçmeyen araç,ne koyarsan koy yakar traktör mazotuyla çalışır ifadesi doğru şaka gibi olsa da.



    Benim çok imrendiğim araçtır.


    ben de sonradan pişman olacağıma eminim, her binip çıktığımda "saxo alsaydım yarısını yakacaktı" diyeceğimi biliyorum. o yüzden bunu alacağım herhalde.
    motoru bitse, ne kadar yapılır? 150bin'de bir araç bulunur bence bu fiyata, 100 bin km daha giderse öper başıma koyarım. mis gibi olur. ki ben aldıktan sonra arabayı çok düzgün kullanacağım için ömrü uzayabilir diye düşünüyorum, bakımlı gezdikten sonra?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Ben birçok yerde bunların motorları eski tip turbosuz dizel olduğu için çok az sorun çıkardığını ve parçalarının uygun fiyatlı olduğunu okudum.Artı bir depoyla 1100km gidilebildiği yazıyor,uzun yolda 10ykr nin altında bir yakıta sahip.Keşke ben bu araçtan alsaydım kendi arabam yerine.Arabam 98 fiesta flair,aynı paraya bundan da vardı,şimdi çok pişmanım,yakıtı iyi mi dersen benim aracım 20ykr şehiriçinde yakıyor benzin,bu araç 10ykr max 12ykr şehiriçi yakacağı.Mazot da seçmeyen araç,ne koyarsan koy yakar traktör mazotuyla çalışır ifadesi doğru şaka gibi olsa da.



    Benim çok imrendiğim araçtır.


    ben de sonradan pişman olacağıma eminim, her binip çıktığımda "saxo alsaydım yarısını yakacaktı" diyeceğimi biliyorum. o yüzden bunu alacağım herhalde.
    motoru bitse, ne kadar yapılır? 150bin'de bir araç bulunur bence bu fiyata, 100 bin km daha giderse öper başıma koyarım. mis gibi olur. ki ben aldıktan sonra arabayı çok düzgün kullanacağım için ömrü uzayabilir diye düşünüyorum, bakımlı gezdikten sonra?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    1.5 düz dizel olduğu için motor ömürleri kısa yani 250.000de ortalama tabi motorları biter alacağın araç en fazla 120-130 binde olsun yok ben uğraşamam diyosan TATA INDICA al 2006 modeli 11.000lira üstelik TDI 1.4 70 HP


    tata, dacia gibi araçları hiç sevmiyorum. 2015 model de satsalar almam. kendi ailem kia kullandığı için bu arabalara hiç yanaşmam, sütten ağzı yanan misali. avrupa araba her zaman alınır, binilir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oasisinet

    ben de senin gibi bu aracı ciddi ciddi düşünüyordum ta ki karşıma 1100 cc suzuki alto 2005 çıkana kadar 11000 tlye aldım.mis gibi.45000 kmde.km'de sehir içi 15 kuruş yakıyor yani neredeyse dizel gibi.e boyutu da saxo kadar zaten.hem daha yeni yeni her donanım var klima abs çift airbag vs...diyeceğim o ki yeni model küçük motorlu ufak benzinli araçları incele.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oasisinet

    ben de senin gibi bu aracı ciddi ciddi düşünüyordum ta ki karşıma 1100 cc suzuki alto 2005 çıkana kadar 11000 tlye aldım.mis gibi.45000 kmde.km'de sehir içi 15 kuruş yakıyor yani neredeyse dizel gibi.e boyutu da saxo kadar zaten.hem daha yeni yeni her donanım var klima abs çift airbag vs...diyeceğim o ki yeni model küçük motorlu ufak benzinli araçları incele.


    maalesef bütçe 10bini bir geçse bakılacak araç çok ama geçemiyorum, varamıyorum bile
    psikolojik baskı oldu artık benzinli araba almamak. illa dizel alacağım diye bir şartlanma oldu bende. benzinli araba kullanırken depo göstergesi indikçe içim yanıyor valla. dizel kullanırken daha ibreyi kıpırdatacak kadar yol gidemedim, çok zevkli geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Ben birçok yerde bunların motorları eski tip turbosuz dizel olduğu için çok az sorun çıkardığını ve parçalarının uygun fiyatlı olduğunu okudum.Artı bir depoyla 1100km gidilebildiği yazıyor,uzun yolda 10ykr nin altında bir yakıta sahip.Keşke ben bu araçtan alsaydım kendi arabam yerine.Arabam 98 fiesta flair,aynı paraya bundan da vardı,şimdi çok pişmanım,yakıtı iyi mi dersen benim aracım 20ykr şehiriçinde yakıyor benzin,bu araç 10ykr max 12ykr şehiriçi yakacağı.Mazot da seçmeyen araç,ne koyarsan koy yakar traktör mazotuyla çalışır ifadesi doğru şaka gibi olsa da.



    Benim çok imrendiğim araçtır.


    ben de sonradan pişman olacağıma eminim, her binip çıktığımda "saxo alsaydım yarısını yakacaktı" diyeceğimi biliyorum. o yüzden bunu alacağım herhalde.
    motoru bitse, ne kadar yapılır? 150bin'de bir araç bulunur bence bu fiyata, 100 bin km daha giderse öper başıma koyarım. mis gibi olur. ki ben aldıktan sonra arabayı çok düzgün kullanacağım için ömrü uzayabilir diye düşünüyorum, bakımlı gezdikten sonra?

    Alıntıları Göster
    yahu bu forumda bilip bilmeyen herkes konusyor.

    turbosuz aracin motor omru daha uzundur.


    iyice baktir al, enjektor sorunu pahaliya patlayabilir, onun disinda sanayide rektefiye masrafinda ole milyarlar tutmaz. bakima gelince yagi 10 lira filtresi 2-3 lira daha pahali..

    tatadan cok daha iyidir emin ol, ben de incelemstim bir ara tek sorun seri olmamasi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    Ben birçok yerde bunların motorları eski tip turbosuz dizel olduğu için çok az sorun çıkardığını ve parçalarının uygun fiyatlı olduğunu okudum.Artı bir depoyla 1100km gidilebildiği yazıyor,uzun yolda 10ykr nin altında bir yakıta sahip.Keşke ben bu araçtan alsaydım kendi arabam yerine.Arabam 98 fiesta flair,aynı paraya bundan da vardı,şimdi çok pişmanım,yakıtı iyi mi dersen benim aracım 20ykr şehiriçinde yakıyor benzin,bu araç 10ykr max 12ykr şehiriçi yakacağı.Mazot da seçmeyen araç,ne koyarsan koy yakar traktör mazotuyla çalışır ifadesi doğru şaka gibi olsa da.



    Benim çok imrendiğim araçtır.

    Alıntıları Göster
    en sorunsuz araclardan birine citroen sorun yumağıdır deyip kesip atmak ezbercilerin işidir.

    bu arac traktör gibi çalışabilir motoru gürültülüdür doğrudur. turbosuzdur. bu yüzdende sana sorun cıkaracak pek bişey kalmıyor. bu arac için 150 bin ciddi manda komiktir. mazot secmez bir depoyla 1000 km kadar gidebilir. plastik aksam az olduğundan ses gürültü dökülme yapmaz. mekanikten anlıyorsan komple motoru indirip kendin toplayabilirsin. parcasıda ucuzdur ve bulunur. işini bilenin aracıdır. gezmeyi sevenlerin aracıdır. aracın beygirine aldanmamanızı öneririm. hızlanması oldukca iyi. yalıtımı kötüdür. sürüş zevkini hic bişeye değişmezsiniz.

    eski cliolar bunun yanında oyuncaktır. mercedes amg55 alsanda temiz olmadıktan sonra bişeye yaramaz. temizini bul korkmadan al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isbaraalp54

    en sorunsuz araclardan birine citroen sorun yumağıdır deyip kesip atmak ezbercilerin işidir.

    bu arac traktör gibi çalışabilir motoru gürültülüdür doğrudur. turbosuzdur. bu yüzdende sana sorun cıkaracak pek bişey kalmıyor. bu arac için 150 bin ciddi manda komiktir. mazot secmez bir depoyla 1000 km kadar gidebilir. plastik aksam az olduğundan ses gürültü dökülme yapmaz. mekanikten anlıyorsan komple motoru indirip kendin toplayabilirsin. parcasıda ucuzdur ve bulunur. işini bilenin aracıdır. gezmeyi sevenlerin aracıdır. aracın beygirine aldanmamanızı öneririm. hızlanması oldukca iyi. yalıtımı kötüdür. sürüş zevkini hic bişeye değişmezsiniz.

    eski cliolar bunun yanında oyuncaktır. mercedes amg55 alsanda temiz olmadıktan sonra bişeye yaramaz. temizini bul korkmadan al.

    Alıntıları Göster
    Alınır tabı. Ama motoru yorulmamıs ve fazla hırpalanmamıs olması sartıyla. 1.5 dızel motor 55hp (yanlıs olabılır tam hatırlamıyorum) turbosuz motora sahıptır. Donanım olarak hava yastıgı standart olup cogu modelınde klıma mevcuttur. Yakıt olarak 10 numara yag da versenız kırsal motorın de yaksanız sorun yasamayacagınız sadece gurultu yapan motorundan hosnut olmayacagınız bır arac. Kırsal motorın ve ya yag yakıldıgında sadece 5 bın km de bır enjektorlerı kontrol edılmesı yeterlı olur. Bır de 10 km de bır mazot fıltresını kontrol ettırırsenız yagını suyunu koyduktan sonra bakımı ıhmal edılmedıkten sonra sıze rahatlıkla 300-400 bınlı km lerı gosterır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONNIE

    Alınır tabı. Ama motoru yorulmamıs ve fazla hırpalanmamıs olması sartıyla. 1.5 dızel motor 55hp (yanlıs olabılır tam hatırlamıyorum) turbosuz motora sahıptır. Donanım olarak hava yastıgı standart olup cogu modelınde klıma mevcuttur. Yakıt olarak 10 numara yag da versenız kırsal motorın de yaksanız sorun yasamayacagınız sadece gurultu yapan motorundan hosnut olmayacagınız bır arac. Kırsal motorın ve ya yag yakıldıgında sadece 5 bın km de bır enjektorlerı kontrol edılmesı yeterlı olur. Bır de 10 km de bır mazot fıltresını kontrol ettırırsenız yagını suyunu koyduktan sonra bakımı ıhmal edılmedıkten sonra sıze rahatlıkla 300-400 bınlı km lerı gosterır.

    Alıntıları Göster
    Ya bu araç yeni nesil dizeller gibi 150000 de motor yaptırtacak araç değil ki.Clio mu sanıyor bunu insanlar anlamıyorum,dizel motorun ömrünü yiyen şey turbodur.


    Eskiden babalarımız alır mıydı taksiciler alır mıydı o audi 80 dizelleri eğer 150000 de bitseydi motor.Ha ne olur,aracın son sahibi olursun,200-250000 de araç satılmaz,ama o km ler den biraz sonra araca bir tam motor yaptırırsın 1500 lira kadar masraf edip pırıl pırıl aracına kavuşursun.



    Ben sana söyleyeyim,kesinlikle benzinli araç alma.Belki şu anda piyasada en az yakan benzinli araçlardan birine sahibim,daha doğrusu kullanılabilecek en az yakan diyelim 0.8 1.0 motorlu araçlar kullanım zevki vermiyor,yokuşta tıkanıyor malum,dizel araca yönel.


    Şimdiki aklım olsa saxo alırdım.Ayrıca 10000 liraya kadar 80000km de falan saxo lar var,yok değil,sahibinden den bak.150000 km almak zorunda deilsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONNIE

    Alınır tabı. Ama motoru yorulmamıs ve fazla hırpalanmamıs olması sartıyla. 1.5 dızel motor 55hp (yanlıs olabılır tam hatırlamıyorum) turbosuz motora sahıptır. Donanım olarak hava yastıgı standart olup cogu modelınde klıma mevcuttur. Yakıt olarak 10 numara yag da versenız kırsal motorın de yaksanız sorun yasamayacagınız sadece gurultu yapan motorundan hosnut olmayacagınız bır arac. Kırsal motorın ve ya yag yakıldıgında sadece 5 bın km de bır enjektorlerı kontrol edılmesı yeterlı olur. Bır de 10 km de bır mazot fıltresını kontrol ettırırsenız yagını suyunu koyduktan sonra bakımı ıhmal edılmedıkten sonra sıze rahatlıkla 300-400 bınlı km lerı gosterır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: RONNIE

    Alınır tabı. Ama motoru yorulmamıs ve fazla hırpalanmamıs olması sartıyla. 1.5 dızel motor 55hp (yanlıs olabılır tam hatırlamıyorum) turbosuz motora sahıptır. Donanım olarak hava yastıgı standart olup cogu modelınde klıma mevcuttur. Yakıt olarak 10 numara yag da versenız kırsal motorın de yaksanız sorun yasamayacagınız sadece gurultu yapan motorundan hosnut olmayacagınız bır arac. Kırsal motorın ve ya yag yakıldıgında sadece 5 bın km de bır enjektorlerı kontrol edılmesı yeterlı olur. Bır de 10 km de bır mazot fıltresını kontrol ettırırsenız yagını suyunu koyduktan sonra bakımı ıhmal edılmedıkten sonra sıze rahatlıkla 300-400 bınlı km lerı gosterır.





    5bin km'de bir enjektör kontrol ettirmek pahalı olmaz mı? fazla sık geldi gözüme. enjektör çiz şu kağıda desen çizemem ama sanayiye gitmek para sonuçta. periyodik bakımı, olası parça değişimleri ne kadar tutar aracın tahmini olarak?

    bu paraya az yakacak benzinli araçları kesinlikle beğenmiyorum. 1.0 motor benzinli almak çok anlamsız, ki kendim 85 kiloyum, yanıma biri daha otursa aracın kilosu %20 artacak, motor çekmeyecek, 1. viteste yokuş çıkmak zorunda kalacağım. dizel motor özellikle istiyorum(yakıt avantajı yanında) çünkü patlamalı motor çekişi kuvvetli olur diye düşünüyorum. basmasa da kaçar düzde yokuşta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    quote:

    Orjinalden alıntı: RONNIE

    Alınır tabı. Ama motoru yorulmamıs ve fazla hırpalanmamıs olması sartıyla. 1.5 dızel motor 55hp (yanlıs olabılır tam hatırlamıyorum) turbosuz motora sahıptır. Donanım olarak hava yastıgı standart olup cogu modelınde klıma mevcuttur. Yakıt olarak 10 numara yag da versenız kırsal motorın de yaksanız sorun yasamayacagınız sadece gurultu yapan motorundan hosnut olmayacagınız bır arac. Kırsal motorın ve ya yag yakıldıgında sadece 5 bın km de bır enjektorlerı kontrol edılmesı yeterlı olur. Bır de 10 km de bır mazot fıltresını kontrol ettırırsenız yagını suyunu koyduktan sonra bakımı ıhmal edılmedıkten sonra sıze rahatlıkla 300-400 bınlı km lerı gosterır.





    5bin km'de bir enjektör kontrol ettirmek pahalı olmaz mı? fazla sık geldi gözüme. enjektör çiz şu kağıda desen çizemem ama sanayiye gitmek para sonuçta. periyodik bakımı, olası parça değişimleri ne kadar tutar aracın tahmini olarak?

    bu paraya az yakacak benzinli araçları kesinlikle beğenmiyorum. 1.0 motor benzinli almak çok anlamsız, ki kendim 85 kiloyum, yanıma biri daha otursa aracın kilosu %20 artacak, motor çekmeyecek, 1. viteste yokuş çıkmak zorunda kalacağım. dizel motor özellikle istiyorum(yakıt avantajı yanında) çünkü patlamalı motor çekişi kuvvetli olur diye düşünüyorum. basmasa da kaçar düzde yokuşta.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orjinalden alıntı: RONNIE

    Alınır tabı. Ama motoru yorulmamıs ve fazla hırpalanmamıs olması sartıyla. 1.5 dızel motor 55hp (yanlıs olabılır tam hatırlamıyorum) turbosuz motora sahıptır. Donanım olarak hava yastıgı standart olup cogu modelınde klıma mevcuttur. Yakıt olarak 10 numara yag da versenız kırsal motorın de yaksanız sorun yasamayacagınız sadece gurultu yapan motorundan hosnut olmayacagınız bır arac. Kırsal motorın ve ya yag yakıldıgında sadece 5 bın km de bır enjektorlerı kontrol edılmesı yeterlı olur. Bır de 10 km de bır mazot fıltresını kontrol ettırırsenız yagını suyunu koyduktan sonra bakımı ıhmal edılmedıkten sonra sıze rahatlıkla 300-400 bınlı km lerı gosterır.





    5bin km'de bir enjektör kontrol ettirmek pahalı olmaz mı? fazla sık geldi gözüme. enjektör çiz şu kağıda desen çizemem ama sanayiye gitmek para sonuçta. periyodik bakımı, olası parça değişimleri ne kadar tutar aracın tahmini olarak?

    bu paraya az yakacak benzinli araçları kesinlikle beğenmiyorum. 1.0 motor benzinli almak çok anlamsız, ki kendim 85 kiloyum, yanıma biri daha otursa aracın kilosu %20 artacak, motor çekmeyecek, 1. viteste yokuş çıkmak zorunda kalacağım. dizel motor özellikle istiyorum(yakıt avantajı yanında) çünkü patlamalı motor çekişi kuvvetli olur diye düşünüyorum. basmasa da kaçar düzde yokuşta.


    O benım yazdıgım 5000 kesın gereken bı sey degıl. Sadece kırsal motorın kullanılacagını varsayarak yazdım onu. Ama bunu en azındn her 20.000 de bır kesın yaptırmalısınız. Bosch servısınde enjektorlerın makıne ıle temızlıgı en son gectıgımız yaz 90tl gıbı bır rakama yapılıyordu. SAnayı de bunu en azından 60-70 e yaptırmak mumkun gıbıdır.
    Yanı benım orda yazdıgım 5000 korkutmasın gozunuzu. Sadece tahmını ve en kotu yakıt kullanıldıgı durumu belırtmeye calısmıstım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONNIE

    quote:

    Orjinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orjinalden alıntı: RONNIE

    Alınır tabı. Ama motoru yorulmamıs ve fazla hırpalanmamıs olması sartıyla. 1.5 dızel motor 55hp (yanlıs olabılır tam hatırlamıyorum) turbosuz motora sahıptır. Donanım olarak hava yastıgı standart olup cogu modelınde klıma mevcuttur. Yakıt olarak 10 numara yag da versenız kırsal motorın de yaksanız sorun yasamayacagınız sadece gurultu yapan motorundan hosnut olmayacagınız bır arac. Kırsal motorın ve ya yag yakıldıgında sadece 5 bın km de bır enjektorlerı kontrol edılmesı yeterlı olur. Bır de 10 km de bır mazot fıltresını kontrol ettırırsenız yagını suyunu koyduktan sonra bakımı ıhmal edılmedıkten sonra sıze rahatlıkla 300-400 bınlı km lerı gosterır.





    5bin km'de bir enjektör kontrol ettirmek pahalı olmaz mı? fazla sık geldi gözüme. enjektör çiz şu kağıda desen çizemem ama sanayiye gitmek para sonuçta. periyodik bakımı, olası parça değişimleri ne kadar tutar aracın tahmini olarak?

    bu paraya az yakacak benzinli araçları kesinlikle beğenmiyorum. 1.0 motor benzinli almak çok anlamsız, ki kendim 85 kiloyum, yanıma biri daha otursa aracın kilosu %20 artacak, motor çekmeyecek, 1. viteste yokuş çıkmak zorunda kalacağım. dizel motor özellikle istiyorum(yakıt avantajı yanında) çünkü patlamalı motor çekişi kuvvetli olur diye düşünüyorum. basmasa da kaçar düzde yokuşta.


    O benım yazdıgım 5000 kesın gereken bı sey degıl. Sadece kırsal motorın kullanılacagını varsayarak yazdım onu. Ama bunu en azındn her 20.000 de bır kesın yaptırmalısınız. Bosch servısınde enjektorlerın makıne ıle temızlıgı en son gectıgımız yaz 90tl gıbı bır rakama yapılıyordu. SAnayı de bunu en azından 60-70 e yaptırmak mumkun gıbıdır.
    Yanı benım orda yazdıgım 5000 korkutmasın gozunuzu. Sadece tahmını ve en kotu yakıt kullanıldıgı durumu belırtmeye calısmıstım.

    Alıntıları Göster
    zaten traktör motoru olan araçta büyük ihtimalle kırsal motorin kullanırım zaten uzun yolda mecbur kalırsam en azından "ucuz mazot" "rafineri mazot" yazan yerlerden de alınabilir

    aracı almadan önce ustaya göstermek gerekir herhalde. citroen yetkili servisine göstermekle normal bi usta bulup göstermek farkeder mi? ne kadar isterler a'dan z'ye her şeyine bakmak için?




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.